abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85815126

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
Cool story, Hansel.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:44:05 #2
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85815163
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85815479
'de' mag best worden weggelaten uit de TT hoor ^O^
pi_85815492
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
Dat mag.
Cool story, Hansel.
pi_85815677
Diplomatiek antwoord. Ik denk dat Wik erg geschikt als ambassadeur voor Nederland in Oman.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:58:29 #6
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_85815709
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:44 schreef turnazz het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:')
Trotse Belg.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:05:09 #7
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85815969
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Sasman het volgende:

[:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')]

Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85818204
Goedenavond.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_85818687
Insgelijks.
Cool story, Hansel.
pi_85819026
Beige of zwarte poncho
Ik ben een pure Turk.
pi_85819127
oO<
Farklı olanlar onların derdi
pi_85819404
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef Disko.Krali het volgende:
oO<
:9
pi_85819536
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Beige of zwarte poncho
Oranje.
Cool story, Hansel.
pi_85819676
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Beige of zwarte poncho
Ik las België. :')
pi_85819731
Dat ik dAar niet aan heb gedacht
Ik ben een pure Turk.
pi_85819773
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat ik dAar niet aan heb gedacht
Inderdaad, stom van je.
Cool story, Hansel.
pi_85819775
Schandalig.
pi_85819867
Vanaf maandag geen vakantie meer...
pi_85820047
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:13 schreef Ayca het volgende:
Vanaf maandag geen vakantie meer...
Ik ook ;(.
Cool story, Hansel.
pi_85820096
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ook ;(.
En morgen moet ik nog alles kaften. :{ En mn bureau enz. opruimen. :') Dus dit is eigenlijk al de laatste dag. :'(
pi_85820662
I'm bored... :O
pi_85821841
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ook ;(.
Ik ook
pi_85821892
Rechten toch? :P

Heb je er zin in? :s)
pi_85821980
Ik moet in totaal 4 uur per dag reizen.

Buiten dat heb ik er wel zin in ja
Maandag gaan we voor kennismaking naar concert van Caro Emerald :s)
pi_85822526
Damn 4 uur per dag.. :{

Tof ^O^ :D
pi_85824482
Sukkels heb je toch bij uitgaan, bijna ruzie met gozer die 'homo' riep toen ik bijna door hem heenliep toen ie idioot in de weg stond. Ik liep terug en vroeg of ie wou daten en toen blabla lulverhaal dat ie op kickboxen zat en niet meer mee mocht doen ofzo en dat ie in 3 sec los zou gaan :') Toen ben ik maar weggegaan, met dat soort gekken weet je t maar nooit. Had sowieso niet moeten reageren, maar was beetje aangeschoten enzo.

/coolstory

Trusten :W
pi_85824881
Coolstory.

Eindelijk weer thuis. :')
pi_85825101
Waar was je zo laat, Ay? :')

Ik kan niet meer slapen.
pi_85825102
D.K, waar ga je studeren?
pi_85825455
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:38 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik moet in totaal 4 uur per dag reizen.

Buiten dat heb ik er wel zin in ja
Maandag gaan we voor kennismaking naar concert van Caro Emerald :s)
Je bent gek, mang.
Cool story, Hansel.
pi_85825943
Concert gewerkt van o.a. Anouk en Direct gister, was leuk.
pi_85825965
Gratis muziek dus?
Cool story, Hansel.
pi_85825977
Ja, wel veel regen onweer en patat.
pi_85826064
Je doet alsof er iets mis is met patat!
Cool story, Hansel.
pi_85826077
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Je doet alsof er iets mis is met patat!
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!
pi_85826103
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tijdens het vasten of erna?
Cool story, Hansel.
pi_85826136
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Tijdens het vasten of erna?
Beide
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:21:18 #38
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85826144
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkorn
pi_85826152
Nee.
pi_85826172
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Beide
Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.
Cool story, Hansel.
pi_85826253
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:21 schreef turnazz het volgende:

[..]

he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkorn
Nja oké je vraagt het wel lief.
pi_85826265
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.
Is viezer dan je denkt ;(
pi_85826277
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is viezer dan je denkt ;(
Een gegeven paard....
Cool story, Hansel.
pi_85826394
Moet je nou morgen om 7.30 op? :o
pi_85826575
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:40 schreef IHVK het volgende:
Moet je nou morgen om 7.30 op? :o
Ja :r. En meteen 4 dagen van 9 - 6 op de uni zitten :'). Dat heb ik jaren niet meer gedaan :@. Ik weet niet of ik dit ga overleven.
Cool story, Hansel.
pi_85826717
Vandaag maak ik m'n kamer verdomme af, oké. Nja, bijna af dan.
pi_85826762
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Af.
Cool story, Hansel.
pi_85827121
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Af.
Gaat niet lukken. ;( Ik heb nog geen gordijnen. Verder heb ik nog servies, bestek en dat soort zooi nodig. Maar dat komt allemaal wel goed.
pi_85827194
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Procrastination *O*
pi_85831814
Omg GB I've to tell you something!!!
Ik ben een pure Turk.
pi_85832071
Gister bij uitgaan werd meisje om ID gevraagd toen ze bestelde, ze was 24 _O-
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:10:24 #52
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85833570
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:27 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Gaat niet lukken. ;( Ik heb nog geen gordijnen. Verder heb ik nog servies, bestek en dat soort zooi nodig. Maar dat komt allemaal wel goed.
woon je op jezelf?
pi_85838448
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 05:44 schreef GenusButeo het volgende:
Waar was je zo laat, Ay? :')

Ik kan niet meer slapen.
Bij mn tante _O- :')

Het was 2 uur ofzo dus we besloten maar te blijven. :')

Net wakker. _O- :')
pi_85840813
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

Gezellig :D
pi_85841068
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja :r. En meteen 4 dagen van 9 - 6 op de uni zitten :'). Dat heb ik jaren niet meer gedaan :@. Ik weet niet of ik dit ga overleven.
Serieus? :o

Nu ga je erachter komen hoe ik me vorig jaar voelde. ;P
pi_85842300
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
nee hoor, het is niet voor niets een turkentopic
pi_85842486
Het regen zou dan logischer zijn.
pi_85842610
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:27 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

ga ze halen dan!
Cool story, Hansel.
pi_85842800
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:10 schreef turnazz het volgende:

[..]

woon je op jezelf?
Bijna wel, ja.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:22:26 #60
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85842828
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Omg GB I've to tell you something!!!
laat me raden, je bent ontmaagd door een kipkorn. :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:23:03 #61
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85842843
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Bijna wel, ja.
hoezo bijna?
eigen woning, of alleen een kamer?
pi_85842889
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik ga alweer slapen zo. Ben kapot. Ik kon na sahur niet meer slapen. Dat ik al m'n meubels vandaag in elkaar heb gezet heeft ook niet echt geholpen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:24:33 #63
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85842903
ik ben namelijk van plan om op mezelf te wonen binnenkort en wil weten hoeveel het me totaal gaat kosten..
pi_85842916
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef turnazz het volgende:

[..]

laat me raden, je bent ontmaagd door een kipkorn. :')
:{
pi_85842950
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef turnazz het volgende:

[..]

hoezo bijna?
eigen woning, of alleen een kamer?
Omdat ik er nog mee bezig ben, zoals je net hebt gelezen. Ik ga op kamers.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:26:40 #66
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85842978
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Omdat ik er nog mee bezig ben, zoals je net hebt gelezen. Ik ga op kamers.
oh ok.. artik misafire geliriz.. c_/
pi_85843316
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef turnazz het volgende:

[..]

oh ok.. artik misafire geliriz.. c_/
Ehhh, ja.
pi_85843559
M'n ouders zijn terug thuis :P

Ik heb m'n cd's eindelijk binnen :P

En een waterpijp _O-
pi_85844084
Ik wil ook een waterpijp voor op m'n kamer.
pi_85848212
Ramadan gezellig.
pi_85848238
2 weken terug moesten we nog tot 21:22 wachten
pi_85849019
Hoeveel dagen nog?
pi_85849052
Ja he :D

Lasagne was lekker. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2010 21:25:42 ]
pi_85850389
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef GenusButeo het volgende:
Hoeveel dagen nog?
9 september is het Suikerfeest. Dus 11 dagen.

Hé ik zei 9/11 op een sneaky manier.
pi_85850521
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Diskriminaziban!
Cool story, Hansel.
pi_85852440
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bij ons is het dan 10 september, want Sjiieten zijn een dag later begonnen.
pi_85854408
Ff m'n nargile uitproberen :7
pi_85854992
Nargile :9
pi_85855604
luuuuuuuurrrrrrkkkkk

Alleen die citroensmaak is niet te doen :')
pi_85855639
Appel ftw _O_
pi_85855758
Morgen om kwart over 11 richting Tilburg...Concert van Caro Emerald :7
pi_85855913
Fanta pomelo :9
pi_85856313
Morgen boeken ophalen :'(. Emel gaat op tijd slapen
Ik ben een pure Turk.
pi_85856436
30 augustus is een belangrijke dag in de Turkse geschiedenis.
pi_85856526
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Morgen boeken ophalen :'(. Emel gaat op tijd slapen
Ik hoef gelukkig pas om half 4 mijn rooster op te halen. :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:00:09 #86
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85857365
30 Agustos Zafer Bayraminiz Kutlu Olsun *O*
pi_85857487
Cay, nargile, findik sekeri en ontbijtkoek...heerlijk
pi_85857502
..en ontbijtkoek :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:04:08 #89
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85857514
ontbijtkoek.. :|W w/
pi_85857575
Integreren mensen..Ontbijtkoek hoort erbij :7
pi_85857602
Zit overigens nog wel in verpakking, ik denk dat ik die maar niet open maak...Findik sekeri is best zoet
pi_85857610
Niks mis met ontbijtkoek hoor. :P Vond het alleen wat vreemd. :P
pi_85857685
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef Disko.Krali het volgende:
Zit overigens nog wel in verpakking, ik denk dat ik die maar niet open maak...Findik sekeri is best zoet
NEE ECHT :')
pi_85857791
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Niks mis met ontbijtkoek hoor. :P Vond het alleen wat vreemd. :P
Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan ontbijtkoek
Damn you Peijnburg! o|O
pi_85857810
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:09 schreef Ayca het volgende:

[..]

NEE ECHT :')
Tijd om alles op te ruimen...En een fles water erbij :7
pi_85857930
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef Disko.Krali het volgende:

[..]

Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan ontbijtkoek
Damn you Peijnburg! o|O
Ik heb het al heel lang niet meer gegeten. :P
pi_85858411
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik heb het al heel lang niet meer gegeten. :P
Ik had het ook al een tijd niet gegeten, maar als je er eenmaal aan begint

;(
pi_85858548
lol :')

Ook zo verslavingsgevoelig? :{
pi_85861312
Neeeeeeee!!!!!!@
Cool story, Hansel.
pi_85861344
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Serieus? :o

Nu ga je erachter komen hoe ik me vorig jaar voelde. ;P
Komend schooljaar nadert met rasse schreden! Ook voor jou.
Cool story, Hansel.
pi_85861943
Mijn assistentschap begint woensdag al.
pi_85864276
M'n nichtje die nu n brugpieper is, is superzenuwachtig haha. Hele tijd vragen stellen nu, zegt ze ineens: maar ik ben aan het stoelendansen op habbo, doei. :'(
Ik ben een pure Turk.
pi_85864488
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n nichtje die nu n brugpieper is, is superzenuwachtig haha. Hele tijd vragen stellen nu, zegt ze ineens: maar ik ben aan het stoelendansen op habbo, doei. :'(
Hij moet geen zorgen maken.
pi_85865296
quote:
Daarmee maakt ze wel vrienden ^O^
pi_85866117
quote:
pi_85867204
Tilburg, here I come 14.gif
pi_85867253
O, dus daar ga je studeren. Succes met het heen en weer reizen. :')

Wil je niet op kamers gaan?
pi_85867830
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:13 schreef GenusButeo het volgende:
O, dus daar ga je studeren. Succes met het heen en weer reizen. :')

Wil je niet op kamers gaan?
wil wel maar kan niet. :s)
geen geld ervoor atm
pi_85867884
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:38 schreef Ayca het volgende:
lol :')

Ook zo verslavingsgevoelig? :{
ja ;(
pi_85873138
quote:
Haha :D :')
pi_85873157
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef Disko.Krali het volgende:

[..]

ja ;(
;(
pi_85873289
ben nu in willem II stadion wachtend op caro :P

Kwam toen ik de bus inging toevallig een meisje tegen uit Zeeland die dezelfde opleiding doet lol.

Hoe groot is die kans nou :D
pi_85873375
Ook zij moet elke dag met de trein..grappig :s)
pi_85873380
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:06 schreef Disko.Krali het volgende:
ben nu in willem II stadion wachtend op caro :P

Kwam toen ik de bus inging toevallig een meisje tegen uit Zeeland die dezelfde opleiding doet lol.

Hoe groot is die kans nou :D
Haha :D

Veel plezier! :P

Ik ga maar eens richting school.. ;( Kijken of mijn rooster te doen is. :X
pi_85873581
Toch een beetje zenuwachtig... :@ :X Terwijl het toch echt de 6e keer is. _O- :')
pi_85873660
Succes dan maar Ayca :P
pi_85874664
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:09 schreef Disko.Krali het volgende:
Ook zij moet elke dag met de trein..grappig :s)
Is ze leuk?
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:51:34 #119
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85877548
ben ik de enige die niet weet wat habbo betekent, zal wel weer een koerdenterm zijn.. :{
pi_85878188
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:16 schreef Disko.Krali het volgende:
Succes dan maar Ayca :P
Hehe :P

Gelukkig wel een leuke klas met wat toffe zittenblijvers. O+ En maar 21 leerlingen. :D

En morgen gelijk de eerste 3 uur vrij. :D _O_
pi_85878227
Oh en ik moet nog een agenda kopen... :')
pi_85882341
Ik ben echt bekaf ;(.
Cool story, Hansel.
pi_85884335
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:45 schreef Rookert het volgende:

[..]

Is ze leuk?
Ok meisje, niet lelijk ofzo maar ook geen love at first sight :P
pi_85884351
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben echt bekaf ;(.
Ik ook ;(
pi_85884419
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:07 schreef Disko.Krali het volgende:

[..]

Ik ook ;(
7 uur opstaan, 9 uur lang training, ziek ;(.
Cool story, Hansel.
pi_85885179
Ayca dit jaar samen 5vwo. We gaan over. :7
Ik ben een pure Turk.
pi_85885458
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca dit jaar samen 5vwo. We gaan over. :7
Heheh :7 Juistem. :D
pi_85885546
welke vakken had jij nou ayca? em met fra dui en m&o?
Ik ben een pure Turk.
pi_85886798
quote:
_O-
pi_85886888
Vandaag in Amsterdam, Amstelveen, Badhoeverderp, Lijnden, Den Haag en Rotterdam geweest.

Auto toer, was wel vet.

Laatste paar dagen voor einde van de vakantie..
pi_85886927
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Vandaag in Amsterdam, Amstelveen, Badhoeverderp, Lijnden, Den Haag en Rotterdam geweest.

Auto toer, was wel vet.

Zelf gereden?
Cool story, Hansel.
pi_85886964
Wat ga je studeren DK?
pi_85887115
quote:

Auto toer, was wel vet.

Zo, Rotterdam moet wel een hele ervaring voor je zijn geweest.
Cool story, Hansel.
pi_85887785
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zelf gereden?
Nee ;(
pi_85887804
Hoe was je eerste dag Wik?
pi_85887835
Ayça en Bilmi gaan over dit jaar! :)
pi_85887856
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
Hoe was je eerste dag Wik?
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

7 uur opstaan, 9 uur lang training, ziek ;(.
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben echt bekaf ;(.
Op zich wel tof, maar er waren wat minpuntjes.
Cool story, Hansel.
pi_85887950
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
Wat ga je studeren DK?
Rechten

Net ff lekker gegeten, en ik sluit m'n dag af met m'n nargile :7

Daarna gaan pitten, mot morgen vroeg op
pi_85888093
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Op zich wel tof, maar er waren wat minpuntjes.
Gelukkig is er fok als uitplaatklep.
pi_85888140
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gelukkig is er fok als uitplaatklep.
Je weet het.

Maar ja, het is een betaalde training en ook nog eens erg leerzaam, dus ik zet gewoon door.
Cool story, Hansel.
pi_85888193
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:07 schreef Disko.Krali het volgende:

[..]

Ok meisje, niet lelijk ofzo maar ook geen love at first sight :P
Okee ^O^
pi_85888416
quote:

Auto toer, was wel vet.

Oja, je hebt je rijbewijs he. Ook zelf gereden? :D
Ik ben een pure Turk.
pi_85888466
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Oja, je hebt je rijbewijs he. Ook zelf gereden? :D
Jemig, zijn jullie vandaag zo moe dat je niet meer leest?
Cool story, Hansel.
pi_85888476
Soundtrack van Jersey Shore gedownload, hoe fout _O-
pi_85888685
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik vraag gwn of die zelf gereden heeft en dat staat toch niet in zn post.
Ik ben een pure Turk.
  maandag 30 augustus 2010 @ 21:54:07 #146
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85888711
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik vraag gwn of die zelf gereden heeft en dat staat toch niet in zn post.
he zullen we gaat fietsen.. _O-
pi_85888731
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zelf gereden?
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nee ;(
pi_85888779
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Emel, alsjeblieft.
Cool story, Hansel.
pi_85889056
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Emel, alsjeblieft.
Sorry wik. :o Ik ging gewoon op zijn post af en scrollde niet verder.
Ik ben een pure Turk.
pi_85889063
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:28 schreef Disko.Krali het volgende:

[..]

wil wel maar kan niet. :s)
geen geld ervoor atm
Jammer. Ga je nog een bijbaantje zoeken in Tilburg?
pi_85889077
Omdat we ons oude gebouw gerenoveerd wordt zitten we bij een vmbobasis school.. Gaat leuk worden :D :')
pi_85889211
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Ayca het volgende:
Omdat we ons oude gebouw gerenoveerd wordt zitten we bij een vmbobasis school.. Gaat leuk worden :D :')
Wat een toeval. Bij ons komt er ook een vmboschool... :') (maar na 1 januari)
Ik ben een pure Turk.
pi_85889260
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Ayca het volgende:
Oei, pas op voor de onbewuste superioriteit die je uitstraalt
pi_85889266
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
Wat ga je studeren DK?
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:11 schreef Disko.Krali het volgende:
Tilburg, here I come 14.gif
Volgens mij heb je gelijk, Wik.
pi_85889450
Where is the loveeeeeeeeeee
Ik ben een pure Turk.
pi_85889465
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

[..]

Wat en waar is niet hetzelfde, mijn beste. Maar verder heb ik wel gelijk, dat weet je toch :@.
Cool story, Hansel.
pi_85889481
Maar Ayça en Emel zijn toch ook gewoon superieur? Kunnen ze verder ook niks aan doen.
pi_85889484
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Sorry wik. :o Ik ging gewoon op zijn post af en scrollde niet verder.
Je stelt me teleur.
Cool story, Hansel.
pi_85889558
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef GenusButeo het volgende:
Maar Ayça en Emel zijn toch ook gewoon superieur? Kunnen ze verder ook niks aan doen.
O+
Ik ben een pure Turk.
pi_85889582
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je stelt me teleur.
graag gedaan :*
Ik ben een pure Turk.
pi_85889601
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat en waar is niet hetzelfde, mijn beste. Maar verder heb ik wel gelijk, dat weet je toch :@.
Dat je gelijk hebt is bij dezen bevestigd, want ik lees zelf ook niet goed, kennelijk. :')

Maar dat is ook al gezegd. Rechten. :{w
pi_85889612
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

[..]

Je kunt geen Tilburg studeren hè
pi_85889626
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Dat je gelijk hebt is bij dezen bevestigd, want ik lees zelf ook niet goed, kennelijk. :')

Maar dat is ook al gezegd. Rechten. :{w
Preciesjes.
Cool story, Hansel.
pi_85889649
Het valt me op dat ik weer actief word op fok nu school begint... _O-
Ik ben een pure Turk.
pi_85889651
Ik was wel te lui om terug te lezen verder ja :@
pi_85889656
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

graag gedaan :*
;)
Cool story, Hansel.
pi_85889702
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Oei, pas op voor de onbewuste superioriteit die je uitstraalt
Och daar ben ik niet bang voor. :+ Eerder benieuwd naar reacties van bepaalde leerlingen op bepaalde incidenten. :')
pi_85889711
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het valt me op dat ik weer actief word op fok nu school begint... _O-
Mag niet!!
pi_85889815
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ik ben een pure Turk.
pi_85889848
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Jammer. Ga je nog een bijbaantje zoeken in Tilburg?
Eerst ff m'n plekje vinden binnen de groep, daarna kijk ik wel verder :s)
pi_85889972
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
O+
pi_85889980
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat een liefde opeens, ben je in een goeie bui? Blij om weer met school te beginnen?
Cool story, Hansel.
pi_85889987
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef GenusButeo het volgende:
;)
pi_85889997
Omg :|W mn zusje durft geen spin weg te zuigen met de stofzuiger.
Ik ben een pure Turk.
pi_85890197
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

O+
Jij voelt tenminste de liefde itt sommige mensen hier. O+
Ik ben een pure Turk.
pi_85890221
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat een liefde opeens, ben je in een goeie bui? Blij om weer met school te beginnen?
Ben toch altijd in een goede bui. :D
Ik ben een pure Turk.
pi_85890231
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Je kunt geen Tilburg studeren hè
Kssst.
pi_85890555
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Kssst.
:P
pi_85891175
Succes met je assisstenschap Ali.

Ik ga slapen. Trusten iedereen.
pi_85891200
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij voelt tenminste de liefde itt sommige mensen hier. O+
Ik houd wel van liefde voelen O+
pi_85891404
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef IHVK het volgende:

Ik ook. Boks ouwe(tjes).
Cool story, Hansel.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:39:14 #182
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85891541
ik ook swaffel mijn tollie ouwe.. :z
pi_85893264
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef Disko.Krali het volgende:

[..]

Eerst ff m'n plekje vinden binnen de groep, daarna kijk ik wel verder :s)
Oké dan. Succes.
pi_85893323
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef IHVK het volgende:

Thaaanks!

Slaap lekker, Sinan & Wik.
pi_85893374
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ben toch altijd in een goede bui. :D
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_85893391
Ik bespeur een lichte overkill
pi_85893492
Speurneus.
pi_85893786
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef Ayca het volgende:
Speurneus.
_O-
pi_85894664
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:19 schreef Ayca het volgende:
Speurneus.
Droogkloot :P
pi_85903599
Ik zie er nu al tegen op. Dat om 7 uur opstaan. ;(
pi_85911579
Ik stond vandaag om 10 uur op. 8-)

En had maar 3 uurtjes les. :D

Begint goed. :7
pi_85915082
ik stond vandaag om 3 uur op, school is nog niet begonnen en mijn biologische klok is naar de klote. help :'(
pi_85915519
Arme jongen. Hoe oud ben jij eigenlijk, Bomil?
pi_85915621
Staat in mijn fobo
24-02-1993
17 dus
pi_85915660
Ik kijk nooit naar fobo's. Hm, oké.
pi_85916021
ik slaap elke dag om 5 uur snachts ofzo hoe kan ik dit fixen
pi_85916054
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Bomil het volgende:
Eerder slapen!
pi_85916081
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Bomil het volgende:
Overdag dingen doen zodat je moe wordt. :+
pi_85916099
Wegblijven van electronica, vroeg naar bed gaan en wachten tot je in slaap valt.
pi_85916117
Als er advies gegeven moet worden, zijn alle Turken opeens weer actief.
pi_85916229
Wat zijn we toch een behulpzaam volk. O+
pi_85916645
sizi seviyorum, maar het lukt me echt niet om vroeger te slapen.
overdag dingen doen om mezelf uit te putten ga ik proberen
pi_85917123
Broodje Mario :9
pi_85918341
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:18 schreef Rookert het volgende:
Broodje Mario :9
;( ik heb honger wat doe je man
pi_85919156
Moe.
Cool story, Hansel.
pi_85919329
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
Ik zie er nu al tegen op. Dat om 7 uur opstaan. ;(
Het is genieten. True story.
Cool story, Hansel.
pi_85922304
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:49 schreef Bomil het volgende:

[..]

;( ik heb honger wat doe je man
Denk aan je dikke party volgend weekend *O*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:34:22 #208
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85922372
wanneer is bayram? welke dag?
pi_85922730
9 september (woensdag?)
pi_85922881
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:43 schreef Disko.Krali het volgende:
9 september (woensdag?)
10 september toch
pi_85922915
9 september donderdag. Voor soennitische Turken die Diyanet (Turkse overheid) volgen dan.
pi_85923632
Wat een verdeeldheid onder de moslims.
Cool story, Hansel.
pi_85923805
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een verdeeldheid onder de moslims.
C'est la vie.
pi_85923869
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

C'est la vie.
Ga nou niet stoer doen, hoor!
Cool story, Hansel.
pi_85923924
adbsiabfb qadohqwiodehqwohdofh aodkjwoadjawdj!!!!
Cool story, Hansel.
pi_85925775
zo ik heb lekker gegeten
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:22:38 #217
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_85926629
Hoi turkse fokkers
Ja... echt!
pi_85926833
Sa :W
Ik ben een pure Turk.
pi_85928414
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
adbsiabfb qadohqwiodehqwohdofh aodkjwoadjawdj!!!!
Ja, inderdaad. Ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden.
pi_85928425
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Hoi turkse fokkers
Dag, kopieermachine!
pi_85928440
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sa :W
As.
pi_85928626
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ga nou niet stoer doen, hoor!
Doek toch nie!
pi_85928781
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Doek toch nie!
Ik las tussen de regels door en begreep je verborgen boodschap wel!
Cool story, Hansel.
pi_85928815
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh, ik had geen bijbedoelingen !
pi_85928907
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zijn post had maar één regel.
pi_85928971
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:11 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Zijn post had maar één regel.
De witregel onder zijn enkele zin was anders veelbetekenend.
Cool story, Hansel.
pi_85929017
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oh, ik had geen bijbedoelingen !
En kijk nou eens naar die spatie tussen 'bijbedoelingen' en dat uitroepteken. Wat voor luguber scheldwoord of nare opmerking heb je daar weggelaten?
Cool story, Hansel.
pi_85929047
:') ;(
pi_85929257
Ik heb jullie wel door. Het is gewoon een ordinair complot.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:19:39 #230
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_85929402
Merhaba? c_/
Ja... echt!
pi_85929543
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:19 schreef KopieerMachine het volgende:
Merhaba? c_/
bumblumbubmbluorum dingalum senilum vroem.
Cool story, Hansel.
pi_85929617
Wik blijf nou eens af van dat bier!
pi_85929655
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
Wik blijf nou eens af van dat bier!
Verkapte bedreiging dit! En het zou wat zijn als ik om 22:23 al dronken zou zijn :N. Gelukkig niet, Sinas. Mijn moeheid speelt mij parten.
Cool story, Hansel.
pi_85929763
Waarom mag je niet om half 11 dronken zijn? Zeg dan !
pi_85929791
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef IHVK het volgende:
Waarom mag je niet om half 11 dronken zijn? Zeg dan !
Dat is voor losers.
Cool story, Hansel.
pi_85929954
Ja ok je hebt een punt
pi_85930102
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:29 schreef IHVK het volgende:
Ja ok je hebt een punt
Of wil je soms zeggen dat ik een loser ben. Nou? Nou?

Ik klink nu wel als een bontkraagje met al deze ruziezoekende vragen.
Cool story, Hansel.
pi_85930160
pi_85930191
Nja je vragen zijn er wel iets te genuanceerd voor.

"Wat kijk je?". Volstaat meestal.
pi_85930473
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef IHVK het volgende:
Nja je vragen zijn er wel iets te genuanceerd voor.

"Wat kijk je?". Volstaat meestal.
Gelukkig, mijn bovengemiddelde intelligentie laat mij nooit en te nimmer in de steek.
Cool story, Hansel.
pi_85930603
wik, klote kind! :{
Ik ben een pure Turk.
pi_85930925
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
wik, klote kind! :{
Nou, zeg. ;( Dit heb ik niet verdiend! ;(
Cool story, Hansel.
pi_85931166
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nou, zeg. ;( Dit heb ik niet verdiend! ;(
wilde je bijna schattig noemen.. Maar dat ben jij helemaal niet. Kleine... Nee grote duivel :')
Ik ben een pure Turk.
pi_85931235
Onze lieve Ayca is meteen de eerste dag ijverig aan haat huiswerk! Nerdesin kiz ;(
Ik ben een pure Turk.
pi_85932960
Dat heb ik allang al af. :@
pi_85932966
Maar nu ga ik slapen. :*
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:31:40 #247
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85933020
pi_85933104
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:29 schreef Ayca het volgende:
Dat heb ik allang al af. :@
^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_85937815
mogguh
pi_85938291
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wilde je bijna schattig noemen.. Maar dat ben jij helemaal niet. Kleine... Nee grote duivel :')
Eén meter drieëntachtig reprezent.
Cool story, Hansel.
pi_85939843
Eerste dag al te laat....nice :')
Wel relaxed dat ik mag fokken in de klas... :P
pi_85948952
En weer richting huis... :)
pi_85948972
Stormlooptopiccccccccc :')
pi_85949345
Kijken jullie Genis Aile? Ik ga elke keer weer kapot. _O-
pi_85949356
Al een beetje matties gemaakt DK?
pi_85949566
Ik volgde genis aile.. :@ maar na heel wat missen niet meer
Ik ben een pure Turk.
pi_85949599
Vriendjes gemaakt tussen de 1e klassers swa
Ik ben een pure Turk.
pi_85951518
Nu bij IBgroep :r Mijn OV doet het niet omdat ik mezelf begin december zou hebben uitgeschreven voor mijn studie na 31 aug 2010 :{ na 4 uur van Uni naar DUO, naar NS naar Uni naar DUO te zijn gestuurd ben ik het spuugzat :( Wachttijd van een uur en het is hier fucking heet :r
pi_85951594
Bureaucratie O+
pi_85952174
Moe...
pi_85954956
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:36 schreef IHVK het volgende:
Al een beetje matties gemaakt DK?
Mja beetje rond gekeken. Best wel wat contact met mensen hier en daar.
Veel mensen komen uit Zeeland wat wel grappig is (meer dan de helft), had ik niet verwacht.
En een aantal Turkse meisjes in de klas...Had ik ook niet verwacht :s)
pi_85956256
Weer moe.
Cool story, Hansel.
pi_85956391
Echt he. ;(

En een nieuw rooster gekregen waardoor ik dinsdag maar de 1e 2 uur vrij heb ipv 3. :'(

pi_85956483
Arme jij.
Cool story, Hansel.
pi_85961355
quote:
Op woensdag 1 september 2010 08:18 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Eén meter drieëntachtig reprezent.
WTF, ik ben ook precies 1.83.
pi_85961523
Ik wacht op m'n avondeten onder het genot van een glas wijn.
pi_85961706
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik ook.
pi_85962038
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik ook.
Dit kan geen toeval zijn. We zijn gewoon één dezelfde persoon, zonder dat we het wisten.
Cool story, Hansel.
pi_85962484
Wik, kun jij me uitleggen wat appelig betekent?
Ik ben een pure Turk.
pi_85962549
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, kun jij me uitleggen wat appelig betekent?
Saai, moe of zo?

Moet je dit niet aan onze neerlandicus Ali vragen?
Cool story, Hansel.
pi_85962561
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(
Ik ben een pure Turk.
pi_85962581
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :'(
Heb ik het fout?
Cool story, Hansel.
pi_85962583
Ali is aan het eten denk ik :P
Ik ben een pure Turk.
pi_85962588
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Heb ik het fout?
Iemand zei dat ik appelig keek en dat is niet aardig. :D
Ik ben een pure Turk.
pi_85962607
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Iemand zei dat ik appelig keek en dat is niet aardig. :D
Wie gebruikt dat woord vandaag de dag in godsnaam nog?
Cool story, Hansel.
pi_85962637
pi_85962693
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wie gebruikt dat woord vandaag de dag in godsnaam nog?
Tjeerd :{
Ik ben een pure Turk.
pi_85963095
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Tjeerd :{
Hoe wist hij dat je appelig keek?
Cool story, Hansel.
pi_85963108
M'n msnafbeelding.. :P
Ik ben een pure Turk.
pi_85963121
Hij zei wel dat ik heel zwart haar heb, das dan weer een compliment. :7
Ik ben een pure Turk.
pi_85963165
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n msnafbeelding.. :P
Je kijkt gewoon altijd boos.
Cool story, Hansel.
pi_85963197
Op deze niet zo erg. :'( Als ik je msn had, zou ik showen!
Ik ben een pure Turk.
pi_85963323
Volgens mij had je die anders al :').
Cool story, Hansel.
pi_85963389
Kan je niet vinden, beste Wik.
Ik ben een pure Turk.
pi_85963531
:')...

Moet je mij maar niet blokkeren.
Cool story, Hansel.
pi_85963557
Nou, volgens mij had jij mij geblokkeerd. Kreeg net een verzoek van toevoegen... en zit op mobiel, kan niet tegen offliners. :')
Ik ben een pure Turk.
pi_85963647
Oh ja, ik had jou verwijderd :@ :@ :@.
Cool story, Hansel.
pi_85963724
pi_85963909
Je weet dat ik niet kan antwoorden. :|W
Ik ben een pure Turk.
pi_85968068
Tijd om te gaan slapen :O
nn
pi_85977392
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[..]

Dit kan geen toeval zijn. We zijn gewoon één dezelfde persoon, zonder dat we het wisten.
We zijn de onheilige drie-eenheid, jwz.
pi_85977414
Ik weet overigens niet wat 'appelig' betekent, maar het klinkt heel lomp.
pi_85977971
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[..]

:') hehehe
pi_85978436
Jullie drie nemen klonen wel heel serieus
pi_85981680
Lekker relaxde dag weer...nu op naar huis :)
Hopelijk haal ik de trein :P
pi_85988094
:O
pi_85988323
Leren *O*
pi_85988411
Heb alles voor morgen al op school gedaan. :7 Straks ga ik het huiswerk voor volgende week alvast maken. :P Dan hoef ik niks te doen in het weekend. O+
pi_85988773
_O_ Dat is de juiste instelling _O_
pi_85990684
Ik heb vannacht voor het eerst op m'n kamer geslapen, met een deken en een kussen die ik van een vriendin heb geleend, gewoon zo op het matras. :')

Ik had het koud, maar het was het waard.

/coolstory
pi_85990708
Ik ben trots op je, Aaitsj.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo