quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat mag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
'de' mag best worden weggelaten uit de TT hoor
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Sasman het volgende:
[:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')]
En morgen moet ik nog alles kaften.quote:
Je bent gek, mang.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:38 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik moet in totaal 4 uur per dag reizen.
Buiten dat heb ik er wel zin in ja
Maandag gaan we voor kennismaking naar concert van Caro Emerald
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Je doet alsof er iets mis is met patat!
Tijdens het vasten of erna?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!
he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkornquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!
Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.quote:
Nja oké je vraagt het wel lief.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:21 schreef turnazz het volgende:
[..]
he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkorn
Is viezer dan je denktquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.
Jaquote:
Af.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Vandaag maak ik m'n kamer verdomme af, oké. Nja, bijna af dan.
Gaat niet lukken.quote:
Procrastinationquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Vandaag maak ik m'n kamer verdomme af, oké. Nja, bijna af dan.
woon je op jezelf?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.Ik heb nog geen gordijnen. Verder heb ik nog servies, bestek en dat soort zooi nodig. Maar dat komt allemaal wel goed.
Bij mn tantequote:Op zondag 29 augustus 2010 05:44 schreef GenusButeo het volgende:
Waar was je zo laat, Ay?
Ik kan niet meer slapen.
Gezelligquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij mn tante![]()
![]()
Het was 2 uur ofzo dus we besloten maar te blijven.![]()
Net wakker.![]()
Serieus?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. En meteen 4 dagen van 9 - 6 op de uni zitten
. Dat heb ik jaren niet meer gedaan
. Ik weet niet of ik dit ga overleven.
nee hoor, het is niet voor niets een turkentopicquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
'de' mag best worden weggelaten uit de TT hoor
ga ze halen dan!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.Ik heb nog geen gordijnen. Verder heb ik nog servies, bestek en dat soort zooi nodig. Maar dat komt allemaal wel goed.
Bijna wel, ja.quote:
laat me raden, je bent ontmaagd door een kipkorn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Omg GB I've to tell you something!!!
hoezo bijna?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij mn tante![]()
![]()
Het was 2 uur ofzo dus we besloten maar te blijven.![]()
Net wakker.![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef turnazz het volgende:
[..]
laat me raden, je bent ontmaagd door een kipkorn.
Omdat ik er nog mee bezig ben, zoals je net hebt gelezen. Ik ga op kamers.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef turnazz het volgende:
[..]
hoezo bijna?
eigen woning, of alleen een kamer?
oh ok.. artik misafire geliriz..quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Omdat ik er nog mee bezig ben, zoals je net hebt gelezen. Ik ga op kamers.
Ehhh, ja.quote:
Diskriminaziban!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
9 september is het Suikerfeest. Dus 11 dagen.
Hé ik zei 9/11 op een sneaky manier.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
9 september is het Suikerfeest. Dus 11 dagen.
Hé ik zei 9/11 op een sneaky manier.
Ik hoef gelukkig pas om half 4 mijn rooster op te halen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Morgen boeken ophalen. Emel gaat op tijd slapen
NEE ECHTquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef Disko.Krali het volgende:
Zit overigens nog wel in verpakking, ik denk dat ik die maar niet open maak...Findik sekeri is best zoet
Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan ontbijtkoekquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Niks mis met ontbijtkoek hoor.Vond het alleen wat vreemd.
Ik heb het al heel lang niet meer gegeten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan ontbijtkoek
Damn you Peijnburg!
Ik had het ook al een tijd niet gegeten, maar als je er eenmaal aan begintquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang niet meer gegeten.
Komend schooljaar nadert met rasse schreden! Ook voor jou.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Serieus?
Nu ga je erachter komen hoe ik me vorig jaar voelde. ;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |