quote:
Ik kan niet alles tegelijk, tevens geef ik je wel een cherso UItje want je verjaardag is weer bijna omquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef porsche1 het volgende:
PATJE WAT HADDEN WE NOU AFGESPROKEN OP DE SKIJPS VANACHT? HE JE KAN ME WEL NEGREN MAAR NEE JE HAD IETS BELOOFT!
NEEEEEE, ik wil een verjaardags panda. Ik wil geen cherso, cherso is stom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan niet alles tegelijk, tevens geef ik je wel een cherso UItje want je verjaardag is weer bijna om
Verkeerde topic jongequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
NEEEEEE, ik wil een verjaardags panda. Ik wil geen cherso, cherso is stom.
Ga mij dan ook geen dingen beloven die ik niet krijg.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zie ekdom achter jokertje vandaan willen komen
Zal ik de oude erin zetten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga even de OP quoten en dan bijwerken, dat kan eventjes duren
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:40 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga mij dan ook geen dingen beloven die ik niet krijg.
Patje?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef tomaat52 het volgende:
Kan je patje ook in mijn UI plaatsen?
Voor het volgende topic moet je weer de lapo nemen, en even bijhouden in bestandje...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:56 schreef Graseter het volgende:
Noes iemand anders heeft de lapo. Nou kan ik de OP niet meer aanpassen
Als ik dan de lapo heb verzamel ik ze wel gewoon allemaal uit dit topic.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor het volgende topic moet je weer de lapo nemen, en even bijhouden in bestandje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |