Hoppaquote:
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoppa
Hop!
Dat ja!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.
Nee, ik bedoelde meer:quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bedoelt Hoeba, hoeba, hoeba, hop hop, hop.
Ja, de tijd van Pisa/Verona met Harry Vermegen en Henk Spaanquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Die shirts waren populair toen ik in de brugklas zat.
En toen stonden ze al in dit topic. Zaken waarvan mannen dénken dat ze er mooier van worden.. #2quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Copycat het volgende:
Die shirts waren populair toen ik in de brugklas zat.
Kopje koffie, glazenwasser?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de tijd van Pisa/Verona met Harry Vermegen en Henk Spaan
nee ik wacht nog steeds op dingetje maar jij mag gewoon bij ons over zweepslagen komen kletsenquote:
Ik vind je een leuk neukertje (quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:40 schreef sp3c het volgende:
nee ik wacht nog steeds op dingetje maar jij mag gewoon bij ons over zweepslagen komen kletsen
Ons was KLB FB he?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind je een leuk neukertje () maar aan zweepslagen heb ik een broertje dood.
Wacht maar op mooi weer en lange dagen. Tip! Good luck, nigga.![]()
KLB? Wat moet ik daar nu weer doen. NWS jongen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ons was KLB FB he?
Je krijgt een kusje terug,
slapen.
O, ik had begrepen dat het rond was, niet dus. Balen zeg.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Copycat het volgende:
Het hotel is volgeboekt. Nu heb ik wel een alternatief als optie gekregen, maar dat ligt niet direct aan het strand.
Dus eerst een halve klaagmail dat er verkeerde info op de boekingsite stond. Ge wit ooit nooit nie wa ge nog kent lospeuteren, tenslotte!
Daar ging ik wel van uit (zoals ik wel vaker van dingen uitga), in die periode, voor twee dagen in zo'n groot hotel moet een klein kamertje voor mij geen moeite zijn. Maar het was een reservation request, dus altijd nog even afwachten of die wordt ingewilligd. En dus helaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:16 schreef spuitje het volgende:
O, ik had begrepen dat het rond was, niet dus. Balen zeg.
Via de hotelsite zelf kon ik alleen van die arrangementen kopen, bruidsuite enzo, dus toen had er wellicht al een lampje moeten gaan branden ...quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:20 schreef hondjes het volgende:
Misschien rechtstreeks boeken bij het hotel.
Daar zou ik het best een paar dagen vol kunnen houdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ging ik wel van uit (zoals ik wel vaker van dingen uitga), in die periode, voor twee dagen in zo'n groot hotel moet een klein kamertje voor mij geen moeite zijn. Maar het was een reservation request, dus altijd nog even afwachten of die wordt ingewilligd. En dus helaas.
Het andere hotel is ook niet verkeerd: http://www.sanurparadise.com/
Dat zal wel meevallen. Zonnetje in huis!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:14 schreef Marrije het volgende:
Niets is wat het lijkt.
Kom je daar aan, een en al verpauperde rotzooi
Kom je daar, is het zwembad net kapot, masseur net ziek, ongedierte door je kamer. . . om over het boekingssysteem maar niet te praten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Zonnetje in huis!
Er zijn meer zwembaden en masseurs en er is een soort privéstrand (met shuttle verbinding) en uiteraard neem ik een klamboe meequote:Op maandag 30 augustus 2010 10:23 schreef Marrije het volgende:
Kom je daar, is het zwembad net kapot, masseur net ziek, ongedierte door je kamer. . . om over het boekingssysteem maar niet te praten.
Had je de eerste twee uur vrij?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even langs de apotheek geweest en nu ben ik op school!
Briefje van de dokter!quote:
Wacht maar. Tot je er eenmaal bentquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn meer zwembaden en masseurs en er is een soort privéstrand (met shuttle verbinding) en uiteraard neem ik een klamboe mee.
Neenee, Marrije, je pessimisme is niet aanstekelijk.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Even langs de apotheek geweest en nu ben ik op school!
Nee ik heb een heus college al! Dus ik moet aantekeningen maken en misschien daarna even wat kopieren! Ik ga denk ik dit jaar maar kopieren wat ik nodig heb ipv al die boeken te kopen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezier op school. en deze keer eens opletten waar ze het over hebben he
of ga je nu alleen je leerstof enzo ophalen, ja ik weet niet hoe het werkt bij jou.
Puberkind moet om 1 uur vanmiddag het rooster enzo halen, heerlijk weer stage school en werken het gewonen leven begint weer.
Doe ik. Als ik die cocktail drink aan een van de zwembaden, terwijl mijn rug gemasseerd wordt door de toy boy du jour.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:29 schreef Marrije het volgende:
Wacht maar. Tot je er eenmaal bent![]()
Denk je dan nog even aan me?
heel verstandig van dat kopieren kost klauwen met geld die boeken, je kan die stencels gewoon in van die mooie kaften doen, zulke plastic mapjes van de hema, maar dat wist je natuurlijk al.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee ik heb een heus college al! Dus ik moet aantekeningen maken en misschien daarna even wat kopieren! Ik ga denk ik dit jaar maar kopieren wat ik nodig heb ipv al die boeken te kopen.
Niet alleen dan hoor, elke keer als er wat tegenvalt denk je 'Niets is wat het lijkt', er zal zoveel aan mij gedacht worden dat het voelt alsof ik erbij benquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe ik. Als ik die cocktail drink aan een van de zwembaden, terwijl mijn rug gemasseerd wordt door de toy boy du jour.
Dat ga ik ook doen! Als ik alle boeken ga kopen dan kan ik de huur niet betalen!quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel verstandig van dat kopieren kost klauwen met geld die boeken, je kan die stencels gewoon in van die mooie kaften doen, zulke plastic mapjes van de hema, maar dat wist je natuurlijk al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |