AUW bijten met tanden!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:26 schreef WupWup het volgende:
Misschien scheelt het als ik met je mee leef? Emma bijt ineens sinds vannacht bij het aanhappen. Althans, het is niet echt bijten, maar ik voel haar tanden als ze aanhapt rechts. Echt een gemeen gevoel. Oh en net voor het slapen gaan had ze lol en blijkbaar geen honger meer toen ik de tweede borst aanbood, want toen was het wel écht bijten![]()
Kijk als ik het voor het zeggen had....quote:Op donderdag 16 september 2010 21:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel fijn vinden (ondanks tepelgedoe.)
Maar in dat geval zou ik wel een hele rare cyclus hebben, want dan heb ik op 6 september een eisprong gehad, dus toen ik net 8 dagen in mijn nieuwe cyclus zat. Is dat niet veel te kort voor een 'fatsoenlijke kans', als je begrijpt wat ik bedoel?
Dan weet je ook meteen wat je krijgt GWS, het is een weer een meisje....quote:Op donderdag 16 september 2010 22:05 schreef huuphuup het volgende:
Ik had dezelfde ervaring als Basboussa![]()
ruim voor NOD al enzo.
Ik wil er in principe ook niet aan, maar het lijkt alsof hij niet genoeg heeft aan de borst. Maarja, misschien huitl hij wel om een andere reden leek wel pijn ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Ik krijg echt kippenvel van dingen als pyjamapapje, maar dat ter zijde...
Amaranta, eerlijk.... Ik denk dat alleen in de ochtend voeden meer voor de vorm is dan dat je het echt een voeding kan noemen. Ik denk namelijk dat je productie wel degelijk terugloopt tot bijna niets.
Ik denk dat dat een goede mogelijkheid is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil er in principe ook niet aan, maar het lijkt alsof hij niet genoeg heeft aan de borst. Maarja, misschien huitl hij wel om een andere reden leek wel pijn ofzo.
Kan het zijn dat mijn productie al aardig is teruggelopen omdat ik nog maar 2 keer voed? Voorheen lekte ik super veel tijdens het voeden en dat iis ook steeds minder. Misschien krijgt hij gewoon niet genoeg?
Dat doe fabian dus ook. Als ik voed en hij hoort zn zus (of de tv) dan draait hij even weg, met tepel en al in de mond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:40 schreef DaviniaHR het volgende:
maar hoe zit dat dan met het stabiliseren van de productie met 9 mnd? tico, kan je dat dan nog ff goed uitleggen? betekent dat dat je productie niet meer wegzakt zomaar? of kan je ongestraft een paar dagen een voeding missen en dan toch op stoom blijven? hoeveel voedingen zijn er dan minimaal om je productie op gang te houden? wanneer is 2 voedingen (of 3) dan wel haalbaar met goede productie?
niet dat ik nu wil gaan afbouwen of zo, maar ik vraag het me wel af. aangezien het er op lijkt dat ik dat ga halen (![]()
![]()
) natuurlijk als aviva geen extra last krijgt van de medicatie...
en kan iemand me een schop onder mn kont geven dat ik beter moet opletten met aanleggen? dank u! (ben een beetje laks de laatste tijd...)
nu ik toch aan het vrage nben, aviva heeft nog wel eens de neiging om als ze aanligt haar hoofd om te draaienop zoek naar grote broer, en dan blijven drinken. moet ik haar dan maar gaan afkoppelen? of kan dit geen kwaad? tvoelt niet prettig, maar niet pijnlijk of zo (on the other hand, tepelvoeding deed ook geen pijn bij mij..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |