abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85918899
En terecht...
pi_85918937
Goed topic man!
pi_85918974
Wilders is me economisch veel te links, mooi als hij niet de benodigde economische hervormingen gaat blokkeren!
pi_85919019
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:06 schreef Nielsch het volgende:
Wilders is me economisch veel te links, mooi als hij niet de benodigde economische hervormingen gaat blokkeren!
Wilders is een VVD'er, en ik denk dat hij zijn economische programma vooral heeft om die weg te geven, zodat hij meer binnen kan halen op gebied van immigratie/intergratie.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:07:51 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_85919200
quote:
Klink blijkt al anderhalve week geleden te hebben aangedrongen op een 'time-out' in de onderhandelingen met VVD en PVV, nog vóór oud-informateur Lubbers dat deed. Klink zou de onderhandelingen te snel vinden gaan. Ook zou hij vinden dat Verhagen te veel toegeeft aan de andere partijen.
pi_85919268
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:07 schreef Holograph het volgende:

[..]

Wilders is een VVD'er, en ik denk dat hij zijn economische programma vooral heeft om die weg te geven, zodat hij meer binnen kan halen op gebied van immigratie/intergratie.
Een week geleden werd al duidelijk dat hij dat juist niet deed. Hij bleef wat betreft ouderenzorg en de WW juist erg standvastig.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:15:44 #8
164471 Lubbert
Noe mu-j s goed luustern
pi_85919320
Een regering met de PVV zal er never nooit komen, ook niet als ze eventuele nieuwe verkiezingen winnen. Er is buiten de VVD geen enkele partij die met ze wil regeren en samen zullen ze nooit een meerderheid halen. Er is nu nog maar één optie en dat is een linkse coalitie met PvdA, SP, D66 en GL. Als ze dat nou meteen onderzocht hadden dan was het allemaal allang in kannen en kruiken geweest. Het zal me niet verbazen als er al een regeerakkoord klaar ligt van deze partijen. Eindelijk, komt het dan toch nog goed met Nederland.
Binnie noe helemoale van god los
pi_85919505
Onbegrijpelijk dat Verhagen dit zo uit de hand laat lopen. Wat een slechte leider zeg...
pi_85919604
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:21 schreef Nielsch het volgende:
Onbegrijpelijk dat Verhagen dit zo uit de hand laat lopen. Wat een slechte leider zeg...
Verhagen heeft te lang op het pluche gezeten en zijn politiek instinct is blijkbaar aangetast. Eerder dit jaar gokte hij ook al verkeerd met de PvdA-toestand.
pi_85919686
Heb nooit zoveel op gehad met Klink maar dit vind ik sterk van hem.
Het CDA zal hierdoor flinke klappen krijgen (ze hadden nooit moeten gaan onderhandelen in mijn ogen) maar nu maken ze wel een kans om zich er weer bovenop te werken.

Verhagen hopelijk weg. Deze man is slecht voor het CDA, is volgens mij alleen met zijn eigen carriere bezig.
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_85919694
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:07 schreef Holograph het volgende:

[..]

Zeg je nou dat Wilders eigenlijk gewoon een vuile leugenaar is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85919698
Zou mooi zijn als dat walgelijke rechtse kabinet er niet komt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:28:04 #14
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_85919758
quote:
Klink blijkt al anderhalve week geleden te hebben aangedrongen op een 'time-out' in de onderhandelingen met VVD en PVV, nog vóór oud-informateur Lubbers dat deed. Klink zou de onderhandelingen te snel vinden gaan. Ook zou hij vinden dat Verhagen te veel toegeeft aan de andere partijen.
Tsja, wie niet horen wil :)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_85919767
quote:
Ook andere fractieleden zouden hun goedkeuring over voortzetting van de onderhandelingen met de VVD en de PVV over een gedoogkabinet willen intrekken. Het zou met name gaan om Kathleen Ferrier en Ad Koppejan. Voorafgaand aan de vergadering spraken beiden met Verhagen en waarnemend CDA-voorzitter Bleker.
http://www.volkskrant.nl/(...)n_spoedberaad_bijeen
pi_85919797
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef venomsnake het volgende:
Zou mooi zijn als dat walgelijke rechtse kabinet er niet komt.
Waarom vind jij een rechts kabinet walgelijk?
pi_85919800
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Tsja, wie niet horen wil :)
Klink stijgt weer een klein beetje in mijn achting :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:30:23 #18
pi_85919830
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Technisch gezien zou Wilders niets fout doen. Iedere partij heeft belangrijke en minder belangrijke punten in het partijprogramma, en elke partij calculeert in dat bepaalde standpunten het misschien niet zullen redden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_85919839
Goed om te zien dat er toch nog mensen met fatsoen bij het CDA zitten.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_85919867
Ab Klink :'). Die lul had dit weken van tevoren aan kunnen zien komen, en net nu gaan zeiken. Triest zootje ook dat CDA, dat ze maar snel naar de CU regionen zakken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_85919892
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Technisch gezien zou Wilders niets fout doen. Iedere partij heeft belangrijke en minder belangrijke punten in het partijprogramma, en elke partij calculeert in dat bepaalde standpunten het misschien niet zullen redden.
Ik weet, maar het is natuurlijk nogal wat om je halve programma overboord te gooien. Officieel is dat uiteraard geen kiezersbedrog, maar het is wel heel erg zuur voor de PVV-stemmers die erg gecharmeerd waren van Wilders' linkse trekjes.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:33:24 #22
pi_85919941
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Klink stijgt weer een klein beetje in mijn achting :)
Klink lijkt mij een principieel persoon, iemand die niet aan politieke spelletjes doet. Het is jammer dat zijn ideologie hem als minister vaak tot slechte beslissingen heeft gebracht, maar in dit geval kan ik zijn handelen wel waarderen :)
pi_85919957
Lijkt me dat de poging zal stranden. Om door te gaan, zou het CDA moeten bestaan uit machtsgeile plucheplakkers die hun moeder en God nog zouden verkopen om een of ander futiel ministerspostje te bemachtigen. En kom op, hoe reëel is dat nou?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:34:30 #24
pi_85919981
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik weet, maar het is natuurlijk nogal wat om je halve programma overboord te gooien. Officieel is dat uiteraard geen kiezersbedrog, maar het is wel heel erg zuur voor de PVV-stemmers die erg gecharmeerd waren van Wilders' linkse trekjes.
Dat ben ik met je eens :) Maar dan hadden ze maar beter moeten weten. De PVV blijft een one-issuepartij.
pi_85920068
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:33 schreef Monidique het volgende:
Lijkt me dat de poging zal stranden. Om door te gaan, zou het CDA moeten bestaan uit machtsgeile plucheplakkers die hun moeder en God nog zouden verkopen om een of ander futiel ministerspostje te bemachtigen. En kom op, hoe reëel is dat nou?
Je hebt het wel over het CDA he.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:37:49 #26
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85920115
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iets genuanceerder kan wel, maar ja.
pi_85920166
quote:
Lijkt mij best reëel..
pi_85920218
Go Klink!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85920275
Ik zie het nog wel goed komen, de bezwaarden stappen waarschijnlijk gewoon op en maken plaats voor nieuwe fractieleden.

Als dit mislukt ben ik ook heel benieuwd wat we dán voor kabinet gaan krijgen :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85920288
quote:
DominiqueHeyde: Klink wil stoppen als onderhandelaar. Grote inhoudelijke bezwaren. Hij wil niet uit de fractie.
Oh, hij dreigde niet de fractie te verlaten. Maar goed, dit is nog steeds een doodsteek voor de onderhandelingen. Zeker als in ieder geval 2 andere CDA-kamerleden ook hun steun willen intrekken. En blijkbaar is naar Klink's mening teveel ingeleverd tijdens de onderhandelingen, dus dan zullen de andere twijfelaars een eventueel akkoord vast ook niet accepteren.
pi_85920418
die Klink durft, nu ze op een dieptepunt in de peilingen staan.. wie stemt er ooit nog CDA
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:46:16 #32
862 Arcee
Look closer
pi_85920449
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:15 schreef Lubbert het volgende:
Er is nu nog maar één optie en dat is een linkse coalitie met PvdA, SP, D66 en GL. Als ze dat nou meteen onderzocht hadden dan was het allemaal allang in kannen en kruiken geweest. Het zal me niet verbazen als er al een regeerakkoord klaar ligt van deze partijen. Eindelijk, komt het dan toch nog goed met Nederland.
Yeah, right. Alsof de PvdA en het CDA met de SP willen regeren.:')
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85920492
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:45 schreef kawotski het volgende:
die Klink durft, nu ze op een dieptepunt in de peilingen staan.. wie stemt er ooit nog CDA
Voorlopig staan er geen verkiezingen gepland. Al begin ik het zo langzamerhand als een reëele mogelijkheid te zien dat we over een aantal maanden weer naar de stembus moeten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85920503
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:45 schreef kawotski het volgende:
Jezus niet in ieder geval.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:55:15 #35
66825 Reya
Fier Wallon
pi_85920792
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt het wel over het CDA he.
pi_85921219
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Flashwin het volgende:
Goed om te zien dat er toch nog mensen met fatsoen bij het CDA zitten.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:08:41 #37
pi_85921313
quote:
:D
pi_85921577
Als Frits Wester zegt dat het spannend is dan is er zeker iets aan de hand.
pi_85921619
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef IHVK het volgende:
Als Frits Wester zegt dat het spannend is dan is er zeker iets aan de hand.
Volgens mij zijn ze elkaar dan zowat af aan het maken! })
"Only after the last tree has been cut down, Only after the last river has been poisoned, Only after the last fish has been caught, Only then will you find that money cannot be eaten."
(Cree Indian Prophecy Quotes)
pi_85921690
Ja Wester was toch wel van het downplayen afgelopen tijd..
pi_85921762
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef Reya het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is op dit forum altijd moeilijk te zeggen of het nu sarcasme of stupiditeit betreft.
pi_85922553
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:21 schreef Nielsch het volgende:
Hij is zijn touch inderdaad kwijt lijkt het wel :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85922609
Hij kan zomaar vallen
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_85922647
Dus achter al het gestuntel van Cohen zat natuurlijk een plan? Hij wilde een einde maken aan het CDA.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_85922691
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef ThaTim het volgende:
Dus achter al het gestuntel van Cohen zat natuurlijk een plan? Hij wilde een einde maken aan het CDA.
Waarom zou dat ooit het plan zijn.
pi_85922724
Cohen heeft inderdaad opeens weer een heel sterke positie als dit klapt, benieuwd of al die mensen die hem verweten dat hij het verprutst had straks opeens heel lovend over hem gaan zijn :)
pi_85922727
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:

[..]

Hij is zijn touch inderdaad kwijt lijkt het wel :)
Vlak 'de rat' niet te snel uit. :+
pi_85922788
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:42 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom zou dat ooit het plan zijn.
Grotere kans om zelf te regeren? :') Nee, ik weet het niet.
pi_85922866
Maar het is niet de schuld van de Verhagen. De 'linkse' leden van het CDA moeten zich niet zo aanstellen. De PvdA blokt Paars+ en middenkabinet, zodat VVD met CDA en PVV moet onderhandelen. Als een partij die zich ziet als pragmatisch, moeten ze zich pas gaan melden op het moment dat er een regeerakkoord is.
pi_85922937
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef ThaTim het volgende:
Maar het is niet de schuld van de Verhagen. De 'linkse' leden van het CDA moeten zich niet zo aanstellen. De PvdA blokt Paars+ en middenkabinet, zodat VVD met CDA en PVV moet onderhandelen. Als een partij die zich ziet als pragmatisch, moeten ze zich pas gaan melden op het moment dat er een regeerakkoord is.
Heel eng hoor, dat snap ik maar er is ook nog zoiets als goed fatsoen. En dan valt de PVV gewoon rap af :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')