SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ho ho.. je hebt het wel tegen de oprichtster van de "wat gebeurt er bij de formaties" reeksAls iemand een baas is is zij het wel
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mijquote:
Omdat ik 1 keer met een paar smilies reageer?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mij
Nounou, iemand start een reeks en is gelijk koning.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Je hebt een beetje kapsones gekregen door die reeks volgens mij
Is dit een subtiele hint? Heb je een hekel aan Ajax? Ik snap de ironie van een hagenees voor het ajaxlogo.quote:
Nee ik luisterde gewoon naar je wensen, je wilde hem niet over je tietenpics heen. Dat ajaxlogo bleef over.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dit een subtiele hint? Heb je een hekel aan Ajax? Ik snap de ironie van een hagenees voor het ajaxlogo.
Ik vind het goedquote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik luisterde gewoon naar je wensen, je wilde hem niet over je tietenpics heen. Dat ajaxlogo bleef over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |