Iets genuanceerder kan wel, maar ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Wilders eigenlijk gewoon een vuile leugenaar is?
Lijkt mij best reëel..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:33 schreef Monidique het volgende:
Lijkt me dat de poging zal stranden. Om door te gaan, zou het CDA moeten bestaan uit machtsgeile plucheplakkers die hun moeder en God nog zouden verkopen om een of ander futiel ministerspostje te bemachtigen. En kom op, hoe reëel is dat nou?
Oh, hij dreigde niet de fractie te verlaten. Maar goed, dit is nog steeds een doodsteek voor de onderhandelingen. Zeker als in ieder geval 2 andere CDA-kamerleden ook hun steun willen intrekken. En blijkbaar is naar Klink's mening teveel ingeleverd tijdens de onderhandelingen, dus dan zullen de andere twijfelaars een eventueel akkoord vast ook niet accepteren.quote:DominiqueHeyde: Klink wil stoppen als onderhandelaar. Grote inhoudelijke bezwaren. Hij wil niet uit de fractie.
Yeah, right. Alsof de PvdA en het CDA met de SP willen regeren.:')quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:15 schreef Lubbert het volgende:
Er is nu nog maar één optie en dat is een linkse coalitie met PvdA, SP, D66 en GL. Als ze dat nou meteen onderzocht hadden dan was het allemaal allang in kannen en kruiken geweest. Het zal me niet verbazen als er al een regeerakkoord klaar ligt van deze partijen. Eindelijk, komt het dan toch nog goed met Nederland.
Voorlopig staan er geen verkiezingen gepland. Al begin ik het zo langzamerhand als een reëele mogelijkheid te zien dat we over een aantal maanden weer naar de stembus moeten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:45 schreef kawotski het volgende:
die Klink durft, nu ze op een dieptepunt in de peilingen staan.. wie stemt er ooit nog CDA
Jezus niet in ieder geval.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:45 schreef kawotski het volgende:
die Klink durft, nu ze op een dieptepunt in de peilingen staan.. wie stemt er ooit nog CDA
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over het CDA he.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:30 schreef Flashwin het volgende:
Goed om te zien dat er toch nog mensen met fatsoen bij het CDA zitten.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:33 schreef Monidique het volgende:
Lijkt me dat de poging zal stranden. Om door te gaan, zou het CDA moeten bestaan uit machtsgeile plucheplakkers die hun moeder en God nog zouden verkopen om een of ander futiel ministerspostje te bemachtigen. En kom op, hoe reëel is dat nou?
Volgens mij zijn ze elkaar dan zowat af aan het maken!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:15 schreef IHVK het volgende:
Als Frits Wester zegt dat het spannend is dan is er zeker iets aan de hand.
Hij is zijn touch inderdaad kwijt lijkt het welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:21 schreef Nielsch het volgende:
Onbegrijpelijk dat Verhagen dit zo uit de hand laat lopen. Wat een slechte leider zeg...
Waarom zou dat ooit het plan zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef ThaTim het volgende:
Dus achter al het gestuntel van Cohen zat natuurlijk een plan? Hij wilde een einde maken aan het CDA.
Vlak 'de rat' niet te snel uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij is zijn touch inderdaad kwijt lijkt het wel
Grotere kans om zelf te regeren?quote:
Heel eng hoor, dat snap ik maar er is ook nog zoiets als goed fatsoen. En dan valt de PVV gewoon rap afquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:46 schreef ThaTim het volgende:
Maar het is niet de schuld van de Verhagen. De 'linkse' leden van het CDA moeten zich niet zo aanstellen. De PvdA blokt Paars+ en middenkabinet, zodat VVD met CDA en PVV moet onderhandelen. Als een partij die zich ziet als pragmatisch, moeten ze zich pas gaan melden op het moment dat er een regeerakkoord is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |