Probeer eens via exchange server?quote:Op donderdag 2 september 2010 09:20 schreef automatic_ het volgende:
Fijn, hotmail doet moeilijk qua uitgaande mail, terwijl alles klopt
Die heeft er ook ff geen zin in volgens mij.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Probeer eens via exchange server?
Geen idee, maar de mail via exchange maakte dat de mail van mijn hogeschool wel werkte itt. via pop.quote:Op donderdag 2 september 2010 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die heeft er ook ff geen zin in volgens mij.
Wat is eigenlijk het verschil?
Moet android .com zijn hé.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
Ik gebruik gewoon Twitter for Android. Werkt prima.
Hmm oke...quote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee, maar de mail via exchange maakte dat de mail van mijn hogeschool wel werkte itt. via pop.
Zo moeilijk is dat toch niet? En al helemaal niet bij Twitter...quote:Op donderdag 2 september 2010 10:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Het is verdomme allemaal in het Engels
Yup... allemaal met LCDquote:Op donderdag 2 september 2010 09:47 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zag gister trouwens een advertentie in de krant van studentmobiel ofzo, die hebben, volgens die ad, de Desire op voorraad.
In de market zoeken naar "Twitter for Android".quote:Op donderdag 2 september 2010 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou zeg op hoe heet de link van Android aub
quote:
Scan deze:quote:Op donderdag 2 september 2010 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Nou zeg op hoe heet de link van Android aub
Dat heb ik vaker op geklikt naar market daar krijg ik alleen te lezen Uw Google-account instellen.. En meer heb ik niet in de market.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:35 schreef automatic_ het volgende:
In de market zoeken naar "Twitter for Android".
Ja, dan geef je je Google - Account op en dan kan je verderquote:Op donderdag 2 september 2010 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker op geklikt naar market daar krijg ik alleen te lezen Uw Google-account instellen.. En meer heb ik niet in de market.
Dan moet je ook niet zeurenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik leg mij maar bij neer, maar zeker geen google-account op mijn telefoontje
Je wil het niet, of het lukt je niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 10:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik leg mij maar bij neer, maar zeker geen google-account op mijn telefoontje
Je hebt een HTC Desire, maar je wil eigenlijk geen android?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wil het wel maar geen android
Nee een HTC Legend android 2.1quote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt een HTC Desire, maar je wil eigenlijk geen android?
goeie tip, doen ikquote:Op woensdag 1 september 2010 22:30 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je kunt hem snachts op op vluchtmode zetten (even de uitknop ingedrukt houden). Dan heb je dus geen enkele verbinding open staan (geen mobiel netwerk, geen wifi, geen dataverbinding enz) maar toch staat je telefoon aan.
accu sparen...quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Ireyon het volgende:
Waarom zou je een Desire überhaupt uit willen zetten?
[..]
M'n N73 werd ook als 'smartphone' verkocht, maar je kon er echt gewoon geen ruk mee.
Het aan- en uitzetten ervan kost bij mij een kwart van mijn batterij...quote:
ik snap er niks meer van.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee een HTC Legend android 2.1
Ik dacht even dat ik de enige was die het niet snaptequote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik snap er niks meer van.
je hebt een android mobiel gekocht, en je wilt geen android?
je wilt wel apps op je mobiel, maar geen google account aanmaken om apps te kunnen downloaden?
waarom koop je dan zo'n fucking duur toestel?????
dit ga ik even testen... zou wel een mooie stunt zijn!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het aan- en uitzetten ervan kost bij mij een kwart van mijn batterij...![]()
Nu heb ik dat ding al bijna een maand achter elkaar aan
heb het getest, accu staat nog op 100%quote:Op donderdag 2 september 2010 11:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het aan- en uitzetten ervan kost bij mij een kwart van mijn batterij...![]()
Nu heb ik dat ding al bijna een maand achter elkaar aan
Dat jullie zo slim zijn kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:15 schreef Murmeli het volgende:
ik snap er niks meer van.
je hebt een android mobiel gekocht, en je wilt geen android?
je wilt wel apps op je mobiel, maar geen google account aanmaken om apps te kunnen downloaden?
waarom koop je dan zo'n fucking duur toestel?????
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
Mijn Peep is dood
Het haalt gene berichtje smeer op, het geeft aan dat ik niet besta en ik krijg best vaak dat een "android kernelproces gestopt" melding. Helpt het opnieuw installeren of zo?
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Alxander het volgende:
HTC Peep is dood:
http://www.engadget.com/2(...)rs-new-authenticati/
Vind ik ook jammer..hier zitten ze te miepen dat peep niks is..ik baal ook dat het weg is.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
Mijn Peep is dood
Het haalt gene berichtje smeer op, het geeft aan dat ik niet besta en ik krijg best vaak dat een "android kernelproces gestopt" melding. Helpt het opnieuw installeren of zo?
Ik ookquote:Op donderdag 2 september 2010 11:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer..hier zitten ze te miepen dat peep niks is..ik baal ook dat het weg is.
Peep is niet meer. Tijd om over te stappen naar een andere appquote:Op donderdag 2 september 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
Mijn Peep is dood
Ja echt jammer dat de peep weg is.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:27 schreef iBenny het volgende:
Ik ook
Ik weiger ook om een andere app te downloaden
Het was Nederlands, niks mis mee, had precies de functies die ik nodig heb en niks meer, perfect geïmplementeerd... gewoon simpel en werkt primaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:41 schreef kikoooooo het volgende:
Wat is er zo goed aan peep dan? Ik vond t maar een kut app
Twidroid ftw.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat jullie zo slim zijn kan ik niks aan doen.
Twitter for Android is Nederlands, kan tweeten, retweeten, replyen en laat je persoonlijke berichten zien. Wat is daar te veel aan?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was Nederlands, niks mis mee, had precies de functies die ik nodig heb en niks meer, perfect geïmplementeerd... gewoon simpel en werkt prima
quote:Op dit moment zijn wij bezig met een onderzoek naar onze twitter client, HTC peep, welke op dit moment niet werkt. We raden u dan ook aan onze ondersteuningspagina in de gaten te houden voor updates hierover. Mocht u hiervoor een voorkeur hebben, laat dan u gegevens bij ons achter en wij zullen u op de hoogte houden van toekomstige ontwikkelingen. Met vriendelijk groet, john
Tweeten kan blijkbaar wel... de timeline doet het nietquote:Op donderdag 2 september 2010 12:42 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Hoezo peep is niet meer? Ik zie nog genoeg tweets langskomen die door HTC peep gepost zijn in mijn twitterfeed... Ja, vandaag dus.
Ik kan niet eens inloggenquote:Op donderdag 2 september 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tweeten kan blijkbaar wel... de timeline doet het niet
Ik had over july 14 gig, maak je geen zorgen over je 40 MBquote:Op donderdag 2 september 2010 13:52 schreef Blinker het volgende:
Ik heb nog een Vodafone abo onder de FUP. Bij hoeveel MB's gaan ze ongeveer zeiken?
Zit nu al na één dag op 40mb
Van die mensen begrijp ik überhaupt niet dat ze een smartphone (ook een engels woord) aanschaffen. Ik begrijp ook niet dat mensen geen Google-account willen, maar wel een Google Android telefoon kopen... Dat is net zoiets als geen brandstof willen kopen, maar wel een auto hebben.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:17 schreef Hard_Feesten het volgende:
Wat zitten sommige lui nou te zeiken dat apps in het engels zijn? Snap je het dan echt niet? Wist niet dat zulke mensen nog zouden kunnen bestaan tegenwoordig.
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:30 schreef Pheno het volgende:
Oh, nou ja, dan moet ik maar een andere pakken. Nog een vraagje. Als ik op gmail kijk, zie ik niet al mijn contactpersonen van mijn Desire-contactlijst. Waar de neuk synchroniseert Desire dan mee? En hoe krijg ik ze wel in gmail?
Moest ik ook even aan wennen hoor, had geen zin in een IPhone omdat dat zo gelinkt is aan Apple.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ik begrijp ook niet dat mensen geen Google-account willen, maar wel een Google Android telefoon kopen... Dat is net zoiets als geen brandstof willen kopen, maar wel een auto hebben.
Iemand een idee?quote:Aanbiedernaam
NL KPN
Signaalsterkte
-81 dBm 16 asu
Type mobiel netwerk
GPRS
Servicestatus
In gebruik
Roaming
Geen roaming
www.telecomvergelijker.nlquote:Op donderdag 2 september 2010 18:22 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt tot de Desire gratis te krijgen is bij een 1 jarig abonnement? Ik wil geen 2-jarig want dat vind ik toch iets te lang. Ik wil niet meer betalen dan 40,00 p/m
Heb niet zo'n kijk op die abonnementen... maar is hier een soort richtlijn voor ?
Heb je het niet per ongeluk uitgezet via de knop aan de bovenkant?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Mijn mobiel internet doet het ineens niet meer. Heb de instellingen gecontroleerd, opnieuw ingesteld via de Hi-website en al een paar keer opnieuw opgestart, maar hij blijft maar geen verbinding maken. Wifi werkt gewoon. Het heeft verder vandaag de hele dag gewerkt.
Gegevensroaming staat aan. Als ik bij de netwerkinformatie kijk, staan er deze gegevens:
[..]
Iemand een idee?
Het vinkje bij gegevensroaming staat aan bij de instellingen, mis ik dan nog wat?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je het niet per ongeluk uitgezet?
Als ik mijn internet uit zet, dan blijft die info er namelijk ook staan die jij net gaf.
Welkom terugquote:Op donderdag 2 september 2010 19:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Hij doet het weer! Ik keek bij de instellingen en daar zag ik dat battery-fu het internet geblokkeerd had.
Getypt via het geweldige mobiele netwerk van KPN.
Ik ben nog steeds bezig (na weet ik veel hoeveel keer) om WhatsApp aan de praat te krijgenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:19 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ik heb nu "no connection" bij Whatsapp, terwijl ik gewoon internet heb (WiFi zelfs). Herstarten helpt niet. Iemand een idee?
Ik geloof nu dat het toch niet werkt. Er komt nu wel 1 vinkje te staan, wat zou moeten betekenen dat het bericht verstuurd is naar de server, maar het tweede vinkje, wat betekent dat het bericht aangekomen is op de telefoon van je contactpersoon komt niet. Dit is het geval bij verschillende contactpersonen. Lukt het bij jullie wel?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:19 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ik heb nu "no connection" bij Whatsapp, terwijl ik gewoon internet heb (WiFi zelfs). Herstarten helpt niet. Iemand een idee?
EDIT: Laat maar, hele telefoon herstarten hielp wel vreemd genoeg
Ik had het ook maar heb mijn Desire herstart en kreeg een nieuwe update. Daarna kwam alles gewoon weer binnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:51 schreef Hard_Feesten het volgende:
[..]
Ik geloof nu dat het toch niet werkt. Er komt nu wel 1 vinkje te staan, wat zou moeten betekenen dat het bericht verstuurd is naar de server, maar het tweede vinkje, wat betekent dat het bericht aangekomen is op de telefoon van je contactpersoon komt niet. Dit is het geval bij verschillende contactpersonen. Lukt het bij jullie wel?
Midden in de nacht proberen. Ik kon hem activeren toen ik snachts om 3 uur naar het toilet geweest wasquote:Op donderdag 2 september 2010 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig (na weet ik veel hoeveel keer) om WhatsApp aan de praat te krijgen
Hmm, bij mij is er geen update. Doet het nog steeds niet. Heel vreemd, want anderhalf uur geleden werkte alles nog perfect.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:54 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Ik had het ook maar heb mijn Desire herstart en kreeg een nieuwe update. Daarna kwam alles gewoon weer binnen.
Haha, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Midden in de nacht proberen. Ik kon hem activeren toen ik snachts om 3 uur naar het toilet geweest was
waarvoor denk je dat een BETA is?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:12 schreef Hard_Feesten het volgende:
Hij is dus down: http://twitter.com/wa_status
Als dit vaker gebeurt ga ik hiervoor niet betalen na de beta.
De uploader moet aangeven of z'n filmpje mobiel te bekijken mag zijn, bij veel copyright-video's is dat niet toegestaan. In dat geval kun je altijd nog de desktop-versie in de browser bezoeken.quote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat als je een filmpje in de YT app zoekt je altijd de onofficiële clips krijgt? Dus niet de HD videoclips maar de covers en lelijke zelfgemaakte videoclips met lyrics enzo..
ik krijg gewoon dezelfde resultaten als op mn pcquote:Op donderdag 2 september 2010 23:07 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat als je een filmpje in de YT app zoekt je altijd de onofficiële clips krijgt? Dus niet de HD videoclips maar de covers en lelijke zelfgemaakte videoclips met lyrics enzo..
daar zijn volgens mij geen richtlijnen voor. Ik gok dat de desire, zodra er een opvolger op de markt komt, veel minder waard zal worden, en dat hij dan op een gegeven moment wel met een jarig abbo te krijgen zal zijn. Ik weet alleen niet wanneer de opvolger komt. Moet je denk ik even op de site van HTC kijken.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:22 schreef stefan1187 het volgende:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt tot de Desire gratis te krijgen is bij een 1 jarig abonnement? Ik wil geen 2-jarig want dat vind ik toch iets te lang. Ik wil niet meer betalen dan 40,00 p/m
Heb niet zo'n kijk op die abonnementen... maar is hier een soort richtlijn voor ?
portering? wat is dat???quote:Op donderdag 2 september 2010 17:38 schreef jack4ya het volgende:
Zojuist abbo bij Vodafone winkel afgesloten want die hadden nog een bruine amoled Desire liggen. Hip hip![]()
Mag 'm pas volgende week halen. Tuurlijk weet ik ergens wel dat de portering goed gekeurd dient te worden, maar gek genoeg verwachtte ik toch 'm gelijk mee te mogen nemen.
Dus hebben ze 'm apart gelegd voor me.![]()
En dan heb ik dus nu week om allerlei redenen te bedenken dat ik iets stoms gedaan heb.
mijn toestel is ook van vodafone maar ik heb nergens last van. Volgens mij heb ik geen 360 meuk (weet niet eens wat het is). heb alleen 1 linkje naar iets van vodafone maar als je dat niet aanklikt merk ik er niks van dat hij daar vandaan is. heb ook gewoon de froyo update gehad en die doet het ook (ondanks dat ik hier ergens las dat de optie van wifi access point bij V er niet op zou zitten).quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:33 schreef jack4ya het volgende:
Weten jullie dat (of moet ik naar het android topic?): ik kan de Desire volgende week in de Vodafone winkel afhalen, dus ws heb ik dan een branded toestel (Stom stom ik weet het,vergeten aan te denken.)
Maar wat zijn de verschillen met een unbranded toestel? Die 360 meuk kan er wel af (volgens hun eigen voorwaarden) en rooten/unbranden kan ook wel, maar ik wil eigenlijk eerst weten wat de branding inhoudt qua software/systeem.
Een app waar je mee kan Pingen, of iig een soortgelijk iets.quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:30 schreef Murmeli het volgende:
Even een domme vraag van deze smartphone newb: wat is whatsApp?
[..]
dank je Ado. I kzie nog niet echt het verschil met msn eigenlijk....quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Een app waar je mee kan Pingen, of iig een soortgelijk iets.
Ping!(en) Wat is het en hoe werkt het..!
Zie het als gratis SMS. Niet iedereen is op MSN op zijn telefoon hèquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dank je Ado. I kzie nog niet echt het verschil met msn eigenlijk....
Whatsapp Wat is het en hoe werkt het..!quote:Op vrijdag 3 september 2010 08:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ping!(en) Wat is het en hoe werkt het..!
oké dan, nu ik begrijp! dank dank!quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie het als gratis SMS. Niet iedereen is op MSN op zijn telefoon hè
Het werkt prima voor Android hoor. Het hele netwerk lag alleen plat (dus ook de niet beta-versies, voor bijvoorbeeld de iphone).quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oké dan, nu ik begrijp! dank dank!
maar het werkt nog niet supergoed voor android begrijp ik?
mja dan wacht ik wel ff..... en dan daarna mn sms bundel eraf gooien
owh wacht, vriendje heeft geen smartphone
Bij mij werkt het prima hoor. Alleen gister even niet, maar dat was bekend.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oké dan, nu ik begrijp! dank dank!
maar het werkt nog niet supergoed voor android begrijp ik?
mja dan wacht ik wel ff..... en dan daarna mn sms bundel eraf gooien
owh wacht, vriendje heeft geen smartphone
wifi aanzet en whatsapp opzoekt....quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima hoor. Alleen gister even niet, maar dat was bekend.
Ik moest zoeken wat het is/was... ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 09:28 schreef IkWilbert het volgende:
ik wacht met smart op angry birds, komt vandaag als beta in de android market. Hoef ik niets steeds de iphone van mijn collega te lenen
Het is (nog) gratis.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wifi aanzet en whatsapp opzoekt....
hoe moet je dat eigk betalen dan?
done...maar nu vind ik hem niet tegen mijn apps...quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is (nog) gratis.
Klik op je telefoon op dit linkje, en alles gaat vanzelf: http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
Je bedoelt tussen je apps?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
done...maar nu vind ik hem niet tegen mijn apps...
ja sorry ik ben echt een newb
oh dat zou kunnen. weet ik niet meer. wat moet ik dan doen als t alleen gedownload is?quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je bedoelt tussen je apps?
Hij is wel geïnstalleerd? Niet alleen gedownload?
Installeren.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh dat zou kunnen. weet ik niet meer. wat moet ik dan doen als t alleen gedownload is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |