Aargh, dat doet Lente ook zeeer regelmatig de laatste tijd. Vooral in de auto naar en terug van Italie heeft ze het een paar keer gedaan. Probeer je discreet te voeden op een parkeerplaatst tussen de truckers, laat ze na tien slokjes los zodat je met ontblote borst melk tegen de vooruit zit te spuiten...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:20 schreef Saffier het volgende:
Grmbl, loslaten tijdens een tsr en dan niet meer aan willen happenZe is in slaap gevallen
Is het nu slim om de druk er even vanaf te kolven?
Misschien heb ik nog 75F liggen, ik ga even checken...quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:57 schreef Ticootje het volgende:
Iemand die intresse heeft in 2 voedingsbh's maat 80F? Het afvallen gaat hier een beetje snel zeg maar, de omvang is mij echt te groot, ze kruipen dus omhoog.. Ze waren best prijzig, maar ik hoef er niet veel voor te hebben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Deze heb ik in het roze.
Ik ben ook in voor een ruil voor als er iemand te kleine bh's heeft gekocht, ik heb maat 75F nodig.
quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Aargh, dat doet Lente ook zeeer regelmatig de laatste tijd. Vooral in de auto naar en terug van Italie heeft ze het een paar keer gedaan. Probeer je discreet te voeden op een parkeerplaatst tussen de truckers, laat ze na tien slokjes los zodat je met ontblote borst melk tegen de vooruit zit te spuiten...
Geen rare tepels, alleen pijnlijk bij het zuigen, maar dat komt omdat hij niet goed wil zuigen volgens mij. Ook geen witte stipjes in Nathan's mond. Ik zal vanmiddag even tikken op zn onderkaak, maar tandjes bij 7 weken, is dat niet erg vroeg?quote:Op woensdag 15 september 2010 11:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Pessie, mijn eerste twee gedachtes zijn: spruw of tandjes.
Heb jij gevoeliger tepels? Roder dan normaal of een bijzondere glans erop? Mss steken in de borst? Of heeft Nathan witte stipjes in de mond die je niet kan wegvegen?
Je kan altijd ff voetschimmelcreme halen, en kijken of je met een dag verbetering merkt.
Qua tandjes: ff met een theelepeltje tikken op de onderkk, dan hoor je 'tik' in geval van tandje
Of hij had gewoon ff geen honger. Dat kan natuurlijk ook nog.
Of hij had geen zin in de tepelhoed? Onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooit...
Asy, moie foto!
Dit is dus Davinia die te lui is om onder eigen naam in te loggen
Ik begin te vermoeden dat zijn honger misschien niet groot genoeg was (wat heel raar is als hij om 3 uur bijna niets drinkt, om 5 uur bijna niets drinkt en dan om half 9 nog steeds niet wil). Maar goed, op het cb wilde het wel weer en daarnet ook weer.quote:Op woensdag 15 september 2010 13:13 schreef WupWup het volgende:
Ik zou ook het eerst aan spruw denken. Pessie, weet je zeker dat hij huilde vanwege honger? M.a.w., wílde hij wel aan de borst? Kan het zijn dat 'ie last had van darmkrampen, zuigen werkt op de darmen wat elkaar dus kan versterken. Maar moedermelk is ook weer pijnstillend voor die kleintjes, dus aanleggen is op zich nog wel slim.
Tandjes lijkt me ook niet bepaald waarschijnlijk bij 7 wekenenneh, tikken met een lepeltje? aiai, m'n tandzenuwen trekken spontaan krom als ik het alleen al lees
![]()
Kun je liggend voeden? Dat kan voor jullie beiden meer rust brengen, omdat jij Nathan niet hoeft vast te houden maar slechts één keer op de goede hoogte hoeft te leggen en je kunt je hele lichaam ontspannen. Dat werkt ook weer door op Nathan en je TSR komt sneller op gang.
Davinia, toch niet stiekem richting contactpersoon / leidster aan het denken?
Geweldig! Afgelopen zondag zat mn nichtje (4.5 jaar oud) te kijken naar hoe ik borstvoeding gaf aan Nathan:"waarom heb je plastic op je borst?". Zooo schattig. Aan de andere kant, haar moeder heeft haar broertjes vorig jaar nog de borst gegeven dus ze weet nog hoe het zit. Het levert ook grappige gesprekken op in de melkstal bij mn vader namelijk "opa haalt melk uit de borsten van de koeien"quote:Op woensdag 15 september 2010 14:33 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gelukkig dat hij weer drinkt pessie. Een verstopte neus plus een geīrriteerde moeder zal zeker zijn effect hebben, vermoed ik. Hij snapt natuurlijk niet dat jij niet boos bent op hem, maar op papa. Heerlijk dat hij zo goed groeit!![]()
Hier trouwens een beetje een 'vuurdoop' wat in het openbaar voeden betreft: Annicka had na het zwemmen dorst en ik had haar nog even aangelegd. Er zijn op dat moment meestal nog een paar mensen die je ook al wat vaker hebt gezien, dus dan is het meestal wel rustig drinken. Komt opeens de examenklas zwemdiploma A en B binnenstormen.Toen was het niet rustig meer...
Maar geen haar op Annicka's hoofd die eraan dacht te stoppen met drinken.Hopelijk heb ik een goede indruk achtergelaten bij die kinderen, zodat ze misschien, als ooit de vraag 'borst- of flesvoeding?' gesteld wordt, ze zullen zeggen: Borstvoeding natuurlijk!
Je bent gewoon wel echt zwanger....quote:Op donderdag 16 september 2010 20:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nou zeg, nu heb ik ook een probleem: mijn tepels doen echt ontzettend veel pijn.Ik heb echter geen idee waarom. We hebben net een rondje spruw behandeld (terwijl alleen Annicka een laag op haar tong had, verder geen klachten), qua aanleggen is er ook niets veranderd. Zwanger kan ik volgens mij ook nog niet zijn, want volgens mij waren rond 11 september mijn vruchtbare dagen en ik heb al sinds die dag last.
Ik snap er niets van en zit stevig te balen...
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Je bent gewoon wel echt zwanger....
Ik had ook al ver voor mijn NOD rare klachten en was 'gewoon' zwanger. Dus. Ja.
Dat zou ik echt heel fijn vinden (ondanks tepelgedoe.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef Basboussa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:55 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |