Minuut of 20 bij mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
1,7 GB, hoelang gaat dat wel niet duren..
Ik heb het gewoon via WiFi gedaan, ook best snel.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef muzas het volgende:
Dat navigon is wel debiel groot hoor... Mjah het schijnt dat alle in-app upgrades die je kunt kopen er al inzitten zeg maar. Zodat je niet nog eens wat hoeft te downloaden.
Downloaden via itunes op de computert en dan syncen met de iphone -> 15 minuutjes. Probeerde het eerst gewoon via de iphone zelf, maar dat duurde eeuwen.
Heb je je C&B al geverifieerd? Zij storten een bedrag van 1 cent met een code die je moet invoeren.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Timez het volgende:
Ik kan geen apps meer kopen. Mijn CC wordt geweigerd terwijl ik geen CC heb, maar C&B
?????
Spotify.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:12 schreef Spyderdude het volgende:
Kent iemand een goede alternatief op de americaanse populaire app Pandora? Ik kan hem in NL niet downloaden, dus als iemand iets kent, laat het me maar weten
Even naar notifications gaan, en die laten 'updaten'. Die notifications, en nummertjes bij de Facebook app werken voor geen meter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef -Menn0- het volgende:
Er blijft een 1 bij m'n facebook app staan..... Nergens is een update te bekennen. Iemand enig idee hoe ik kan zien waar het over gaat?
Edit: App opnieuw opgestart voor de 6e keer opeens is het 1tje weg.
Me 2quote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef mcwops het volgende:
en ik ben aan het slice-en met slice ithihi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |