abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 16:38:20 #1
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86905462

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
  maandag 27 september 2010 @ 16:39:15 #2
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86905504
Mijn laatste post/vraag;

Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.

Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.

Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_86906749
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:39 schreef Babbatuur het volgende:
Mijn laatste post/vraag;

Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.

Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.

Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Web n walk plus is een prima keuze, al is de internetsnelheid van een i-abbo wel hoger.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
  maandag 27 september 2010 @ 17:24:06 #4
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86907491
Vandaag binnen gekregen, wat een mooi apparaat. De helderheid van het scherm blijft me verbazen. Alleen jammer dat ik nog een anderhalve maand moet wachten voor mijn abonnement met internet ingaat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86909485
Let er wel op dat je als je naar een web 'n walk overstapt, niet meer terug kan naar de i-abbo's. Ik weet het niet zeker, maar ik heb meer mensen hier overgehoord.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  maandag 27 september 2010 @ 18:25:13 #6
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86909950
:W
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86909973
quote:
Op maandag 27 september 2010 18:25 schreef Graseter het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 27 september 2010 @ 18:27:00 #8
262674 Graseter
pi_86910015
Met mijn iPhone die ik nu een maandje heb heb ik 10 smsjes gestuurd en 3 minuten gebelt. :')
Lang leven internet.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86910934
Had ik ook in het begin. Zat ik alleen maar te internetten O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86912013
WhatsApp for lifeee
Its my life, dont you forget
pi_86912111
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef AlmereRulez het volgende:
WhatsApp for lifeee
Het idee is leuk maar de app is kut en traag
pi_86912285
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:15 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het idee is leuk maar de app is kut en traag
Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.
pi_86912506
Weet niet of ik dat hier gevraagd mag worden maar...zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
pi_86913102
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:19 schreef AlmereRulez het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel meevallen qua snelheid! Vooral als iemand zoals ik overstapt van een 3G naar een i4.
Op mn 3G was het helemaal drama. Ook kan ie vaak geen verbinding maken
pi_86913107
Zit er 4.0.1 op? In dat geval kan je hem gewoon acitveren en gelijk jailbreaken.
pi_86913211
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef AlmereRulez het volgende:
Zit er 4.0.1 op? In dat geval kan je hem gewoon acitveren en gelijk jailbreaken.
Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?
pi_86913373
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:39 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Geen idee, maar wanneer ik hem activeer gaat er toch automatisch ios 4.1 op via itunes? Anders kun je toch uberhaupt niet activeren?
In voorkeuren automatische synchronisatie en updates zoeken uit zetten. Krijg je een keuze tussen wel of niet updaten volgens mij.
なんだっけ
pi_86915156
Ik heb een vraag als ik bel hoort die gene me niet, maar als ik spraakherkenning of iets anders doe, hoort me mobiel me wel, wat kan ik hieraan doen? Gaat om iPhone 4
pi_86915174
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:24 schreef Apekoek het volgende:
Weet niet of ik dat hier gevraagd mag worden maar...zojuist heb ik mijn 32Gb iPhone 4 gehaald, deze moet dus nog geactiveerd worden (ben dus nog niet voorbij emergency call geweest). Ik wilde deze dus direct aan iTunes hangen, maar toen bedacht ik me dat ik deze iPhone 4 misschien nog kon jailbreaken, aangezien met 4.1 het anders niet meer mogelijk is.

Dus kan ik de iPhone al jailbreaken of moet ik hem gewoon activeren met de legitieme 4.1 omdat er toch geen alternatief is?
iTunes vraagt of je wilt updaten en doet dit niet automatisch.

Verder is de kans als je hem vandaag aangeschaft hebt, erg groot dat er 4.0.2 of 4.1 op draait. Heb iphone 4 3 weken en toen stond die al op 4.0.2.
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_86918359
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
  maandag 27 september 2010 @ 22:17:04 #21
262674 Graseter
pi_86922398
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
6. Press the home button three times
7. ???
8. Profit
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86923448
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:17 schreef Graseter het volgende:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Bij stap 2 loop ik al vast :')
  maandag 27 september 2010 @ 22:35:45 #23
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86923491
quote:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white
7. ???
8. Profit
Iets boven die 'Triple click' kun je dat ook gewoon aanzetten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86924413
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:14 schreef FreeAttitude het volgende:
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
Macally of More. Google maar :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86924480
quote:
1. Go into settings
2. General
3. Accessibility
4. Triple click
5. Black and white