nog niet 100% zeker.quote:
Patje doet dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef tomaat52 het volgende:
Kan iemand die Joker in mn UI plaatsen?
De mijne al klaar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat slecht..![]()
Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Die OP![]()
Ik wil ook die exclusieve alstublieft
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksquote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.
Vraag maar aan Patjequote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksAls iemand een baas is is zij het wel
Maar die wil ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.
Patje.. mag 08gnoT. alsjeblieft een exclusieve Joker UI?quote:
quote:
Ik wil hem ertussen he, niet de hele tijd ervoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal vandaag nog wat UI's creëren ja, weet alleen nog niet wanneer
Als je een andere kiest kan je hem nou al krijgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Die OP![]()
Ik wil ook die exclusieve alstublieft
RT!!quote:
Iddquote:
Mensen ik heb meer te doenquote:
Dat dus !!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Idd
Ik wil mijn gladde haartjes UI
HOAXquote:
Thnxquote:
Geen kipkorn?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
Hey patje mag ik van jou 12 Jokertjes, 4 barbies en een milkshake banaan ?
Rustig, die bewegende kosten wel wat tijd en ik heb nu niet zoveel tijd. Morgen avond na Oh Oh ga ik ze fixxen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Franneh het volgende:
Patje wat moeten we doen om je op te laten schieten, straks is de serie al voorbij
Een stilstaande UI nemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Franneh het volgende:
Patje wat moeten we doen om je op te laten schieten, straks is de serie al voorbij
Precies.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat zei je net ook al, maar dat wil ik helemaal niet.
Ook echt erna hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rustig, die bewegende kosten wel wat tijd en ik heb nu niet zoveel tijd. Morgen avond na Oh Oh ga ik ze fixxen.(stilstaande doet graseter)
Dan maar wachten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat zei je net ook al, maar dat wil ik helemaal niet.
Ja ik moet tot 21:15 naar school en dan nog een uur rijden als het meezit dus ik hoop dat ik het haalquote:
heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |