D'r twitterde net iemand die hetzelfde hadquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
onweer was ook kort maar krachtig 1 grote flits en knal en daarna direct over
en het was natuurlijk de goden verzoeken![]()
quote:Wow! Er klonk hier net een ENORME knal vlak voor ons huis. Met een lichtflits. Ik schrok me een hoedje! Ik ga even een kijkje nemen...
kwam echt uit het niets, zag opeens een flits dus dacht van huh?? en toen ineens een dikke knalquote:Op zondag 29 augustus 2010 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
D'r twitterde net iemand die hetzelfde had
[..]
Dan let ie ff nie opquote:
Zat het prinsje dan op een fiets en niet in een draagkoets? en is hij daarmee onderuit gegaan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Doorweekt tot onder mijn ondergoed en prince charming heeft zijn neus gebroken
Niks, dit is gewoon de TTquote:
leuke date gehad?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:53 schreef Stecky het volgende:
Helemaal nergens zorgen over zitte maken!
Was 't leuk op de crèche?quote:Op zondag 29 augustus 2010 03:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
Doorweekt tot onder mijn ondergoed en prince charming heeft zijn neus gebroken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef Vlarp het volgende:
Steve en ik zitten huizen in Eindhoven te bekijken. Wat is er veel moois te vinden daar
Duhquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef Vlarp het volgende:
Steve en ik zitten huizen in Eindhoven te bekijken. Wat is er veel moois te vinden daar
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:12 schreef Vlarp het volgende:
Vooral dat laatstequote:Op zondag 29 augustus 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duh
maarre... puur voor de gein of.....
Zo van: Mijn nieuwe baan is echt ruk, dus ik wil weer een ander... en ik ben er eindelijk achtergekomen dat rotterdam een oerlelijke rotstad is... dus uh... waarom dan niet naar Brabant?
I know how people's minds workquote:
Maar je hebt toch net wat gekocht in Rotterdam? of is dat huur?quote:
Kom nou teruuuuuuuug dan zit de hele sushi club in Endhovenquote:
Ik ben as we speak in Eindhoven hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kom nou teruuuuuuuug dan zit de hele sushi club in Endhoven
Ik vind het niet zo geweldig...quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar je hebt toch net wat gekocht in Rotterdam? of is dat huur?
Dat zei ik ook altijd. Maar soms is met een hype meegaan best verbazingwekkend leuk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Taal is zeg maar echt mijn ding wil ik niet lezen.
O. Maar toch.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben as we speak in Eindhoven hoor. En sowieso, met mijn OV kan ik gratis reizen doordeweeks en ben ik zo in Eindhoven. Dat scheelt maar 30 minuten met wat ik normaal op de fiets af moest leggen om in de stad te komen
.
hmm zonde...quote:
Ja duh. Da's 1 van de meest gewilde plekken in Eindhovenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:55 schreef Vlarp het volgende:
Overigens, deze in Eindhoven zou ik ook best willen hebben
http://www.funda.nl/koop/(...)9240-lichttoren-298/
Hebbuh....!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh. Da's 1 van de meest gewilde plekken in Eindhoven
Vandaar ook dat bedrag voor die paar m2
echt een tienerfuif, veel drankquote:
Volgens mij ben ik heel blij dat ik niet gegaan benquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
echt een tienerfuif, veel drank
maar leuk kennis gemaakt met de ouders van Teun en gelukkig was ik niet de enige ouwe lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |