Oke! Laat je het op tijd weten?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Nog geen idee wanneer, maar vast wel een weekend binnenkort (eind sept/begin okt). Moet nog 3 rondjes opmaken en de MX is nog niet rond geweest, dus... 8)
als ik kan qua datum, en met paal mee kan rijden, absoluutquote:Op woensdag 1 september 2010 00:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Ga je dan toch wel ook weer mee?
Ja, oke, maar Bo, die komt hier niet meer, dus die vraag ik wel via de andere weg.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
BoJo!!! En ik wil Markje ook wel eens een hand geven
Die hoef ik niet weer te zien hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 00:19 schreef Anne het volgende:
Ik las serieus trouwens eerst Marijke![]()
. En toen dacht ik "dat heb je toch al?!".
Waarom post je die stats ineens nu ik wat meer post?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
055. 084 Anne
100. 061 PeuRac
ik sta er niet in
Kutquote:Op woensdag 1 september 2010 03:29 schreef Barcaconia het volgende:
Auto weer kapot, vakantie gecancelled, kutzooi
Waarschijnlijk niet; hangt er nogal vanaf wanneer jullie gaan, en of ik, als ik kan, lekker ouderwets, met iemand mee kan parasiterenquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 03:29 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom mag het niet?quote:Op woensdag 1 september 2010 00:15 schreef 2cv het volgende:
Nog nooit over de ring geraasd. Van Alex mag ik het ook nietMaar misschien is het leuk er eens te kijken.
En Bo kan ook al niet rijdenquote:Op woensdag 1 september 2010 08:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet; hangt er nogal vanaf wanneer jullie gaan, en of ik, als ik kan, lekker ouderwets, met iemand mee kan parasiteren
nog nooit zoveel komma's in een zin gebruikt![]()
Ik heb begrepen dat je met Peu kan meerijdenquote:Op woensdag 1 september 2010 08:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet; hangt er nogal vanaf wanneer jullie gaan, en of ik, als ik kan, lekker ouderwets, met iemand mee kan parasiteren
nog nooit zoveel komma's in een zin gebruikt![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je met Peu kan meerijden [ afbeelding ]
Waar staat dat?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je met Peu kan meerijden [ afbeelding ]
Dus jij neemt MarijkeZwolle mee?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar staat dat?tenzij Xtreem ineens een kut en cup dubbel D ontwikkeld heeft, is er geen plek voor hem in mn auto
Ik doe geen lelijke vrouwen, helemaal niet als Alex er overheen is geweestquote:Op woensdag 1 september 2010 11:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus jij neemt MarijkeZwolle mee?.
Wat nóu weer ??quote:Op woensdag 1 september 2010 03:29 schreef Barcaconia het volgende:
Maar Xtreem (en Bo) mag dus niet mee rijden?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe geen lelijke vrouwen, helemaal niet als Alex er overheen is geweest
En de reden dat je om half 7 ging slapen was wél fijn ??quote:Op woensdag 1 september 2010 09:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een automaar ga niet de Ring ermee op.
Oh, om hal 7 gaan slapen en om half 10 wakker worden en super brak zijn is niet fijn
Geen mannen met snor in mijn auto.quote:
Want jij rijdt in een ??quote:Op woensdag 1 september 2010 08:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom mag het niet?
Ik zou het met mijn auto niet eens willen.
Neem je toch een scheermesje mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen mannen met snor in mijn auto.
Kon slechterquote:Op woensdag 1 september 2010 11:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En de reden dat je om half 7 ging slapen was wél fijn ??
Had je eerder moeten zeggen; had je mooi kunnen lopen naar die bergersmeetquote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo Bo? Hij heeft zelf minimaal 2 auto's, de laatste keer dat ik t hoorde tenminste....
En ik háát het echt om bij iemand anders in de auto te zitten, bij sommige vrienden rij ik zelfs in hun auto
Leeftijd, haarkleur, cupmaat en foto please !quote:
Met jouw rijstijl maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 1 september 2010 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Had je eerder moeten zeggen; had je mooi kunnen lopen naar die bergersmeet![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met jouw rijstijl maak ik een uitzonderingjij bent een van de weinige mensen die ik ken, wie mij zouden inhalen op de snelweg
Valt weinig te vertellen, een drankje gedaan wat erg laat werdquote:Op woensdag 1 september 2010 11:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leeftijd, haarkleur, cupmaat en foto please !
Tuurlijk boeit dat welquote:Op woensdag 1 september 2010 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen, een drankje gedaan wat erg laat werdwie/wat/waar boeit niet.
Dan lees je het toch gewoon niet ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mégane sedan uit 1997 die op de eerste oprit in Zweden al zowat uit de bocht vloog...quote:
Goed plan!quote:
Gewoon, omdat.quote:Waarom eigenlijk niet?.
Je hóeft niet als een mongool te rijden op de Ring heurquote:Op woensdag 1 september 2010 12:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mégane sedan uit 1997 die op de eerste oprit in Zweden al zowat uit de bocht vloog...
Ik denk bij een Ringmeet eigenlijk in eerste instantie aan Rivendel...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk wel grappig om zo terug te lezen; er moet een Ringmeet komen, de helft heeft geen auto, de andere helft loopt te draaikonten over meerijden, en dan nog gaat 3/4 van degenen die gaan, géén rondje rijden
Whutquote:Op woensdag 1 september 2010 12:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk bij een Ringmeet eigenlijk in eerste instantie aan Rivendel...
quote:Rivendell
From Wikipedia, the free encyclopedia
This article is about a place in J. R. R. Tolkien's legendarium. For other uses, see Rivendell (disambiguation).
Rivendell
Place from J. R. R. Tolkien's legendarium
Middle-earth portal
Rivendell (Sindarin: Imladris) is an Elven outpost in Middle-earth, a fictional realm created by J. R. R. Tolkien. It was established and ruled by Elrond in the Second Age of Middle-earth (four or five thousand years before the events of The Lord of the Rings). In addition to Elrond and his family, notable Elves who lived there included Glorfindel and Erestor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |