Schnitzels !!!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat heb je al verteld. Je mag ook hier eten, voor de verandering
.
Goede kans om dat even in te halen dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:59 schreef Anne het volgende:
[..]
. Toen ik in Nederland woonde nog, at ik die kei veel. Sinds ik hier woon, ik denk 2x.
Okay, vooruit. Kies maar wat uit en tot zo: Klik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goede kans om dat even in te halen dus
Oh ja, maar die klopt niet, want XM en ik zouden dan bij "misschien" moeten staan...quote:
Citroën XM ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, maar die klopt niet, want XM en ik zouden dan bij "misschien" moeten staan...
Ja. Droge asfaltweg die zo steil naar beneden liep dat zodra ik de rem iets harder intrapte m'n wielen beginnen te slippen (ter info: ik ging 3km/u volgens m'n TomTom) en een andere weg liep gelukkig heel steil naar beneden omdat dat een weg was waar een normaal mens alleen met een 4x4 overheen gaat. Tevens bijzondere mensen gesproken, leuke dingen bezocht, genoten en uiteraard met gierende banden over bergweggetjes geraasd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:40 schreef Sounddragon het volgende:
wb CV![]()
Nog gekke dingen meegemaakt op die lekke band na ??
Kewl, we kunnen dus een tof topic tegemoet zien ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja. Droge asfaltweg die zo steil naar beneden liep dat zodra ik de rem iets harder intrapte m'n wielen beginnen te slippen (ter info: ik ging 3km/u volgens m'n TomTom) en een andere weg liep gelukkig heel steil naar beneden omdat dat een weg was waar een normaal mens alleen met een 4x4 overheen gaat. Tevens bijzondere mensen gesproken, leuke dingen bezocht, genoten en uiteraard met gierende banden over bergweggetjes geraasd.
M'n vakantieverslag beslaat 10 pagina's in word
Als jij voor twee knaken mijn auto net zo schoon weet te krijgen als de jouwe, vind ik dat een gouden deal!quote:
Fijne van zo'n mini is dat je benen de kreukelzone zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:23 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=4149
mini met verstelbaar stuur
lijkt wel een vrachtwagen waar het stuur ook horizontaal kan
Voor 2 knaken kom ik mijn bed niet eens uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als jij voor twee knaken mijn auto net zo schoon weet te krijgen als de jouwe, vind ik dat een gouden deal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |