Sleutel van de voordeur, sleutel van de tussendeur naar mijn verdieping, sleutel van eigen voordeur en fietssleuteltje (ga op de fiets naar t bos om daar te lopen, vind ik toch wat fijner dan in t centrum).quote:Op zondag 5 september 2010 13:57 schreef Vido het volgende:
[..]
4 sleutels? Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Het meeste dat ik me kan indenken om binnen te komen in je huis/appartement is 2: de sleutel van het gebouw in geval van appartementencomplex en je eigen voordeursleutel.
Ik heb er 2 bij me en die bind ik aan het koordje van m'n loopbroek.
Beviel prima! Ik heb 3 rondjes gelopen binnen 49 minuten...Ze zeggen wel dat die rondjes 3km zijn, maar volgens mijn iphone is het toch wel ietsje korter.quote:Op zondag 5 september 2010 00:52 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Jammer dat ik nu net niet kan, we hebben een hele drukke maar ook leuke dag op m'n werk (speciale dag voor kinderen met een spierziekte). Zou 't wel leuk vinden iemand van 't forum eens in levende lijve te zien. Nou ja als 't goed bevalt misschien volgende maandLoop ze!
Zo'n din aan je arm ga je ook niet 4 sleutels in kwijt kunnen denk ik...ik heb er een voor mijn iphone, maar mijn ene huissleutel doe ik gewoon in mijn zak. dat vakje daarvoor is veel te klein.quote:Op zondag 5 september 2010 14:19 schreef BouliBouli het volgende:
[..]
Sleutel van de voordeur, sleutel van de tussendeur naar mijn verdieping, sleutel van eigen voordeur en fietssleuteltje (ga op de fiets naar t bos om daar te lopen, vind ik toch wat fijner dan in t centrum).
Zo'n ding aan je arm lijkt me niets, dus dan ga ik toch maar op zoek naar tights met zakken erin! Tnx voor de tip.
mijn man vindt dat ook lekkerquote:Op zondag 5 september 2010 18:20 schreef STING het volgende:
Vraagje. Ik zit er aan te denken om eens 's ochtends voor het werk te gaan hardlopen, omdat ik van andere mensen hoor dat ze zich die dag scherper/fitter voelen. Als ik 's avonds hardloop, ben ik juist zo gaar dat ik op de bank neerplof en daarna m'n in bed induik
Wat zijn jullie ervaringen?
In de ochtend lopen is echt niets voor mij, totaal geen energie. Ik loop vaak voor het avondeten, rond een uurtje of 6.quote:Op zondag 5 september 2010 18:54 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik heb nu echt al 3x mijn wekker gezet om vroeg te gaan hardlopen, maar kan dus echt mijn bed niet uitkomen om te gaan hardlopen! Nu ga ik zometeen als t eten gezakt is. Les 15 denk ik doen, 2 4 5 6 7 dacht ik. Ben benieuwd of ik het nog een beetje kan...
ja dat zal idd wel maar tis echt zalig renweer de laatste week!quote:Op zondag 5 september 2010 19:42 schreef SolnaStockholm het volgende:
Moedig! Ik heb met die hitte gewoon niet gelopen. Daarom is de drempel om te beginnen denk ik ook zo hoog
je kan voor het rennen (na je warming up) wat strek oefeningen doen en erna (na t afkoelen) ook. Misschien helpt dat?quote:Op zondag 5 september 2010 23:41 schreef Game_Error het volgende:
Ik krijg sinds ik nieuwe schoenen heb veel last van mijn schenen tijdens het lopen. Het lijkt of het geen (spier/pees?) wat daar zit heel snel vermoeid raakt, zo voelt het althans, alsof het snel verzuurd. Weet iemand waardoor dit komt? En hoe ik dit probleem kan vermijden?
Ik loop overigens puur in het bos dus aan een ahrde ondegrond ligt het niet.
Terug gaan naar winkel enhet probleem voorleggen.quote:Op zondag 5 september 2010 23:41 schreef Game_Error het volgende:
Ik krijg sinds ik nieuwe schoenen heb veel last van mijn schenen tijdens het lopen. Het lijkt of het geen (spier/pees?) wat daar zit heel snel vermoeid raakt, zo voelt het althans, alsof het snel verzuurd. Weet iemand waardoor dit komt? En hoe ik dit probleem kan vermijden?
Ik loop overigens puur in het bos dus aan een ahrde ondegrond ligt het niet.
oh wacht er staat inderdaad nieuwe schoenen, dan terug gaan ja.quote:Op maandag 6 september 2010 10:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Terug gaan naar winkel enhet probleem voorleggen.
Thanks voor de tip! Hier heb ik zeker wat aan!quote:Op maandag 6 september 2010 10:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien kun je hier wat aan hebben?
Ik heb m al eens uitgelopen voor de zomer (heb in de zomer niet gelopen) en ben nu weer begonnen (gister les 15 en 16).quote:Op maandag 6 september 2010 10:26 schreef vanKampen het volgende:
Ik ben ook begonnen! Evy les 1 zit erop (0-5 KM).
Moet zeggen dat het best tegen viel, ik voel het nu (dag later) nog goed in mijn benen.
Nog meer mensen net begonnen?
MOrgen de tweede les, hoop dat het minder wordt!quote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Ik heb m al eens uitgelopen voor de zomer (heb in de zomer niet gelopen) en ben nu weer begonnen (gister les 15 en 16).
Ik heb altijd de eerste paar keer hardlopen (dat was vroeger dus les 1,2,3 en nu was dat gisteren) onwijze spierpijn, maar daarna niet meer. Ik denk dat je erna aan went. Al moet ik zeggen dat mijn benen nu na die 10 km het wel erg goed voelen.
Het kinkt wel een beetje alsof je niet heel veel gaat hebben aan het schema tot 5km. Als je verder wil opbouwen, zou je dan niet het tweede schema pakken naar 10km?quote:Op maandag 6 september 2010 15:22 schreef SolnaStockholm het volgende:
[..]
Ik heb m al eens uitgelopen voor de zomer (heb in de zomer niet gelopen) en ben nu weer begonnen (gister les 15 en 16).
Ik heb altijd de eerste paar keer hardlopen (dat was vroeger dus les 1,2,3 en nu was dat gisteren) onwijze spierpijn, maar daarna niet meer. Ik denk dat je erna aan went. Al moet ik zeggen dat mijn benen nu na die 10 km het wel erg goed voelen.
Lijkt me niet verstandig om met spierpijn hard te gaan lopen. Misschien gewoon een flink eind stevig doorwandelen. Maar rennen zou ik niet doen. Als je een blessure oploopt, dan ben je verder van huis.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:38 schreef vanKampen het volgende:
Vraagje, ik ben zondag de eerste les van Evy gedaan en nu nog steeds spierpijn in de bovenbenen! Vandaag moet ik wel de tweede les doen (wil ik ook!)
Is dat slim met spierpijn?
Ik ben terug gegaan naar les 13. Die had ik al een keer gehaald, maar toen heb ik me stuk gelopen op les 14, die haalde ik wel, maar ik was daar echt de hele dag beroerd van.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:32 schreef sjak het volgende:
Ik heb een week rust genomen omdat mijn enkels en benen teveel pijn deden. Vandaag toch maar weer begonnen en na wijs beraad met mezelf opnieuw bij les 1 begonnen. Dat ging een stuk beter dan de vorige keer les 1![]()
Ik voel het nu toch ook wel in mijn enkels en achillespezen. Ik ga eens goed kijken naar de oefeningen van jou DarkElf. Wie weet komt het dan langzaam wel goed.
Maar als je een les waar je moeite mee hebt een paar keer overdoet, dan merk je toch langzaam aan verbetering.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:52 schreef Fallen het volgende:
Ik vond het erg vervelend om maar niet vooruit te komen in de lessen, maar uiteindelijk is dat toch gelukt. Gewoon een kwestie van blijven doen en niet opgeven (of ontmoedigd raken).
Nou nog mijzelf overtuigen dat ik het kunstje van vorig jaar kan herhalen....
Strekoefeningen moet je niet koud doen, zeker niet als je al spierpijn hebt. Dus zorg dat je een beetje gelopen hebt, of gefietst, of whatever.quote:Op woensdag 8 september 2010 09:20 schreef vanKampen het volgende:
Ondanks de spierpijn gisteren toch gaan lopen (Evy les 2) en heb even de tijd genomen voor 10 minuten stevig wandelen aan het begin en wat rek en strek oefeningen aan het einde.
Training ging goed, wat rustiger begonnen dan de vorige keer.
Spierpijn in onderbenen is ook veel minder, alleen mijn bovenbenen doen echt zeer. Weet iemand goede rek/strek oefeningen voor de bovenbenen om dit wat te verminderen?
quote:Beste,
Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de 5 kilometer (12.30 uur).
Kijk regelmatig op http://www.vumc.nl/gebouwenloop voor de laatste informatie over de zesde VUmc gebouwenloop.
Op 23 oktober 2010 ligt het startnummer voor u klaar bij het wedstrijdsecretariaat.
Het startnummer wordt dus niet toegestuurd.
Wij wensen u veel succes met de voorbereiding en zien u aan de start op zaterdag 23 oktober 2010 in Amsterdam.
Organisatie zesde VUmc gebouwenloop
VU medisch centrum
http://www.vumc.nl/gebouwenloop
Ik denk dat je die vraag beter in het andere hardloop topic kan stelln: Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 45quote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef Jahr00n het volgende:
Iemand nog een goed schema voor mij? Ik train drie keer per week maar krijg m'n 10km niet sneller dan 45 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |