Oke! Laat je het op tijd weten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Nog geen idee wanneer, maar vast wel een weekend binnenkort (eind sept/begin okt). Moet nog 3 rondjes opmaken en de MX is nog niet rond geweest, dus... 8)
als ik kan qua datum, en met paal mee kan rijden, absoluutquote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ga je dan toch wel ook weer mee?
Ja, oke, maar Bo, die komt hier niet meer, dus die vraag ik wel via de andere weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo!!! En ik wil Markje ook wel eens een hand geven
Die hoef ik niet weer te zien hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef Anne het volgende:
Ik las serieus trouwens eerst Marijke![]()
. En toen dacht ik "dat heb je toch al?!".
Waarom post je die stats ineens nu ik wat meer post?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
055. 084 Anne
100. 061 PeuRac
ik sta er niet in
Kutquote:Op woensdag 1 september 2010 03:29 schreef Barcaconia het volgende:
Auto weer kapot, vakantie gecancelled, kutzooi
Waarschijnlijk niet; hangt er nogal vanaf wanneer jullie gaan, en of ik, als ik kan, lekker ouderwets, met iemand mee kan parasiterenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 03:29 schreef Barcaconia het volgende:
Auto weer kapot, vakantie gecancelled, kutzooi
Waarom mag het niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:15 schreef 2cv het volgende:
Nog nooit over de ring geraasd. Van Alex mag ik het ook nietMaar misschien is het leuk er eens te kijken.
En Bo kan ook al niet rijdenquote:Op woensdag 1 september 2010 08:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet; hangt er nogal vanaf wanneer jullie gaan, en of ik, als ik kan, lekker ouderwets, met iemand mee kan parasiteren
nog nooit zoveel komma's in een zin gebruikt![]()
Ik heb begrepen dat je met Peu kan meerijdenquote:Op woensdag 1 september 2010 08:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet; hangt er nogal vanaf wanneer jullie gaan, en of ik, als ik kan, lekker ouderwets, met iemand mee kan parasiteren
nog nooit zoveel komma's in een zin gebruikt![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je met Peu kan meerijden [ afbeelding ]
Waar staat dat?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je met Peu kan meerijden [ afbeelding ]
Dus jij neemt MarijkeZwolle mee?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar staat dat?tenzij Xtreem ineens een kut en cup dubbel D ontwikkeld heeft, is er geen plek voor hem in mn auto
Ik doe geen lelijke vrouwen, helemaal niet als Alex er overheen is geweestquote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus jij neemt MarijkeZwolle mee?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |