D'r twitterde net iemand die hetzelfde hadquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
onweer was ook kort maar krachtig 1 grote flits en knal en daarna direct over
en het was natuurlijk de goden verzoeken![]()
quote:Wow! Er klonk hier net een ENORME knal vlak voor ons huis. Met een lichtflits. Ik schrok me een hoedje! Ik ga even een kijkje nemen...
kwam echt uit het niets, zag opeens een flits dus dacht van huh?? en toen ineens een dikke knalquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r twitterde net iemand die hetzelfde had
[..]
Dan let ie ff nie opquote:
Zat het prinsje dan op een fiets en niet in een draagkoets? en is hij daarmee onderuit gegaan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Doorweekt tot onder mijn ondergoed en prince charming heeft zijn neus gebroken
Niks, dit is gewoon de TTquote:
leuke date gehad?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:53 schreef Stecky het volgende:
Helemaal nergens zorgen over zitte maken!
Was 't leuk op de crèche?quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Doorweekt tot onder mijn ondergoed en prince charming heeft zijn neus gebroken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef Vlarp het volgende:
Steve en ik zitten huizen in Eindhoven te bekijken. Wat is er veel moois te vinden daar
Duhquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef Vlarp het volgende:
Steve en ik zitten huizen in Eindhoven te bekijken. Wat is er veel moois te vinden daar
Vooral dat laatstequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh
maarre... puur voor de gein of.....
Zo van: Mijn nieuwe baan is echt ruk, dus ik wil weer een ander... en ik ben er eindelijk achtergekomen dat rotterdam een oerlelijke rotstad is... dus uh... waarom dan niet naar Brabant?
I know how people's minds workquote:
Maar je hebt toch net wat gekocht in Rotterdam? of is dat huur?quote:
Kom nou teruuuuuuuug dan zit de hele sushi club in Endhovenquote:
Ik ben as we speak in Eindhoven hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom nou teruuuuuuuug dan zit de hele sushi club in Endhoven
Ik vind het niet zo geweldig...quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je hebt toch net wat gekocht in Rotterdam? of is dat huur?
Dat zei ik ook altijd. Maar soms is met een hype meegaan best verbazingwekkend leuk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Taal is zeg maar echt mijn ding wil ik niet lezen.
O. Maar toch.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben as we speak in Eindhoven hoor. En sowieso, met mijn OV kan ik gratis reizen doordeweeks en ben ik zo in Eindhoven. Dat scheelt maar 30 minuten met wat ik normaal op de fiets af moest leggen om in de stad te komen
.
hmm zonde...quote:
Ja duh. Da's 1 van de meest gewilde plekken in Eindhovenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:55 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, deze in Eindhoven zou ik ook best willen hebben
http://www.funda.nl/koop/(...)9240-lichttoren-298/
Hebbuh....!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh. Da's 1 van de meest gewilde plekken in Eindhoven
Vandaar ook dat bedrag voor die paar m2
echt een tienerfuif, veel drankquote:
Volgens mij ben ik heel blij dat ik niet gegaan benquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
echt een tienerfuif, veel drank
maar leuk kennis gemaakt met de ouders van Teun en gelukkig was ik niet de enige ouwe lul
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Dat balkon ziet er idd erg celine dion uit
nee op kamp met de zeescouts een klap in zijn gezicht gekregen van iemand die de motor aan het starten was, hij ziet er afschuwelijk uit nu, heel erg voor iemand zo ijdel als Teunquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zat het prinsje dan op een fiets en niet in een draagkoets? en is hij daarmee onderuit gegaan?
Dan betaal je voor het dubbele aantal m2 ongeveer de helft van dat appartement in Eindhovenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:54 schreef Xiance het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rich-am-rhein/fotos/
die wil ik
Ja maar ja, dan zit je wel in huize rust roest ipv de lichttoren!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan betaal je voor het dubbele aantal m2 ongeveer de helft van dat appartement in Eindhoven.
alleen als jij ook mee doetquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Gaan we dan straks eindelijk die grote E-orgie houden?
Wat leuk dat had ik nou nooit geweten nee en dat vertellen ze daar allemaal zo hoeptidee en passant op speelsewijze ze aan de kids of doen ze dat ook voor volwassenen en zijn dat dat lezingen of toneelstukjes waar ze dat mee doen of met filmpjes of uitbeeldend in die parade want het is wel lang geleden dat ik bij de brabantse dag ben geweest als ik er al ooit geweest ben ik geloof het wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooi hoe je bij de brabantse dag ook op een speelse manier geschiedenisled krijgt ik had bijvoorbeeld nooit gehoord van her sinterklaasbombardement, 6 december 1942 toen Eindhoven platgeborbardeerd werd door de Engelsen, met als doel de philipsfabrieken die toen voor de Duitsers radarlampen maakten.
Ze vielen juist op die zondag aan om zo veel mogelijk burgers te sparen, ze dachten dat de fabrieken veelal leeg zouden zijn vanwege het sinterklaasfeest, helaas was de preciesie niet zo precies als gehoopt.
dat hebben ze dus uitgebeeld in een wagen en een loopgroep, zo ook o.a operation market garden ( die parachutisten), De gloelampfabriek van Anton Philips, en de uitvinder van de mechanieken van het sprookjesbos van de Eftelingquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat leuk dat had ik nou nooit geweten nee en dat vertellen ze daar allemaal zo hoeptidee en passant op speelsewijze ze aan de kids of doen ze dat ook voor volwassenen en zijn dat dat lezingen of toneelstukjes waar ze dat mee doen of met filmpjes of uitbeeldend in die parade want het is wel lang geleden dat ik bij de brabantse dag ben geweest als ik er al ooit geweest ben ik geloof het wel.
ook heel mooi was de wagen met passiespelen, diverse statie's van de kruisweg van christus, de kruisiging zelf, christus lopend met het kruis, en hangend aan het kruis, erg heftig en plastisch maar wel heel mooi,quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat leuk dat had ik nou nooit geweten nee en dat vertellen ze daar allemaal zo hoeptidee en passant op speelsewijze ze aan de kids of doen ze dat ook voor volwassenen en zijn dat dat lezingen of toneelstukjes waar ze dat mee doen of met filmpjes of uitbeeldend in die parade want het is wel lang geleden dat ik bij de brabantse dag ben geweest als ik er al ooit geweest ben ik geloof het wel.
ja halloquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen met wie.
daar zat vast een schroefje losquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
LOLs
![]()
http://www.vkmag.com/vide(...)sers_blijven_lachen/
Dan alleen met de echte E.-inwoners.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja hallo![]()
het is een orgie, iedereen met iedereen, vind ik dan
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan alleen met de echte E.-inwoners.
Voor jou maak ik dan wel een uitzondering.quote:
ja ja, grenzen stellen en meteen uitzonderingen daarop verzinnen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Voor jou maak ik dan wel een uitzondering.Of verhuis naar E.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Te wit, te rond en te ongezellig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
da's dan wel weer de ideale woonkamer!
doe's een voorbeeld laten zien danquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Te wit, te rond en te ongezellig.
Afschúwelijk!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef Xiance het volgende:
en dan zon klerenkast inbouwen
[ afbeelding ]
IK WIL EM!!
Halloquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
ik zou m wat meer bruin houden, bruin met RVS, en natuurlijk die spiegel weg, en plaats maken voor een grote spiegel over de hele lengte van die muurquote:
Wit vind ik wel mooi, maar de rest is zo rond en fluffy en dan die gordijnen ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Te wit, te rond en te ongezellig.
Nee. Die gouden bankquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
deze beter dan
vind ik ook erg mooi, alleen geen idee waar de tv moet hangen
De bovenste vind ik afschuwelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:02 schreef Xiance het volgende:
verder vind ik deze ook heel mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik moet gaan, mijn eten word koud en mijn lul heet, dag schat!
die gouden bank zou ik vervangen door een witte,quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Die gouden bank
En de rest is zo chaotisch
zijn daar foto's van?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Which reminds me... nog 2 weken en ik krijg m'n nieuwe banken en tafeeeeeeeeeel
wie was Lady Gaga, jij of Creno?quote:
O ja, kutquote:
Ikkequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie was Lady Gaga, jij of Creno?
Oehquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mateo van der Grijn, is echt een mooie man, jammer dat zijn zang dat niet zo is
[ afbeelding ]
sommige castleden gingen zelfs behoorlijk vals net (soldaat van oranje)
volgens mij, wat ik uit de site kan op maken zijn er al wat afleveringen geweestquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
MIscha heeft wel wat jaWE zullen zien. Wanneer begint die show?
Je dacht.. ik ga m'n ov chipkaart even volledig gebruiken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef Steve het volgende:
Zo ik ben weer thuis na bijna een hele avond reizen.
Ik moest via Utrecht. Waren er ook nog koperen leidingen gejat, dus vertraging, dus trein gemist, uur wachten blablabla.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Je dacht.. ik ga m'n ov chipkaart even volledig gebruiken?
ik schrok vanmiddag ook toen ik mijn moeder zag en haar gezicht bont en blauw was omdat ze afgelopen week op de gang van het verpleegtehuis was gevallenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee op kamp met de zeescouts een klap in zijn gezicht gekregen van iemand die de motor aan het starten was, hij ziet er afschuwelijk uit nu, heel erg voor iemand zo ijdel als Teun
[ afbeelding ]
Ik vergeet het steeds en het zei me nog steeds niets.quote:
Ik stuur zo wel een linkje op msn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet het steeds en het zei me nog steeds niets.
Neeeeeeeeeeeeeee, gaan we dat nou óók alweer via zo'n talentenshow doen?!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
mooie jongens ook weer in op zoek naar Zorro
http://www.avro.nl/tv/pro(...)orro/finalisten.aspx
Ik vond hem ook maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat een zielloze film is The Last Airbender geworden zeg
tuurlijk hoe moet je anders je musical promotenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee, gaan we dat nou óók alweer via zo'n talentenshow doen?!
Aang was voor mij idd HET grote minpunt aan de film.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de acteerprestaties om te janken en die hoofdrolspeler een irritant kutjong... het is niet goed als je zo'n kind doodwenst he
heb nog nooit zo graag kinderen dood willen zien gaan dan in war of the worldquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de acteerprestaties om te janken en die hoofdrolspeler een irritant kutjong... het is niet goed als je zo'n kind doodwenst he
Ow en dan vanuit Rotterdam? naja je hebt in ieder geval gratis een stukje Nederland gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moest via Utrecht. Waren er ook nog koperen leidingen gejat, dus vertraging, dus trein gemist, uur wachten blablabla.
Holland by nightquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow en dan vanuit Rotterdam? naja je hebt in ieder geval gratis een stukje Nederland gezien
Arme Dakotaquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb nog nooit zo graag kinderen dood willen zien gaan dan in war of the world
Dakota Fanning inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb nog nooit zo graag kinderen dood willen zien gaan dan in war of the world
Niks mis mee in z'n eigen genrequote:
dat andere kind ookquote:
in eclips? die heb ik nog niet gezienquote:Die zit nu in Twilight
Ik moet ze nog zien maar ik weet dat ze erin zitquote:
In New Moon ook al even.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat andere kind ooknog nooit zulke zeik kinderen gezien
![]()
[..]
in eclips? die heb ik nog niet gezien
Ja ik krijg seizoen 1 op dvdquote:
^^quote:
had her niet eens herkendquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In New Moon ook al even.
[ afbeelding ]
Ik heb ook genoten, ben echt geraakt, mooie strijdbaarheidquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef Stroekie het volgende:
en wat een mooie zomergasten met Erwin Olaf !!!!!!! en wat baal ik dat ik helaas niet naar zijn theekransje kan
probeer dat eens met een scheermesje! minstens zo pijnlijk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
Je 1 week baard afscheren met een scheerapparaat is PIJNLIJK!
Iiiif it's a crime then I'm guiltyyyyquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Blijftquote:
Da's stomquote:
Die Optimel-drankjes bijvoorbeeld.. ik vind die dus officieel niet te zuipen... de kwark, yoghurt en de vla is prima... maar die drankjes zijn echtquote:
Wat een gaaf dingquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo ik heb nu een gezellig balkon. Nu nog een jongen vinden die met mij ervan wil genieten
[ afbeelding ]
En iedere jongen wil fikkie stoken dus ik ook. Heb zaterdagavond nog op m'n balkon gezeten en met de warmte van dat ding was het best aangenaamquote:
Ik zit altijd naakt op het balkon dus zo'n ding is dan wel handigquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En iedere jongen wil fikkie stoken dus ik ook. Heb zaterdagavond nog op m'n balkon gezeten en met de warmte van dat ding was het best aangenaam
Ah, daar ga ik morgen heen. Ik kwam er laatst pas achter dat dat Tilda Swinton is in de hoofdrol. Ik heb haar altijd geweldig vonden (vooral in Orlando), maar ik herkende haar gewoon niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga woensdag naar Io Sono L'Amore
Eindelijk weer eens een lekkere arthouse-film kijken
Ik hoop dat het helpt...quote:
O, je doet mee met de Ramadan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helpt...
Misschien komt het omdat ik bepaalde voedingsstoffen mis
Ik ben 10 kg afgevallen de afgelopen 3 maanden... zonder Ramadanquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, je doet mee met de Ramadan.
Kennelijk had ik het mis. Ehum.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Frustratie? FRUSTRATIE?!
HELEMAAL NIET!
Welke frustratie?!
Goed dat je geen moslim bent dan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben 10 kg afgevallen de afgelopen 3 maanden... zonder Ramadan
Eerst trimmen is dé oplossing.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:17 schreef Ang3l het volgende:
Je 1 week baard afscheren met een scheerapparaat is PIJNLIJK!
Omdat ik besmettelijk benquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Waarom schiet ik de afgelopen week telkens in eenbui terwijl daar eigenlijk geen reden voor is?
Hardnekkige soa ben je!quote:
Ik ben al bezetquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg van mijn beste vriendin een vriend kadoVoor mijn verjaardag!
BFFzktHippeStoereBierdrinkendeLieveMaarNietTeLieveGraagnaarlowlandsgaande
BestwelslimmeOokslappeserieskunnenkijkende homo, met leuke humor
Neequote:
oh ik trouwens ook niet... maar hou er wel van...quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ga nooit naar lowlands.
Ach, dat is niet echt een moeilijke hordequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ik ga nooit naar lowlands.
Wanneer kom je langs?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, dat is niet echt een moeilijke horde
Wanneer nodig je me uit?quote:
Waarom hang jij Vlarp op?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer nodig je me uit?
Moet dat ding van 1.70m nog ophangen!
Wel als ie bij Steve op zijn nek zit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp is toch geen 1.70 man!
Vlarp past in die 3.5 bij 3.5 inch lijstjes op mijn wc!
van mij zou je ook een vriendje krijgen, maar die heb je zelf afgewezenquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg van mijn beste vriendin een vriend kadoVoor mijn verjaardag!
BFFzktHippeStoereBierdrinkendeLieveMaarNietTeLieveGraagnaarlowlandsgaande
BestwelslimmeOokslappeserieskunnenkijkende homo, met leuke humor
Durf jij aan te schuiven, het is natuurlijk wel een van de beste restaurants ter wereldquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
SPAM: Win 2 kaarten voor A Taste of Titus Andronicus van La Fura dels Baus!
Wie dan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van mij zou je ook een vriendje krijgen, maar die heb je zelf afgewezen
Uhm. Ik weet niet of ik wel mensenvlees wil etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Durf jij aan te schuiven, het is natuurlijk wel een van de beste restaurants ter wereld
alsof je dat ook echt te eten krijgtquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Ik weet niet of ik wel mensenvlees wil eten
Gewoon niet teveel van etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Chocola... lekker, maar binnen 1 dag heb ik puistjes
Ik heb er 4 opquote:
ze serveren heus geen echt mensenvlees, en dat vriendje wat ik je wilde geven was een geitjequote:Op maandag 30 augustus 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm. Ik weet niet of ik wel mensenvlees wil eten
lekker romantischquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef Peter het volgende:
Heb je geen vriendje die ze kan uitdrukken voor je?
Liefde is als een puist... als je teveel pusht ontstaat er rotzooiquote:
Duhquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ken fura niet maar je krijgt dat echt niet te eten hoor
Ja dat telt niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ze serveren heus geen echt mensenvlees, en dat vriendje wat ik je wilde geven was een geitje
Wat oneerlijk! Die ander heeft in de laatste 2 maanden maar 1 keer getennist.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:40 schreef TheVulture het volgende:
Straks nog een potje tennissen... laatste training voor mijn belangrijke wedstrijd morgen
Ja maar die is een stuk jonger dus ik moet wat hequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat oneerlijk! Die ander heeft in de laatste 2 maanden maar 1 keer getennist.
Ikzou die ander gewoon "per ongeluk" een bal tegen z'n hoofd slaan...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die is een stuk jonger dus ik moet wat he
Jij zou de bal niet eens kunnen raken, laat staan slaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Ikzou die ander gewoon "per ongeluk" een bal tegen z'n hoofd slaan...
We gaan wel een keer tennissen... wordt leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij zou de bal niet eens kunnen raken, laat staan slaan.
Pik maar een datum.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef Vlarp het volgende:
We gaan wel een keer tennissen... wordt leuk
jij wilde toch een geitje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat telt niet.
Wat heb ik dáár nou aan?
en ik maar weer werkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:27 schreef creno het volgende:
Mijn vakantie is begonnen, en ik werd wakker met een rotgevoel in mijn keel...
Maar ik ga straks met mijn moeder en mijn nichtje naar de efteling
Waarmee?quote:
kitten of kitten?quote:
Plaats vervangende schaamte?quote:
ik kon het niet aanzienquote:
wat betekent dat eigenlijk?quote:
dat je graag door een eland wordt geneuktquote:
Zo, Bartje denkt groot.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat je graag door een eland wordt geneukt
heb je het optreden al gezien ?quote:
euh..ik postte dat niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is aan Mike wel besteed.
ja, de rehearsals heb ik gezien, wat je laatst postte.quote:
Nee dit was voor een verenigingen-playback. We zijn 2e geworden, en dit is het uiteindelijke resultaat:quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de rehearsals heb ik gezien, wat je laatst postte.![]()
Zitten jullie beiden bij een toneelgroep o.i.d.?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:54 schreef creno het volgende:
[..]
Nee dit was voor een verenigingen-playback. We zijn 2e geworden, en dit is het uiteindelijke resultaat:
Je moet altijd iets hebben om naar toe te werken he...quote:
Hilarischquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:54 schreef creno het volgende:
[..]
Nee dit was voor een verenigingen-playback. We zijn 2e geworden, en dit is het uiteindelijke resultaat:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet altijd iets hebben om naar toe te werken he...![]()
ja, iets vertelt me dat ie dat dit niet voor het eerst deed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hilarisch
KP is wel overtuigend als vrouw
Wat heeft dat te maken met een vriendje voor mijn verjaardag dan?quote:
een huisdier kan ook een vriendje zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met een vriendje voor mijn verjaardag dan?
En racend op de hakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, iets vertelt me dat ie dat dit niet voor het eerst deed.Overtuigend en net zo slank
Eh. Nee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een huisdier kan ook een vriendje zijn
quote:
Jokertjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]je hebt die Cherso kerel in je avatar :|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaarrgh.... mijn huid doet eng! Hij beweegt!
Ew.
Tis eng! Zullen wel een soort van stuiptrekkinkjes zijn of zo. EN ik voel het ook. Maar als je naar m'n buik/borst kijkt dan zie je om de zoveel tellen m'n huid heen en weer trekken.bewegenEW! En nee het is geen ademen! Het voelt als.... nou ja, alsof je buik rommelt, maar dan in je huid.
En het beweegt.
AAAARRRRRGGGHHHH
heej Erik Pindakaasz woont ook in Utrecht, leuke jongen voor jou om eens te ontmoetenquote:
hoezo niet, is Plukkie geen vriendje van jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |