Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Die OP![]()
Ik wil ook die exclusieve alstublieft
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksquote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.
Vraag maar aan Patjequote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksAls iemand een baas is is zij het wel
Maar die wil ik ookquote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar die is exclusief. Alleen voor eckte eckte bazen.
Patje.. mag 08gnoT. alsjeblieft een exclusieve Joker UI?quote:
quote:
Ik wil hem ertussen he, niet de hele tijd ervoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zal vandaag nog wat UI's creëren ja, weet alleen nog niet wanneer
Als je een andere kiest kan je hem nou al krijgen.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Die OP![]()
Ik wil ook die exclusieve alstublieft
RT!!quote:
Iddquote:
Mensen ik heb meer te doenquote:
Dat dus !!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Idd
Ik wil mijn gladde haartjes UI
HOAXquote:
Thnxquote:
Geen kipkorn?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
Hey patje mag ik van jou 12 Jokertjes, 4 barbies en een milkshake banaan ?
Rustig, die bewegende kosten wel wat tijd en ik heb nu niet zoveel tijd. Morgen avond na Oh Oh ga ik ze fixxen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Franneh het volgende:
Patje wat moeten we doen om je op te laten schieten, straks is de serie al voorbij
Een stilstaande UI nemen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:45 schreef Franneh het volgende:
Patje wat moeten we doen om je op te laten schieten, straks is de serie al voorbij
Precies.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat zei je net ook al, maar dat wil ik helemaal niet.
Ook echt erna hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 23:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rustig, die bewegende kosten wel wat tijd en ik heb nu niet zoveel tijd. Morgen avond na Oh Oh ga ik ze fixxen.(stilstaande doet graseter)
Dan maar wachten.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ohja dat zei je net ook al, maar dat wil ik helemaal niet.
Ja ik moet tot 21:15 naar school en dan nog een uur rijden als het meezit dus ik hoop dat ik het haalquote:
heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksAls iemand een baas is is zij het wel
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mijquote:
Omdat ik 1 keer met een paar smilies reageer?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mij
Nounou, iemand start een reeks en is gelijk koning.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mij
Is dit een subtiele hint? Heb je een hekel aan Ajax? Ik snap de ironie van een hagenees voor het ajaxlogo.quote:
Nee ik luisterde gewoon naar je wensen, je wilde hem niet over je tietenpics heen. Dat ajaxlogo bleef over.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint? Heb je een hekel aan Ajax? Ik snap de ironie van een hagenees voor het ajaxlogo.
Ik vind het goedquote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik luisterde gewoon naar je wensen, je wilde hem niet over je tietenpics heen. Dat ajaxlogo bleef over.
Als je iets anders kiest maak ik hem nou.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil er wel een met gladde haartjes.
Ze zijn wel gaaf
Mag ik ze niet beide achter elkaar?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:52 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik wil er eentje met barbie alstublieft.
Vraag maar aan patje.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:31 schreef Katth het volgende:
[..]
Mag ik ze niet beide achter elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef rickyszz het volgende:
Mag ik er een?
Die van jou is animated dus die doet Patje en zoals hij al zei, Patje is bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Oh Oh Cherso?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef larzzzman het volgende:
Zou ik er een mogen met allemaal bewegend corky's (die van life goes on)
Aangezien ik de stilstaande doen ben ik veel sneller dan Patje, dus ik ben beter.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Je doet het anders wel goed samen met patje hoor
Ja zeker maar vakantie kan je het niet echt noemen, meer beroepsmatig.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
mijn dank is groot
gaan jullie nou volgend jaar met zijn alle naar cherso op vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |