quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://itunes.apple.com/u(...)ger/id309544953?mt=8
Nubi Do (ToDo List / Task Manager). Was eerst 10 dollar. Nu tijdelijk gratis.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef Logician het volgende:
Ik vind trouwens Nakko.com een leuke site.
ps: kan iemand anders een nieuw topic openen?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij de all-in.
Belstatus is trouwens ook gratis, van 0,79 voor een dag gratis. Vind zelf de (altijd) gratis belstand app net wat fijner. Daar kun je ook je huidige puntensaldo en het bedrag van je laatste factuur zien. (Zit wel een kleine reclamebanner onderin.)
Daar heb je hyacinta voor (geloof dat die zo heet)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef Saninl het volgende:
Jammer dat belstatus niet voor Vodafone werkt
Ik vertrouw dat nooit zo met mijn gegevensquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:12 schreef ruffian het volgende:
[..]
Daar heb je hyacinta voor (geloof dat die zo heet)
Dan had je dat denk ik al lang gehoord.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:22 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat nooit zo met mijn gegevens
Navigon, idd. ik wou het net postenquote:Op woensdag 1 september 2010 14:31 schreef Xlarge het volgende:
Voor T-mobile gebruikers de navigatiesoftware twv 90 euro, nu gratis in de Appstore
Even kijken of je handmatig wel aangevinkt hebt en dat hij dus niet autosync doetquote:Op woensdag 1 september 2010 10:10 schreef mcwops het volgende:
vraagje.
ik heb een aantal apps mbv installous op de feun. als ik via itunes wat muziek wil syncen, verwijdert ie al die apps
doe ik iets niet helemaal goed of is dit standaardwerk van itunes
thanks! uh...en waar doe ik dat op dat aanvinken? in itunes?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef Logician het volgende:
[..]
Even kijken of je handmatig wel aangevinkt hebt en dat hij dus niet autosync doet
1,7 GB, hoelang gaat dat wel niet duren..quote:Op woensdag 1 september 2010 15:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Navigon, idd. ik wou het net posten
Hij is bij mij al 2 uur bezig, en ik heb toch een redelijk snelle verbinding thuis.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
1,7 GB, hoelang gaat dat wel niet duren..
Bij mij duurde het ong 30 minuten.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bij mij zo'n 45, maar hij doet het prima!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Bij mij duurde het ong 30 minuten.
Minuut of 20 bij mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon via WiFi gedaan, ook best snel.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:23 schreef muzas het volgende:
Dat navigon is wel debiel groot hoor... Mjah het schijnt dat alle in-app upgrades die je kunt kopen er al inzitten zeg maar. Zodat je niet nog eens wat hoeft te downloaden.
Downloaden via itunes op de computert en dan syncen met de iphone -> 15 minuutjes. Probeerde het eerst gewoon via de iphone zelf, maar dat duurde eeuwen.
Heb je je C&B al geverifieerd? Zij storten een bedrag van 1 cent met een code die je moet invoeren.quote:Op maandag 13 september 2010 21:21 schreef Timez het volgende:
Ik kan geen apps meer kopen. Mijn CC wordt geweigerd terwijl ik geen CC heb, maar C&B
?????
Spotify.quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:12 schreef Spyderdude het volgende:
Kent iemand een goede alternatief op de americaanse populaire app Pandora? Ik kan hem in NL niet downloaden, dus als iemand iets kent, laat het me maar weten
Even naar notifications gaan, en die laten 'updaten'. Die notifications, en nummertjes bij de Facebook app werken voor geen meter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef -Menn0- het volgende:
Er blijft een 1 bij m'n facebook app staan..... Nergens is een update te bekennen. Iemand enig idee hoe ik kan zien waar het over gaat?
Edit: App opnieuw opgestart voor de 6e keer opeens is het 1tje weg.
Me 2quote:Op donderdag 23 september 2010 19:40 schreef mcwops het volgende:
en ik ben aan het slice-en met slice ithihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |