abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85905776
Zo, ik heb vanochtend weer heerlijk gelopen met Evy, les 5 van 10km. Het is best lekker weer nu al staat er nog een behoorlijk windje...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:46:09 #27
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_85906936
Les 14 van Evy ook gered. Maar vraag niet hoe. Die laatste 7 minuten hadden echt geen 30 sec. langer moeten duren.
Ik had het gevoel dat ik aan het afsterven was. :%
Maar ik voel me nu wel ontzettend trots. *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_85910583
Ik ga trouwens zondag ook proberen mee te doen met de Panbosloop, kijken of ik de 9km haal.
pi_85922856
Zojuist eigenlijk voor het eerst een half uur achter elkaar gelopen, 33minuten en een beetje om precies te zijn. 5300 meter, net iets meer dan 6minuten per kilometer. En we hebben rustig aan gedaan O+
Ik ben van pindavlees
  donderdag 2 september 2010 @ 11:58:05 #30
38396 mazaru
pi_85980586
Net geprobeerd om les 15 te lopen. Maar les 14 voelde ik nog steeds in mijn benen zitten. Ik had dus 2.4.5.6.7 moeten rennen, maar ik kwam niet verder dan 2.4.5.6.2
Voor het eerst heb ik op moeten geven :'(
Nu twee dagen rust. En ik ga dan denk ik deze hele week nog maar een keer doen. Zondag weer beginnen met les 13.
Het gaat nu net iets te snel voor me.
Maar zoals Evy zegt, het is geen wedstrijd.
En zo zie ik het ook niet, ik zie het als een uitdaging. En of ik nu die vijf kilometer in Oktober of in December kan rennen, dat maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
Maar ik zal het gaan redden! *O*
pi_85980869
idd, je hoeft echt niet elke les zo te lopen dat je het in die 10 weken redt. Je moet aanvoelen wat je kan en een keertje een les over is niets mis mee, maar gewoon verstandig :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 2 september 2010 @ 12:29:46 #32
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_85981521
ik heb al de hele week echt 0 energie.. ben dus ook nog niet gaan rennen ;(
  donderdag 2 september 2010 @ 13:41:52 #33
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_85983669
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
idd, je hoeft echt niet elke les zo te lopen dat je het in die 10 weken redt. Je moet aanvoelen wat je kan en een keertje een les over is niets mis mee, maar gewoon verstandig :)
Helemaal mee eens.
  donderdag 2 september 2010 @ 13:53:39 #34
38396 mazaru
pi_85984057
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:07 schreef DarkElf het volgende:
Het voelde in ieder geval heel verstandig om te stoppen.
Bij les 14 ben ik eigenlijk al net te lang doorgegaan. Ik had de hele dag zo'n raar weeïg gevoel in mijn hoofd door die sessie. Net geen hoofdpijn, maar het voelde vervelend.
Eens kijken hoe het volgende week gaat. Anders doe ik 13,14 en 15 net zo lang totdat het goed voelt.
  donderdag 2 september 2010 @ 14:09:02 #35
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_85984585
Ik heb vorig jaar ook zo een tijdje gehangen tussen een paar lessen. Elke keer net niet volledig gehaald. En maar blijven proberen tot ik het wel haalde. Uiteindelijk ging het prima, deed er alleen wat langer over. :P
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_85988037
Ik wil ook eens gaan beginnen. Vanochtend bij de lidl :D zo'n hardloopshirt gehaald voor paar euro, heb eens gelezen da die dingen heus niet zo slecht schijnen te zijn :P Enfin, hoe begin ik?

Ik bedoel, ik heb die lessen van Evy gedownload en nu dacht ik zelf om bij les 12 te beginnen. Oke onzin, les 1 dus, maar om er in te komen..zou ik die dan ook 2x keer kunnen lopen? Dus vanavond en zaterdag ofzo? Mn conditie is erg verslechterd.

Wat ik wil bereiken is dus conditie omhoog en 2 tot 5 kg afvallen (vooral buik, en gezicht). Natuurlijk wil ik daarnaast gezonder eten en weer eens beginnen met fitness. Maar weet gewoon nog niet goed, waarmee ik als eerst moet beginnen. Ik heb zin om buiten te gaan hardlopen, met evy O+
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_85988269
helaas kan je niet kiezen waar je afvalt ;)

maar als je conditie zo slecht is waarom dan meteen bij les 12 willen beginnen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85988896
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:59 schreef DarkElf het volgende:
helaas kan je niet kiezen waar je afvalt ;)

maar als je conditie zo slecht is waarom dan meteen bij les 12 willen beginnen?
Mn gezicht zal wel weer lekker als laatst aan de beurt komen.. :{ maar goed, ik wil sowiezo mn conditie verbeteren en beetje afvallen...

Oh les 12.. dat was een grapje :+ :D
pi_85989149
ah ok ik las verkeerd :P

je kan natuurlijk alle lessen zo vaak doen als je wilt maar je moet wel bedenken dat die rustdagen ertussen echt nodig zijn, dus die moet je sowieso aanhouden :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85989731
Hmz, is 1 rustdag dan wel voldoende of zou ik er beter 2 of meer kunnen nemen?
pi_85990056
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:43 schreef grazz het volgende:
Hmz, is 1 rustdag dan wel voldoende of zou ik er beter 2 of meer kunnen nemen?
les/rust/les/rust/les/2 rust is het schema van evy :) je lichaam moet wennen aan deze activiteit dus daar is echt over nagedacht natuurlijk ;)

langer dan 2 dagen rust zou ik niet doen, dan bouw je niet echt op, maar moet je lichaam steeds opnieuw weer gaan wennen in het begin.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85994762
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:

[..]

les/rust/les/rust/les/2 rust is het schema van evy :) je lichaam moet wennen aan deze activiteit dus daar is echt over nagedacht natuurlijk ;)

langer dan 2 dagen rust zou ik niet doen, dan bouw je niet echt op, maar moet je lichaam steeds opnieuw weer gaan wennen in het begin.
oke bedankt :)
Ik wilde om half 8 beginnen maar dat wordt em niet :') ik zit nog zo vol..
pi_86049795
Ik heb besloten: ik ga zondag hardlopen. Echt! Ik moet het gewoon weer oppakken en dan komt het wel goed. Ben klaar met antibiotica, voel me niet fit maar misschien helpt hardlopen dan wel! Merk ook dat ik toch weer een beetje aankom met gewoon eten en wel wat sport. Dus drastisch tijd voor hardlopen! Heb heerlijk rooster van de uni gehad, dus zat tijd komende weken om mijn conditie weer op pijl te krijgen.

Nu nog echt doen..

Is het al lange mouwen/broeken weer of nog niet?
pi_86054539
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 01:16 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik heb besloten: ik ga zondag hardlopen. Echt! Ik moet het gewoon weer oppakken en dan komt het wel goed. Ben klaar met antibiotica, voel me niet fit maar misschien helpt hardlopen dan wel! Merk ook dat ik toch weer een beetje aankom met gewoon eten en wel wat sport. Dus drastisch tijd voor hardlopen! Heb heerlijk rooster van de uni gehad, dus zat tijd komende weken om mijn conditie weer op pijl te krijgen.

Nu nog echt doen..

Is het al lange mouwen/broeken weer of nog niet?
Nog niet. Goed dat je weer begint ^O^ Succes

Ik moet maar even wachten tot mijn blaren genezen zijn :')
  zondag 5 september 2010 @ 00:05:11 #45
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_86076474
Vanavond ging het lopen erg lekker! Moest de eerste kilometers echt opletten niet te diep te gaan, maar eenmaal warmgelopen liep ik een redelijk hoog tempo zonder klachten. Halverwege nog wel even getwijfeld om de route in te korten, maar hier niet aan toegegeven. Voor mijn gevoel lijken de afstanden ook minder ver in het donker, en bovendien was ik aan het versnellen op dit deel van de route. De laatste kilometers hoefde ik mijn tempo niet ver te laten zakken, maar ik had nog zoveel tijd over dat ik de laatste paar honderd meters rustig heb gedribbeld en uitgelopen. Totaal 8,4 KM gelopen in 45:00 minuten *O*
pi_86077955
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:27 schreef Neelix het volgende:
Ik ga trouwens zondag ook proberen mee te doen met de Panbosloop, kijken of ik de 9km haal.
Jammer dat ik nu net niet kan, we hebben een hele drukke maar ook leuke dag op m'n werk (speciale dag voor kinderen met een spierziekte). Zou 't wel leuk vinden iemand van 't forum eens in levende lijve te zien. Nou ja als 't goed bevalt misschien volgende maand :) Loop ze!
pi_86085017
ook nog steeds bezig met Evy *O*
  zondag 5 september 2010 @ 13:43:12 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_86087389
Tijdje maar 1 x pw gelopen. Toch heb ik blijkbaar al een basisconditie opgebouwd want ik pikte de 20 minuten zo weer op ( was een paar weken terug gegaan met C25K). Nu naar de 30 toewerken. Ik merk trouwens dat ik 3x pw echt niet red. Zeker niet als het straks weer eerder donker wordt. Ik ga trouwens ook maar eens shoppen voor een waterdicht jack. De regen van afgelopen weken is mede debet aan het feit dat ik zo weinig heb gelopen.
pi_86087478
*puft topic binnen*
Vandaag begonnen met les 1 van Evy. Sinds ik vorig jaar mijn sportschoolabo heb opgezegd omdat ik het zonder studentenkorting veel te duur vond, heb ik helemaal nix meer aan sport gedaan en dat merk ik :@
Doel is dan ook op mn conditie een beetje op peil te krijgen, ik heb een gezond bmi dus hoef niet zo nodig af te vallen. Nu hopen dat het vol te houden is O-)
Ik vond les 1 net te doen, het eerste kwartier ging prima maar die 3 min achter elkaar waren toch best heftig. Ik vraag me wel af wat jullie bijvoorbeeld met je sleutels doen tijdens het hardlopen? Vroeger stopte ik ze nog wel eens aan mn veter maar sinds ik verhuisd ben en 4 sleutels meezeul, is dat niet echt ideaal. Had ze vandaag aan een keycord maar dat was absoluut niet handig (hoewel alle wandelaars me wel hoorden aankomen en acuut opzij gingen ;) ). Iemand de gouden tip voor me....moet ik naar de winkel voor zo'n hardlooptasje of is er ook een andere oplossing?
pi_86087858
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:46 schreef BouliBouli het volgende:
*puft topic binnen*
Vandaag begonnen met les 1 van Evy. Sinds ik vorig jaar mijn sportschoolabo heb opgezegd omdat ik het zonder studentenkorting veel te duur vond, heb ik helemaal nix meer aan sport gedaan en dat merk ik :@
Doel is dan ook op mn conditie een beetje op peil te krijgen, ik heb een gezond bmi dus hoef niet zo nodig af te vallen. Nu hopen dat het vol te houden is O-)
Ik vond les 1 net te doen, het eerste kwartier ging prima maar die 3 min achter elkaar waren toch best heftig. Ik vraag me wel af wat jullie bijvoorbeeld met je sleutels doen tijdens het hardlopen? Vroeger stopte ik ze nog wel eens aan mn veter maar sinds ik verhuisd ben en 4 sleutels meezeul, is dat niet echt ideaal. Had ze vandaag aan een keycord maar dat was absoluut niet handig (hoewel alle wandelaars me wel hoorden aankomen en acuut opzij gingen ;) ). Iemand de gouden tip voor me....moet ik naar de winkel voor zo'n hardlooptasje of is er ook een andere oplossing?
4 sleutels? Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Het meeste dat ik me kan indenken om binnen te komen in je huis/appartement is 2: de sleutel van het gebouw in geval van appartementencomplex en je eigen voordeursleutel.

Ik heb er 2 bij me en die bind ik aan het koordje van m'n loopbroek.
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')