wie was Lady Gaga, jij of Creno?quote:
O ja, kutquote:
Ikkequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wie was Lady Gaga, jij of Creno?
Oehquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mateo van der Grijn, is echt een mooie man, jammer dat zijn zang dat niet zo is
[ afbeelding ]
sommige castleden gingen zelfs behoorlijk vals net (soldaat van oranje)
volgens mij, wat ik uit de site kan op maken zijn er al wat afleveringen geweestquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:26 schreef wonderer het volgende:
MIscha heeft wel wat jaWE zullen zien. Wanneer begint die show?
Je dacht.. ik ga m'n ov chipkaart even volledig gebruiken?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef Steve het volgende:
Zo ik ben weer thuis na bijna een hele avond reizen.
Ik moest via Utrecht. Waren er ook nog koperen leidingen gejat, dus vertraging, dus trein gemist, uur wachten blablabla.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
Je dacht.. ik ga m'n ov chipkaart even volledig gebruiken?
ik schrok vanmiddag ook toen ik mijn moeder zag en haar gezicht bont en blauw was omdat ze afgelopen week op de gang van het verpleegtehuis was gevallenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee op kamp met de zeescouts een klap in zijn gezicht gekregen van iemand die de motor aan het starten was, hij ziet er afschuwelijk uit nu, heel erg voor iemand zo ijdel als Teun
[ afbeelding ]
Ik vergeet het steeds en het zei me nog steeds niets.quote:
Ik stuur zo wel een linkje op msn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeet het steeds en het zei me nog steeds niets.
Neeeeeeeeeeeeeee, gaan we dat nou óók alweer via zo'n talentenshow doen?!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
mooie jongens ook weer in op zoek naar Zorro
http://www.avro.nl/tv/pro(...)orro/finalisten.aspx
Ik vond hem ook maarquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:04 schreef Ang3l het volgende:
Wat een zielloze film is The Last Airbender geworden zeg
tuurlijk hoe moet je anders je musical promotenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee, gaan we dat nou óók alweer via zo'n talentenshow doen?!
Aang was voor mij idd HET grote minpunt aan de film.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de acteerprestaties om te janken en die hoofdrolspeler een irritant kutjong... het is niet goed als je zo'n kind doodwenst he
heb nog nooit zo graag kinderen dood willen zien gaan dan in war of the worldquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond de acteerprestaties om te janken en die hoofdrolspeler een irritant kutjong... het is niet goed als je zo'n kind doodwenst he
Ow en dan vanuit Rotterdam? naja je hebt in ieder geval gratis een stukje Nederland gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moest via Utrecht. Waren er ook nog koperen leidingen gejat, dus vertraging, dus trein gemist, uur wachten blablabla.
Holland by nightquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow en dan vanuit Rotterdam? naja je hebt in ieder geval gratis een stukje Nederland gezien
Arme Dakotaquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb nog nooit zo graag kinderen dood willen zien gaan dan in war of the world
Dakota Fanning inderdaadquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb nog nooit zo graag kinderen dood willen zien gaan dan in war of the world
Niks mis mee in z'n eigen genrequote:
dat andere kind ookquote:
in eclips? die heb ik nog niet gezienquote:Die zit nu in Twilight
Ik moet ze nog zien maar ik weet dat ze erin zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |