SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksAls iemand een baas is is zij het wel
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mijquote:
Omdat ik 1 keer met een paar smilies reageer?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mij
Nounou, iemand start een reeks en is gelijk koning.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mij
Is dit een subtiele hint? Heb je een hekel aan Ajax? Ik snap de ironie van een hagenees voor het ajaxlogo.quote:
Nee ik luisterde gewoon naar je wensen, je wilde hem niet over je tietenpics heen. Dat ajaxlogo bleef over.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint? Heb je een hekel aan Ajax? Ik snap de ironie van een hagenees voor het ajaxlogo.
Ik vind het goedquote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik luisterde gewoon naar je wensen, je wilde hem niet over je tietenpics heen. Dat ajaxlogo bleef over.
Als je iets anders kiest maak ik hem nou.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil er wel een met gladde haartjes.
Ze zijn wel gaaf
Mag ik ze niet beide achter elkaar?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:52 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik wil er eentje met barbie alstublieft.
Vraag maar aan patje.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:31 schreef Katth het volgende:
[..]
Mag ik ze niet beide achter elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:41 schreef rickyszz het volgende:
Mag ik er een?
Die van jou is animated dus die doet Patje en zoals hij al zei, Patje is bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Oh Oh Cherso?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef larzzzman het volgende:
Zou ik er een mogen met allemaal bewegend corky's (die van life goes on)
Aangezien ik de stilstaande doen ben ik veel sneller dan Patje, dus ik ben beter.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:55 schreef sciter het volgende:
[..]
Je doet het anders wel goed samen met patje hoor
Ja zeker maar vakantie kan je het niet echt noemen, meer beroepsmatig.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
mijn dank is groot
gaan jullie nou volgend jaar met zijn alle naar cherso op vakantie?
onder het motto research?quote:Op donderdag 2 september 2010 17:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja zeker maar vakantie kan je het niet echt noemen, meer beroepsmatig.
Oke, kun je dan deze:quote:Op donderdag 2 september 2010 17:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van jou is animated dus die doet Patje en zoals hij al zei, Patje is bezig.
Te gek bedankt!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:26 schreef Graseter het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik had niet heel je post gelezen.
Nieuwe versie:
[ afbeelding ]
Patje doet die van jou niet.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:39 schreef HerbertThePervert het volgende:
Doe voor mij effe barbie dan Patje, jeweetz
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:53 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil liever deze UI met sterretje Graseter
Cool! Snelle service.quote:
Ik doe alles in CS5.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:55 schreef LeNick het volgende:
[..]
Cool! Snelle service.
Doe jij het ook in PS CS5? Al denk ik dat de meeste drukte wel geweest is, anders ben ik ook wel bereid te helpen, na kleine uitleg
quote:Op donderdag 2 september 2010 20:56 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Exclusief voor wie?
Hmm, een jokertje dan maar?
Wat snap jij niet aan de OP?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef larzzzman het volgende:
[..]
que? nee deze gast
[ afbeelding ]
Haal Patje eensquote:Op donderdag 2 september 2010 20:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar die is animated, die doet Patje.
Snap het wel manquote:
Dat maken is plaatje ctrl V + opslaan en klaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef larzzzman het volgende:
[..]
godskolere wat tof van je en snel ook![]()
![]()
![]()
Nee, heeft Patje alleen.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef justmattie het volgende:
Boh heb je voor mij die met gladde haartjes?
Bij window animation aanzetten, frame 1 selecteren en daar achter zetten.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:14 schreef LeNick het volgende:
Huh hoe maak je hem goed danGewoon je ava erbij plakken (onderaan alle lagen uiteraard) en dan opslaan als GIF werkt niet (bij mij).
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:45 schreef Pankappen het volgende:
Ik wil graag een zwaaiend jokertje in mijn UI.
Bij voorbaat dank,
~Thom
Maar ik ben te lui om het zelf te doenquote:
Ik kan hem best maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:36 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Maar ik ben te lui om het zelf te doen
quote:Op donderdag 2 september 2010 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik presenteer:
OH OH CHERSO UI pakket met daarin:
Jokertje
Sterretje (anabooltje)
Barbie
Strakke haartjes
http://www50.zippyshare.com/v/28284644/file.html
Toffen, pret met UI's maken voor de hele familie.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik presenteer:
OH OH CHERSO UI pakket met daarin:
Jokertje
Sterretje (anabooltje)
Barbie
Strakke haartjes
http://www50.zippyshare.com/v/28284644/file.html
JOKERTJE! HET IS JOKER!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef AapjeAapje het volgende:
Mag ik die van dat mannetje die zo met z'n hoofd van links naar rechts gaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ninja edit!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:47 schreef AapjeAapje het volgende:
Mag ik die van dat mannetje die zo met z'n hoofd van links naar rechts gaat?
jokertje
![]()
hier ookquote:
edit: edit!
[ Bericht 4% gewijzigd door AapjeAapje op 03-09-2010 21:53:43 (edit :D) ]h![]()
Jokertje natuurlijk
plx?Now and then, I announce "I know you're listening" to empty rooms.
If I'm wrong, nobody knows.
And if I'm right, maybe I just freaked the hell out of some secret organization.
// http://xkcd.com![]()
Dank jequote:
Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef Panzermaus het volgende:
Inderdaad, ik rolde vier keer uit mijn rolstoel van het lachen.![]()
Jokertje met z'n haartjes aub
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: