Er staat niet voor niets OP tussen haakjesquote:
Photoshop CS5quote:
Rustig jaquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:06 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ook a.u.b.
(mag 100kb max)
OPDONDEREN!!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:27 schreef stroopdoosch het volgende:
Wie is die kerel eigenlijk? Waar komt hij vandaan?
Ga de OP maar lezenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:29 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Nee, ik wil antwoord op mijn vraag.
[TV] Oh Oh Cherso #2quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:27 schreef stroopdoosch het volgende:
Wie is die kerel eigenlijk? Waar komt hij vandaan?
quote:
Ik kan niet alles tegelijk, tevens geef ik je wel een cherso UItje want je verjaardag is weer bijna omquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef porsche1 het volgende:
PATJE WAT HADDEN WE NOU AFGESPROKEN OP DE SKIJPS VANACHT? HE JE KAN ME WEL NEGREN MAAR NEE JE HAD IETS BELOOFT!
NEEEEEE, ik wil een verjaardags panda. Ik wil geen cherso, cherso is stom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet alles tegelijk, tevens geef ik je wel een cherso UItje want je verjaardag is weer bijna om
Verkeerde topic jongequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik wil een verjaardags panda. Ik wil geen cherso, cherso is stom.
Ga mij dan ook geen dingen beloven die ik niet krijg.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie ekdom achter jokertje vandaan willen komen
Zal ik de oude erin zetten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even de OP quoten en dan bijwerken, dat kan eventjes duren
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga mij dan ook geen dingen beloven die ik niet krijg.
Patje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef tomaat52 het volgende:
Kan je patje ook in mijn UI plaatsen?
Voor het volgende topic moet je weer de lapo nemen, en even bijhouden in bestandje...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef Graseter het volgende:
Noes iemand anders heeft de lapo. Nou kan ik de OP niet meer aanpassen
Als ik dan de lapo heb verzamel ik ze wel gewoon allemaal uit dit topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor het volgende topic moet je weer de lapo nemen, en even bijhouden in bestandje...
Ja doet ie vanavondquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die is exclusief. Moet je even aan Patje vragen die maakt hem wel omdat je BHZakje bent.
quote:
Patje doet die van jou.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:09 schreef Knevelt het volgende:
Kun je voor mij een maken, maar dan met dat blonde wijf, zoals sommigen in de OP hebben?
Die van jou is animated. Ik maak geen animated UI's.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:11 schreef Knevelt het volgende:
Zit hier nog een diepere betekenis achter?
Neenee, ik bedoel achter het plaatsen van die gast voor je UI?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van jou is animated. Ik maak geen animated UI's.
Ja, het zijn allemaal bazen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:14 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Neenee, ik bedoel achter het plaatsen van die gast voor je UI?
nog niet 100% zeker.quote:
Patje doet dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef tomaat52 het volgende:
Kan iemand die Joker in mn UI plaatsen?
De mijne al klaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat slecht..![]()
Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Die OP![]()
Ik wil ook die exclusieve alstublieft
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksquote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.
Vraag maar aan Patjequote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksAls iemand een baas is is zij het wel
Maar die wil ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.
Patje.. mag 08gnoT. alsjeblieft een exclusieve Joker UI?quote:
quote:
Ik wil hem ertussen he, niet de hele tijd ervoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal vandaag nog wat UI's creëren ja, weet alleen nog niet wanneer
Als je een andere kiest kan je hem nou al krijgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Die OP![]()
Ik wil ook die exclusieve alstublieft
RT!!quote:
Iddquote:
Mensen ik heb meer te doenquote:
Dat dus !!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Idd
Ik wil mijn gladde haartjes UI
HOAXquote:
Thnxquote:
Geen kipkorn?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
Hey patje mag ik van jou 12 Jokertjes, 4 barbies en een milkshake banaan ?
Rustig, die bewegende kosten wel wat tijd en ik heb nu niet zoveel tijd. Morgen avond na Oh Oh ga ik ze fixxen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Franneh het volgende:
Patje wat moeten we doen om je op te laten schieten, straks is de serie al voorbij
Een stilstaande UI nemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Franneh het volgende:
Patje wat moeten we doen om je op te laten schieten, straks is de serie al voorbij
Precies.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat zei je net ook al, maar dat wil ik helemaal niet.
Ook echt erna hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rustig, die bewegende kosten wel wat tijd en ik heb nu niet zoveel tijd. Morgen avond na Oh Oh ga ik ze fixxen.(stilstaande doet graseter)
Dan maar wachten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat zei je net ook al, maar dat wil ik helemaal niet.
Ja ik moet tot 21:15 naar school en dan nog een uur rijden als het meezit dus ik hoop dat ik het haalquote:
heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |