abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2010 @ 13:09:55 #201
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_86086354
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Zo snel mogelijk er langs of niet? :7
Precies. :@ O-)
pi_86087366
Het is te merken :') . Hoe vaak ik wel niet BLIJF STAAN GVD roep tegen mensen die zich er even tussengooien. Het is opvallend dat de twee 'incidenten' deze week in de Yaris waren :P
Tap tap tap
  zondag 5 september 2010 @ 15:01:59 #203
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86089756
Net terug van een kort, maar even leuk ritje. Even met m'n moeder naar een vriendin van haar toe geweest. Ging best oké :) Twee keer de motor af laten slaan voor een stoplicht :@ Een keer snel hersteld, de andere keer iets minder snel waardoor de auto's achter mij als een gek begonnen te toeteren. Ik reed nog snel door oranje, maar de auto's achter mij moesten blijven staan ;(
Het parkeren hier voor de deur ging aardig, buiten het feit dat mijn pa als een cipier voor het raam stond waar ik doodzenuwachtig van werd. Vier keer moeten steken om achteruit in te parkeren }:|

Morgen nog even een stukje rijden. Ik ben onzeker als een gek, heb nog geen moment plezier beleefd aan m'n auto aangezien ik doodnerveus wordt van het feit dat die verdomde motor steeds af kan slaan ;(
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_86089850
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:01 schreef Purdey het volgende:
Net terug van een kort, maar even leuk ritje. Even met m'n moeder naar een vriendin van haar toe geweest. Ging best oké :) Twee keer de motor af laten slaan voor een stoplicht :@ Een keer snel hersteld, de andere keer iets minder snel waardoor de auto's achter mij als een gek begonnen te toeteren. Ik reed nog snel door oranje, maar de auto's achter mij moesten blijven staan ;(
Dat is altijd een moment waar bij mij een smerig lachje op m'n gezicht verschijnt. >:)
quote:
Morgen nog even een stukje rijden. Ik ben onzeker als een gek, heb nog geen moment plezier beleefd aan m'n auto aangezien ik doodnerveus wordt van het feit dat die verdomde motor steeds af kan slaan ;(
Niet druk over maken! Ik laat m'n moeders Peugeot om de haverklap afslaan en heb er schijt aan, ik geef de schuld aan de auto. Ander verkeer moet zich er maar niet zo over opwinden :{w
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 5 september 2010 @ 15:12:57 #205
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86090093
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:04 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Dat is altijd een moment waar bij mij een smerig lachje op m'n gezicht verschijnt. >:)
[..]

Niet druk over maken! Ik laat m'n moeders Peugeot om de haverklap afslaan en heb er schijt aan, ik geef de schuld aan de auto. Ander verkeer moet zich er maar niet zo over opwinden :{w
Eigenlijk zou ik me er ook niet druk over moeten maken, maar dat is zo'n spanning, dat op laten komen van die koppeling :{ En dan geef ik voor mijn gevoel genoeg gas, maar dan nog valt ie stil. Het zal wel slijten met de tijd..
  zondag 5 september 2010 @ 15:14:20 #206
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86090135
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:01 schreef Purdey het volgende:
Het parkeren hier voor de deur ging aardig, buiten het feit dat mijn pa als een cipier voor het raam stond waar ik doodzenuwachtig van werd. Vier keer moeten steken om achteruit in te parkeren }:|

Ach joh, je hoeft je niet zo te laten opfokken door anderen! Je moet gewoon nog aan je autotje wennen, en als je steeds bang bent dat het niet goed gaat. Dan gaat het ook vaak fout. Wat is er nou erg aan dat hij een keer of 2,3,4,5 of zelfs 6 x afslaat. Over een tijdje heb je hem gewoon onder controle joh! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 5 september 2010 @ 15:14:55 #207
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_86090154
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:12 schreef Purdey het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik me er ook niet druk over moeten maken, maar dat is zo'n spanning, dat op laten komen van die koppeling :{ En dan geef ik voor mijn gevoel genoeg gas, maar dan nog valt ie stil. Het zal wel slijten met de tijd..
quote:

[..]

Anders geef je toch een keertje nog extra gas :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_86090206
Vet gas geven. En dan zit m'n vader achterin van 'nou, nou nou!' En dan denk ik: ga maar lopen. Terwijl we schokkend in de auto zitten :')
Tap tap tap
  zondag 5 september 2010 @ 15:17:19 #209
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86090226
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:14 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ach joh, je hoeft je niet zo te laten opfokken door anderen! Je moet gewoon nog aan je autotje wennen, en als je steeds bang bent dat het niet goed gaat. Dan gaat het ook vaak fout. Wat is er nou erg aan dat hij een keer of 2,3,4,5 of zelfs 6 x afslaat. Over een tijdje heb je hem gewoon onder controle joh! :D
Het zijn ook gewoon de anderen indd. Dat ik bij een stoplicht vooraan sta en al paniekerig ga zitten kijken of er niemand achter me staat. Het is ook gewenning, over een tijdje heb ik hier geen last meer van. Dit was ook pas m'n 8e ritje ofzo sinds het halen van m'n rijbewijs? Ja zoiets wel, schandalig weinig eigenlijk. Ik moest wel 12 keer stoppen voor een stoplicht vandaag, en twee keer sloeg hij af. Valt best mee dan :)
  zondag 5 september 2010 @ 15:19:30 #210
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86090263
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:16 schreef CherryLips het volgende:
Vet gas geven. En dan zit m'n vader achterin van 'nou, nou nou!' En dan denk ik: ga maar lopen. Terwijl we schokkend in de auto zitten :')
Haha had ik ook daarnet, Micraatje begon vet te schokken :') Maar m'n moeder is super relaxed, en die zei 'Maakt helemaal niet uit, doe het maar rustig.' Moeders met geduld O+
Vaders met ongeduld: |:( Kwam daarstraks binnen, hij was ineens heel nors, en later zei hij 'Nou, dat parkeren sloeg weer helemaal nergens op. Ik heb al 80 keer gezegd hoe je dat moet doen.'
Goed voor je zelfvertrouwen als beginnend bestuurder :s)
pi_86090567
Purdey ik wil een keer bij jou in de auto! :D
  zondag 5 september 2010 @ 15:37:15 #212
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86090709
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Je bent van harte welkom House! Dát vind ik nou echt een mooie opmerking!
House O+
pi_86091167
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:37 schreef Purdey het volgende:

[..]

Je bent van harte welkom House! Dát vind ik nou echt een mooie opmerking!
House O+
^O^ ik laat het je weten als ik weer eens richting Rotterdam ga!
  zondag 5 september 2010 @ 16:11:12 #214
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86091711
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:53 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

^O^ ik laat het je weten als ik weer eens richting Rotterdam ga!
Helemaal leuk! :s)
Ritjes maken met House *O*
pi_86091925
quote:

[..]

Maak je dan ook niet zo druk over het autorijden!

Je hebt een rijbewijs, het zal niet perfect zijn maar je het bewezen dat je kunt rijden. Het af laten slaan zal wel slijten, een kwestie van gewenning. En als ie toch afslaat met een rij achter je is het niet jouw probleem..... foutje, kan gebeuren.

Ik ben zo blij dat mijn lesauto gelijk een benzine was, vaak genoeg laten afslaan maar nu gaat het best goed. Alleen met inparkeren wil ik mijn busje nog wel eens laten afslaan.
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I don't need you
I've got to break free
God knows God knows I want to break free
  zondag 5 september 2010 @ 16:47:39 #216
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86092839
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:16 schreef hollander87 het volgende:

[..]

Maak je dan ook niet zo druk over het autorijden!

Je hebt een rijbewijs, het zal niet perfect zijn maar je het bewezen dat je kunt rijden. Het af laten slaan zal wel slijten, een kwestie van gewenning. En als ie toch afslaat met een rij achter je is het niet jouw probleem..... foutje, kan gebeuren.

Ik ben zo blij dat mijn lesauto gelijk een benzine was, vaak genoeg laten afslaan maar nu gaat het best goed. Alleen met inparkeren wil ik mijn busje nog wel eens laten afslaan.
Ik weet het :) Ik weet het allemaal, en de rest van de rit ging ook gewoon foutloos. De heenweg en het parkeren voor de deur daar gingen prima. De motor sloeg af bij het eerste stoplicht op de terugweg, en daarna het volgende stoplicht.

Heb je indd geluk mee gehad, een benzine lesauto. Gebeurt vrijwel nooit. Kleinere rijschool zeker?
Is het trouwens bij elke diesel auto zo dat je de koppeling helemaal los op kan laten komen zonder gas te geven?
pi_86093690
quote:
Op zondag 5 september 2010 16:47 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik weet het :) Ik weet het allemaal, en de rest van de rit ging ook gewoon foutloos. De heenweg en het parkeren voor de deur daar gingen prima. De motor sloeg af bij het eerste stoplicht op de terugweg, en daarna het volgende stoplicht.

Heb je indd geluk mee gehad, een benzine lesauto. Gebeurt vrijwel nooit. Kleinere rijschool zeker?
Is het trouwens bij elke diesel auto zo dat je de koppeling helemaal los op kan laten komen zonder gas te geven?
Kan bij de meeste benzineauto's ook hoor! :). Als je het maar rustig aan doet :). Ik rij een diesel, maar geef altijd gas bij, zonder gas bij wordt het een hele trage bedoeling om weg te komen.

Enne, veel blijven oefenen. Goed voor je zelfvertrouwen, en leuk om te doen! ;).
pi_86093829
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:32 schreef house_is_a_feeling het volgende:
En bij Cherry durf je niet? >:)
  zondag 5 september 2010 @ 18:16:40 #219
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86095338
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:24 schreef Piles het volgende:

[..]

En bij Cherry durf je niet? >:)
Deze opmerking zegt meer over jou, dan over House, vriend ;)
Jij wilt niet bij Cherry in de auto. Ik zou het wel doen :) Ze heeft gewoon een rijbewijs, en rijdt volgens mij elke dag wel een stukje. Ook de situaties waarin ze de afgelopen dagen belandde, handelde ze goed af, wist ze zich uit de situatie te redden. Kudo's voor Cherry :s)
pi_86095820
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:17 schreef Purdey het volgende:

[..]

Het zijn ook gewoon de anderen indd. Dat ik bij een stoplicht vooraan sta en al paniekerig ga zitten kijken of er niemand achter me staat. Het is ook gewenning, over een tijdje heb ik hier geen last meer van. Dit was ook pas m'n 8e ritje ofzo sinds het halen van m'n rijbewijs? Ja zoiets wel, schandalig weinig eigenlijk. Ik moest wel 12 keer stoppen voor een stoplicht vandaag, en twee keer sloeg hij af. Valt best mee dan :)
Gewoon lekker gas geven en de koppeling wanneer je stilstaat altijd al op laten komen. Niet dat als het groen wordt, rem los (als je remt), en koppeling oplaten komen. Gewoon al bijna rijden en veel gas bijgeven :)
  zondag 5 september 2010 @ 18:43:13 #221
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86095984
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:36 schreef Mercurial het volgende:

[..]

Gewoon lekker gas geven en de koppeling wanneer je stilstaat altijd al op laten komen. Niet dat als het groen wordt, rem los (als je remt), en koppeling oplaten komen. Gewoon al bijna rijden en veel gas bijgeven :)
Ik probeer daar ook heel erg op te letten, maar af en toe slaat ie alsnog af. So be it..
Iemand gaf me hier ooit de tip om de koppeling helemaal in te trappen, het gas tot op de bodem, en de koppeling in 1 keer los te laten _O- Iets in mij zegt dat mijn Micra dat niet gaat trekken :')
pi_86096232
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:43 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik probeer daar ook heel erg op te letten, maar af en toe slaat ie alsnog af. So be it..
Iemand gaf me hier ooit de tip om de koppeling helemaal in te trappen, het gas tot op de bodem, en de koppeling in 1 keer los te laten _O- Iets in mij zegt dat mijn Micra dat niet gaat trekken :')
Ze moet ook niet denken van, oh owh, koppeling niet te ver want dan ga je het gas vergeten. Je moet denken dat je de koppeling "tot zo ver gaat op laten komen" (de positie dat de auto gaat rollen) en dan de koppeling vasthouden en gas bijgeven waardoor je vanzelf de koppeling los gaat laten omdat je je auto hoort brullen.

De actie om de hellingproef bij elk stoplicht te gebruiken vind ik zelf niet zo fijn
pi_86096638
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:16 schreef Purdey het volgende:

[..]

Deze opmerking zegt meer over jou, dan over House, vriend ;)
Jij wilt niet bij Cherry in de auto. Ik zou het wel doen :) Ze heeft gewoon een rijbewijs, en rijdt volgens mij elke dag wel een stukje. Ook de situaties waarin ze de afgelopen dagen belandde, handelde ze goed af, wist ze zich uit de situatie te redden. Kudo's voor Cherry :s)
Zo bedoelde ik het helemaal niet joh :P
En ik heb al meer gezegd dat ik bij jullie allebei in zou stappen ;)
pi_86097769
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:43 schreef Purdey het volgende:

[..]

Haha, je zou het gewoon eens moeten proberen... ;). Niet in 1 klap op laten komen, maar een beetje met beleid :P.

Best wel leuk af en toe })
pi_86097823
*O* hoorde van mn pa dat hij de nummerplaten besteld heeft, blauw met witte oplegletters . De mooiste variant vind ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')