Hoppaquote:
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoppa
Hop!
Dat ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.
Nee, ik bedoelde meer:quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.
Ja, de tijd van Pisa/Verona met Harry Vermegen en Henk Spaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Die shirts waren populair toen ik in de brugklas zat.
En toen stonden ze al in dit topic. Zaken waarvan mannen dénken dat ze er mooier van worden.. #2quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Die shirts waren populair toen ik in de brugklas zat.
Kopje koffie, glazenwasser?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de tijd van Pisa/Verona met Harry Vermegen en Henk Spaan
nee ik wacht nog steeds op dingetje maar jij mag gewoon bij ons over zweepslagen komen kletsenquote:
Ik vind je een leuk neukertje (quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef sp3c het volgende:
nee ik wacht nog steeds op dingetje maar jij mag gewoon bij ons over zweepslagen komen kletsen
Ons was KLB FB he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind je een leuk neukertje () maar aan zweepslagen heb ik een broertje dood.
Wacht maar op mooi weer en lange dagen. Tip! Good luck, nigga.![]()
KLB? Wat moet ik daar nu weer doen. NWS jongen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ons was KLB FB he?
Je krijgt een kusje terug,
slapen.
O, ik had begrepen dat het rond was, niet dus. Balen zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Copycat het volgende:
Het hotel is volgeboekt. Nu heb ik wel een alternatief als optie gekregen, maar dat ligt niet direct aan het strand.
Dus eerst een halve klaagmail dat er verkeerde info op de boekingsite stond. Ge wit ooit nooit nie wa ge nog kent lospeuteren, tenslotte!
Daar ging ik wel van uit (zoals ik wel vaker van dingen uitga), in die periode, voor twee dagen in zo'n groot hotel moet een klein kamertje voor mij geen moeite zijn. Maar het was een reservation request, dus altijd nog even afwachten of die wordt ingewilligd. En dus helaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:16 schreef spuitje het volgende:
O, ik had begrepen dat het rond was, niet dus. Balen zeg.
Via de hotelsite zelf kon ik alleen van die arrangementen kopen, bruidsuite enzo, dus toen had er wellicht al een lampje moeten gaan branden ...quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef hondjes het volgende:
Misschien rechtstreeks boeken bij het hotel.
Daar zou ik het best een paar dagen vol kunnen houdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ging ik wel van uit (zoals ik wel vaker van dingen uitga), in die periode, voor twee dagen in zo'n groot hotel moet een klein kamertje voor mij geen moeite zijn. Maar het was een reservation request, dus altijd nog even afwachten of die wordt ingewilligd. En dus helaas.
Het andere hotel is ook niet verkeerd: http://www.sanurparadise.com/
Dat zal wel meevallen. Zonnetje in huis!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
Niets is wat het lijkt.
Kom je daar aan, een en al verpauperde rotzooi
Kom je daar, is het zwembad net kapot, masseur net ziek, ongedierte door je kamer. . . om over het boekingssysteem maar niet te praten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Zonnetje in huis!
Er zijn meer zwembaden en masseurs en er is een soort privéstrand (met shuttle verbinding) en uiteraard neem ik een klamboe meequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:23 schreef Marrije het volgende:
Kom je daar, is het zwembad net kapot, masseur net ziek, ongedierte door je kamer. . . om over het boekingssysteem maar niet te praten.
Had je de eerste twee uur vrij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even langs de apotheek geweest en nu ben ik op school!
Briefje van de dokter!quote:
Wacht maar. Tot je er eenmaal bentquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn meer zwembaden en masseurs en er is een soort privéstrand (met shuttle verbinding) en uiteraard neem ik een klamboe mee.
Neenee, Marrije, je pessimisme is niet aanstekelijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even langs de apotheek geweest en nu ben ik op school!
Nee ik heb een heus college al! Dus ik moet aantekeningen maken en misschien daarna even wat kopieren! Ik ga denk ik dit jaar maar kopieren wat ik nodig heb ipv al die boeken te kopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezier op school. en deze keer eens opletten waar ze het over hebben he
of ga je nu alleen je leerstof enzo ophalen, ja ik weet niet hoe het werkt bij jou.
Puberkind moet om 1 uur vanmiddag het rooster enzo halen, heerlijk weer stage school en werken het gewonen leven begint weer.
Doe ik. Als ik die cocktail drink aan een van de zwembaden, terwijl mijn rug gemasseerd wordt door de toy boy du jour.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef Marrije het volgende:
Wacht maar. Tot je er eenmaal bent![]()
Denk je dan nog even aan me?
heel verstandig van dat kopieren kost klauwen met geld die boeken, je kan die stencels gewoon in van die mooie kaften doen, zulke plastic mapjes van de hema, maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee ik heb een heus college al! Dus ik moet aantekeningen maken en misschien daarna even wat kopieren! Ik ga denk ik dit jaar maar kopieren wat ik nodig heb ipv al die boeken te kopen.
Niet alleen dan hoor, elke keer als er wat tegenvalt denk je 'Niets is wat het lijkt', er zal zoveel aan mij gedacht worden dat het voelt alsof ik erbij benquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik die cocktail drink aan een van de zwembaden, terwijl mijn rug gemasseerd wordt door de toy boy du jour.
Dat ga ik ook doen! Als ik alle boeken ga kopen dan kan ik de huur niet betalen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel verstandig van dat kopieren kost klauwen met geld die boeken, je kan die stencels gewoon in van die mooie kaften doen, zulke plastic mapjes van de hema, maar dat wist je natuurlijk al.
Doe maar inderdaad, want het beklijft toch niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Marrije het volgende:
Niet alleen dan hoor, elke keer als er wat tegenvalt denk je 'Niets is wat het lijkt', er zal zoveel aan mij gedacht worden dat het voelt alsof ik erbij ben![]()
jaja, ik hou al op
Klamboe..quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn meer zwembaden en masseurs en er is een soort privéstrand (met shuttle verbinding) en uiteraard neem ik een klamboe mee.
Neenee, Marrije, je pessimisme is niet aanstekelijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe maar inderdaad, want het beklijft toch niet.
Damn, ik zit daar in het paradijs, dan denk je toch niet dat ik ga miepen als mijn handdoek een dag niet wordt verschoond?
Maar als ik een kakkerlak zie, zal ik aan je denken.
Ik was daar echt enorm bang voor, de eerste keer dat ik in Indonesië was. Maar ook toen heb ik ze nergens gezien - en toen sliepen we toch echt vooral erg budget.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
![]()
Dat gun ik je echt niet trouwens, men, wat waren die dingen groot in India
[ afbeelding ]
Flikker toch op, je bent gewoon dom en dat bleek uit die posts in dat topic.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk gelijk maar het is een beetje vreemd dat mevrouw hier gaat klagen omdat ze er daar niet uitkomt
Was wel okee, goed gegeten etc. M'n ouders waren aangenaam verrast door het lekkere maaltje dat we ze hadden voorgeschoteld (garnalencocktail met whiskeymousse, gebakken ossenhaas met rode-wijnsaus, tarte tartin) en het feit dat we de kamer compleet in sfeer hadden gebracht met een lange tafel voor de hele familie en overal kaarslicht etcquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef Toverheks het volgende:
he he iedereen is er weer Mera hoe was het 30 jarige huwelijk??? hebben jullie het leuk gehad, en Teun had je nog een BBq of was het weer een date dit weekend.
( dacht een BBQ als ik het goed onthouden had)
Cc heb de film niet gezien was in bed gekropen, maar bijna niet geslapen heel kut pas om half 4, het regende hier naar binnen tussen de plasgootjes door onder het raam, leuk hoor zo een *knusse* oudbouwwoning heb er maar handdoeken tegenaan gelegd.
Ik heb hem in het topic tot drie keer toe uit proberen te leggen hoe en wat, en keer op keer komt hij terug met een "wat is je punt?".quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Sorry hoor Leandra, ik mag je graag, maar ik vind echt dat je nu totaal over de schreef gaat.
Iemand hier zo affikken omdat hij volgens jou te weinig weet heeft van cults, vind ik niet alleen absurd, maar ook nog eens laag. Vooral omdat je er een waardeoordeel aan hangt over de persoon en de persoon met wie hij een relatie heeft.
Alsof kennis over cults of wat dan ook een relatiereden is ook.
Met de manier waarop maak je 't persoonlijk en betrek je liesje en remlof erbij. Dat is laag en smerig, matige actie echtquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:00 schreef Leandra het volgende:
En mijn verbijstering over zoveel domheid heb ik hier even geuit.
Bullshit, jij begon er hier over op een persoonlijke manier.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
Daarbij was hij degene die hier nog even moest komen posten omdat hij het flauw vond dat ik hier kwam klagen.
Het was één stoomafblaaspost, klaar..... hij hoefde er niet op te reageren, maar doet dat kennelijk graag en was in afwachting van een reactie.
Ja hallo! Jij begint hem hier zo typisch aan te vallen. En dan moet je niet gek staan kijken als je daar reactie op krijgt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
Daarbij was hij degene die hier nog even moest komen posten omdat hij het flauw vond dat ik hier kwam klagen.
Het was één stoomafblaaspost, klaar..... hij hoefde er niet op te reageren, maar doet dat kennelijk graag en was in afwachting van een reactie.
Doe nou niet alsof je 't niet begrijp want dan word ik echt boos. Je maakt 't hier perosonlijk door remlof en liesje te betrekken en de 'goh dat je 'm voor hem hebt ingeruild' actie. De benaming dom interesseert me niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hem een stuk onbenul genoemd, nou nou......... die staat kennelijk in de top 3 van meest verschrikkelijke benamingen op FOK!
Ik was bij mijn "dinnetje" en heb mij daar uitstekend vermaakt. After all is ze vet relaxt en kan ik daar lekker mezelf zijn (inclusief "Tief eens op", "Hoeren" en "Krijg de tering"). Wordt inmiddels omarmd en krijg volop aandacht van Cor (de kat), Klaas (de hond), de dochter en de moeder. 't Gaat goedkomenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef Toverheks het volgende:
he he iedereen is er weer Mera hoe was het 30 jarige huwelijk??? hebben jullie het leuk gehad, en Teun had je nog een BBq of was het weer een date dit weekend.
( dacht een BBQ als ik het goed onthouden had)
En je verbaast je erover dat Remlof voor dat stuk onbenul is ingeruild.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hem een stuk onbenul genoemd, nou nou......... die staat kennelijk in de top 3 van meest verschrikkelijke benamingen op FOK!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was bij mijn "dinnetje" en heb mij daar uitstekend vermaakt. After all is ze vet relaxt en kan ik daar lekker mezelf zijn (inclusief "Tief eens op", "Hoeren" en "Krijg de tering"). Wordt inmiddels omarmd en krijg volop aandacht van Cor (de kat), Klaas (de hond), de dochter en de moeder. 't Gaat goedkomen
Bullshitquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met de manier waarop maak je 't persoonlijk en betrek je liesje en remlof erbij. Dat is laag en smerig, matige actie echt.
Niet om het een of ander, maar dat het zo gegaan was weet ik vooral door de posts daarover van Remlof, dus helemaal vreemd is het niet als je daar wekelijks diverse malen over leest en dan een keer een reactie geeft waarin het genoemd wordt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je 't niet begrijp want dan word ik echt boos. Je maakt 't hier perosonlijk door remlof en liesje te betrekken en de 'goh dat je 'm voor hem hebt ingeruild' actie. De benaming dom interesseert me niet.
Gevalletje recht praten wat krom is. Je mag dit vinden, ik blijf 't laag vinden. Context, wanneer is 't wel gepast en wanneer niet. Nu iig niet, naar mijn mening.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander, maar dat het zo gegaan was weet ik vooral door de posts daarover van Remlof, dus helemaal vreemd is het niet als je daar wekelijks diverse malen over leest en dan een keer een reactie geeft waarin het genoemd wordt.
Iedere keer dat Remlof erover loopt te miepen wordt hij ook niet aangepakt dat het not done is erover te miepen, er is nog net geen status quo dat er opmerkingen over gemaakt mogen worden.
Dus je kunt je wel kwaad maken dat ik het er ineens bij betrek, maar ik ken hem qua naam alleen maar van dat hij hier genoemd is, en dat Remlof vrijwel letterlijk ingeruild is, dus als ik dat hier al tig keer gelezen heb dan is het op z'n minst triest als ik ineens de bad guy ben omdat ik met één opmerking van alles bij elkaar zou rapen wat we hier wekelijks te lezen krijgen.
Of je nu gelijk hebt of niet, ik vind de reacties in jouw richting ook overdreven. Maar goed, blauw dekt blauw, regelmatig ook letterlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat het zo gegaan was weet ik vooral door de posts daarover van Remlof, dus helemaal vreemd is het niet als je daar wekelijks diverse malen over leest en dan een keer een reactie geeft waarin het genoemd wordt.
Iedere keer dat Remlof erover loopt te miepen wordt hij ook niet aangepakt dat het not done is erover te miepen, er is nog net geen status quo dat er opmerkingen over gemaakt mogen worden.
Dus je kunt je wel kwaad maken dat ik het er ineens bij betrek, maar ik ken hem qua naam alleen maar van dat hij hier genoemd is, en dat Remlof vrijwel letterlijk ingeruild is, dus als ik dat hier al tig keer gelezen heb dan is het op z'n minst triest als ik ineens de bad guy ben omdat ik met één opmerking van alles bij elkaar zou rapen wat we hier wekelijks te lezen krijgen.
Oh, nee dan is het goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
Hij post hier in principe niet, en Liesje ook nog maar heel weinig....
Checkt kleurtje. Ouwe relzoekert!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of je nu gelijk hebt of niet, ik vind de reacties in jouw richting ook overdreven. Maar goed, blauw dekt blauw, regelmatig ook letterlijk
Je zit gewoon te kwijlen richting aandachtshoer Liesje. Dat is mij al vaker opgevallen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gevalletje recht praten wat krom is. Je mag dit vinden, ik blijf 't laag vinden. Context, wanneer is 't wel gepast en wanneer niet. Nu iig niet, naar mijn mening.
D'r moest maar weer eens wat gang in komen hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Checkt kleurtje. Ouwe relzoekert!
Ik ook. Achter het mijne dan. Het jouwe vind ik ook weer bedenkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar evengoed sta ik achter dat wat ik schrijf.
Daar krijg je maagzweren van.quote:
Mwah, ik bracht het nog zo....zo genuanceerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Achter het mijne dan. Het jouwe vind ik ook weer bedenkelijk.
Jij kan nog geen nuance herkennen als het je in je reet beet. En dus werd het een trieste poging om mee te 'rellen'.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mwah, ik bracht het nog zo....zo genuanceerd
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kan nog geen nuance herkennen als het je in je reet beet. En dus werd het een trieste poging om mee te 'rellen'.
Als het moet, jazeker, dan ben ik teringtergendquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
Damn Teun, wat ben je toch eigenlijk ook een simpel, misselijk mannetje.
No way, ik denk (denk hè), dat een koekje van eigen deeg zo af en toe best kan en mag. Je krijgt wat je geeft, geldt ook voor mij trouwens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
Dat is nog het meest trieste: je denkt dat je enorm stoer bent.
Welk koekje had Liesje of Sp3c precies gebakken? Echt, je bemoeit je er tegenaan puur om dwars te zijn. Zo obvious, zo simpel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
No way, ik denk (denk hè), dat een koekje van eigen deeg zo af en toe best kan en mag. Je krijgt wat je geeft, geldt ook voor mij trouwens.
Lieve Hondjes, dit is een forum en een forum heeft z'n eigen dynamiek. Als je in de ring iets aan het uitvechten bent, dan staan er altijd mensen omheen die commentaar leveren. Dat is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:40 schreef hondjes het volgende:
Twee hadden een discussie op het forum.
Dan moet je er geen derden of vierden bij halen, die er niets mee te maken hebben.
Jij maakt het helemaal fraai. Maar ik hou ermee op olie op jouw vuurtje te gooien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Liesje begon trouwens zelf hè, met de opmerking tegen Heks dat ze het ook over haar vriendje had.
1. Liesje identificeerde zich hier opeens als vriendje vanquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welk koekje had Liesje of Sp3c precies gebakken? Echt, je bemoeit je er tegenaan puur om dwars te zijn. Zo obvious, zo simpel.
Ga maar teruglezen, dan zul je zien dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij maakt het helemaal fraai. Maar ik hou ermee op olie op jouw vuurtje te gooien.
Hondjes zit in Spanje, dat wordt een flinke tippelquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Met andere woorden: je hebt geen gegrond reply dus lul je maar drie slagen in de rondte in de hoop iets te raken.
Diskwalificatie.
Tekst klaar. Hond uitlaten.
ik dacht eerst dat het weer om een afkorting ging dat sc3 of hoe Liesje haar vriend hier ook heet,daarom vroeg ik het, want zit me steeds het leplazerus te piekeren als er weer een afkorting langs komt. meer niet dat het zo uit de klauwen zou lopen had ik niet verwacht, en ja leandra mag zeggen wat ze wil, dat doen we tenslotte allemaal toch hier????quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lieve Hondjes, dit is een forum en een forum heeft z'n eigen dynamiek. Als je in de ring iets aan het uitvechten bent, dan staan er altijd mensen omheen die commentaar leveren. Dat is nu eenmaal zo.
Liesje begon trouwens zelf hè, met de opmerking tegen Heks dat ze het ook over haar vriendje had. Die had zich dan in de eerste plaats afzijdig moeten houden.
ziet er gezellig uit mera, jullie hebben je best gedaan, maar wat is het met die lekken, lekt je woning of zoiets, heb je emmertjes staan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Was wel okee, goed gegeten etc. M'n ouders waren aangenaam verrast door het lekkere maaltje dat we ze hadden voorgeschoteld (garnalencocktail met whiskeymousse, gebakken ossenhaas met rode-wijnsaus, tarte tartin) en het feit dat we de kamer compleet in sfeer hadden gebracht met een lange tafel voor de hele familie en overal kaarslicht etcDus missie geslaagd.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar dat wordt vandaag de woningbouw flink lastig vallen vanwege die lekken??
Stairs, bitch.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, bekken dicht of jullie gaan allemaal in de naughty corner!
Ik doelde op jouw gootjes!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ziet er gezellig uit mera, jullie hebben je best gedaan, maar wat is het met die lekken, lekt je woning of zoiets, heb je emmertjes staan?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was bij mijn "dinnetje" en heb mij daar uitstekend vermaakt. After all is ze vet relaxt en kan ik daar lekker mezelf zijn (inclusief "Tief eens op", "Hoeren" en "Krijg de tering"). Wordt inmiddels omarmd en krijg volop aandacht van Cor (de kat), Klaas (de hond), de dochter en de moeder. 't Gaat goedkomen
ooohhh hahaha ach daar doen ze niks aan, echt is een woningbouw van niks, zijn al paar keer geweest hebben zelf raam eruit gehaald en toen maar weer terug gezet met de woorden, nu zal het wel opgelost wezen, maar heb alleen water binnen als de regen tegen de ramen klettert. ach leg gewoon wel weer handdoeken neer ben het eigenlijk wel gewend.quote:
en hier schrik ik toch wel een beetje van, nee vind dat niet kloppen, niet van de man maar ook niet van de vrouw als je al een relatie hebt blijf je met je poten van een ander zijn vriendin/vriend af.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
En Sp3c is natuurlijk een enorme grote eikel. Je gaat toch zeker niet een vriendin nemen die een relatie heeft met een ander hè. Je behoort dan tot het soort "lager dan laag".
En hoe laag is het om op een forum te spreken over een eikel die je echtgenoot was maar hem wel letterlijk op z'n knieën je parket laten leggen.
Afijn, soort zoekt soort
Ga jij lekker op die trap zitten skreeuwen meid!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Stairs, bitch.
En ik uit me daar waar ik wil. Hier en daar, overal. Een groot goed, ik zeg het je.
Spoooohooor verdomme toch eens.
Die moeder is de "mijnese'quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je hebt het leuk gehad, gelukkig, maar zat die moeder er de hele tijd bij of heb je niet ff die moeder op de gang gezet
las ik iets over de Uitmarkt, ben je geweest en niet verregent en in het gras weggezakt>???quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:58 schreef Jian het volgende:
Kan me geen reet schelen wie er op de vierkante centimeter nu precies gelijk heeft, maar Teun rules vandaag![]()
Ik vind het gewoon heerlijk wakker worden
Parket koop je per vierkante meterquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:58 schreef Jian het volgende:
Kan me geen reet schelen wie er op de vierkante centimeter nu precies gelijk heeft, maar Teun rules vandaag![]()
Ik vind het gewoon heerlijk wakker worden
quote:
ohhhhhhhhhhhh zeg dat dan, ik dacht je moet die bejaarde moeder op de gang zetten hahaha sorry Teunquote:
Naughty corner is de meest regenwater lekkende hoek bij jou thuis?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, bekken dicht of jullie gaan allemaal in de naughty corner!
Hèhèhè, ik merkte op een gegeven moment helemaal niks meer van de regenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las ik iets over de Uitmarkt, ben je geweest en niet verregent en in het gras weggezakt>???
Nee dear, het is de trap. The naughty stairs.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga jij lekker op die trap zitten skreeuwen meid!Ik vind het allemaal gesjellug
![]()
Bovendien wist ik niet dat er hier écht weer massaal de pms was uitgebroken
Ik heb geen lek hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Naughty corner is de meest regenwater lekkende hoek bij jou thuis?
oke, nou je bent de Held van de dag geworden in mijn ogen hoor, ( welke gek gaat er op een grasveld midden in de regen en storm staan meedeinen)quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Hèhèhè, ik merkte op een gegeven moment helemaal niks meer van de regen't was gezellig, maar ik geloof dat ik een koutje heb gevat , kan ook de tequila zijn, komt later op de dag wel weer goed
Ik heb me al in geen jaar druk gemaakt over iets of iemand, maar gelukkig heb jij een goed geheugenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
2. Pietje doet dat soort acties selectief, bij anderen zal het hem worst wezen.
Een hele leuke mevrouw die spontaan aanbied om mijn blouses te strijken en zegt dat ik ondertussen maar een rondje moet gaan rijden met haar Saab (opzouten dus) en een dochter die spontaan mijn auto gaat wassen. Dat maakt het kiezen gemakkelijk hè.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhh zeg dat dan, ik dacht je moet die bejaarde moeder op de gang zetten hahaha sorry Teun
nou leuk he he nu is het daten toch wel afgelopen he Teun en maak je maar eens een keus.
Jah, nou .....quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, nou je bent de Held van de dag geworden in mijn ogen hoor, ( welke gek gaat er op een grasveld midden in de regen en storm staan meedeinen)
ben blij dat te lezen Teun, minder natuurlijk van je postcount want ik zal je missen, maar hoop gewoon dat dit het is wat je zoekt, en zoniet je weet het he meer vrouwen dan krentenbollen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een hele leuke mevrouw die spontaan aanbied om mijn blouses te strijken en zegt dat ik ondertussen maar een rondje moet gaan rijden met haar Saab (opzouten dus) en een dochter die spontaan mijn auto gaat wassen. Dat maakt het kiezen gemakkelijk hè.![]()
Alle gekheid op een stokje, ik geloof dat ik haar heel erg leuk vind en m'n postcount op Fok! zal voorlopig niet zo hard meer omhoog gaan als in het verleden.
Bullshitquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb me al in geen jaar druk gemaakt over iets of iemand, maar gelukkig heb jij een goed geheugen. Ik ben er klaar mee
.
doe maar kaas, is gezonderquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef Laysa het volgende:
wat zal ik op mn brood doen...kaas....Of hagelslag?
Vrouwen die bij mij passen (en vice versa) zijn schaars Heks, veel schaarser dan krentenbollen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben blij dat te lezen Teun, minder natuurlijk van je postcount want ik zal je missen, maar hoop gewoon dat dit het is wat je zoekt, en zoniet je weet het he meer vrouwen dan krentenbollen.
Okee, maar geen overhaaste beslissingen hè, dus voor je gaat trouwen enzo eerst even overleggen hier hè, dan kunnen gezamenlijk op ons gemak de voors en tegens even tegen elkaar wegstrepen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een hele leuke mevrouw die spontaan aanbied om mijn blouses te strijken en zegt dat ik ondertussen maar een rondje moet gaan rijden met haar Saab (opzouten dus) en een dochter die spontaan mijn auto gaat wassen. Dat maakt het kiezen gemakkelijk hè.![]()
Alle gekheid op een stokje, ik geloof dat ik haar heel erg leuk vind en m'n postcount op Fok! zal voorlopig niet zo hard meer omhoog gaan als in het verleden.
Doe dan maar hagelslag. Dat is gezonder.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar kaas, is gezondermaar wat een stomme vraag eigenlijk, hoi liev
![]()
daar heb je gelijk in, de tijd zal het leren maar tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouwen die bij mij passen (en vice versa) zijn schaars Heks, veel schaarser dan krentenbollen.![]()
De tijd zal het wel leren
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb me al in geen jaar druk gemaakt over iets of iemand,
Deze keer voorvoel ik dat ik jullie niet echt nodig hebquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, maar geen overhaaste beslissingen hè, dus voor je gaat trouwen enzo eerst even overleggen hier hè, dan kunnen gezamenlijk op ons gemak de voors en tegens even tegen elkaar wegstrepen.
niet naar Noek luisteren hoor laysa, hagelslag is niet gezonder dan kaasquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe dan maar hagelslag. Dat is gezonder.
Hagelslag! Op een laagje roomboterquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef Laysa het volgende:
wat zal ik op mn brood doen...kaas....Of hagelslag?
"jullie" , ik bedoel met mij, je wilt toch serieus advies? De rest hier wauwelt toch maar wat in de ruimtequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deze keer voorvoel ik dat ik jullie niet echt nodig heb![]()
en dan op heel vers wit broodquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hagelslag! Op een laagje roomboter
Roomboter is dodelijk voor je vaatstelsel. Kaas is ook vet ongezond trouwens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hagelslag! Op een laagje roomboter
En witbrood moesten ze verbieden, daar zit al helemaal niks in, je gaat er alleen heel moeizaam van poepen.quote:
Eén boterhammetje zal ze echt van omvallen, jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Roomboter is dodelijk voor je vaatstelsel. Kaas is ook vet ongezond trouwens.
Nou en?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Roomboter is dodelijk voor je vaatstelsel. Kaas is ook vet ongezond trouwens.
ik schijt er gewoon gewoon van hoor, en van kaas ook, en als ik niet kan poepen eet ik gewoon een half pond pistasch nootjes moet je kijken dan rolt het er zo uitquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En witbrood moesten ze verbieden, daar zit al helemaal niks in, je gaat er alleen heel moeizaam van poepen.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik schijt er gewoon gewoon van hoor, en van kaas ook, en als ik niet kan poepen eet ik gewoon een half pond pistasch nootjes moet je kijken dan rolt het er zo uit![]()
sorry kon het ff niet laten sorry voor de vieze woorden
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik schijt er gewoon gewoon van hoor, en van kaas ook, en als ik niet kan poepen eet ik gewoon een half pond pistasch nootjes moet je kijken dan rolt het er zo uit![]()
Doe een broodje kroket, dat was, zo bewees onderzoek, beter dan kaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou en?Ik ga zo voor een broodje leverworst
Het onderzoek werd gedaan door Fredje Kroketje van de frietzaak op de hoek?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe een broodje kroket, dat was, zo bewees onderzoek, beter dan kaas.
Jij kent het fenomeen ''fredje kroketje'' ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het onderzoek werd gedaan door Fredje Kroketje van de frietzaak op de hoek?
"Naaaah, égwaar heur! Veeeuuuuul betah!"
van de tegenpartij, lekker plat haags zie je zo voor mequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet overigens niet welk accent ik daar aan het doen was.
Wit broodje kroket met kaas, op een laagje roomboter.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe een broodje kroket, dat was, zo bewees onderzoek, beter dan kaas.
nee ken ik niet en adje patatje ook niet vertel wie is fred en wie is ad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij kent het fenomeen ''fredje kroketje'' ook
http://www.brabantsdagbla(...)ezonder-dan-kaas.ecequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het onderzoek werd gedaan door Fredje Kroketje van de frietzaak op de hoek?
"Naaaah, égwaar heur! Veeeuuuuul betah!"
quote:Dus blijft hij zoeken. Zijn conclusie nu: "In vergelijking met een broodje kaas bevat een broodje kroket minder vet en calorieën, veel minder van het ongezonde verzadigde vet, meer opneembaar ijzer, en qua vitamines schelen ze weinig. Alles bij elkaar is een kroket beter dan kaas."
De Tegenpartij!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van de tegenpartij, lekker plat haags zie je zo voor me
Schat, het boeit me geen kut wat ándere mensen zeggen wat ik moet eten en wat niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)ezonder-dan-kaas.ece
Wist je dat zijn naam tegenwoordig in de top 5 staatquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat ik wel weet is dat die kleine zo dramatisch ranzig heeft zitten schijten dat nu de hele keuken stinkt en ik niet meer bij mijn koffie kan
Ik kan toch niet in de keuken tot die meur van die kleine weggetrokken isquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schat, het boeit me geen kut wat ándere mensen zeggen wat ik moet eten en wat niet.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wist je dat zijn naam tegenwoordig in de top 5 staat![]()
En ik maar denken dat het origineel was
ach Teun, maakt het uit je gaat toch wel een keertje dood, is het niet aan hoog chosterol ( hoe schrijf je dat nu weer) of aan iets anders, weet nog wel jaren terug hadden ze gezegt van aardappelen krijg je kanker, nou de zakken aardappelen vliegen nog steeds de winkel uit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.brabantsdagbla(...)ezonder-dan-kaas.ece
Zet dan even het raampje open en de bak buiten oidquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat zie je ook niet aankomenWedden dat ál die anderen minder stinken dan de onze?
hoe heet je poes, Grizmo zeker hequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wist je dat zijn naam tegenwoordig in de top 5 staat![]()
En ik maar denken dat het origineel was
zeg gewoon Ian verschoon die bak ff, laat hem ook maar wat doen in het huishoudenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zet dan even het raampje open en de bak buiten oid
Katfilet op brood zal ook best te kanen zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in de keuken tot die meur van die kleine weggetrokken is
kaas, plakje tomaat klein beetje zout en dan zaanse mayonaise heerlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:28 schreef Noek het volgende:
Zo ongeveer alles is gezonder dan kaas. Kaas is vette kledder. Love it!
En die kleine ransbak ligt gewoon te gillen van het lachen hier op de bank.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zet dan even het raampje open en de bak buiten oid
Fixed that for yaquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:28 schreef Noek het volgende:
Zo ongeveer alles is lekkerder met kaas. Kaas is vette kledder. Love it!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg gewoon Ian verschoon die bak ff, laat hem ook maar wat doen in het huishouden![]()
Jawel maar dat zit nog even op slot want hij loopt nog een beetje mank en moet nog beetje aansterken van de vorige keer dat hij (drie hele dagenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg gewoon Ian verschoon die bak ff, laat hem ook maar wat doen in het huishoudenhebben jullie een katteluikje of niet
moet je lekker roerbakken, peper erop en een maggiblokje erbij lekker bij rijst en hete kipquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef Laysa het volgende:
Is spitskool ongezond...want dat ik wil ik eten vanavond....ik hoop het
oke, nee hou hem dan nog maar ff binnen, en neem voor ian dan gewoon van de bouwmarkt zulke mond/neusbeschermers meequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel maar dat zit nog even op slot want hij loopt nog een beetje mank en moet nog beetje aansterken van de vorige keer dat hij (drie hele dagen) buiten was
Ik ga er vanavond een stampot van maken....met gehakt ballen....quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je lekker roerbakken, peper erop en een maggiblokje erbij lekker bij rijst en hete kip
Gizmo jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe heet je poes, Grizmo zeker he
Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:31 schreef Laysa het volgende:
Ian.....heb je al zicht op werk....of ga je gewoon lekker huisman zijn.....is ook wel fijn op zn tijd
Donderdag weet ik meerquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:31 schreef Laysa het volgende:
Ian.....heb je al zicht op werk....of ga je gewoon lekker huisman zijn.....is ook wel fijn op zn tijd
Nah bij mij gaat het wel een beetje kriebelen...eerst maar eens met de fysio aan de slag....en dan kijken of ik puf heb om me vrijwillig ergens aan te meldenquote:
Vannacht nog gegeten herinner ik me nuquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kaas, plakje tomaat, effe in de oven, klein beetje zout peper en dan zaanse mayonaise heerlijk.
Als dr maar geld binnenkomtquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neuh, waarschijnlijk iets van schoonmakert ofzo
Dat lijkt me ook, dan ga ik allerlei wilde, exotische opleidingen doen en dán kan ik kijken wat ik écht ga wordenquote:
je moet ook een plastic zak in de kattenbak doen...daar kranten in en dan kan je het zo optillen en in de vuilniszak sodemieteren...en heks...geen bleek hé!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Vannacht nog gegeten herinner ik me nu![]()
Maar goed we zijn weer aan het de vetpercentages (van Teun), het huishouden, broodje hagelslag en de stinkende kattenbak (ik dacht echt eerst dat ie met "die kleine" iemand anders bedoelde)
Volgend onderwerp; en hoe krijg je het allemaal schoon ....
En het begon zo veelbelovend allemaal
Het soort werk waar je geld voor krijgtquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef Toverheks het volgende:
wil je gaan doen dan voor werk Ian,
je bent teleurgesteld merk ik, geef het maar toe, jij wilde een vette rel of iets dergelijks, nou we kennen er wel even 1 ontketenenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar goed we zijn weer aan het de vetpercentages (van Teun), het huishouden, broodje hagelslag en de stinkende kattenbak (ik dacht echt eerst dat ie met "die kleine" iemand anders bedoelde)
Willen en kunnen zijn wel 2 verschillende dingen....ik denk ervover en hopelijk verhuizen we dit jaar nog dus ik moet een beetje opletten hoe en wat met mn energiequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef Toverheks het volgende:
wil je gaan doen dan voor werk Ian, en Laysadan gaat het weer de goede kant op met je als je weer vrijwilligerswerk wilt gaan doen.
Sterker nog, dat is geen enkele moeite, je hoeft maar 3 namen te noemen en je zit goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent teleurgesteld merk ik, geef het maar toe, jij wilde een vette rel of iets dergelijks, nou we kennen er wel even 1 ontketenen
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het soort werk waar je geld voor krijgtEender wat
En wat ik wíl doen op het moment is Geschiedenis studeren, maar dat komt allemaal ooit nog wel
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je bent teleurgesteld merk ik, geef het maar toe, jij wilde een vette rel of iets dergelijks, nou we kennen er wel even 1 ontketenen
Heb je niet gewoon recht op stufi?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat ik wíl doen op het moment is Geschiedenis studeren, maar dat komt allemaal ooit nog wel
nou klink ik echt als een oude doos, maar altijd je dromen laten uitkomen, en je kan toch ook geschiedenis studeren in de avond?? desnoods via het LOI, en werken ach je komt er wel, je kan veel denk ik, en je kan koken dat is al een pluspuntje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga daar dan vragen of ze mensen nodig hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil eigenlijk wel bij de bibliotheek werken
Nee joh, ben je gek, maandag is in principe m'n vrije dag, maar ik heb nog veel te veel dingen die ik moet doen en met dit soort onderwerpen kan ik me makkelijker losrukkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als ik meteen een opleiding ga doen wel, gok ik. Maar ik ben er een voorstander van eerst even wat geld ergens vandaan te halen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon recht op stufi?
Dat moet ie vermoedelijk eerst naar de burgervader van Klundert, vragen of ze geen bibliotheek nodig hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga daar dan vragen of ze mensen nodig hebben
ik weet er 2, wie is de 3e dan???quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is geen enkele moeite, je hoeft maar 3 namen te noemen en je zit goed.
Drie is wel overdreven hoor, met één naam lukt het kennelijk ookquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is geen enkele moeite, je hoeft maar 3 namen te noemen en je zit goed.
Ik moet me eerst nog even aanmelden bij de Koning van Klundert.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga daar dan vragen of ze mensen nodig hebben
Klundert heeft een eigenste Bieb hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet ie vermoedelijk eerst naar de burgervader van Klundert, vragen of ze geen bibliotheek nodig hebben
Ja okay, dat snap ik, maar ik neem aan dat je ook nog recht hebt op stufi als je eerst even wat geld verdiend hebt, of ben je dan te oud?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik meteen een opleiding ga doen wel, gok ik. Maar ik ben er een voorstander van eerst even wat geld ergens vandaan te halen.
ja, in je hoofd heb je alles voor elkaar, maar je lichaam moet eerst goed aansterken maar je weet zelf wel hoever je kan gaan, ik vertrouw op je dat weet jequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn wel 2 verschillende dingen....ik denk ervover en hopelijk verhuizen we dit jaar nog dus ik moet een beetje opletten hoe en wat met mn energie
Ik zou zeggen wat doe je hier nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Uurtje laten koken, is het super ongezondquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef Laysa het volgende:
Is spitskool ongezond...want dat ik wil ik eten vanavond....ik hoop het
Ik kan vanuit mijn venster de voordeur van de bibliotheek zien en ik ben al lid.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat moet ie vermoedelijk eerst naar de burgervader van Klundert, vragen of ze geen bibliotheek nodig hebben
je kent het gezegde, de brulaaltjes hebben de halve wereld ( of zoiets) stap er gewoon naar binnen en vraag, nee heb je en ja kan je krijgenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan vanuit mijn venster de voordeur van de bibliotheek zien en ik ben al lid.
Stufi mag tot je 30e en ik ben 23quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja okay, dat snap ik, maar ik neem aan dat je ook nog recht hebt op stufi als je eerst even wat geld verdiend hebt, of ben je dan te oud?
Want in dat geval zou ik het combineren, naast stufi mag je immers ook bijverdienen.
BIG-ass industrieterrein voor de deur dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou klink ik echt als een oude doos, maar altijd je dromen laten uitkomen, en je kan toch ook geschiedenis studeren in de avond?? desnoods via het LOI, en werken ach je komt er wel, je kan veel denk ik, en je kan koken dat is al een pluspuntje.
hebben ze wel werk in Klundert eigenlijk of is Klundert een dorp met weinig werk.
Jou irriteren, hoop ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen wat doe je hier nog
waar wil je dan studeren? Hier in Nijmegen geven ze geschiedenisquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stufi mag tot je 30e en ik ben 23Ik wil ook het liefst snel aan de gang, ik wil dingen leren
Het voordeel van wáchten is dat hoe later je begint, hoe méér Geschiedenis er is om over te lerenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou klink ik echt als een oude doos, maar altijd je dromen laten uitkomen, en je kan toch ook geschiedenis studeren in de avond?? desnoods via het LOI, en werken ach je komt er wel, je kan veel denk ik, en je kan koken dat is al een pluspuntje.
hebben ze wel werk in Klundert eigenlijk of is Klundert een dorp met weinig werk.
Willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen hèquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
waar wil je dan studeren? Hier in Nijmegen geven ze geschiedenis
maar wat leandra zegt studiefin. en dan mag je bijverdienen enzo, hoop dat jullie er gewoon komen, en niet op een dubbeltje moeten gaan kijken en een mooie toekomst tegen moet gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
BIG-ass industrieterrein voor de deur dus dat zit wel goed.
En een opleiding kost geld tegenwoordig.
Mera heeft gewoon een kecke baan, dus zodra ik stop met pauper zijn komt het goedquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wat leandra zegt studiefin. en dan mag je bijverdienen enzo, hoop dat jullie er gewoon komen, en niet op een dubbeltje moeten gaan kijken en een mooie toekomst tegen moet gaan.
Touchéquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen hè
Stufi is denk ik alleen bij voltijd opleidingen, iig niet bij avondcursussen e.d. zover ik weet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wat leandra zegt studiefin. en dan mag je bijverdienen enzo, hoop dat jullie er gewoon komen, en niet op een dubbeltje moeten gaan kijken en een mooie toekomst tegen moet gaan.
Afhankelijk van de hoogte van de stufi die je als uitwonende zou ontvangen (dus vooral afhankelijk van de bijdrage die je ouders zouden moeten leveren), en eea bijverdienen, zou het me niet eens verbazen als het een totaal besteedbaar inkomen wordt wat helemaal niet zo beroerd hoeft te zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stufi mag tot je 30e en ik ben 23Ik wil ook het liefst snel aan de gang, ik wil dingen leren
Ik was deze ochtend gewoon blijven liggen hoor toen DK naar college vertrokquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
maar is ook wel gezellig als ik het zo bedenk Ian, jij en D-K naar de universiteit kunnen jullie samen je boterhammetjes opeten in de kantine zo in de pauze, ik zie het helemaal voor me![]()
jullie alle2 een broodtrommeltje, Laysa en mera smeren die dan met liefde voor jullie, en elke dag een lief briefje tussen je bammetje die mera er stiekum tussen stopt, zoals Lieverd vergeet je de Kattebak niet te verschonen als je thuis komt etc.etc.
dacht uit mijn hoofd dat als je uitwonend bent je 5oo nog wat kreeg, inwonend 378quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afhankelijk van de hoogte van de stufi die je als uitwonende zou ontvangen (dus vooral afhankelijk van de bijdrage die je ouders zouden moeten leveren), en eea bijverdienen, zou het me niet eens verbazen als het een totaal besteedbaar inkomen wordt wat helemaal niet zo beroerd hoeft te zijn.
ohhhhhhhhhh niet eens gezellig samen ontbeten en zijn broodtrommeltje ingepaktquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was deze ochtend gewoon blijven liggen hoor toen DK naar college vertrok
Ik zou vragen of je moderator mag worden, da's ook heel leerzaamquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
ja maar Teun, dat is toch op vrijwilliger basis, daar krijgen ze toch niet voor betaaldquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou vragen of je moderator mag worden, da's ook heel leerzaam![]()
Klopt, alleen bij voltijdsopleidingen, maar dat wil niet zeggen dat je daarnaast geen tijd hebt wat bij te verdienen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Stufi is denk ik alleen bij voltijd opleidingen, iig niet bij avondcursussen e.d. zover ik weet.
Bovendien kun je daar nog niet een béétje een opleiding van betalen. Werk hebben is dus van essentieel belang
Het is in ieder geval het uitzoeken even waard.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afhankelijk van de hoogte van de stufi die je als uitwonende zou ontvangen (dus vooral afhankelijk van de bijdrage die je ouders zouden moeten leveren), en eea bijverdienen, zou het me niet eens verbazen als het een totaal besteedbaar inkomen wordt wat helemaal niet zo beroerd hoeft te zijn.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhh niet eens gezellig samen ontbeten en zijn broodtrommeltje ingepaktik praat wel ff met D-K dat ie dat niet moet pikken
![]()
Dat heb ik opgegevenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou vragen of je moderator mag worden, da's ook heel leerzaam![]()
nee dat is waar erg gezellig ben je nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij kan prima zn eigen brood smeren en zo heel gezellig ben ik niet als ik net mn ogen open heb
Neuh, de basisbedragen zijn voor een inwonende amper voldoende om de zorgverzekering te betalen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dacht uit mijn hoofd dat als je uitwonend bent je 5oo nog wat kreeg, inwonend 378
Ik denk niet dat mijn ouders überhaupt kunnen bijdragenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, de basisbedragen zijn voor een inwonende amper voldoende om de zorgverzekering te betalen.
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ng/sfho/bedragen.asp
Met een aanvullende beurs wordt het een ander verhaal, maar dat is dus afhankelijk van de draagkracht van de ouders; hoe minder zij kunnen betalen, hoe hoger de aanvullende beurs.
Een stamppotje van het een of ander....met rookworst of gehaktballen...of karbonaadjes ingesmeerd met mosterdquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef Ian_Nick het volgende:
*doet nog even de laatste dingetjes opruimen zodat het kot weer netjes op orde is voor als Meertje straks thuiskomt en doet een poging iets voor het eten van vanavond te bedenken
ja fijn daar bij de VUquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
In mijn tijd moest ik nog verdomd veel aanwezig zijn ook. In dat naargeestige gebouw waar bij het eerste zonnestraaltje de luiken automatisch potdicht gaan.
En des te langer je terugbetaaltquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
Met een aanvullende beurs wordt het een ander verhaal, maar dat is dus afhankelijk van de draagkracht van de ouders; hoe minder zij kunnen betalen, hoe hoger de aanvullende beurs.
ja huppeldepuppelpuberkind krijgt nu 74 euro en haar o.v. kaart, we zijn al een jaar aan het knokken met studief. want ze heeft gewoon recht op 378 per maand, maar ja advocaat erop, 1e zaak gewonnen nu weer opnieuw aanvragen dan krijgt ze met terugwerkende kracht vanaf verleden jaar september.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, de basisbedragen zijn voor een inwonende amper voldoende om de zorgverzekering te betalen.
http://www.ib-groep.nl/pa(...)ng/sfho/bedragen.asp
Dat sowiesoquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is in ieder geval het uitzoeken even waard.
Weet nog wel, dat mijn zoon ook meer thuis was, dan colleges te volgen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:57 schreef Laysa het volgende:
Meestal zijn die studies maar een dagdeel per week![]()
Dit jaar doet DK 2 studies en is dus echt 2,5 dag op de uni te vinden...das best veel tegenwoordig. een vriend van hem hoeft maar 1 ochtend per week....DK heeft overigens ook geschiedenis gestudeerd
is er ook al een \team Ccquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren een paar glazen wijn te veel gehad, en het teruglezen hielp ook niet echt.
Gadverdamme wat een misselijkmakende posts zaten er tussen zeg. .
Team Copycat, die "kliekjesoverstijgend" niet probeerde recht te praten wat krom was, maar gewoon een juist moreel oordeel gaf.![]()
Ma joet: er is ook nog veel moois op de wereld: één van die mijnwerkers in Chili die nog maanden opgesloten zitten in een hol onder de grond heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd. Soms is de mensheid ook om te zoenen.
ja bent voorzitter, penningmeester en mijn zegsmanquote:
De aanvullende beurs is onderdeel van de prestatiebeurs en kan toch kwijtgescholden worden als je afstudeert?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
En des te langer je terugbetaalt.
als je de opleiding afrond dan wordt het toch kwijtgescholden, wat huppeldepuppuberkind doet wel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De aanvullende beurs is onderdeel van de prestatiebeurs en kan toch kwijtgescholden worden als je afstudeert?
Ik ben pre prestatiebeurs. Andere tijden, andere regels. Maar ik ben er bijna vanaf.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef Leandra het volgende:
De aanvullende beurs is onderdeel van de prestatiebeurs en kan toch kwijtgescholden worden als je afstudeert?
Jij bent toch van het begin van de stufi? Toen was het helemaal geen lening, tenzij je bijleende toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben pre prestatiebeurs. Andere tijden, andere regels. Maar ik ben er bijna vanaf.
Ik hou van dramatiek en van Saint Copycatquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren een paar glazen wijn te veel gehad, en het teruglezen hielp ook niet echt.
Gadverdamme wat een misselijkmakende posts zaten er tussen zeg. .
Team Copycat, die "kliekjesoverstijgend" niet probeerde recht te praten wat krom was, maar gewoon een juist moreel oordeel gaf.![]()
kom jij er weer vandaag makelijk vanafquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Damn, eikel ikke. Vanavond eten bij Meertjes ouders dus ik hoef heul niets te bedenken
Je had toen gewoon een xbedrag dat je kreeg, plus daarnaast kon je een aanvullende lening krijgen. Die had ik, aangezien ik geen ouders had die financieel bij konden springen. En die lening ben ik nu al zo'n 15 jaar aan het terugbetalen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
Jij bent toch van het begin van de stufi? Toen was het helemaal geen lening, tenzij je bijleende toch?
Het kwam gewoon in plaats van de dubbele of drievoudige kinderbijslag.
Want jij hebt, als moraalridder, hét correcte inzicht?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Het verhaal van de ouderbijdrage lag toen idd anders.... tegenwoordig krijg je gewoon meer als je ouders minder hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je had toen gewoon een xbedrag dat je kreeg, plus daarnaast kon je een aanvullende lening krijgen. Die had ik, aangezien ik geen ouders had die financieel bij konden springen. En die lening ben ik nu al zo'n 15 jaar aan het terugbetalen.
Maar er was toch ook iets met een rentevrije lening? Waren er twee leningen die ik had? Ik weet het echt niet meer.
Hier ook lesgeld, en dan is het nog mazzel dat ze het "schooljaar" hebben verlengd van een half jaar stage lopen naar een half jaar school plus een half jaar stage lopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:15 schreef Toverheks het volgende:
dit jaar moet puberkind 1100 euro ophoesten voor haar opleiding en 60 euro boekengeld dit jaar en 3 dagen school 2 dagen stage lopen.
Wat heb ik nou gezegd, Gert kan mij niet voeren en niet prikkelen, ........ alhoewel ik natuurlijk nog nooit een foto van m heb gezien in lingeriequote:Op maandag 30 augustus 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want jij hebt, als moraalridder, hét correcte inzicht?
Of laat je ook gewoon af en toe, links en rechts, het ene zwaarder wegen dan het andere?
Lees: bijvoorbeeld het zo af en toe voeren en prikkelen van Jian
met of zonder kaplaarzen eronderquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd, Gert kan mij niet voeren en niet prikkelen, ........ alhoewel ik natuurlijk nog nooit een foto van m heb gezien in lingerie
Tja, Teun... ook jij weet best wel wat er gisteren gebeurd is en wie er fout zatquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Want jij hebt, als moraalridder, hét correcte inzicht?
Of laat je ook gewoon af en toe, links en rechts, het ene zwaarder wegen dan het andere?
Lees: bijvoorbeeld het zo af en toe voeren en prikkelen van Jian
Je hebt pm.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:20 schreef Jian het volgende:
alhoewel ik natuurlijk nog nooit een foto van m heb gezien in lingerie
ik prefereer pumps met stilettohakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met of zonder kaplaarzen eronder
Want? Wat heb jij in die tent liggen dan, Dolfje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, Teun... ook jij weet best wel wat er gisteren gebeurd is en wie er fout zat
En verder laat ik me niet uit de tent lokken.
oh das nou lullig, ik wil ook een pm van gert in lingeriequote:
Er zat een cameraatje in mijn gouden zonnebril toen ik je een bukake gaf hè, dus pas op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |