Die zijn ook gay.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er nu eigenlijk precies mis met tanktops?
Alsof je je daar druk om zou moeten maken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik dat zo doorlees kan niets wat een man doet een vrouw bekoren.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Alsof je je daar druk om zou moeten maken.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
En een horlogequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:59 schreef Pinterman het volgende:
Die broeken, en die shirts en overhemdenOh, en schoenen, met van die sokken
Echt lelijk
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:59 schreef Pinterman het volgende:
Oh, en schoenen, met van die sokkenEcht lelijk
Je vergeet dat het er allemaal niet meer toe doet zodra de vrouwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik dat zo doorlees kan niets wat een man doet een vrouw bekoren.
Nouja, toch wel, anders kom je nooit aan de vrouw.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:49 schreef Crutch het volgende:
Werkt eerder andersomquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, toch wel, anders kom je nooit aan de vrouw.
Dat maakt geen flikker uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nouja, toch wel, anders kom je nooit aan de vrouw.
Zelfs dat niet... Al verschilt het zeker per vrouwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:03 schreef boyv het volgende:
[..]
Je vergeet dat het er allemaal niet meer toe doet zodra de vrouw
[ afbeelding ]
ziet
Roken kan echt sexy zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
En roken? Niet dat ik het doe
Liever wel dan niet!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:06 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
En roken? Niet dat ik het doe
Ik vind die stank van een sigaret ook altijd zo sexyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Roken kan echt sexy zijnEcht slecht eigenlijk dat ik dat vind, maar het is toch zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |