Succes!quote:Op woensdag 15 september 2010 11:46 schreef pdiscs het volgende:
Gisteren nieuwe schoenen gekocht: [ afbeelding ]
En vanochtend bij de fysio groen licht gekregen om weer heel voorzichtig te beginnen!
Had er gelijk ijs op gedaan (op mijn werkquote:Op maandag 13 september 2010 09:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Sja, ijs erop gedaan? Dat zou je misschien een paar keer kunnen doen en verder zal het duimen zijn denk ik.
Ouch! Van het hardlopen ook?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:52 schreef Cudles het volgende:
[..]
Succes!
Ik moet maar wachten totdat mijn bloedblaar weg is
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:26 schreef DarkElf het volgende:
vanmorgen training 9 van de 5 km onderhoud. 25 minuten aaneengesloten met op t einde weer 3x 30 seconden versnellen (zwaar!)
wel op 9.1 km p u uitgekomen dus ik ben tevreden
afstand / tijdquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hoe meet je je snelheid?
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=31859quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:42 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Goed bezig!
Hoe meet je je snelheid?
of je kijkt idd naar afstand en tijdquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=31859
Leuk speelgoed!
Toen ik vorige week die 8 km liep met mijn iPhone aan met runkeeper draaiende had ik slechts 20% verbruikt in ruim 40 minuten..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:58 schreef Neelix het volgende:
De meeste smartphones kunnen het ook meten met een app als Runtastic Pro.
Probleem daarmee is wel dat je best snel door je batterij heen gaat, maar mijn iPhone houdt het met een volle batterij toch wel 1,5-2 uur vol, en zo lang kan ik nog niet lopen
Vantevoren even warm lopen en dan rekken?quote:Op maandag 20 september 2010 20:40 schreef pdiscs het volgende:
Net begonnen met week 2 van Evy. 2e poging, want na de eerste poging heb ik ergens in week 3 mijn achillespees verrekt.
Mij valt op dat mijn kuiten heel snel "vollopen". Ze worden enorm hard. Iemand tips of opmerkingen?
goed zo BE!quote:Op zondag 19 september 2010 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Whaaaaaa!!!!
3,5 week vakantie (niks gedaan) daarna 1 keertje lopen, nu weer ruim een week niks gedaan en nu net eens even de kiezen op elkaar en... 32 minuten non-stop!
4,94km!
Whahaaaaaaaaaaa!!!!!!
En ja, als ik dat had geweten had ik die 60m ook nog wel even gedaan!![]()
![]()
Nice! Daar moet ik volgend jaar ook eens naar kijken, dat lijkt me best leuk.quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Afgelopen Dam tot Damloop 16,1 km in 1uur en 35 minuten geranned!![]()
Voor de eerste keer en volgend jaar zeker weer! Wat een heerlijke atmosfeer was dat zeg!
Dat doe ik al.quote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Vantevoren even warm lopen en dan rekken?
Gestrekt been en dan tegen de muur leunen zeg maar, en een andere goeie is een been ietsje naar achteren zetten en dan langzaam door beide benen zakken tot je spanning voelt onderin je kuit.
10 seconden per keer en 2-3 keer rekken?quote:
Gaaf!quote:Op maandag 20 september 2010 22:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Afgelopen Dam tot Damloop 16,1 km in 1uur en 35 minuten geranned!![]()
Voor de eerste keer en volgend jaar zeker weer! Wat een heerlijke atmosfeer was dat zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |