quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ll_metal_disney.html
Anne, je favo film
Ok, toegegeven; leuke aktie, maar het is- en blijft Tannisquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_doet_het_weer_.html
Federer
Is er iets mis met tennis?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, toegegeven; leuke aktie, maar het is- en blijft Tannis
ja het is saaiquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:19 schreef PeuRac het volgende:
kleding uitkiezen sucks, zeker als alles schoon en gewassen is, teveel keuze
Komt er ! Wanneer weet ik nog niet, eerst even al m'n uitgaven in een Excel-dingetje zetten + alle foto's uit m'n camera trekken (ik moest een extra geheugenkaart kopenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl, we kunnen dus een tof topic tegemoet zien ?![]()
Ik vind reisverslagen altijd wel tof om te lezen
Waarom sla je het weekend over ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef Anne het volgende:
Is het al bijna maandag?
Voor de verandering een keertje géén weekend.
quote:
Je ziet toch in het filmpje dat het niet saai isquote:
Het is maar wat je boeiend noemt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat er nog niet zoveel boeiends op de planning staat voor aankomend weekend.
Eén leuke aktie maakt het geen spannende wedstrijdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
Je ziet toch in het filmpje dat het niet saai is![]()
Nouja, sommige wedstrijden zijn saaiMaar dat is met elke sport.
Bijna ...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:29 schreef PeuRac het volgende:
[imghttp://i53.tinypic.com/219dhdl.gif[/img]
Nee, andersom. Sommige wedstrijden zijn niet saaiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[..]
Je ziet toch in het filmpje dat het niet saai is![]()
Nouja, sommige wedstrijden zijn saaiMaar dat is met elke sport.
Ik kijk ook alleen naar de toppers die uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, andersom. Sommige wedstrijden zijn niet saai.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:37 schreef Anne het volgende:
Wtf, de kat heeft bijna even kleine pootjes als ik:
[ afbeelding ]
Heb jij zulke kleine handjes of is je kat monsterlijk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:37 schreef Anne het volgende:
Wtf, de kat heeft bijna even grote poten als ik:
[ afbeelding ]
Jij snapt het !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik snap je eigenlijk helemaal niet. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ohja, ik vond ook een keer een briefje onder m'n achterruitenwisser. Een 'boy who love the boy' wou wel aan m'n pik zuigen en dat kon hij naar eigen zeggen erg goed. En nee, ik ben er maar niet op in gegaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
wb CV![]()
Nog gekke dingen meegemaakt op die lekke band na ??
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ohja, ik vond ook een keer een briefje onder m'n achterruitenwisser. Een 'boy who love the boy' wou wel aan m'n pik zuigen en dat kon hij naar eigen zeggen erg goed. En nee, ik ben er maar niet op in gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik heb mij wel eens laten vertellen dat ik kleine handjes heb ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Heb jij zulke kleine handjes of is je kat monsterlijk?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:50 schreef 2cv het volgende:
Nou, ik zal het maar toegeven ...Ogen dicht en je merkt er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil maar net zeggen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ogen dicht en je merkt er niks van.
De ervaringsdeskundige spreekt !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ogen dicht en je merkt er niks van.
Ik met vrouwen. Maar dan nog doe ik geen briefjes achter de ruitenwissers van roze Nissan Micra's om mijn uitstekende bedprestaties uit de doeken te doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook wel eens met mannen.
En dan merk je er ook niks van ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik doe het ook wel eens met mannen.
Ligt het dan aan jou of aan die mannen ?quote:
Aan die mannen natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ligt het dan aan jou of aan die mannen ?
As usualquote:
Volgens mij heb ik wat posts van jou gemist! Wanneer is de ring-meet ook alweer?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Heb ik nog wat gemist, afgezien van 2cv's opstanding?
Ja, dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Daar kom ik net vandaanVia Praag, Regensburg en Cochem
Als je terug had gelezen, had je gezien dat die al gepost wasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:14 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/val_van_balkon.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |