Hoppaquote:
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoppa
Hop!
Dat ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.
Nee, ik bedoelde meer:quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.
Ja, de tijd van Pisa/Verona met Harry Vermegen en Henk Spaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Die shirts waren populair toen ik in de brugklas zat.
En toen stonden ze al in dit topic. Zaken waarvan mannen dénken dat ze er mooier van worden.. #2quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Die shirts waren populair toen ik in de brugklas zat.
Kopje koffie, glazenwasser?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de tijd van Pisa/Verona met Harry Vermegen en Henk Spaan
nee ik wacht nog steeds op dingetje maar jij mag gewoon bij ons over zweepslagen komen kletsenquote:
Ik vind je een leuk neukertje (quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef sp3c het volgende:
nee ik wacht nog steeds op dingetje maar jij mag gewoon bij ons over zweepslagen komen kletsen
Ons was KLB FB he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind je een leuk neukertje () maar aan zweepslagen heb ik een broertje dood.
Wacht maar op mooi weer en lange dagen. Tip! Good luck, nigga.![]()
KLB? Wat moet ik daar nu weer doen. NWS jongen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ons was KLB FB he?
Je krijgt een kusje terug,
slapen.
O, ik had begrepen dat het rond was, niet dus. Balen zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Copycat het volgende:
Het hotel is volgeboekt. Nu heb ik wel een alternatief als optie gekregen, maar dat ligt niet direct aan het strand.
Dus eerst een halve klaagmail dat er verkeerde info op de boekingsite stond. Ge wit ooit nooit nie wa ge nog kent lospeuteren, tenslotte!
Daar ging ik wel van uit (zoals ik wel vaker van dingen uitga), in die periode, voor twee dagen in zo'n groot hotel moet een klein kamertje voor mij geen moeite zijn. Maar het was een reservation request, dus altijd nog even afwachten of die wordt ingewilligd. En dus helaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:16 schreef spuitje het volgende:
O, ik had begrepen dat het rond was, niet dus. Balen zeg.
Via de hotelsite zelf kon ik alleen van die arrangementen kopen, bruidsuite enzo, dus toen had er wellicht al een lampje moeten gaan branden ...quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef hondjes het volgende:
Misschien rechtstreeks boeken bij het hotel.
Daar zou ik het best een paar dagen vol kunnen houdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ging ik wel van uit (zoals ik wel vaker van dingen uitga), in die periode, voor twee dagen in zo'n groot hotel moet een klein kamertje voor mij geen moeite zijn. Maar het was een reservation request, dus altijd nog even afwachten of die wordt ingewilligd. En dus helaas.
Het andere hotel is ook niet verkeerd: http://www.sanurparadise.com/
Dat zal wel meevallen. Zonnetje in huis!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
Niets is wat het lijkt.
Kom je daar aan, een en al verpauperde rotzooi
Kom je daar, is het zwembad net kapot, masseur net ziek, ongedierte door je kamer. . . om over het boekingssysteem maar niet te praten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Zonnetje in huis!
Er zijn meer zwembaden en masseurs en er is een soort privéstrand (met shuttle verbinding) en uiteraard neem ik een klamboe meequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:23 schreef Marrije het volgende:
Kom je daar, is het zwembad net kapot, masseur net ziek, ongedierte door je kamer. . . om over het boekingssysteem maar niet te praten.
Had je de eerste twee uur vrij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even langs de apotheek geweest en nu ben ik op school!
Briefje van de dokter!quote:
Wacht maar. Tot je er eenmaal bentquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn meer zwembaden en masseurs en er is een soort privéstrand (met shuttle verbinding) en uiteraard neem ik een klamboe mee.
Neenee, Marrije, je pessimisme is niet aanstekelijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even langs de apotheek geweest en nu ben ik op school!
Nee ik heb een heus college al! Dus ik moet aantekeningen maken en misschien daarna even wat kopieren! Ik ga denk ik dit jaar maar kopieren wat ik nodig heb ipv al die boeken te kopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezier op school. en deze keer eens opletten waar ze het over hebben he
of ga je nu alleen je leerstof enzo ophalen, ja ik weet niet hoe het werkt bij jou.
Puberkind moet om 1 uur vanmiddag het rooster enzo halen, heerlijk weer stage school en werken het gewonen leven begint weer.
Doe ik. Als ik die cocktail drink aan een van de zwembaden, terwijl mijn rug gemasseerd wordt door de toy boy du jour.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef Marrije het volgende:
Wacht maar. Tot je er eenmaal bent![]()
Denk je dan nog even aan me?
heel verstandig van dat kopieren kost klauwen met geld die boeken, je kan die stencels gewoon in van die mooie kaften doen, zulke plastic mapjes van de hema, maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee ik heb een heus college al! Dus ik moet aantekeningen maken en misschien daarna even wat kopieren! Ik ga denk ik dit jaar maar kopieren wat ik nodig heb ipv al die boeken te kopen.
Niet alleen dan hoor, elke keer als er wat tegenvalt denk je 'Niets is wat het lijkt', er zal zoveel aan mij gedacht worden dat het voelt alsof ik erbij benquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik die cocktail drink aan een van de zwembaden, terwijl mijn rug gemasseerd wordt door de toy boy du jour.
Dat ga ik ook doen! Als ik alle boeken ga kopen dan kan ik de huur niet betalen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel verstandig van dat kopieren kost klauwen met geld die boeken, je kan die stencels gewoon in van die mooie kaften doen, zulke plastic mapjes van de hema, maar dat wist je natuurlijk al.
Doe maar inderdaad, want het beklijft toch niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Marrije het volgende:
Niet alleen dan hoor, elke keer als er wat tegenvalt denk je 'Niets is wat het lijkt', er zal zoveel aan mij gedacht worden dat het voelt alsof ik erbij ben![]()
jaja, ik hou al op
Klamboe..quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn meer zwembaden en masseurs en er is een soort privéstrand (met shuttle verbinding) en uiteraard neem ik een klamboe mee.
Neenee, Marrije, je pessimisme is niet aanstekelijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe maar inderdaad, want het beklijft toch niet.
Damn, ik zit daar in het paradijs, dan denk je toch niet dat ik ga miepen als mijn handdoek een dag niet wordt verschoond?
Maar als ik een kakkerlak zie, zal ik aan je denken.
Ik was daar echt enorm bang voor, de eerste keer dat ik in Indonesië was. Maar ook toen heb ik ze nergens gezien - en toen sliepen we toch echt vooral erg budget.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
![]()
Dat gun ik je echt niet trouwens, men, wat waren die dingen groot in India
[ afbeelding ]
Flikker toch op, je bent gewoon dom en dat bleek uit die posts in dat topic.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb natuurlijk gelijk maar het is een beetje vreemd dat mevrouw hier gaat klagen omdat ze er daar niet uitkomt
Was wel okee, goed gegeten etc. M'n ouders waren aangenaam verrast door het lekkere maaltje dat we ze hadden voorgeschoteld (garnalencocktail met whiskeymousse, gebakken ossenhaas met rode-wijnsaus, tarte tartin) en het feit dat we de kamer compleet in sfeer hadden gebracht met een lange tafel voor de hele familie en overal kaarslicht etcquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef Toverheks het volgende:
he he iedereen is er weer Mera hoe was het 30 jarige huwelijk??? hebben jullie het leuk gehad, en Teun had je nog een BBq of was het weer een date dit weekend.
( dacht een BBQ als ik het goed onthouden had)
Cc heb de film niet gezien was in bed gekropen, maar bijna niet geslapen heel kut pas om half 4, het regende hier naar binnen tussen de plasgootjes door onder het raam, leuk hoor zo een *knusse* oudbouwwoning heb er maar handdoeken tegenaan gelegd.
Ik heb hem in het topic tot drie keer toe uit proberen te leggen hoe en wat, en keer op keer komt hij terug met een "wat is je punt?".quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:56 schreef Copycat het volgende:
Sorry hoor Leandra, ik mag je graag, maar ik vind echt dat je nu totaal over de schreef gaat.
Iemand hier zo affikken omdat hij volgens jou te weinig weet heeft van cults, vind ik niet alleen absurd, maar ook nog eens laag. Vooral omdat je er een waardeoordeel aan hangt over de persoon en de persoon met wie hij een relatie heeft.
Alsof kennis over cults of wat dan ook een relatiereden is ook.
Met de manier waarop maak je 't persoonlijk en betrek je liesje en remlof erbij. Dat is laag en smerig, matige actie echtquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:00 schreef Leandra het volgende:
En mijn verbijstering over zoveel domheid heb ik hier even geuit.
Bullshit, jij begon er hier over op een persoonlijke manier.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
Daarbij was hij degene die hier nog even moest komen posten omdat hij het flauw vond dat ik hier kwam klagen.
Het was één stoomafblaaspost, klaar..... hij hoefde er niet op te reageren, maar doet dat kennelijk graag en was in afwachting van een reactie.
Ja hallo! Jij begint hem hier zo typisch aan te vallen. En dan moet je niet gek staan kijken als je daar reactie op krijgt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef Leandra het volgende:
Daarbij was hij degene die hier nog even moest komen posten omdat hij het flauw vond dat ik hier kwam klagen.
Het was één stoomafblaaspost, klaar..... hij hoefde er niet op te reageren, maar doet dat kennelijk graag en was in afwachting van een reactie.
Doe nou niet alsof je 't niet begrijp want dan word ik echt boos. Je maakt 't hier perosonlijk door remlof en liesje te betrekken en de 'goh dat je 'm voor hem hebt ingeruild' actie. De benaming dom interesseert me niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hem een stuk onbenul genoemd, nou nou......... die staat kennelijk in de top 3 van meest verschrikkelijke benamingen op FOK!
Ik was bij mijn "dinnetje" en heb mij daar uitstekend vermaakt. After all is ze vet relaxt en kan ik daar lekker mezelf zijn (inclusief "Tief eens op", "Hoeren" en "Krijg de tering"). Wordt inmiddels omarmd en krijg volop aandacht van Cor (de kat), Klaas (de hond), de dochter en de moeder. 't Gaat goedkomenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef Toverheks het volgende:
he he iedereen is er weer Mera hoe was het 30 jarige huwelijk??? hebben jullie het leuk gehad, en Teun had je nog een BBq of was het weer een date dit weekend.
( dacht een BBQ als ik het goed onthouden had)
En je verbaast je erover dat Remlof voor dat stuk onbenul is ingeruild.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:05 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hem een stuk onbenul genoemd, nou nou......... die staat kennelijk in de top 3 van meest verschrikkelijke benamingen op FOK!
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was bij mijn "dinnetje" en heb mij daar uitstekend vermaakt. After all is ze vet relaxt en kan ik daar lekker mezelf zijn (inclusief "Tief eens op", "Hoeren" en "Krijg de tering"). Wordt inmiddels omarmd en krijg volop aandacht van Cor (de kat), Klaas (de hond), de dochter en de moeder. 't Gaat goedkomen
Bullshitquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met de manier waarop maak je 't persoonlijk en betrek je liesje en remlof erbij. Dat is laag en smerig, matige actie echt.
Niet om het een of ander, maar dat het zo gegaan was weet ik vooral door de posts daarover van Remlof, dus helemaal vreemd is het niet als je daar wekelijks diverse malen over leest en dan een keer een reactie geeft waarin het genoemd wordt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je 't niet begrijp want dan word ik echt boos. Je maakt 't hier perosonlijk door remlof en liesje te betrekken en de 'goh dat je 'm voor hem hebt ingeruild' actie. De benaming dom interesseert me niet.
Gevalletje recht praten wat krom is. Je mag dit vinden, ik blijf 't laag vinden. Context, wanneer is 't wel gepast en wanneer niet. Nu iig niet, naar mijn mening.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
Niet om het een of ander, maar dat het zo gegaan was weet ik vooral door de posts daarover van Remlof, dus helemaal vreemd is het niet als je daar wekelijks diverse malen over leest en dan een keer een reactie geeft waarin het genoemd wordt.
Iedere keer dat Remlof erover loopt te miepen wordt hij ook niet aangepakt dat het not done is erover te miepen, er is nog net geen status quo dat er opmerkingen over gemaakt mogen worden.
Dus je kunt je wel kwaad maken dat ik het er ineens bij betrek, maar ik ken hem qua naam alleen maar van dat hij hier genoemd is, en dat Remlof vrijwel letterlijk ingeruild is, dus als ik dat hier al tig keer gelezen heb dan is het op z'n minst triest als ik ineens de bad guy ben omdat ik met één opmerking van alles bij elkaar zou rapen wat we hier wekelijks te lezen krijgen.
Of je nu gelijk hebt of niet, ik vind de reacties in jouw richting ook overdreven. Maar goed, blauw dekt blauw, regelmatig ook letterlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat het zo gegaan was weet ik vooral door de posts daarover van Remlof, dus helemaal vreemd is het niet als je daar wekelijks diverse malen over leest en dan een keer een reactie geeft waarin het genoemd wordt.
Iedere keer dat Remlof erover loopt te miepen wordt hij ook niet aangepakt dat het not done is erover te miepen, er is nog net geen status quo dat er opmerkingen over gemaakt mogen worden.
Dus je kunt je wel kwaad maken dat ik het er ineens bij betrek, maar ik ken hem qua naam alleen maar van dat hij hier genoemd is, en dat Remlof vrijwel letterlijk ingeruild is, dus als ik dat hier al tig keer gelezen heb dan is het op z'n minst triest als ik ineens de bad guy ben omdat ik met één opmerking van alles bij elkaar zou rapen wat we hier wekelijks te lezen krijgen.
Oh, nee dan is het goed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
Hij post hier in principe niet, en Liesje ook nog maar heel weinig....
Checkt kleurtje. Ouwe relzoekert!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of je nu gelijk hebt of niet, ik vind de reacties in jouw richting ook overdreven. Maar goed, blauw dekt blauw, regelmatig ook letterlijk
Je zit gewoon te kwijlen richting aandachtshoer Liesje. Dat is mij al vaker opgevallen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gevalletje recht praten wat krom is. Je mag dit vinden, ik blijf 't laag vinden. Context, wanneer is 't wel gepast en wanneer niet. Nu iig niet, naar mijn mening.
D'r moest maar weer eens wat gang in komen hierquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Checkt kleurtje. Ouwe relzoekert!
Ik ook. Achter het mijne dan. Het jouwe vind ik ook weer bedenkelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar evengoed sta ik achter dat wat ik schrijf.
Daar krijg je maagzweren van.quote:
Mwah, ik bracht het nog zo....zo genuanceerdquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Achter het mijne dan. Het jouwe vind ik ook weer bedenkelijk.
Jij kan nog geen nuance herkennen als het je in je reet beet. En dus werd het een trieste poging om mee te 'rellen'.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mwah, ik bracht het nog zo....zo genuanceerd
quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kan nog geen nuance herkennen als het je in je reet beet. En dus werd het een trieste poging om mee te 'rellen'.
Als het moet, jazeker, dan ben ik teringtergendquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:34 schreef Copycat het volgende:
Damn Teun, wat ben je toch eigenlijk ook een simpel, misselijk mannetje.
No way, ik denk (denk hè), dat een koekje van eigen deeg zo af en toe best kan en mag. Je krijgt wat je geeft, geldt ook voor mij trouwens.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
Dat is nog het meest trieste: je denkt dat je enorm stoer bent.
Welk koekje had Liesje of Sp3c precies gebakken? Echt, je bemoeit je er tegenaan puur om dwars te zijn. Zo obvious, zo simpel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
No way, ik denk (denk hè), dat een koekje van eigen deeg zo af en toe best kan en mag. Je krijgt wat je geeft, geldt ook voor mij trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |