Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
idd, je hoeft echt niet elke les zo te lopen dat je het in die 10 weken redt. Je moet aanvoelen wat je kan en een keertje een les over is niets mis mee, maar gewoon verstandig
Het voelde in ieder geval heel verstandig om te stoppen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
idd, je hoeft echt niet elke les zo te lopen dat je het in die 10 weken redt. Je moet aanvoelen wat je kan en een keertje een les over is niets mis mee, maar gewoon verstandig
Mn gezicht zal wel weer lekker als laatst aan de beurt komen..quote:Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
helaas kan je niet kiezen waar je afvalt
maar als je conditie zo slecht is waarom dan meteen bij les 12 willen beginnen?
les/rust/les/rust/les/2 rust is het schema van evyquote:Op donderdag 2 september 2010 16:43 schreef grazz het volgende:
Hmz, is 1 rustdag dan wel voldoende of zou ik er beter 2 of meer kunnen nemen?
oke bedanktquote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
les/rust/les/rust/les/2 rust is het schema van evyje lichaam moet wennen aan deze activiteit dus daar is echt over nagedacht natuurlijk
langer dan 2 dagen rust zou ik niet doen, dan bouw je niet echt op, maar moet je lichaam steeds opnieuw weer gaan wennen in het begin.
Nog niet. Goed dat je weer begintquote:Op zaterdag 4 september 2010 01:16 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik heb besloten: ik ga zondag hardlopen. Echt! Ik moet het gewoon weer oppakken en dan komt het wel goed. Ben klaar met antibiotica, voel me niet fit maar misschien helpt hardlopen dan wel! Merk ook dat ik toch weer een beetje aankom met gewoon eten en wel wat sport. Dus drastisch tijd voor hardlopen! Heb heerlijk rooster van de uni gehad, dus zat tijd komende weken om mijn conditie weer op pijl te krijgen.
Nu nog echt doen..
Is het al lange mouwen/broeken weer of nog niet?
Jammer dat ik nu net niet kan, we hebben een hele drukke maar ook leuke dag op m'n werk (speciale dag voor kinderen met een spierziekte). Zou 't wel leuk vinden iemand van 't forum eens in levende lijve te zien. Nou ja als 't goed bevalt misschien volgende maandquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:27 schreef Neelix het volgende:
Ik ga trouwens zondag ook proberen mee te doen met de Panbosloop, kijken of ik de 9km haal.
4 sleutels? Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Het meeste dat ik me kan indenken om binnen te komen in je huis/appartement is 2: de sleutel van het gebouw in geval van appartementencomplex en je eigen voordeursleutel.quote:Op zondag 5 september 2010 13:46 schreef BouliBouli het volgende:
*puft topic binnen*
Vandaag begonnen met les 1 van Evy. Sinds ik vorig jaar mijn sportschoolabo heb opgezegd omdat ik het zonder studentenkorting veel te duur vond, heb ik helemaal nix meer aan sport gedaan en dat merk ik![]()
Doel is dan ook op mn conditie een beetje op peil te krijgen, ik heb een gezond bmi dus hoef niet zo nodig af te vallen. Nu hopen dat het vol te houden is![]()
Ik vond les 1 net te doen, het eerste kwartier ging prima maar die 3 min achter elkaar waren toch best heftig. Ik vraag me wel af wat jullie bijvoorbeeld met je sleutels doen tijdens het hardlopen? Vroeger stopte ik ze nog wel eens aan mn veter maar sinds ik verhuisd ben en 4 sleutels meezeul, is dat niet echt ideaal. Had ze vandaag aan een keycord maar dat was absoluut niet handig (hoewel alle wandelaars me wel hoorden aankomen en acuut opzij gingen). Iemand de gouden tip voor me....moet ik naar de winkel voor zo'n hardlooptasje of is er ook een andere oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |