abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90766350
quote:
''Ik bereid het Israëlische leger voor op een grootschalige oorlog, omdat het gemakkelijker is om terug te schakelen naar een kleinere operatie, dan om het tegenovergestelde te doen'', zo wordt Ashkenazi geciteerd.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_90768906
Maar er is sowieso een operatie gepland dus.

Waarschijnlijk weer in Gaza denk ik, maar misschien wel weer in Libanon.
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 22:28:29 #283
137949 Disana
pi_90769255
Het document is uit 2009, zouden de voorbereidingen zo lang duren? Verontrustend is het wel.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:36:24 #284
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90769730
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef IHVK het volgende:
:') !
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_90769830
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:36 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:') !
http://www.nu.nl/buitenla(...)westie-van-tijd.html

Steeds meer dingen wijzen erop.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:40:16 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90769928
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/buitenla(...)westie-van-tijd.html

Steeds meer dingen wijzen erop.
MAAR TOCH NIET SLECHTS OP BASIS VAN EEN OUD WIKI LEAKS DING?
  zondag 2 januari 2011 @ 22:41:11 #287
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90769977
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef IHVK het volgende:

Het lijkt me dat een beetje overheid altijd een plan heeft klaarliggen.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  zondag 2 januari 2011 @ 22:43:22 #288
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_90770115
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:41 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Het lijkt me dat een beetje overheid altijd een plan heeft klaarliggen.
ik zou me pas zorgen maken als een leger geen plannen klaar heeft liggen. :Y
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_90770228
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef Disana het volgende:
Het document is uit 2009, zouden de voorbereidingen zo lang duren? Verontrustend is het wel.
de voorbereidingen van de aanval op iran is uiteraard continu aan de gang, israel wacht alleen op groen licht van de VS :7
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2011 @ 22:47:07 #290
137949 Disana
pi_90770353
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

de voorbereidingen van de aanval op iran is uiteraard continu aan de gang, israel wacht alleen op groen licht van de VS :7
Zou dat werkelijk een mogelijkheid zijn.
  zondag 2 januari 2011 @ 22:48:27 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90770431
quote:

[..]

denk eerder dat het gaat om maatregelen indien iran besluit israel in de zee te drijven.
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 22:55:08 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_90770797
ja ik wilde net zeggen

besides als je het hele jaar door roept dat er een nieuwe actie komt krijg je vanzelf gelijk ... vraag is alleen wat de trigger is dit keer

geld voor de andere kant ook en zo veranderd er uiteindelijk niets
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_90770822
hm ja ok.
pi_90770929
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

denk eerder dat het gaat om maatregelen indien iran besluit israel in de zee te drijven.
ik denk niet dat de mollas in iran suicidaal zijn en dat ze wat langere tijd willen genieten van de pluche waar ze lekker zitten

de first strike zal nooit van iran komen, maar van israel gesteund door de vs of van de vs zelf

kijk maar naar saddam met zijn zogenaamde wmd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 2 januari 2011 @ 23:02:03 #295
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90771195
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk niet dat de mollas in iran suicidaal zijn en dat ze wat langere tijd willen genieten van de pluche waar ze lekker zitten

de first strike zal nooit van iran komen, maar van israel gesteund door de vs of van de vs zelf

irak en iran vergelijken is natuurlijk absurd. het waren vijanden van elkaar. toch?

gezien de toon van magmoet amadienejat lijkt het me eerder iran dat aanvalt. of alle redenen geeft om aan te vallen.
pi_90771400
quote:

[..]

Obama gaat echt geen groen licht geven voor een aanval op Iran. Naast de overbelasting van de Amerikaanse krijgsmacht is hij net een beetje minder strijdlustig dan een republikein zou zijn. Iran heeft op het moment een redelijk goede positie in het Midden Oosten. Een invasie over land vanuit Irak of Afghanistan kan worden uitgesloten gezien de geografie en als ze worden gebombardeerd kunnen ze met gemak de stabiliteit in Irak verder ondermijnen. Of Irak in de komende jaren iets gaat worden hangt voor een groot deel af van Iraanse invloeden.

Dan nog is Israël wel in staat om kernreactoren te vernietigen. Maar als ze dat doen zonder toestemming van de Amerikanen belopen ze een gevaarlijke weg. Amerika zelf gaat denk ik puur werken met economische en diplomatieke middelen om Iran in te dammen. Plus uiteraard de constante 'geheime' oorlog.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 2 januari 2011 @ 23:07:13 #297
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_90771462
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik denk dat Israël niet gaan aanvallen. Blaffende honden bijten niet, zeggen we dan maar. De kernreactoren in Irak en Syrië zijn zonder waarschuwing aangevallen. Tegen Iran durven ze niet. Te ver en te goed verdedigd. Daarom schreeuwen ze zo hard, in de hoop dat anderen het probleem voor ze oplossen.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  zondag 2 januari 2011 @ 23:08:29 #298
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90771529
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:07 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Ik denk dat Israël niet gaan aanvallen. Blaffende honden bijten niet, zeggen we dan maar. De kernreactoren in Irak en Syrië zijn zonder waarschuwing aangevallen. Tegen Iran durven ze niet. Te ver en te goed verdedigd. Daarom schreeuwen ze zo hard, in de hoop dat anderen het probleem voor ze oplossen.
ben blij dat je iran als probleem ziet.
pi_90773102
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:19 schreef IHVK het volgende:
WikiLeaks lekt door

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)n-walvisvangst.dhtml
Dat kan nooit waar zijn. Ik las in de Volkskrant juist, dat ene Asher Ben Avraham beweert: "Cliteurs premisse 'monotheïsme ligt ten grondslag aan terreur' gaat zeker niet op voor het jodendom."

Nou vind ik die stelling van Cliteur ook wel wat ver gezocht, maar de stelling van Ben Avraham wordt dagelijks gelogenstraft in het Midden-Oosten. Immers: het wegpesten van Palestijnen uit hun eigen grondgebied en uit hun woonplaatsen in Israel zelf valt toch duidelijk onder bangmaken, dus terreur zaaien. En de actie Gegoten Lood was daar zelfs expliciet voor bedoeld: "We gaan ze zo op hun donder geven, dat ze zich voortaan gedragen!" Of woorden van gelijke of sterkere strekking.

Nee, Wikileaks moet zich vergissen, daar zitten vast linkse, antisemitische, brildragende intellectuelen achter.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_90773329
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:28 schreef Disana het volgende:
Bij de vorige actie tegen Gaza haalde iemand juist het argument aan dat dergelijke operaties een lange voorbereiding vergen.
En aangezien de staat Israel zich kennelijk continu bedreigd voelt, vind ik het wel verontrustend (en dom), maar ook geloofwaardig.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')