Kweetnie of dat nou een ja of een nee is?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmmm... da's wel goed voor het FOK!-roddelcircuit... tempting
nu al singles meets?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef PeuRac het volgende:
ik ga gewoon naar een Fok meeting een mini vanavond en een grote zaterdag
Ja ach, ze roepen het toch al, dus waarom niet ??quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie of dat nou een ja of een nee is?
[ afbeelding ]
Oke, tot straksquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja ach, ze roepen het toch al, dus waarom niet ??
Helaas, dan ga ik al naar een Citroën meeting.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef Anne het volgende:
[..]
En dieje:
Grote FOK! meet zaterdag 4 september in Utrecht, komt allen #2
*legt hoofddoek alvast klaarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, dan ga ik al naar een Citroën meeting.
Ok, hoe laat ?quote:
Ik ehhh... heb dan ook iets te doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, dan ga ik al naar een Citroën meeting.
Ja, wie gaan daar eigenlijk heen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef Anne het volgende:
[..]
En dieje:
ja, weet ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef Anne het volgende:
[..]
En dieje:
kut, daar gaat mijn poolgeldquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kut, daar gaat mijn poolgeld
Is na het eten goed ?quote:
macht's nichts, ik ben het tóch kwijtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:52 schreef Anne het volgende:
[..]
.
Euw, hoeveel hadden we ingelegd dan?
Dat weet ik nietquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kut, daar gaat mijn poolgeld
Aber ich muss auch wissen wieviel Geld ich muss bezahlen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
macht's nichts, ik ben het tóch kwijt
Schnitzels !!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb je al verteld. Je mag ook hier eten, voor de verandering
.
Goede kans om dat even in te halen dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:59 schreef Anne het volgende:
[..]
. Toen ik in Nederland woonde nog, at ik die kei veel. Sinds ik hier woon, ik denk 2x.
Okay, vooruit. Kies maar wat uit en tot zo: Klik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede kans om dat even in te halen dus
Oh ja, maar die klopt niet, want XM en ik zouden dan bij "misschien" moeten staan...quote:
Citroën XM ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, maar die klopt niet, want XM en ik zouden dan bij "misschien" moeten staan...
Ja. Droge asfaltweg die zo steil naar beneden liep dat zodra ik de rem iets harder intrapte m'n wielen beginnen te slippen (ter info: ik ging 3km/u volgens m'n TomTom) en een andere weg liep gelukkig heel steil naar beneden omdat dat een weg was waar een normaal mens alleen met een 4x4 overheen gaat. Tevens bijzondere mensen gesproken, leuke dingen bezocht, genoten en uiteraard met gierende banden over bergweggetjes geraasd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
wb CV![]()
Nog gekke dingen meegemaakt op die lekke band na ??
Kewl, we kunnen dus een tof topic tegemoet zien ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja. Droge asfaltweg die zo steil naar beneden liep dat zodra ik de rem iets harder intrapte m'n wielen beginnen te slippen (ter info: ik ging 3km/u volgens m'n TomTom) en een andere weg liep gelukkig heel steil naar beneden omdat dat een weg was waar een normaal mens alleen met een 4x4 overheen gaat. Tevens bijzondere mensen gesproken, leuke dingen bezocht, genoten en uiteraard met gierende banden over bergweggetjes geraasd.
M'n vakantieverslag beslaat 10 pagina's in word
Als jij voor twee knaken mijn auto net zo schoon weet te krijgen als de jouwe, vind ik dat een gouden deal!quote:
Fijne van zo'n mini is dat je benen de kreukelzone zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=4149
mini met verstelbaar stuur
lijkt wel een vrachtwagen waar het stuur ook horizontaal kan
Voor 2 knaken kom ik mijn bed niet eens uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als jij voor twee knaken mijn auto net zo schoon weet te krijgen als de jouwe, vind ik dat een gouden deal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |