Ach, ja, de foto blijft natuurlijk het zelfde plaatje, maar ik snap 'het principe' wel. Kijk hier maar eens:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:42 schreef Uncle het volgende:
dus een foto is ineens vet als je weet hoe hij gemaakt isdat begrijp ik niet helemaal...
Neuh heb geen statief, gewoon met wat muurtjes, vuilnisbakken ed. Werkt ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:08 schreef Little_Acorn het volgende:
Berlijn is tof! Is de onderste foto met behulp van een statief gemaakt?
Jíj maakt goede platen!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Berlijn
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:52 schreef jayjay297 het volgende:
-knip-
kreeg het er niet beter op door toeristen
Mooi! Enkel jammer van die lensdop op de tweede fotoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Berlijn
Mooi! 'k ga er met de kerst naartoequote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Berlijn
Heel tof. Sowieso hele gave stad. Aantal keren geweest.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Berlijn
ZOquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:10 schreef Danny het volgende:
Ferrari(tevens m'n huidige desktop)
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/danny_roodbol/4938033268/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:32 schreef limpix het volgende:
[ link | afbeelding ]ElRenne's Triumph by Limpix, on Flickr
wel content mee....
quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:02 schreef drumminggod het volgende:
ligt eraan waarvoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
Een camera..quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:11 schreef krapula het volgende:
wow, wat een sjieke foto's Dark_Angelus!
waar fotografeer je mee?
wow @ #2 en #4 !quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
@Danny, supervette foto, mooie hoek en je weet gelijk dat het een ferrari betreft.
@Drumminggod je vlindertje is heel mooi geslaagd hoor!
Ik heb weer een paar nieuwe favorieten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |