Coolies, Succes!quote:Op donderdag 9 september 2010 08:44 schreef Flappekz het volgende:
Tja, nu kan ik niet meer terug:
[..]
Ah nog een topic. Danku zal de OP eens doornemen.quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vraag beter in het andere hardloop topic kan stelln: Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 45
Ik ben zo'n jack gaan halen. Leuk ding voor 14 euro. Met bonuskaart nog maar 11 euro. Thuisgekomen maakte ik de zak open... zitten er twee in!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:36 schreef Aventura het volgende:
Bij Appie hebben ze nu hardloopkleding liggen. Waaronder waterafstotende jacks en shirts met lange mouwen. Ik heb een shirt meegenomen voor 9,95 euro.
Lekkere snelheid!quote:Op zondag 12 september 2010 23:37 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanavond ook weer gelopen in het schemerdonker. Nu het buiten koeler is loop ik net iets makkelijker, maar 5 km is voor mijn gevoel nog steeds een flinke afstand om hard te lopen. Heb me ditmaal gericht om op tempo te lopen, zodat ik uiteindelijk 5,15 km heb gelopen in 26:00 (11,9 km/u).
Sja, ijs erop gedaan? Dat zou je misschien een paar keer kunnen doen en verder zal het duimen zijn denk ik.quote:Op maandag 13 september 2010 08:04 schreef incognitoomuch het volgende:
Gisteren (voor het eerst..!) 12,7 km hardgelopen op een snelheid van ongeveer 9,5 km/u.
Helaas heb ik vanochtend een bittere pil moeten slikken toen ik merkte tijdens het traplopen dat mijn linkerknie af en toe pijnlijke steekjes krijgt net onder mijn knieschijf...Me rechter knie heb ik helemaal geen last van.
Dit is mild gezegd zwaar klote want ik moet as zaterdag meedoen met de Dam tot Dam loop 10 mile...
Denken jullie als ik tot zondag helemaal niks doe dat het dan over zal zijn...?
Ja, een paar minuutjes plakte ik er zelf ook vaak achteraan bij Evy 0-5... 2, 3 minuutjes ofzo, soms 4 of 5 bij de laatste weken. Daarbij had ik geen klachten, nauwelijks spierpijn gehad. En om heel eerlijk te zijn stond er voor vandaag ook eigenlijk nog maar 55 minuten op 't programmaquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Neelix het volgende:
Dat kunnen doorlopen daar zat ik ook over te denken. Heel veel mensen hebben hier vast wel dat ze kunnen doorlopen na hun les van Evie, maar dan is juist de truc om dat niet te doen. Het bouwt rustig op en je krijgt er echt wel extra kracht door.
Als je dikke spierpijn hebt, heb je teveel gedaan en heb je ook meer tijd nodig om te herstellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |