Ik heb het over het GOEDPRATEN (grotendeels door anderen eigenlijk) van het laten vallen van het AOW-standpunt.. Net zoals je met het roepen van "landsbelang" als politieke partij kunt goedpraten dat je ineens een standpunt inneemt/beleid goedkeurt wat lijnrecht tegen je eigen beginselen ingaat...quote:Op woensdag 1 september 2010 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laten vallen van het AOW standpunt door Wilders noem ik puur opportunisme.
Mjah, Wilders maakt het beleid, hoeft niets uit te leggen aan de leden van z'n partij. Alleen aan z'n stemmers, maar die kunnen alleen oneliners behappenquote:Op woensdag 1 september 2010 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het over het GOEDPRATEN (grotendeels door anderen eigenlijk) van het laten vallen van het AOW-standpunt.. Net zoals je met het roepen van "landsbelang" als politieke partij kunt goedpraten dat je ineens een standpunt inneemt/beleid goedkeurt wat lijnrecht tegen je eigen beginselen ingaat...
Waarmee natuurlijk niet gezegd is dat ik ten alle tijde Bolkestein steun en hem kopieer in zijn opvattingen. Ik hou er gewoon mijn eigen mening op na, en als je dat ironisch vindt is dat jouw probleem en dat interesseert mij helemaal niks.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:47 schreef Boldface het volgende:
Het is trouwens wel ironisch om zo fel tegen Paars Plus te zijn, terwijl je jezelf Bolkesteijn noemt. Dat is toch een vrij duidelijke verwijzing naar de man die namens de VVD onderhandelde over het eerste Paarse kabinet, waaraan de VVD deelnam.
Ik vind het in het landsbelang om te pleiten voor een radicaal kleinere overheid hoor. Anders zou ik dat ook niet doen als ik daar niet volledig achter stond he.quote:Verder valt op dat Bolkesteijn alleen redeneert vanuit VVD-partijbelang, zonder enige vorm van bescheidenheid (de VVD heeft slechts 31 zetels behaald en heeft de verkiezingen met slechts 1 zetel voorsprong gewonnen). Er zou wat meer oog mogen zijn voor het landsbelang.
~quote:Op woensdag 1 september 2010 01:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Mjah, Wilders maakt het beleid, hoeft niets uit te leggen aan de leden van z'n partij. Alleen aan z'n stemmers, maar die kunnen alleen oneliners behappen
Voor de verkiezingen kon je dat al aan zien komen natuurlijk. Maar ik zit er niet mee, ik heb geen PVV gestemd en het is sowieso een standpunt dat mij niet aan staat dus ik vind het ook niet erg dat Wilders 'tot een nieuw inzicht' is gekomen.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laten vallen van het AOW standpunt door Wilders noem ik puur opportunisme.
Minder bezuinigen is niet hetzelfde als investeren...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het neoliberale model heeft ook niet gewerkt. Bovendien is lenen nu voor ons goedkoper omdat Griekenland, Spanje, Portugal en Ierland in de shit zitten. Kunnen wij iets rustiger bezuinigen en iets meer investeren in de economie.
Het is wel erg naïef om te denken dat de rente zo laag zal blijven in de toekomst.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Bovendien is lenen nu voor ons goedkoper omdat Griekenland, Spanje, Portugal en Ierland in de shit zitten. Kunnen wij iets rustiger bezuinigen en iets meer investeren in de economie.
Het is een kwestie van goed fatsoen. Maar dat zal jij als voormalig hartstochtelijk PVV-stemmer natuurlijk nooit begrijpenquote:Op woensdag 1 september 2010 00:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is zuiver sentiment, je weet niet eens hoe een akkoord er uit zou zien.
Landsbelang is ook niets anders dan een onzinnig excuus om extra regels door te voeren.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:52 schreef remlof het volgende:
VVD en landsbelang?
Bij de meeste van die VVD rakkers gaat het alleen om eigenbelang.
Dit lijkt me een wat te voorbarige uitspraak; je weet niet hoe de onderhandelingen tot nu toe zijn gelopen, en op welke punten PVV en VVD voor het CDA ontoelaatbare posities innemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Rationeel gezien is er geen enkele reden voor het CDA om zich zo zorgen te maken. Het zijn een stel labiele prutsers.
En Klink is toch zelf betrokken bij de onderhandelingen? Die zal dan ook echt wel een beeld hebben waarom hij het er niet mee eens is.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit lijkt me een wat te voorbarige uitspraak; je weet niet hoe de onderhandelingen tot nu toe zijn gelopen, en op welke punten PVV en VVD voor het CDA ontoelaatbare posities innemen.
Dat mag ik toch aannemen. Als Klink vertrekt en zijn zetel beschikbaar stelt, dan bereikt 'ie dat het rechtse kabinet er alsnog kan komen. Daar schiet 'ie weinig mee op, en zijn politieke carrière is over. Kan 'ie beter in de kamer blijven zitten en een eigen partij oprichten. Er komen vast wel veel CDA-ers mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb je een afsplitsing denk ik.
Jij begrijpt er ook niks van he.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is een kwestie van goed fatsoen. Maar dat zal jij als voormalig hartstochtelijk PVV-stemmer natuurlijk nooit begrijpen
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Over een half uur weer inzoomen op De Deur!
De deurquote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef Nielsch het volgende:
Over een half uur weer inzoomen op De Deur!
Ik hoop nu zelfs dat ze er wel uit komen.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:50 schreef Hexagon het volgende:
Heerlijke terugkomst van vakantie dit
Ook al komen ze eruit. Wordt het kabinet nog gammeler.
Het achtuurjournaal wordt weer vaste prik.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:59 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik hoop nu zelfs dat ze er wel uit komen.
CDA niet maar PvdA en GL en D66 wel hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Yeah, right. Alsof de PvdA en het CDA met de SP willen regeren.:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |