abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85815126

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
Cool story, Hansel.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:44:05 #2
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85815163
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85815479
'de' mag best worden weggelaten uit de TT hoor ^O^
pi_85815492
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
Dat mag.
Cool story, Hansel.
pi_85815677
Diplomatiek antwoord. Ik denk dat Wik erg geschikt als ambassadeur voor Nederland in Oman.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:58:29 #6
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_85815709
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:44 schreef turnazz het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:')
Trotse Belg.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:05:09 #7
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85815969
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Sasman het volgende:

[:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')]

Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
pi_85818204
Goedenavond.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_85818687
Insgelijks.
Cool story, Hansel.
pi_85819026
Beige of zwarte poncho
Ik ben een pure Turk.
pi_85819127
oO<
Farklı olanlar onların derdi
pi_85819404
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:41 schreef Disko.Krali het volgende:
oO<
:9
pi_85819536
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Beige of zwarte poncho
Oranje.
Cool story, Hansel.
pi_85819676
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Beige of zwarte poncho
Ik las België. :')
pi_85819731
Dat ik dAar niet aan heb gedacht
Ik ben een pure Turk.
pi_85819773
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat ik dAar niet aan heb gedacht
Inderdaad, stom van je.
Cool story, Hansel.
pi_85819775
Schandalig.
pi_85819867
Vanaf maandag geen vakantie meer...
pi_85820047
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:13 schreef Ayca het volgende:
Vanaf maandag geen vakantie meer...
Ik ook ;(.
Cool story, Hansel.
pi_85820096
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ook ;(.
En morgen moet ik nog alles kaften. :{ En mn bureau enz. opruimen. :') Dus dit is eigenlijk al de laatste dag. :'(
pi_85820662
I'm bored... :O
pi_85821841
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 23:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik ook ;(.
Ik ook
pi_85821892
Rechten toch? :P

Heb je er zin in? :s)
pi_85821980
Ik moet in totaal 4 uur per dag reizen.

Buiten dat heb ik er wel zin in ja
Maandag gaan we voor kennismaking naar concert van Caro Emerald :s)
pi_85822526
Damn 4 uur per dag.. :{

Tof ^O^ :D
pi_85824482
Sukkels heb je toch bij uitgaan, bijna ruzie met gozer die 'homo' riep toen ik bijna door hem heenliep toen ie idioot in de weg stond. Ik liep terug en vroeg of ie wou daten en toen blabla lulverhaal dat ie op kickboxen zat en niet meer mee mocht doen ofzo en dat ie in 3 sec los zou gaan :') Toen ben ik maar weggegaan, met dat soort gekken weet je t maar nooit. Had sowieso niet moeten reageren, maar was beetje aangeschoten enzo.

/coolstory

Trusten :W
pi_85824881
Coolstory.

Eindelijk weer thuis. :')
pi_85825101
Waar was je zo laat, Ay? :')

Ik kan niet meer slapen.
pi_85825102
D.K, waar ga je studeren?
pi_85825455
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:38 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik moet in totaal 4 uur per dag reizen.

Buiten dat heb ik er wel zin in ja
Maandag gaan we voor kennismaking naar concert van Caro Emerald :s)
Je bent gek, mang.
Cool story, Hansel.
pi_85825943
Concert gewerkt van o.a. Anouk en Direct gister, was leuk.
pi_85825965
Gratis muziek dus?
Cool story, Hansel.
pi_85825977
Ja, wel veel regen onweer en patat.
pi_85826064
Je doet alsof er iets mis is met patat!
Cool story, Hansel.
pi_85826077
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Je doet alsof er iets mis is met patat!
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!
pi_85826103
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tijdens het vasten of erna?
Cool story, Hansel.
pi_85826136
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Tijdens het vasten of erna?
Beide
  zondag 29 augustus 2010 @ 10:21:18 #38
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85826144
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:

[..]

he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkorn
pi_85826152
Nee.
pi_85826172
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Beide
Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.
Cool story, Hansel.
pi_85826253
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:21 schreef turnazz het volgende:

[..]

he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkorn
Nja oké je vraagt het wel lief.
pi_85826265
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.
Is viezer dan je denkt ;(
pi_85826277
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Is viezer dan je denkt ;(
Een gegeven paard....
Cool story, Hansel.
pi_85826394
Moet je nou morgen om 7.30 op? :o
pi_85826575
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:40 schreef IHVK het volgende:
Moet je nou morgen om 7.30 op? :o
Ja :r. En meteen 4 dagen van 9 - 6 op de uni zitten :'). Dat heb ik jaren niet meer gedaan :@. Ik weet niet of ik dit ga overleven.
Cool story, Hansel.
pi_85826717
Vandaag maak ik m'n kamer verdomme af, oké. Nja, bijna af dan.
pi_85826762
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Af.
Cool story, Hansel.
pi_85827121
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Af.
Gaat niet lukken. ;( Ik heb nog geen gordijnen. Verder heb ik nog servies, bestek en dat soort zooi nodig. Maar dat komt allemaal wel goed.
pi_85827194
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Procrastination *O*
pi_85831814
Omg GB I've to tell you something!!!
Ik ben een pure Turk.
pi_85832071
Gister bij uitgaan werd meisje om ID gevraagd toen ze bestelde, ze was 24 _O-
  zondag 29 augustus 2010 @ 15:10:24 #52
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85833570
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:27 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Gaat niet lukken. ;( Ik heb nog geen gordijnen. Verder heb ik nog servies, bestek en dat soort zooi nodig. Maar dat komt allemaal wel goed.
woon je op jezelf?
pi_85838448
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 05:44 schreef GenusButeo het volgende:
Waar was je zo laat, Ay? :')

Ik kan niet meer slapen.
Bij mn tante _O- :')

Het was 2 uur ofzo dus we besloten maar te blijven. :')

Net wakker. _O- :')
pi_85840813
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

Gezellig :D
pi_85841068
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja :r. En meteen 4 dagen van 9 - 6 op de uni zitten :'). Dat heb ik jaren niet meer gedaan :@. Ik weet niet of ik dit ga overleven.
Serieus? :o

Nu ga je erachter komen hoe ik me vorig jaar voelde. ;P
pi_85842300
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
nee hoor, het is niet voor niets een turkentopic
pi_85842486
Het regen zou dan logischer zijn.
pi_85842610
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:27 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

ga ze halen dan!
Cool story, Hansel.
pi_85842800
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 15:10 schreef turnazz het volgende:

[..]

woon je op jezelf?
Bijna wel, ja.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:22:26 #60
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85842828
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Omg GB I've to tell you something!!!
laat me raden, je bent ontmaagd door een kipkorn. :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:23:03 #61
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85842843
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Bijna wel, ja.
hoezo bijna?
eigen woning, of alleen een kamer?
pi_85842889
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik ga alweer slapen zo. Ben kapot. Ik kon na sahur niet meer slapen. Dat ik al m'n meubels vandaag in elkaar heb gezet heeft ook niet echt geholpen.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:24:33 #63
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85842903
ik ben namelijk van plan om op mezelf te wonen binnenkort en wil weten hoeveel het me totaal gaat kosten..
pi_85842916
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef turnazz het volgende:

[..]

laat me raden, je bent ontmaagd door een kipkorn. :')
:{
pi_85842950
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef turnazz het volgende:

[..]

hoezo bijna?
eigen woning, of alleen een kamer?
Omdat ik er nog mee bezig ben, zoals je net hebt gelezen. Ik ga op kamers.
  zondag 29 augustus 2010 @ 19:26:40 #66
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85842978
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Omdat ik er nog mee bezig ben, zoals je net hebt gelezen. Ik ga op kamers.
oh ok.. artik misafire geliriz.. c_/
pi_85843316
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef turnazz het volgende:

[..]

oh ok.. artik misafire geliriz.. c_/
Ehhh, ja.
pi_85843559
M'n ouders zijn terug thuis :P

Ik heb m'n cd's eindelijk binnen :P

En een waterpijp _O-
pi_85844084
Ik wil ook een waterpijp voor op m'n kamer.
pi_85848212
Ramadan gezellig.
pi_85848238
2 weken terug moesten we nog tot 21:22 wachten
pi_85849019
Hoeveel dagen nog?
pi_85849052
Ja he :D

Lasagne was lekker. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2010 21:25:42 ]
pi_85850389
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:25 schreef GenusButeo het volgende:
Hoeveel dagen nog?
9 september is het Suikerfeest. Dus 11 dagen.

Hé ik zei 9/11 op een sneaky manier.
pi_85850521
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Diskriminaziban!
Cool story, Hansel.
pi_85852440
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:

[..]

Bij ons is het dan 10 september, want Sjiieten zijn een dag later begonnen.
pi_85854408
Ff m'n nargile uitproberen :7
pi_85854992
Nargile :9
pi_85855604
luuuuuuuurrrrrrkkkkk

Alleen die citroensmaak is niet te doen :')
pi_85855639
Appel ftw _O_
pi_85855758
Morgen om kwart over 11 richting Tilburg...Concert van Caro Emerald :7
pi_85855913
Fanta pomelo :9
pi_85856313
Morgen boeken ophalen :'(. Emel gaat op tijd slapen
Ik ben een pure Turk.
pi_85856436
30 augustus is een belangrijke dag in de Turkse geschiedenis.
pi_85856526
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Morgen boeken ophalen :'(. Emel gaat op tijd slapen
Ik hoef gelukkig pas om half 4 mijn rooster op te halen. :D
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:00:09 #86
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85857365
30 Agustos Zafer Bayraminiz Kutlu Olsun *O*
pi_85857487
Cay, nargile, findik sekeri en ontbijtkoek...heerlijk
pi_85857502
..en ontbijtkoek :')
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:04:08 #89
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85857514
ontbijtkoek.. :|W w/
pi_85857575
Integreren mensen..Ontbijtkoek hoort erbij :7
pi_85857602
Zit overigens nog wel in verpakking, ik denk dat ik die maar niet open maak...Findik sekeri is best zoet
pi_85857610
Niks mis met ontbijtkoek hoor. :P Vond het alleen wat vreemd. :P
pi_85857685
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef Disko.Krali het volgende:
Zit overigens nog wel in verpakking, ik denk dat ik die maar niet open maak...Findik sekeri is best zoet
NEE ECHT :')
pi_85857791
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Niks mis met ontbijtkoek hoor. :P Vond het alleen wat vreemd. :P
Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan ontbijtkoek
Damn you Peijnburg! o|O
pi_85857810
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:09 schreef Ayca het volgende:

[..]

NEE ECHT :')
Tijd om alles op te ruimen...En een fles water erbij :7
pi_85857930
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef Disko.Krali het volgende:

[..]

Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan ontbijtkoek
Damn you Peijnburg! o|O
Ik heb het al heel lang niet meer gegeten. :P
pi_85858411
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik heb het al heel lang niet meer gegeten. :P
Ik had het ook al een tijd niet gegeten, maar als je er eenmaal aan begint

;(
pi_85858548
lol :')

Ook zo verslavingsgevoelig? :{
pi_85861312
Neeeeeeee!!!!!!@
Cool story, Hansel.
pi_85861344
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Serieus? :o

Nu ga je erachter komen hoe ik me vorig jaar voelde. ;P
Komend schooljaar nadert met rasse schreden! Ook voor jou.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')