Ikzou die ander gewoon "per ongeluk" een bal tegen z'n hoofd slaan...quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die is een stuk jonger dus ik moet wat he
Jij zou de bal niet eens kunnen raken, laat staan slaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Ikzou die ander gewoon "per ongeluk" een bal tegen z'n hoofd slaan...
We gaan wel een keer tennissen... wordt leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij zou de bal niet eens kunnen raken, laat staan slaan.
Pik maar een datum.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:00 schreef Vlarp het volgende:
We gaan wel een keer tennissen... wordt leuk
jij wilde toch een geitje?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat telt niet.
Wat heb ik dáár nou aan?
en ik maar weer werkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:27 schreef creno het volgende:
Mijn vakantie is begonnen, en ik werd wakker met een rotgevoel in mijn keel...
Maar ik ga straks met mijn moeder en mijn nichtje naar de efteling
Waarmee?quote:
kitten of kitten?quote:
Plaats vervangende schaamte?quote:
ik kon het niet aanzienquote:
wat betekent dat eigenlijk?quote:
dat je graag door een eland wordt geneuktquote:
Zo, Bartje denkt groot.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat je graag door een eland wordt geneukt
heb je het optreden al gezien ?quote:
euh..ik postte dat niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is aan Mike wel besteed.
ja, de rehearsals heb ik gezien, wat je laatst postte.quote:
Nee dit was voor een verenigingen-playback. We zijn 2e geworden, en dit is het uiteindelijke resultaat:quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, de rehearsals heb ik gezien, wat je laatst postte.![]()
Zitten jullie beiden bij een toneelgroep o.i.d.?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:54 schreef creno het volgende:
[..]
Nee dit was voor een verenigingen-playback. We zijn 2e geworden, en dit is het uiteindelijke resultaat:
Je moet altijd iets hebben om naar toe te werken he...quote:
Hilarischquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:54 schreef creno het volgende:
[..]
Nee dit was voor een verenigingen-playback. We zijn 2e geworden, en dit is het uiteindelijke resultaat:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je moet altijd iets hebben om naar toe te werken he...![]()
ja, iets vertelt me dat ie dat dit niet voor het eerst deed.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hilarisch
KP is wel overtuigend als vrouw
Wat heeft dat te maken met een vriendje voor mijn verjaardag dan?quote:
een huisdier kan ook een vriendje zijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met een vriendje voor mijn verjaardag dan?
En racend op de hakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, iets vertelt me dat ie dat dit niet voor het eerst deed.Overtuigend en net zo slank
Eh. Nee.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een huisdier kan ook een vriendje zijn
quote:
Jokertjequote:Op maandag 30 augustus 2010 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]je hebt die Cherso kerel in je avatar :|
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:29 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaarrgh.... mijn huid doet eng! Hij beweegt!
Ew.
Tis eng! Zullen wel een soort van stuiptrekkinkjes zijn of zo. EN ik voel het ook. Maar als je naar m'n buik/borst kijkt dan zie je om de zoveel tellen m'n huid heen en weer trekken.bewegenEW! En nee het is geen ademen! Het voelt als.... nou ja, alsof je buik rommelt, maar dan in je huid.
En het beweegt.
AAAARRRRRGGGHHHH
heej Erik Pindakaasz woont ook in Utrecht, leuke jongen voor jou om eens te ontmoetenquote:
hoezo niet, is Plukkie geen vriendje van jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |