quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat mag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
'de' mag best worden weggelaten uit de TT hoor
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Sasman het volgende:
[:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')]
En morgen moet ik nog alles kaften.quote:
Je bent gek, mang.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:38 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik moet in totaal 4 uur per dag reizen.
Buiten dat heb ik er wel zin in ja
Maandag gaan we voor kennismaking naar concert van Caro Emerald
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Je doet alsof er iets mis is met patat!
Tijdens het vasten of erna?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!
he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkornquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!
Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.quote:
Nja oké je vraagt het wel lief.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:21 schreef turnazz het volgende:
[..]
he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkorn
Is viezer dan je denktquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.
Jaquote:
Af.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Vandaag maak ik m'n kamer verdomme af, oké. Nja, bijna af dan.
Gaat niet lukken.quote:
Procrastinationquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Vandaag maak ik m'n kamer verdomme af, oké. Nja, bijna af dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |