Precies.quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk er langs of niet?

. Hoe vaak ik wel niet  BLIJF STAAN GVD roep tegen mensen die zich er even tussengooien. Het is opvallend dat de twee 'incidenten' deze week in de Yaris waren
 . Hoe vaak ik wel niet  BLIJF STAAN GVD roep tegen mensen die zich er even tussengooien. Het is opvallend dat de twee 'incidenten' deze week in de Yaris waren  

Twee keer de motor af laten slaan voor een stoplicht
 Twee keer de motor af laten slaan voor een stoplicht   Een keer snel hersteld, de andere keer iets minder snel waardoor de auto's achter mij als een gek begonnen te toeteren. Ik reed nog snel door oranje, maar de auto's achter mij moesten blijven staan
 Een keer snel hersteld, de andere keer iets minder snel waardoor de auto's achter mij als een gek begonnen te toeteren. Ik reed nog snel door oranje, maar de auto's achter mij moesten blijven staan   

Dat is altijd een moment waar bij mij een smerig lachje op m'n gezicht verschijnt.quote:Op zondag 5 september 2010 15:01 schreef Purdey het volgende:
Net terug van een kort, maar even leuk ritje. Even met m'n moeder naar een vriendin van haar toe geweest. Ging best okéTwee keer de motor af laten slaan voor een stoplicht
Een keer snel hersteld, de andere keer iets minder snel waardoor de auto's achter mij als een gek begonnen te toeteren. Ik reed nog snel door oranje, maar de auto's achter mij moesten blijven staan

Niet druk over maken! Ik laat m'n moeders Peugeot om de haverklap afslaan en heb er schijt aan, ik geef de schuld aan de auto. Ander verkeer moet zich er maar niet zo over opwindenquote:Morgen nog even een stukje rijden. Ik ben onzeker als een gek, heb nog geen moment plezier beleefd aan m'n auto aangezien ik doodnerveus wordt van het feit dat die verdomde motor steeds af kan slaan

Eigenlijk zou ik me er ook niet druk over moeten maken, maar dat is zo'n spanning, dat op laten komen van die koppelingquote:Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is altijd een moment waar bij mij een smerig lachje op m'n gezicht verschijnt.
[..]
Niet druk over maken! Ik laat m'n moeders Peugeot om de haverklap afslaan en heb er schijt aan, ik geef de schuld aan de auto. Ander verkeer moet zich er maar niet zo over opwinden
 En dan geef ik voor mijn gevoel genoeg gas, maar dan nog valt ie stil. Het zal wel slijten met de tijd..
 En dan geef ik voor mijn gevoel genoeg gas, maar dan nog valt ie stil. Het zal wel slijten met de tijd..

Ach joh, je hoeft je niet zo te laten opfokken door anderen! Je moet gewoon nog aan je autotje wennen, en als je steeds bang bent dat het niet goed gaat. Dan gaat het ook vaak fout. Wat is er nou erg aan dat hij een keer of 2,3,4,5 of zelfs 6 x afslaat. Over een tijdje heb je hem gewoon onder controle joh!quote:Op zondag 5 september 2010 15:01 schreef Purdey het volgende:
Net terug van een kort, maar even leuk ritje. Even met m'n moeder naar een vriendin van haar toe geweest. Ging best okéTwee keer de motor af laten slaan voor een stoplicht

Het parkeren hier voor de deur ging aardig, buiten het feit dat mijn pa als een cipier voor het raam stond waar ik doodzenuwachtig van werd. Vier keer moeten steken om achteruit in te parkeren
Morgen nog even een stukje rijden. Ik ben onzeker als een gek, heb nog geen moment plezier beleefd aan m'n auto aangezien ik doodnerveus wordt van het feit dat die verdomde motor steeds af kan slaan

quote:Op zondag 5 september 2010 15:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik me er ook niet druk over moeten maken, maar dat is zo'n spanning, dat op laten komen van die koppelingEn dan geef ik voor mijn gevoel genoeg gas, maar dan nog valt ie stil. Het zal wel slijten met de tijd..
Anders geef je toch een keertje nog extra gasquote:Op zondag 5 september 2010 15:12 schreef Purdey het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik me er ook niet druk over moeten maken, maar dat is zo'n spanning, dat op laten komen van die koppelingEn dan geef ik voor mijn gevoel genoeg gas, maar dan nog valt ie stil. Het zal wel slijten met de tijd..

Het zijn ook gewoon de anderen indd. Dat ik bij een stoplicht vooraan sta en al paniekerig ga zitten kijken of er niemand achter me staat. Het is ook gewenning, over een tijdje heb ik hier geen last meer van. Dit was ook pas m'n 8e ritje ofzo sinds het halen van m'n rijbewijs? Ja zoiets wel, schandalig weinig eigenlijk. Ik moest wel 12 keer stoppen voor een stoplicht vandaag, en twee keer sloeg hij af. Valt best mee danquote:Op zondag 5 september 2010 15:14 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ach joh, je hoeft je niet zo te laten opfokken door anderen! Je moet gewoon nog aan je autotje wennen, en als je steeds bang bent dat het niet goed gaat. Dan gaat het ook vaak fout. Wat is er nou erg aan dat hij een keer of 2,3,4,5 of zelfs 6 x afslaat. Over een tijdje heb je hem gewoon onder controle joh!

Haha had ik ook daarnet, Micraatje begon vet te schokkenquote:Op zondag 5 september 2010 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Vet gas geven. En dan zit m'n vader achterin van 'nou, nou nou!' En dan denk ik: ga maar lopen. Terwijl we schokkend in de auto zitten
 Maar m'n moeder is super relaxed, en die zei 'Maakt helemaal niet uit, doe het maar rustig.' Moeders met geduld
 Maar m'n moeder is super relaxed, en die zei 'Maakt helemaal niet uit, doe het maar rustig.' Moeders met geduld   
  Kwam daarstraks binnen, hij was ineens heel nors, en later zei hij 'Nou, dat parkeren sloeg weer helemaal nergens op. Ik heb al 80 keer gezegd hoe je dat moet doen.'
  Kwam daarstraks binnen, hij was ineens heel nors, en later zei hij 'Nou, dat parkeren sloeg weer helemaal nergens op. Ik heb al 80 keer gezegd hoe je dat moet doen.'  

Je bent van harte welkom House! Dát vind ik nou echt een mooie opmerking!quote:Op zondag 5 september 2010 15:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Purdey ik wil een keer bij jou in de auto!

quote:Op zondag 5 september 2010 15:37 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom House! Dát vind ik nou echt een mooie opmerking!
House
 ik laat het je weten als ik weer eens richting Rotterdam ga!

Helemaal leuk!quote:Op zondag 5 september 2010 15:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]

Maak je dan ook niet zo druk over het autorijden!quote:Op zondag 5 september 2010 15:12 schreef Purdey het volgende:
[..]

Ik weet hetquote:Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Maak je dan ook niet zo druk over het autorijden!
Je hebt een rijbewijs, het zal niet perfect zijn maar je het bewezen dat je kunt rijden. Het af laten slaan zal wel slijten, een kwestie van gewenning. En als ie toch afslaat met een rij achter je is het niet jouw probleem..... foutje, kan gebeuren.
Ik ben zo blij dat mijn lesauto gelijk een benzine was, vaak genoeg laten afslaan maar nu gaat het best goed. Alleen met inparkeren wil ik mijn busje nog wel eens laten afslaan.
 Ik weet het allemaal, en de rest van de rit ging ook gewoon foutloos. De heenweg en het parkeren voor de deur daar gingen prima. De motor sloeg af bij het eerste stoplicht op de terugweg, en daarna het volgende stoplicht.
 Ik weet het allemaal, en de rest van de rit ging ook gewoon foutloos. De heenweg en het parkeren voor de deur daar gingen prima. De motor sloeg af bij het eerste stoplicht op de terugweg, en daarna het volgende stoplicht.  

Kan bij de meeste benzineauto's ook hoor!quote:Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik weet hetIk weet het allemaal, en de rest van de rit ging ook gewoon foutloos. De heenweg en het parkeren voor de deur daar gingen prima. De motor sloeg af bij het eerste stoplicht op de terugweg, en daarna het volgende stoplicht.
Heb je indd geluk mee gehad, een benzine lesauto. Gebeurt vrijwel nooit. Kleinere rijschool zeker?
Is het trouwens bij elke diesel auto zo dat je de koppeling helemaal los op kan laten komen zonder gas te geven?
 . Als je het maar rustig aan doet
. Als je het maar rustig aan doet  . Ik rij een diesel, maar geef altijd gas bij, zonder gas bij wordt het een hele trage bedoeling om weg te komen.
. Ik rij een diesel, maar geef altijd gas bij, zonder gas bij wordt het een hele trage bedoeling om weg te komen. .
.

En bij Cherry durf je niet?quote:Op zondag 5 september 2010 15:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Purdey ik wil een keer bij jou in de auto!

Deze opmerking zegt meer over jou, dan over House, vriendquote:

Ze heeft gewoon een rijbewijs, en rijdt volgens mij elke dag wel een stukje. Ook de situaties waarin ze de afgelopen dagen belandde, handelde ze goed af, wist ze zich uit de situatie te redden. Kudo's voor Cherry
 Ze heeft gewoon een rijbewijs, en rijdt volgens mij elke dag wel een stukje. Ook de situaties waarin ze de afgelopen dagen belandde, handelde ze goed af, wist ze zich uit de situatie te redden. Kudo's voor Cherry   

Gewoon lekker gas geven en de koppeling wanneer je stilstaat altijd al op laten komen. Niet dat als het groen wordt, rem los (als je remt), en koppeling oplaten komen. Gewoon al bijna rijden en veel gas bijgevenquote:Op zondag 5 september 2010 15:17 schreef Purdey het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon de anderen indd. Dat ik bij een stoplicht vooraan sta en al paniekerig ga zitten kijken of er niemand achter me staat. Het is ook gewenning, over een tijdje heb ik hier geen last meer van. Dit was ook pas m'n 8e ritje ofzo sinds het halen van m'n rijbewijs? Ja zoiets wel, schandalig weinig eigenlijk. Ik moest wel 12 keer stoppen voor een stoplicht vandaag, en twee keer sloeg hij af. Valt best mee dan

Ik probeer daar ook heel erg op te letten, maar af en toe slaat ie alsnog af. So be it..quote:Op zondag 5 september 2010 18:36 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Gewoon lekker gas geven en de koppeling wanneer je stilstaat altijd al op laten komen. Niet dat als het groen wordt, rem los (als je remt), en koppeling oplaten komen. Gewoon al bijna rijden en veel gas bijgeven
 Iets in mij zegt dat mijn Micra dat niet gaat trekken
 Iets in mij zegt dat mijn Micra dat niet gaat trekken   

Ze moet ook niet denken van, oh owh, koppeling niet te ver want dan ga je het gas vergeten. Je moet denken dat je de koppeling "tot zo ver gaat op laten komen" (de positie dat de auto gaat rollen) en dan de koppeling vasthouden en gas bijgeven waardoor je vanzelf de koppeling los gaat laten omdat je je auto hoort brullen.quote:Op zondag 5 september 2010 18:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik probeer daar ook heel erg op te letten, maar af en toe slaat ie alsnog af. So be it..
Iemand gaf me hier ooit de tip om de koppeling helemaal in te trappen, het gas tot op de bodem, en de koppeling in 1 keer los te latenIets in mij zegt dat mijn Micra dat niet gaat trekken

Zo bedoelde ik het helemaal niet johquote:Op zondag 5 september 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:
[..]
Deze opmerking zegt meer over jou, dan over House, vriend
Jij wilt niet bij Cherry in de auto. Ik zou het wel doenZe heeft gewoon een rijbewijs, en rijdt volgens mij elke dag wel een stukje. Ook de situaties waarin ze de afgelopen dagen belandde, handelde ze goed af, wist ze zich uit de situatie te redden. Kudo's voor Cherry

Haha, je zou het gewoon eens moeten proberen...quote:Op zondag 5 september 2010 18:43 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik probeer daar ook heel erg op te letten, maar af en toe slaat ie alsnog af. So be it..
Iemand gaf me hier ooit de tip om de koppeling helemaal in te trappen, het gas tot op de bodem, en de koppeling in 1 keer los te latenIets in mij zegt dat mijn Micra dat niet gaat trekken
 . Niet in 1 klap op laten komen, maar een beetje met beleid
. Niet in 1 klap op laten komen, maar een beetje met beleid  .
. 

hoorde van mn pa dat hij de nummerplaten besteld heeft, blauw met witte oplegletters . De mooiste variant vind ik
 hoorde van mn pa dat hij de nummerplaten besteld heeft, blauw met witte oplegletters . De mooiste variant vind ik  

Denk eraan: in de auto zelf is nog niemand gewond geraakt.quote:Op zondag 5 september 2010 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet joh
En ik heb al meer gezegd dat ik bij jullie allebei in zou stappen
 Zo, genoeg erover, morgen nieuwe kansen.
  Zo, genoeg erover, morgen nieuwe kansen.

Goedzo Pilesquote:Op zondag 5 september 2010 19:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet joh
En ik heb al meer gezegd dat ik bij jullie allebei in zou stappen

Ja mevrouwquote:Op zondag 5 september 2010 20:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goedzo Piles
Gedraag je een beetje tegen de meisjes hier

Die blaken al zo van zelfvertrouwen enzo...quote:Op zondag 5 september 2010 20:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Goedzo Piles
Gedraag je een beetje tegen de meisjes hier

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 5 september 2010 20:57 schreef L0we het volgende:
[..]
Die blaken al zo van zelfvertrouwen enzo...Tja L0we, iemand moet vertrouwen in ons hebben. Dan wij zelf maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel jammer eigenlijk, dat er maar zo weinig vrouwen hier zitten. Zou autorijden dan toch echt een mannen dingetje te zijn?!So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.

Ik denk het wel jaquote:Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tja L0we, iemand moet vertrouwen in ons hebben. Dan wij zelf maar
Best wel jammer eigenlijk, dat er maar zo weinig vrouwen hier zitten. Zou autorijden dan toch echt een mannen dingetje te zijn?!
 Iig om over auto's en autorijden te praten
 Iig om over auto's en autorijden te praten  

Ik vind vooral het korrelatie gedeelte heel fijnquote:Op zondag 5 september 2010 21:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk het wel jaIig om over auto's en autorijden te praten

Echt? We menen er niks van hoorquote:Op zondag 5 september 2010 21:03 schreef Purdey het volgende:
Ik vind vooral het korrelatie gedeelte heel fijn
Als ik even een baal dag heb wat betreft autorijden zijn jullie heel cheerfull
Als jullie zeggen 'Ah joh, dat komt wel goed!' Dan denk ik dat ook echt

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik heb dr ook alle vertrouwen in hoorquote:Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef Purdey het volgende:
[..]
Tja L0we, iemand moet vertrouwen in ons hebben. Dan wij zelf maar
Best wel jammer eigenlijk, dat er maar zo weinig vrouwen hier zitten. Zou autorijden dan toch echt een mannen dingetje te zijn?!
 . Veel oefenen, dan komt het vast goed!
. Veel oefenen, dan komt het vast goed!  

Grote mond, maar een heel klein hartje
 Grote mond, maar een heel klein hartje  

Ach, alles komt goed
 Ach, alles komt goed  

Ik heb m'n rijbewijs over twee weken alweer drie maanden. Jee, dat is ook hard gegaan! En jij dus alweer een jaar! Cerry en ik moeten er allebei nog een beetje inkomen, maar Cherry rijdt iets meer dan ikquote:Op zondag 5 september 2010 21:14 schreef Empathologica het volgende:
Aanstaande vrijdag alweer een jaar m'n rijbewijs en ik merk veel verschil qua hoe ik toen reed en nu.
Dus als ik gewoon van hot naar her durf te rijden (met rijles zat ik al te piepen terwijl de auto nog niet eens gestart was) dan durf ik ook te wedden dat Purdey het kan. Of was het nou CherryLips?Ach, alles komt goed
 Morgen naar de dokter toe, ook met de auto. Heerlijk, moest eerst met de metro en dan nog een kwartier lopen..
 Morgen naar de dokter toe, ook met de auto. Heerlijk, moest eerst met de metro en dan nog een kwartier lopen..

Jepquote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Piles het volgende:
Rijden jullie trouwens ook wel eens zomaar ergens heen? Heb soms wel zin om ergens heen te rijden, maar weet nooit waarheen/waarvoor

.
. . Leuk leesvoer, desalniettemin.
. Leuk leesvoer, desalniettemin.

' Neeeheheeeeee dat kan ik niet
' Neeeheheeeeee dat kan ik niet 

Ach, het gaat over autorijden toch? Das mijn excuus tenminstequote:Op zondag 5 september 2010 21:39 schreef JDude het volgende:
Zomaar wat rondrijden is best leuk.
Heb m'n rijbewijs trouwens een paar weken geleden voor het eerst verlengd. Wat dat betreft pas ik misschien niet zo goed in dit topic. Leuk leesvoer, desalniettemin.

Scheelt, die kant op is het meestal wat minder druk dan, ik noem maar wat, de randstadquote:Op zondag 5 september 2010 21:51 schreef Empathologica het volgende:
Ik kan dat niet, ik moet een doel hebben
Was zo fijn met examen 'ja euh zie maar waar je heen rijdt' Neeeheheeeeee dat kan ik niet
En ej, doorgewinterde bestuurders kunnen de groentjes tips geven, dus kan er toch makkelijk tussen?
Morgenavond in de spits van Nijmegen naar huis rijden, hopelijk kan ik een beetje doorrijden op de A73.

Nee, want dan blijf ik rechtdoor rijden, en dat wordt saai na een poos. Mocht ik dan toch ergens afslaan, dan raak ik gegarandeerd de weg kwijtquote:Op zondag 5 september 2010 21:25 schreef Piles het volgende:
Rijden jullie trouwens ook wel eens zomaar ergens heen? Heb soms wel zin om ergens heen te rijden, maar weet nooit waarheen/waarvoor

Kun je uitzetten geloof ik.quote:Op zondag 5 september 2010 20:51 schreef errrbek het volgende:
Vanaf begin november krijg ik trouwens zo'n groene fabia, met zo'n systeem dat je motor afslaat als je auto stilstaat in zijn vrij... ben wel benieuwd of het gaat wennen

[b]Op zondag 5 september 2010  22:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:[/b
 [b]Op zondag 5 september 2010  22:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:[/b 

n
 n

Je redenatie klopt niet echtquote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef twiFight het volgende:
@ afslaan: moet je de koppeling niet verder op laten komen? Toen ik het eerst benzine reed oefende ik wat, en ik was redelijk tevreden dat ik de auto met schokken, doch zonder afslaan kon laten wegrijden. Tot ik eens de koppeling twee keer zo ver liet opkomen voordat ik gas gaf. Toen ging ik opeens supersoepel vanuit stilstand weg. Bij de lesauto was de speling op de pedaal lang zo groot niet.
 Schokken en afslaan gebeurt juist door te ver laten opkomen en te weinig gasgeven
 Schokken en afslaan gebeurt juist door te ver laten opkomen en te weinig gasgeven  

Of je moet een rotte koppeling hebben.quote:Op zondag 5 september 2010 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Je redenatie klopt niet echtSchokken en afslaan gebeurt juist door te ver laten opkomen en te weinig gasgeven

Ik sinds ik mijn eigen auto heb zo'n 8000 km denk ik.. Maar toen had ik mijn rijbewijs al ruim een jaar en ook al aardig wat geredenquote:

De mijne staat nu op 99.984 ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik sinds ik mijn eigen auto heb zo'n 8000 km denk ik.. Maar toen had ik mijn rijbewijs al ruim een jaar en ook al aardig wat gereden

Kans dat ik morgen over de 207.000 of 208.000 ga.. Weet niet meer welke preciesquote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne staat nu op 99.984 ofzo.

Ja hier ookquote:Op zondag 5 september 2010 22:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ook bedenk ik me net

En dan wil ik niet weten wat dat mij aan benzine heeft gekostn
 mag over 2 dagen weer tanken denk ik. Bah. Jij betaalt tenminste 4.40zl daar!
 mag over 2 dagen weer tanken denk ik. Bah. Jij betaalt tenminste 4.40zl daar!  Is nog goedkoop!
 Is nog goedkoop!

Jup ik mag ook weer tanken morgen of overmorgen.. Week met een tankquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja hier ookmag over 2 dagen weer tanken denk ik. Bah. Jij betaalt tenminste 4.40zl daar!
Is nog goedkoop!

Ik heb de eerste 10.000 km mazzel gehad toen ik in mijn ouders auto reed.. Hoefde niet zo vaak de benzine te betalenquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
19.000 km
Verbruik +- 1 op 15
Benzineprijs gemiddeld ¤ 1,47
= 1862 euro

Ik wil geeneens uitrekenen wat die Volvo mij aan bandstof kost. Ik weet dat ie 1 op tien loopt, en dat er 50l in gaat. En dat dat me te veel geld kost.quote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
19.000 km
Verbruik +- 1 op 15
= 1862 euro

M'n rijbewijs was duurder.quote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
19.000 km
Verbruik +- 1 op 15
= 1862 euro

Hier het dubbele, incl 4x afrijden.quote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was 1315 euro kwijt, incl. afrijden.

Ik weet niet meer hoe duur mijn rijbewijs was. Maar ik weet wel zeker dat het geen 1800 euri's was. Wel 3x afgereden thoughquote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was 1315 euro kwijt, incl. afrijden.

38-43 euro zo'n beetje.quote:Op zondag 5 september 2010 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe duur mijn rijbewijs was. Maar ik weet wel zeker dat het geen 1800 euri's was. Wel 3x afgereden though
Hoeveel doet een uurtje lessen tegenwoordig?

Als ik soms hoor wat 50+ers betaald hebben, dan lig ik echt in een scheur.quote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat toen nog onder de 30 volgens mij, 7 jaar geleden.

.. Maar zit wel onder de 1500 euro.
.. Maar zit wel onder de 1500 euro.

Ja, en dan mochten ze na drie lessen afrijden, een rondje om de kerk ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als ik soms hoor wat 50+ers betaald hebben, dan lig ik echt in een scheur.

Ik hoop 'erover' voor jequote:Op zondag 5 september 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
Morgen de auto op de 100.000 km zetten!
 .
.

4.60 op een volle tank scheelt het mij 3/4 euroquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja hier ookmag over 2 dagen weer tanken denk ik. Bah. Jij betaalt tenminste 4.40zl daar!
Is nog goedkoop!

ik ook zoiets hoor, ben ook twee keer geswitcht van instructeur; een keer van rijschool en binnen de tweede rijschool ook nog eens van instructeur. Sowieso na de eerste keer moest de instructeur me allemaal foute gewoontes aflerenquote:Op maandag 6 september 2010 08:33 schreef monsterd. het volgende:
Voor het behalen van mijn rijbewijs was ik rond de 3000 kwijt

Fuel costs: 7,00 EUR/100km 15.656 km and 1.095 EURquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
19.000 km
Verbruik +- 1 op 15
= 1862 euro

Gister had ik alleen m'n moeder naast me, en van haar heb ik geen onvertogen woord gehoord hoorquote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef twiFight het volgende:
Purdey, waarom rijd jij in godsnaam nog met je ouders er bij. Laat ze lekker in de stront zakken. Rij lekker alleen, krijg wat zelfvertrouwen, en als je het onder de knie hebt en je ouders willen een keer mee dan zeg je "jullie houden je mond dicht of je loopt maar".
@ afslaan: moet je de koppeling niet verder op laten komen? Toen ik het eerst benzine reed oefende ik wat, en ik was redelijk tevreden dat ik de auto met schokken, doch zonder afslaan kon laten wegrijden. Tot ik eens de koppeling twee keer zo ver liet opkomen voordat ik gas gaf. Toen ging ik opeens supersoepel vanuit stilstand weg. Bij de lesauto was de speling op de pedaal lang zo groot niet.

Als ik het goede bedrag heb uitgerekend, ga ik eerst even aan het zuurstof, en kom ik later bij je terugquote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef CherryLips het volgende:
42 euro per uur, lessen van twee uur per week, bijna anderhalf jaar lang. Reken maar uit

Maar goed dat ik de helft door m'n ouders hebben laten sponsoren. Ik was in de heilige overtuiging dat ik het zelf kon betalen, aangezien een pakket met 40 lessen+examen 1260,- kosttequote:Op maandag 6 september 2010 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed dat ik wachtte met rijlessen tot ik afgestudeerd was en spaargeld had.

Als twee toeristen die ergens langs de weg balletje balletje gingen spelenquote:

dat je in een Prius rijdt maakt voor de hoeveelheid brandstof niet uit toch? Voornamelijk de schadelijke uitstoot die een stuk minder is.quote:Op maandag 6 september 2010 09:26 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Fuel costs: 7,00 EUR/100km 15.656 km and 1.095 EUR
Moet je kunnen
Ik heb al meer kilometers gereden, maar niet van alles een tankbon.
Mijn vader betaald de benzine dus daar heb ik ook geen omkijken naar
En ik rij met een Prius....

Probeer het zelf eens met een middenklasser benzinewagen en je zal het verschil wel merkenquote:Op maandag 6 september 2010 10:59 schreef errrbek het volgende:
[..]
dat je in een Prius rijdt maakt voor de hoeveelheid brandstof niet uit toch? Voornamelijk de schadelijke uitstoot die een stuk minder is.

Mijn 207 deed 4,7 liter/100kmquote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens met een middenklasser benzinewagen en je zal het verschil wel merken

Mijn gemiddelde is 5.2 liter/100km

quote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef CherryLips het volgende:
42 euro per uur, lessen van twee uur per week, bijna anderhalf jaar lang. Reken maar uit

42 * 2 * 70 = 5880quote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef CherryLips het volgende:

Nou ja, heb ook wel lessen van één of anderhalf uur gehad, hij is weleens met vakantie, ik was weleens met vakantie, ik ziek, hij ziek. Plus theorie, TTT en afrijden en rijbewijs zelf met spoed.quote:

Dus er kan zo'n 800 van dat bedrag af?quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, heb ook wel lessen van één of anderhalf uur gehad, hij is weleens met vakantie, ik was weleens met vakantie, ik ziek, hij ziek. Plus theorie, TTT en afrijden en rijbewijs zelf met spoed.

Minpunt was wel dat ik met het inparkeren hier voor de deur haast de auto van de buuf ramde
 Minpunt was wel dat ik met het inparkeren hier voor de deur haast de auto van de buuf ramde   Ik vergis me steeds met sturen
 Ik vergis me steeds met sturen  Als ik ergens vandaan moet sturen, krijg ik het voor elkaar om er juist naartoe te sturen
 Als ik ergens vandaan moet sturen, krijg ik het voor elkaar om er juist naartoe te sturen  

Volgens mij is dat idee om ons samen met een auto op vakantie te sturen niet eens zo gek. Ik zie hier een roadmovie inquote:Op maandag 6 september 2010 16:09 schreef CherryLips het volgende:
toch fijn dat ik niet de enige ben

Ik had er helaas al 8 weken vanaf getrokken om daar rekening mee te houdenquote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, heb ook wel lessen van één of anderhalf uur gehad, hij is weleens met vakantie, ik was weleens met vakantie, ik ziek, hij ziek. Plus theorie, TTT en afrijden en rijbewijs zelf met spoed.

Dan rij je toch als 2e?quote:Op maandag 6 september 2010 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of ik de Veluwe af kom

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |