quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://itunes.apple.com/u(...)ger/id309544953?mt=8
Nubi Do (ToDo List / Task Manager). Was eerst 10 dollar. Nu tijdelijk gratis.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef Logician het volgende:
Ik vind trouwens Nakko.com een leuke site.
ps: kan iemand anders een nieuw topic openen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij de all-in.
Belstatus is trouwens ook gratis, van 0,79 voor een dag gratis. Vind zelf de (altijd) gratis belstand app net wat fijner. Daar kun je ook je huidige puntensaldo en het bedrag van je laatste factuur zien. (Zit wel een kleine reclamebanner onderin.)
Daar heb je hyacinta voor (geloof dat die zo heet)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef Saninl het volgende:
Jammer dat belstatus niet voor Vodafone werkt
Ik vertrouw dat nooit zo met mijn gegevensquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:12 schreef ruffian het volgende:
[..]
Daar heb je hyacinta voor (geloof dat die zo heet)
Dan had je dat denk ik al lang gehoord.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:22 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat nooit zo met mijn gegevens
Navigon, idd. ik wou het net postenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:31 schreef Xlarge het volgende:
Voor T-mobile gebruikers de navigatiesoftware twv 90 euro, nu gratis in de Appstore
Even kijken of je handmatig wel aangevinkt hebt en dat hij dus niet autosync doetquote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef mcwops het volgende:
vraagje.
ik heb een aantal apps mbv installous op de feun. als ik via itunes wat muziek wil syncen, verwijdert ie al die apps
doe ik iets niet helemaal goed of is dit standaardwerk van itunes
thanks! uh...en waar doe ik dat op dat aanvinken? in itunes?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Even kijken of je handmatig wel aangevinkt hebt en dat hij dus niet autosync doet
1,7 GB, hoelang gaat dat wel niet duren..quote:Op woensdag 1 september 2010 15:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Navigon, idd. ik wou het net posten
Hij is bij mij al 2 uur bezig, en ik heb toch een redelijk snelle verbinding thuis.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
1,7 GB, hoelang gaat dat wel niet duren..
Bij mij duurde het ong 30 minuten.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bij mij zo'n 45, maar hij doet het prima!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ong 30 minuten.
Minuut of 20 bij mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon via WiFi gedaan, ook best snel.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef muzas het volgende:
Dat navigon is wel debiel groot hoor... Mjah het schijnt dat alle in-app upgrades die je kunt kopen er al inzitten zeg maar. Zodat je niet nog eens wat hoeft te downloaden.
Downloaden via itunes op de computert en dan syncen met de iphone -> 15 minuutjes. Probeerde het eerst gewoon via de iphone zelf, maar dat duurde eeuwen.
Heb je je C&B al geverifieerd? Zij storten een bedrag van 1 cent met een code die je moet invoeren.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Timez het volgende:
Ik kan geen apps meer kopen. Mijn CC wordt geweigerd terwijl ik geen CC heb, maar C&B
?????
Spotify.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:12 schreef Spyderdude het volgende:
Kent iemand een goede alternatief op de americaanse populaire app Pandora? Ik kan hem in NL niet downloaden, dus als iemand iets kent, laat het me maar weten
Even naar notifications gaan, en die laten 'updaten'. Die notifications, en nummertjes bij de Facebook app werken voor geen meter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef -Menn0- het volgende:
Er blijft een 1 bij m'n facebook app staan..... Nergens is een update te bekennen. Iemand enig idee hoe ik kan zien waar het over gaat?
Edit: App opnieuw opgestart voor de 6e keer opeens is het 1tje weg.
Me 2quote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef mcwops het volgende:
en ik ben aan het slice-en met slice ithihi
Ja maar ze mogen er nog best wel wat features in stoppen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:26 schreef Shogo het volgende:
Ik vind Fifa 11 best leuk. Besturing is alleen even oefenen in het begin. Oh en nog steeds kan je je iPhone niet kantelen, echt EA doe er wat aan.
ik voelde t al...maar waar is beter?quote:
Nergens last vanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als er mensen hier ook Week Cal draaien: niet naar 1.6.2 updaten, want die crasht gelijk
Dan heb je zeer waarschijnlijk 'badges' niet aan staan.quote:
Prima bedrijfje, hoor. In minder dan een dag een workaround neerzetten.quote:There is an unfortunate bug in this version. To fix this, please do the following
1) Open the settings.app from your iPhone
2) Scroll all the way down to Week Cal
3) Go to Behaviour
4) Set Badge to "none"
5) Week Calendar should work now.
Trillian. Punt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie de beste IM-app voor de iPhone (4)?
Ik heb geprobeerd:
- eBuddy (gratis): werkt goed en ondersteunt multi-tasking, de reclame en schermafbeelding die automatisch gewijzigd wordt is echter irritant. Heeft wel alle standaard MSN-smileys, wat ik wel handig vind.
- IM+ lite: werkt ook goed, lekker snel, maar de smileys zijn wel erg lelijk.
- Officiële WLM-app: ondersteunt geen multi-tasking, waardeloos.
- Nimbuzz: werkt lekker snel, ondersteunt de MSN-smileys alleen niet. (H) wordt dus gewon (H).
- Meebo: werkt erg snel en een mooie duidelijke GUI, echter kan je niet vanaf twee locaties tegelijk inloggen met deze app. Dat is wel een nadeel.
Ik heb het idee dat de betaalde versie van eBuddy, eBuddy Pro, het meeste geld voor z'n waar biedt aangezien deze eigenlijk geen minpunten heeft. Wel vind ik de GUI niet om over naar huis te schrijven.
Wat is er beter aan dan de andere apps die ik noemde?quote:
Ik tegenwoordig ook steeds meer, maar MSN is soms toch net wat relaxter.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gebruik eigenlijk gewoon WhatsApp als IM.
En voor de rest heb ik eBuddy Pro omdat die een keer gratis was, dus scheelt sowieso 4 euro voor wanneer ik hem wel een keer wil gebruiken. Hij werkt en doet de dingen die een mobiele IM moet doen. That's about it.
Multitask, meerdere accounts kunnen connecten (Dus als je 2 Facebook, 1 Hyves en 3 WLM accounts tegelijk wilt verbinden kan dat). Duidelijke GUI.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er beter aan dan de andere apps die ik noemde?
Ik gebruik BeejiveIM. Verder geen enorm fanatieke gebruiker maar in de trein vind ik het af en toe wel erg handig. En er is naar verhouding (voor iPhone begrippen) best een hoop aan te passen om het zo te doen zoals jij wilt. Kleurenschema's en icoontjes aanpassen bijvoorbeeld. En je kan er tegelijkertijd mee Facebook- en MSN-chatten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:18 schreef TC03 het volgende:
Wat vinden jullie de beste IM-app voor de iPhone (4)?
Ik heb geprobeerd:
- eBuddy (gratis): werkt goed en ondersteunt multi-tasking, de reclame en schermafbeelding die automatisch gewijzigd wordt is echter irritant. Heeft wel alle standaard MSN-smileys, wat ik wel handig vind.
- IM+ lite: werkt ook goed, lekker snel, maar de smileys zijn wel erg lelijk.
- Officiële WLM-app: ondersteunt geen multi-tasking, waardeloos.
- Nimbuzz: werkt lekker snel, ondersteunt de MSN-smileys alleen niet. (H) wordt dus gewon (H).
- Meebo: werkt erg snel en een mooie duidelijke GUI, echter kan je niet vanaf twee locaties tegelijk inloggen met deze app. Dat is wel een nadeel.
Ik heb het idee dat de betaalde versie van eBuddy, eBuddy Pro, het meeste geld voor z'n waar biedt aangezien deze eigenlijk geen minpunten heeft. Wel vind ik de GUI niet om over naar huis te schrijven.
Opnieuw downloaden?quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:06 schreef Mula het volgende:
Hoe zet ik apps van Itunes over naar mijn ipod touch als ik ze al van de ipod heb verwijderd?
Ik heb een aantal apps die ik nauwelijks gebruik. Ik zou ze het liefste van mijn ipod afgooien en dan indien nodig even terugzetten. Ik snap alleen niet hoe ik dat doe; ik zie de apps staan in itunes, maar ik heb dan vervolgens geen mogelijkheid om ze terug te zetten? Iemand een idee?
Ga naar je iPod/iPhone in je iTunes, daar heb je een apart tabblad voor je apps. Vink gewoon de Apps aan die je wil syncen en klaar is Mula.quote:
Dat kan. Ik ben alleen een ramp met dit soort dingen; ik vergeet altijd hoe een bepaalde app heet en kan het vervolgens niet meer terugvinden. Gewoon even overzetten vanaf Itunes leek me dus wel handig.quote:
Dankje! Het is gelukt. Ik keek aldoor bij de apps die onder Bibliotheek staan in Itunes, terwijl je het dus inderdaad gewoon moet aanvinken bij je ipod in Itunes. Echt dom van me!quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:22 schreef Luco het volgende:
[..]
Ga naar je iPod/iPhone in je iTunes, daar heb je een apart tabblad voor je apps. Vink gewoon de Apps aan die je wil syncen en klaar is Mula.
Yahoo Messenger. Heeft nu zelfs videochat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er beter aan dan de andere apps die ik noemde?
Nee, tenzij er van een app een aparte iPad-app (dus niet universeel) is uitgegeven. En als je ze niet meer op je PC of Mac hebt staan, kun je ze gratis in de app store downloaden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is het ook mogelijk om je apps die je op je iPhone hebt staan, over te zetten naar je iPad? Of moet je ze weer opnieuw kopen?
Hmm raar, want als ik in de AppStore kijk naar angry birds, staat er weer 0,99$, en dat was ik dus niet van planquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, tenzij er van een app een aparte iPad-app (dus niet universeel) is uitgegeven. En als je ze niet meer op je PC of Mac hebt staan, kun je ze gratis in de app store downloaden.
Probeer maar esquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm raar, want als ik in de AppStore kijk naar angry birds, staat er weer 0,99$, en dat was ik dus niet van plan
gewoon aanklikken, hij zal gewoon doorhebben dat je hem al een keer hebt gedownlaoden geeft daar ook een melding van. Heb ik deze week nog gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm raar, want als ik in de AppStore kijk naar angry birds, staat er weer 0,99$, en dat was ik dus niet van plan
Ah thanksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
gewoon aanklikken, hij zal gewoon doorhebben dat je hem al een keer hebt gedownlaoden geeft daar ook een melding van. Heb ik deze week nog gedaan
Op dit moment niet neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef retorbrapi het volgende:
Met een iPad koop je natuurlijk wel Angry Birds HD he.
Nee, maar moet je wel doen, is veel leukerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah thanks
[..]
Op dit moment niet nee
Staat nog op dezelfde pagina in dit topic..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zoek nog een messenger, die op de iPad en iPhone kan. Iemand tips? Het is vooral voor msn
IM+quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zoek nog een messenger, die op de iPad en iPhone kan. Iemand tips? Het is vooral voor msn
Tof!quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Ericjuh het volgende:
Gobliiins! op de iphone. Wat leuk zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |