Yahoo Messenger. Heeft nu zelfs videochat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er beter aan dan de andere apps die ik noemde?
Nee, tenzij er van een app een aparte iPad-app (dus niet universeel) is uitgegeven. En als je ze niet meer op je PC of Mac hebt staan, kun je ze gratis in de app store downloaden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is het ook mogelijk om je apps die je op je iPhone hebt staan, over te zetten naar je iPad? Of moet je ze weer opnieuw kopen?
Hmm raar, want als ik in de AppStore kijk naar angry birds, staat er weer 0,99$, en dat was ik dus niet van planquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, tenzij er van een app een aparte iPad-app (dus niet universeel) is uitgegeven. En als je ze niet meer op je PC of Mac hebt staan, kun je ze gratis in de app store downloaden.
Probeer maar esquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm raar, want als ik in de AppStore kijk naar angry birds, staat er weer 0,99$, en dat was ik dus niet van plan
gewoon aanklikken, hij zal gewoon doorhebben dat je hem al een keer hebt gedownlaoden geeft daar ook een melding van. Heb ik deze week nog gedaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm raar, want als ik in de AppStore kijk naar angry birds, staat er weer 0,99$, en dat was ik dus niet van plan
Ah thanksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
gewoon aanklikken, hij zal gewoon doorhebben dat je hem al een keer hebt gedownlaoden geeft daar ook een melding van. Heb ik deze week nog gedaan
Op dit moment niet neequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:16 schreef retorbrapi het volgende:
Met een iPad koop je natuurlijk wel Angry Birds HD he.
Nee, maar moet je wel doen, is veel leukerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ah thanks
[..]
Op dit moment niet nee
Staat nog op dezelfde pagina in dit topic..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zoek nog een messenger, die op de iPad en iPhone kan. Iemand tips? Het is vooral voor msn
IM+quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zoek nog een messenger, die op de iPad en iPhone kan. Iemand tips? Het is vooral voor msn
Tof!quote:Op maandag 8 november 2010 15:56 schreef Ericjuh het volgende:
Gobliiins! op de iphone. Wat leuk zeg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |