De mijne staat nu op 99.984 ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik sinds ik mijn eigen auto heb zo'n 8000 km denk ik.. Maar toen had ik mijn rijbewijs al ruim een jaar en ook al aardig wat gereden
Kans dat ik morgen over de 207.000 of 208.000 ga.. Weet niet meer welke preciesquote:Op zondag 5 september 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De mijne staat nu op 99.984 ofzo.
Ja hier ookquote:Op zondag 5 september 2010 22:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik ook bedenk ik me net![]()
![]()
En dan wil ik niet weten wat dat mij aan benzine heeft gekostn
Jup ik mag ook weer tanken morgen of overmorgen.. Week met een tankquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja hier ookmag over 2 dagen weer tanken denk ik. Bah. Jij betaalt tenminste 4.40zl daar!
Is nog goedkoop!
Ik heb de eerste 10.000 km mazzel gehad toen ik in mijn ouders auto reed.. Hoefde niet zo vaak de benzine te betalenquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
19.000 km
Verbruik +- 1 op 15
Benzineprijs gemiddeld ¤ 1,47
= 1862 euro![]()
![]()
Ik wil geeneens uitrekenen wat die Volvo mij aan bandstof kost. Ik weet dat ie 1 op tien loopt, en dat er 50l in gaat. En dat dat me te veel geld kost.quote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
19.000 km
Verbruik +- 1 op 15
= 1862 euro![]()
![]()
M'n rijbewijs was duurder.quote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
19.000 km
Verbruik +- 1 op 15
= 1862 euro![]()
![]()
Hier het dubbele, incl 4x afrijden.quote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was 1315 euro kwijt, incl. afrijden.
Ik weet niet meer hoe duur mijn rijbewijs was. Maar ik weet wel zeker dat het geen 1800 euri's was. Wel 3x afgereden thoughquote:Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik was 1315 euro kwijt, incl. afrijden.
38-43 euro zo'n beetje.quote:Op zondag 5 september 2010 23:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe duur mijn rijbewijs was. Maar ik weet wel zeker dat het geen 1800 euri's was. Wel 3x afgereden though
Hoeveel doet een uurtje lessen tegenwoordig?
Als ik soms hoor wat 50+ers betaald hebben, dan lig ik echt in een scheur.quote:Op zondag 5 september 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zat toen nog onder de 30 volgens mij, 7 jaar geleden.
Ja, en dan mochten ze na drie lessen afrijden, een rondje om de kerk ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 23:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als ik soms hoor wat 50+ers betaald hebben, dan lig ik echt in een scheur.
Ik hoop 'erover' voor jequote:Op zondag 5 september 2010 22:21 schreef Goddelijker het volgende:
Morgen de auto op de 100.000 km zetten!
4.60 op een volle tank scheelt het mij 3/4 euroquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja hier ookmag over 2 dagen weer tanken denk ik. Bah. Jij betaalt tenminste 4.40zl daar!
Is nog goedkoop!
ik ook zoiets hoor, ben ook twee keer geswitcht van instructeur; een keer van rijschool en binnen de tweede rijschool ook nog eens van instructeur. Sowieso na de eerste keer moest de instructeur me allemaal foute gewoontes aflerenquote:Op maandag 6 september 2010 08:33 schreef monsterd. het volgende:
Voor het behalen van mijn rijbewijs was ik rond de 3000 kwijt
Fuel costs: 7,00 EUR/100km 15.656 km and 1.095 EURquote:Op zondag 5 september 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
19.000 km
Verbruik +- 1 op 15
= 1862 euro![]()
![]()
Gister had ik alleen m'n moeder naast me, en van haar heb ik geen onvertogen woord gehoord hoorquote:Op zondag 5 september 2010 22:46 schreef twiFight het volgende:
Purdey, waarom rijd jij in godsnaam nog met je ouders er bij. Laat ze lekker in de stront zakken. Rij lekker alleen, krijg wat zelfvertrouwen, en als je het onder de knie hebt en je ouders willen een keer mee dan zeg je "jullie houden je mond dicht of je loopt maar".
@ afslaan: moet je de koppeling niet verder op laten komen? Toen ik het eerst benzine reed oefende ik wat, en ik was redelijk tevreden dat ik de auto met schokken, doch zonder afslaan kon laten wegrijden. Tot ik eens de koppeling twee keer zo ver liet opkomen voordat ik gas gaf. Toen ging ik opeens supersoepel vanuit stilstand weg. Bij de lesauto was de speling op de pedaal lang zo groot niet.
Als ik het goede bedrag heb uitgerekend, ga ik eerst even aan het zuurstof, en kom ik later bij je terugquote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef CherryLips het volgende:
42 euro per uur, lessen van twee uur per week, bijna anderhalf jaar lang. Reken maar uit
Maar goed dat ik de helft door m'n ouders hebben laten sponsoren. Ik was in de heilige overtuiging dat ik het zelf kon betalen, aangezien een pakket met 40 lessen+examen 1260,- kosttequote:Op maandag 6 september 2010 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed dat ik wachtte met rijlessen tot ik afgestudeerd was en spaargeld had.
Als twee toeristen die ergens langs de weg balletje balletje gingen spelenquote:
dat je in een Prius rijdt maakt voor de hoeveelheid brandstof niet uit toch? Voornamelijk de schadelijke uitstoot die een stuk minder is.quote:Op maandag 6 september 2010 09:26 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Fuel costs: 7,00 EUR/100km 15.656 km and 1.095 EUR
Moet je kunnen![]()
Ik heb al meer kilometers gereden, maar niet van alles een tankbon.
Mijn vader betaald de benzine dus daar heb ik ook geen omkijken naar
En ik rij met een Prius....
Probeer het zelf eens met een middenklasser benzinewagen en je zal het verschil wel merkenquote:Op maandag 6 september 2010 10:59 schreef errrbek het volgende:
[..]
dat je in een Prius rijdt maakt voor de hoeveelheid brandstof niet uit toch? Voornamelijk de schadelijke uitstoot die een stuk minder is.
Mijn 207 deed 4,7 liter/100kmquote:Op maandag 6 september 2010 11:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Probeer het zelf eens met een middenklasser benzinewagen en je zal het verschil wel merken![]()
![]()
Mijn gemiddelde is 5.2 liter/100km
quote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef CherryLips het volgende:
42 euro per uur, lessen van twee uur per week, bijna anderhalf jaar lang. Reken maar uit
42 * 2 * 70 = 5880quote:Op maandag 6 september 2010 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, heb ook wel lessen van één of anderhalf uur gehad, hij is weleens met vakantie, ik was weleens met vakantie, ik ziek, hij ziek. Plus theorie, TTT en afrijden en rijbewijs zelf met spoed.quote:
Dus er kan zo'n 800 van dat bedrag af?quote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, heb ook wel lessen van één of anderhalf uur gehad, hij is weleens met vakantie, ik was weleens met vakantie, ik ziek, hij ziek. Plus theorie, TTT en afrijden en rijbewijs zelf met spoed.![]()
![]()
Volgens mij is dat idee om ons samen met een auto op vakantie te sturen niet eens zo gek. Ik zie hier een roadmovie inquote:Op maandag 6 september 2010 16:09 schreef CherryLips het volgende:
toch fijn dat ik niet de enige ben
Ik had er helaas al 8 weken vanaf getrokken om daar rekening mee te houdenquote:Op maandag 6 september 2010 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, heb ook wel lessen van één of anderhalf uur gehad, hij is weleens met vakantie, ik was weleens met vakantie, ik ziek, hij ziek. Plus theorie, TTT en afrijden en rijbewijs zelf met spoed.![]()
![]()
Dan rij je toch als 2e?quote:Op maandag 6 september 2010 16:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of ik de Veluwe af kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |