abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90637793
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 05:22 schreef Aloulou het volgende:

[..]

je vergeet het belangrijkste punt. israel moet joods blijven en wil helemaal geen niet-joden hebben, uitzetten dus als de donder die gasten en snel ook! zodra ze kunnen bewijzen dat ze joods zijn mogen ze terugkomen en plant men ze ergens in een nieuwe woonwijk in oost-jeruzalem, gelijk weer wat nieuwe grond aan de joodse staat toegevoegd.

wie had het over maffia praktijken en lebensraum hier trouwens?
is er geen plaatsje vrij voor jou in de knesed _O_
pi_90638017
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:53 schreef ari_zahav het volgende:
Dus wat je zegt is dat Israel een apartheids regime is en je wilt van Palestina een staat maken waar geen joden in mogen komen. Is dat erger dan apartheid of minder erg?

En zet niet elk land illegalen uit? Egypte knalt ze zelfs af aan de grens.
Nee dat zeg ik niet.Je moet iets beter lezen.
Palestina eh Israel is een joodse staat .
de palestijnen willen hun deel en daar palestina van maken daar zullen dus geen joden welkom zijn . In Israel daar in tegen komen wel palestijnen in (dagelijks duizenden voor werk alleen al )en wonen er ook arabieren .
pi_90638105
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:35 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

Bron?

Hoe worden joodse en christelijke vluchtelingen dan ontvangen in de Palesteinse gebieden?
met een kogel .voor de joodse ....
en de christelijke die gaan naar jerusalem .en er zijn wat christelijke dorpen in de west bank.
pi_90657395
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 05:50 schreef C_N het volgende:

[..]

hoor jij mij klagen ??
Klagen en kankeren en schelden, vrijwel aan een stuk door.
quote:
ik schrijf gewoon een fijt op . waar jullie een web site voor moeten hebben en ik uit eigen ervaring kan vertellen .
ik woon zelf in T.A .
maar buiten dat
na de oorlog waren er aan de muur posters met opschrift ..joden ga naar Israel.. .
nu spuiten ze grafitys met joden ga uit isarel ??
een kort geheugen hebben sommigen onder jullie.
En jij bent zo oud dat je dat uit je eigen herinnering nog weet?
En nee hoor: ik zou het niet erg vinden als die staat terug de zee ingeschoven zou worden, maar ik realiseer me ook wel dat dat onmogelijk is. Het zou al veel winst zijn als die staat zich als een beschaafde staat gedroeg. Als de joden zich dus zouden beperken tot Israel. Maar ze knagen aan het land van de buren en als ze maar even een kans zien bombarderen ze het plat.
quote:
en als iemand zeg wat jij nu zeg over terug naar land van herkomst,tegen een moslim sta jij op je achtersten pootjes ?? .jij meet met 2 maten keesje 33
De moslims in Nederland zijn over het algemeen niet hier gekomen om ons land in te pikken, maar oorspronkelijk om hier te werken of omdat ze vluchtten voor regimes in hun land.
En ze klagen niet echt dat ze onveilig zijn. Wel, en deels terecht, dat ze gediscrimineerd worden.

Dus je probeert me in een hoek te zetten waar ik niet in hoor. Bekende drogreden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_90657858
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 16:31 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

Dat jij 1115 zelfmoord aanslagen op onschuldige burgers Zoals deze:

[..]

niet ernstig vindt bewijst jouw extreem anti semtische en racistische kijk op het leven.
Wie wind zaait zal storm oogsten.
Dat moet je mij niet verwijten: ik heb geen laand ingepikt en ban daar nu nog voortdurend mee bezig, ondertussen kwelend over bouwstop en bewijzen van vertrouwen.
quote:
Dus jij vindt het logish als christenen elk jaar 40 massieve aanvallen op Turkye uitvoert omdat het nog steeds bezet wordt door de Turken?
:?
Denk je nou echt dat me met zulke onzin op de kast krijgt?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_90658231
quote:

[..]

Bron?
Simpel: de aanduiding van de staat zelf al: de joodse staat Israel. Daar hecht men erg aan hoor!
quote:
Er komen anders elk jaar duizenden vluchtelingen in Israel.
Edit: ach, laat ook maar.
quote:
Hoe worden joodse en christelijke vluchtelingen dan ontvangen in de Palesteinse gebieden?
Er zijn christenen op de bezette Westoever. Ook joden, maar die sluiten zichzelf op in afgesloten gebieden waar de Palestijnen niet meer mogen komen.
Dus ja, er zijn heel veel joden in de Palsetijnse gebieden. Illegaal ook nog. Maar niemand doet er wat aan, ze worden zelfs beschermd door de Israelische overheid.
pi_90658576
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 17:45 schreef C_N het volgende:

[..]

met een kogel .voor de joodse ....
en de christelijke die gaan naar jerusalem .en er zijn wat christelijke dorpen in de west bank.
Zoals gezegd: de joodse kolonisten vluchtelingen nemen hun kogels mee om op de autochtone bevolking te schieten. Ze vernielen de boomgaarden en sluiten wegen af.
Ze pesten de bewoners hun straat uit, met hulp van het leger.
Ze nemen meer en meer grond en rechten in, terwijl de Palestijnen in Israel meer en meer klem gezet worden.

Dus doe maar niet net alsof Israel zo royaal is voor Palestijnen en Palestijnse gebieden zo slecht voor joden.
pi_90658660
quote:

[..]

Bron?

Er komen anders elk jaar duizenden vluchtelingen in Israel.

Bron? Netanyahu's statement misschien anderhalve maand geleden? Google het effe of houd de actualiteit beter in de gaten als je mee wil praten. Eng he als een staat vluchtelingen uitzet omdat ze niet-joods zijn en alleen hun aanwezigheid joden in Israel bedreigd. Zou je het eng vinden als Wilders morgen verklaard dat vluchtelingen de germaanse identiteit van Nederland bedreigen en daarom dus uitgezet moeten worden?

Dit idee is wijdverspreid en de grondlegger van Israel, Ari en C_N negeren het en spreken zich er bijvoorbeeld niet over uit. Ze doen alsof ze het niet zien en dan is er niets aan de hand OF ze beginnen in hun reflex over hoe fout Palestijnen wel niet zijn. Beetje hoe blanke Afrikaners in Zuid-Afrika begonnen over hoe fout die zwarten wel niet waren en onbeschaafd als je ze op hun apartheidswetten wees.

Weet je nog dat verbod van rabbijnen op het verhuren en verkopen aan niet-joden? Peilde Haaretz de opinie en het bleek dat 44% van de Israeli's het met de rabbijnen en hun verhuur/verkoopverbod eens was. Wat vinden Ari en C_N daarvan? En spreken zij als trouwe Israelische burgers zich daartegen uit net zoals ze dat tegen Palestijnen doen? Of schuiven we het onder de mat zolang het goede plaatje maar instand wordt gehouden dat men zo "democratisch" is in Israel.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_90659118
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Zoals gezegd: de joodse kolonisten vluchtelingen nemen hun kogels mee om op de autochtone bevolking te schieten. Ze vernielen de boomgaarden en sluiten wegen af.
Ze pesten de bewoners hun straat uit, met hulp van het leger.
Ze nemen meer en meer grond en rechten in, terwijl de Palestijnen in Israel meer en meer klem gezet worden.

Dus doe maar niet net alsof Israel zo royaal is voor Palestijnen en Palestijnse gebieden zo slecht voor joden
Say what?

"Inwoners van het dorp Saeer ten zuiden van Hebron meldden woensdag dat kolonisten 1.500 dunum van hun land waren begonnen te bewerken. Er werd zwaar materieel gebracht en de grond werd geëgaliseerd.
Een dag eerder werd 60 dunum afgezet die behoorden tot het land van het dorp Jalud bij Nablus in het oorden van de Westoever. Jalud is omgeven door nederzettingen. Toen de bewoners protesteerden werd het gebied door militairen tot ´closed military zone´ bestempeld´, wat betekent dat de Palestijnen er niet meer mogen komen.

Woensdag braken op twee plaatsen botsingen uit tussen kolonisten en Palestijnen. In Asira al-Qibliya, ten zuiden van Nablus werden autro´s van Palestijnen vernield en bouwland in brand gestoken. De aanval werd uitgevoerd door enkele tientallen kolonisten uit de naburige nederzetting Yitzhar (een nederzetting die haast dagelijks is het nieuws is met dit soort activiteiten, AP).Het was de tweede achtereenvolgend dag dat de botsingen plaats vonden.
Bij Sinjil meer naar het zuiden, kwamen kolonisten naar de weg Nablus-Ramallah en gooiden stenen aar Palestijnse auto´s .Van diverse auto´s werden de voorruiten gebroken, aldus Ma´an."

Snel bouwen en bevolken met joden zodat je kan doen als het van jou is. Wat verkoopaktes fabriceren en niemand die er een stokje voor steekt. Of zou dit "pallywood" en "linkse" propaganda zijn? "wir haben es nicht..."
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_90659710
Toevallig zag ik laatst in een Belgisch journaal het verschil tussen Gaza en de bezette Westoever.

Een veel gebruikt argument van de pro-Israelische propaganda is, dat de Palestjnen er een rotzooi van maken. Het bleek dat de Palestijnen tot goed ondernemerschap in staat zijn, als ze de kans krijgen. Overigens is het goed beheren van oude olijfboomgaarden een bewijs van goed rentmeesterschap.
Dit in tegenstelling tot de situatie in Gaza, dat volledig afgeknepen wordt van in- en uitvoer en waarvan zelfs de zee- en luchthaven vernield zijn.

Dat de Palestijnen in de Bezette Westoever zich steeds meer in het nauw gedreven voelen en dat de Gazanen hun ongenoegen uiten, is niet vreemd.

Edit: Ik was wel verbaasd dat zoiets in een Belgisch journaal te zien was en niet in een Nederlands journaal. Ik kreeg de in druk dat het Nederlandse journaal steeds minder informatief wordt.
pi_90664453
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Bron? Netanyahu's statement misschien anderhalve maand geleden? Google het effe of houd de actualiteit beter in de gaten als je mee wil praten. Eng he als een staat vluchtelingen uitzet omdat ze niet-joods zijn en alleen hun aanwezigheid joden in Israel bedreigd. Zou je het eng vinden als Wilders morgen verklaard dat vluchtelingen de germaanse identiteit van Nederland bedreigen en daarom dus uitgezet moeten worden?

Dit idee is wijdverspreid en de grondlegger van Israel, Ari en C_N negeren het en spreken zich er bijvoorbeeld niet over uit. Ze doen alsof ze het niet zien en dan is er niets aan de hand OF ze beginnen in hun reflex over hoe fout Palestijnen wel niet zijn. Beetje hoe blanke Afrikaners in Zuid-Afrika begonnen over hoe fout die zwarten wel niet waren en onbeschaafd als je ze op hun apartheidswetten wees.

Weet je nog dat verbod van rabbijnen op het verhuren en verkopen aan niet-joden? Peilde Haaretz de opinie en het bleek dat 44% van de Israeli's het met de rabbijnen en hun verhuur/verkoopverbod eens was. Wat vinden Ari en C_N daarvan? En spreken zij als trouwe Israelische burgers zich daartegen uit net zoals ze dat tegen Palestijnen doen? Of schuiven we het onder de mat zolang het goede plaatje maar instand wordt gehouden dat men zo "democratisch" is in Israel.
De palestijnen mogen van mij een eigen staat hebben geen probleem mee.
wel een probleem heb ik dat voor die staat mensen in openbaren gelegenheden worden vermoord..
als dat op hou dan geef ze een staat maar tot nu toe is dat niet het geval .
over de rabbijnen /demostraties tegen vlugtelingen etc daar kots ik van .
en ja daar spreek ik mij over uit. maar zoals jij ook weet het is een ander wereldje voor deze gasten . zoals op herdenkings dagen gewoon geen min stilte in acht nemen voor de mensen die ook voor hun dat zij in relativen vijligheid kunnen leven gestorven zijn.
het is zeer zeker niet goed voor het land waar hun mee bezig zijn .
maar deze dingen komen ook overal voor. maar ja is het in Israel dan staat het dik in de kranten.
wat van mij ook mag daar niet van .
en aan de anderen kant wat niet in de kranten staat is dat de Israëlische Arabische burgers het zelfde doen bij jooden in Israel.maar dat is op zijn beurt geen nieuws. zo dingen gebeuren aan beiden kanten.
en de dingen die gebeuren in de westbank daar ben ik ook op tegen .nutteloos.
ja en reakties van kees 44 ja die heb altijd gelijk .wat kan je daar nu tegen discussiëren .
ik ben voor een palestijnse staat ,maar niet op de manier zoals Israel uit de strook is vertrokken .dat gaat nu een maal niet hier in Israel het is geen Holland . en dat vergeten veel mensen die kunnen de verschillen niet zien ,Israel moet geven geven en praaten onder beschietingen en dagelijkse bommen raketten.jammer dat gaat nu een maal niet . en daar heb Israel nu ook weer groot gelijk in .

.

[ Bericht 6% gewijzigd door C_N op 31-12-2010 06:48:27 ]
pi_90664549
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Kees22 het volgende:

De moslims in Nederland zijn over het algemeen niet hier gekomen om ons land in te pikken,
over dit praten we over een paar jaar ok .
pi_90696951
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 06:14 schreef C_N het volgende:

[..]

De palestijnen mogen van mij een eigen staat hebben geen probleem mee.
wel een probleem heb ik dat voor die staat mensen in openbaren gelegenheden worden vermoord..
Ik heb zo'n vermoeden dat als Israel echt de Palestijnen hun staat zou gunnen, en dus de kolonisten terug zou halen en de Muur op eigen grond zou zetten, het vermoorden van mensenin openbare gelegenheden op zou houden.
Aannemende dat je het vermoorden van joden bedoelt en niet het vermoorden van Palestijnen.
quote:
??? .
Ik snap daar niet veel van, mede door het onhandige taalgebruik.
Heel misschien valt er met je te praten, maar dat weet ik dus niet.
pi_90697044
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 06:59 schreef C_N het volgende:

[..]

over dit praten we over een paar jaar ok .
Waarom? Ben je bang om de verschillen onder ogen te zien?
Of ben je bang om je projectie onder ogen te zien?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 01:01:39 #275
329912 sneeuwvrouw
sneeuwvrouwtje
pi_90697139
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 00:53 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat als Israel echt de Palestijnen hun staat zou gunnen, en dus de kolonisten terug zou halen en de Muur op eigen grond zou zetten, het vermoorden van mensenin openbare gelegenheden op zou houden.
Aannemende dat je het vermoorden van joden bedoelt en niet het vermoorden van Palestijnen.
Dat zij men 6 jaar geleden ook met Gaza, trek je troepen uit Gaza en de raketten en zelfmoord aanslagen zullen stoppen.
Israel zo al zijn troepen en mensen en voorraden en settlements uit de Gaza strook halen, en wat krijgt men NOG MEER AANSLAGEN.
Oh en alle moslims zouden respect voor andere geloven hebben......
Eerste wat de aanhangers van de religie van de vrede deden toen hun hun eis ingewilligd kregen om heer en meester op de gazastrook te zijn was het slopen, verbranden en compleet verwijderen en heiligschennis plegen van de synagoges en religieuze plaatsen die de Joden met pijn in hun hart hadden achter gelaten.
http://www.timesonline.co(...)st/article565679.ece

Op zondag 2 januari 2011 14:07 schreef Monidique het volgende:
Sneeuwvrouw is overduidelijk de zoveelste trollkloonincarnatie, ik zou 'm negeren.
pi_90697541
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 01:01 schreef sneeuwvrouw het volgende:

[..]

Dat zij men 6 jaar geleden ook met Gaza, trek je troepen uit Gaza en de raketten en zelfmoord aanslagen zullen stoppen.
Israel zo al zijn troepen en mensen en voorraden en settlements uit de Gaza strook halen, en wat krijgt men NOG MEER AANSLAGEN.
Oh en alle moslims zouden respect voor andere geloven hebben......
Eerste wat de aanhangers van de religie van de vrede deden toen hun hun eis ingewilligd kregen om heer en meester op de gazastrook te zijn was het slopen, verbranden en compleet verwijderen en heiligschennis plegen van de synagoges en religieuze plaatsen die de Joden met pijn in hun hart hadden achter gelaten.
http://www.timesonline.co(...)st/article565679.ece
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet het wel te verdraaien zeg!
In de eerste plaats werden de joodse woningen welbewust vernield. Door de Israeli's!
Het zou natuurlijk kunnen dat ze de synagoges ongemoeid hebben gelaten, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. En dan nog: waarom zouden de moslims gebouwen die voor hen volstrekt nutteloos zijn laten staan? Verlaten kerken in Nederland worden toch ook gewoon afgebroken of gebruikt voor andere doelen? Wat is daar verkeerd aan?

In de tweede plaats is de Gaza verlaten door de joden en meteen daarna volstrekt afgesloten voor alle normale verkeer. Dat wekt de sterke suggestie dat de joden uit de strook weggehaald zijn om de strook des te rücksichtloser te kunnen afsluiten. Dat heet in normaal spraakgebruik geen teruggeven, dat heet gevangenzetten.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 04:14:08 #277
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90701442
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 01:16 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Je weet het wel te verdraaien zeg!
In de eerste plaats werden de joodse woningen welbewust vernield. Door de Israeli's!
Het zou natuurlijk kunnen dat ze de synagoges ongemoeid hebben gelaten, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. En dan nog: waarom zouden de moslims gebouwen die voor hen volstrekt nutteloos zijn laten staan? Verlaten kerken in Nederland worden toch ook gewoon afgebroken of gebruikt voor andere doelen? Wat is daar verkeerd aan?

In de tweede plaats is de Gaza verlaten door de joden en meteen daarna volstrekt afgesloten voor alle normale verkeer. Dat wekt de sterke suggestie dat de joden uit de strook weggehaald zijn om de strook des te rücksichtloser te kunnen afsluiten. Dat heet in normaal spraakgebruik geen teruggeven, dat heet gevangenzetten.
jij durft. wat een onzin in al die zinnen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_90764003
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 04:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jij durft. wat een onzin in al die zinnen.
ik val hier ook van in slaap .
  zondag 2 januari 2011 @ 21:13:33 #279
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_90764147
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:11 schreef C_N het volgende:

[..]

ik val hier ook van in slaap .
ik schrik juist wakker. ;)
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_90764613
WikiLeaks lekt door
quote:
JERUZALEM - Ook in 2011 gaat het lekken van geheime diplomatieke documenten door. WikiLeaks lijkt nog lang niet klaar met klokkenluiden. VK.nl geeft dagelijks een overzicht.

De strijdkrachten van Israël bereiden zich voor op een nieuwe, grootschalige oorlog in het Midden-Oosten. Dat blijkt uit een document, dat is verspreid door de klokkenluiderssite WikiLeaks.
http://www.volkskrant.nl/(...)n-walvisvangst.dhtml
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')