quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef Vlarp het volgende:
Steve en ik zitten huizen in Eindhoven te bekijken. Wat is er veel moois te vinden daar
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Dat balkon ziet er idd erg celine dion uit
nee op kamp met de zeescouts een klap in zijn gezicht gekregen van iemand die de motor aan het starten was, hij ziet er afschuwelijk uit nu, heel erg voor iemand zo ijdel als Teunquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zat het prinsje dan op een fiets en niet in een draagkoets? en is hij daarmee onderuit gegaan?
Dan betaal je voor het dubbele aantal m2 ongeveer de helft van dat appartement in Eindhovenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:54 schreef Xiance het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rich-am-rhein/fotos/
die wil ik
Ja maar ja, dan zit je wel in huize rust roest ipv de lichttoren!quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan betaal je voor het dubbele aantal m2 ongeveer de helft van dat appartement in Eindhoven.
alleen als jij ook mee doetquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Gaan we dan straks eindelijk die grote E-orgie houden?
Wat leuk dat had ik nou nooit geweten nee en dat vertellen ze daar allemaal zo hoeptidee en passant op speelsewijze ze aan de kids of doen ze dat ook voor volwassenen en zijn dat dat lezingen of toneelstukjes waar ze dat mee doen of met filmpjes of uitbeeldend in die parade want het is wel lang geleden dat ik bij de brabantse dag ben geweest als ik er al ooit geweest ben ik geloof het wel.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooi hoe je bij de brabantse dag ook op een speelse manier geschiedenisled krijgt ik had bijvoorbeeld nooit gehoord van her sinterklaasbombardement, 6 december 1942 toen Eindhoven platgeborbardeerd werd door de Engelsen, met als doel de philipsfabrieken die toen voor de Duitsers radarlampen maakten.
Ze vielen juist op die zondag aan om zo veel mogelijk burgers te sparen, ze dachten dat de fabrieken veelal leeg zouden zijn vanwege het sinterklaasfeest, helaas was de preciesie niet zo precies als gehoopt.
dat hebben ze dus uitgebeeld in een wagen en een loopgroep, zo ook o.a operation market garden ( die parachutisten), De gloelampfabriek van Anton Philips, en de uitvinder van de mechanieken van het sprookjesbos van de Eftelingquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat leuk dat had ik nou nooit geweten nee en dat vertellen ze daar allemaal zo hoeptidee en passant op speelsewijze ze aan de kids of doen ze dat ook voor volwassenen en zijn dat dat lezingen of toneelstukjes waar ze dat mee doen of met filmpjes of uitbeeldend in die parade want het is wel lang geleden dat ik bij de brabantse dag ben geweest als ik er al ooit geweest ben ik geloof het wel.
ook heel mooi was de wagen met passiespelen, diverse statie's van de kruisweg van christus, de kruisiging zelf, christus lopend met het kruis, en hangend aan het kruis, erg heftig en plastisch maar wel heel mooi,quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat leuk dat had ik nou nooit geweten nee en dat vertellen ze daar allemaal zo hoeptidee en passant op speelsewijze ze aan de kids of doen ze dat ook voor volwassenen en zijn dat dat lezingen of toneelstukjes waar ze dat mee doen of met filmpjes of uitbeeldend in die parade want het is wel lang geleden dat ik bij de brabantse dag ben geweest als ik er al ooit geweest ben ik geloof het wel.
ja halloquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen met wie.
daar zat vast een schroefje losquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:06 schreef mike_hunt het volgende:
LOLs
![]()
http://www.vkmag.com/vide(...)sers_blijven_lachen/
Dan alleen met de echte E.-inwoners.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja hallo![]()
het is een orgie, iedereen met iedereen, vind ik dan
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dan alleen met de echte E.-inwoners.
Voor jou maak ik dan wel een uitzondering.quote:
ja ja, grenzen stellen en meteen uitzonderingen daarop verzinnen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Voor jou maak ik dan wel een uitzondering.Of verhuis naar E.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Te wit, te rond en te ongezellig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:13 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
da's dan wel weer de ideale woonkamer!
doe's een voorbeeld laten zien danquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Te wit, te rond en te ongezellig.
Afschúwelijk!quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:00 schreef Xiance het volgende:
en dan zon klerenkast inbouwen
[ afbeelding ]
IK WIL EM!!
Halloquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
ik zou m wat meer bruin houden, bruin met RVS, en natuurlijk die spiegel weg, en plaats maken voor een grote spiegel over de hele lengte van die muurquote:
Wit vind ik wel mooi, maar de rest is zo rond en fluffy en dan die gordijnen ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Te wit, te rond en te ongezellig.
Nee. Die gouden bankquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef Xiance het volgende:
[ afbeelding ]
deze beter dan
vind ik ook erg mooi, alleen geen idee waar de tv moet hangen
De bovenste vind ik afschuwelijkquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:02 schreef Xiance het volgende:
verder vind ik deze ook heel mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Ik moet gaan, mijn eten word koud en mijn lul heet, dag schat!
die gouden bank zou ik vervangen door een witte,quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Die gouden bank
En de rest is zo chaotisch
zijn daar foto's van?quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Ang3l het volgende:
Which reminds me... nog 2 weken en ik krijg m'n nieuwe banken en tafeeeeeeeeeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |