quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat mag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
'de' mag best worden weggelaten uit de TT hoor
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Sasman het volgende:
[:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')]
En morgen moet ik nog alles kaften.quote:
Je bent gek, mang.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:38 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik moet in totaal 4 uur per dag reizen.
Buiten dat heb ik er wel zin in ja
Maandag gaan we voor kennismaking naar concert van Caro Emerald
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Je doet alsof er iets mis is met patat!
Tijdens het vasten of erna?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!
he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkornquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je 6 uur lang patat had geschept!
Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.quote:
Nja oké je vraagt het wel lief.quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:21 schreef turnazz het volgende:
[..]
he IHVK mag ik een patatje oorlog met uitjes + 2 kipkorn
Is viezer dan je denktquote:Op zondag 29 augustus 2010 10:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ik gedaan zou hebben, hoor! Een iftar bestaande uit meer friet dan ik in mijn hele leven gegeten heb.
Jaquote:
Af.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Vandaag maak ik m'n kamer verdomme af, oké. Nja, bijna af dan.
Gaat niet lukken.quote:
Procrastinationquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef GenusButeo het volgende:
Vandaag maak ik m'n kamer verdomme af, oké. Nja, bijna af dan.
woon je op jezelf?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.Ik heb nog geen gordijnen. Verder heb ik nog servies, bestek en dat soort zooi nodig. Maar dat komt allemaal wel goed.
Bij mn tantequote:Op zondag 29 augustus 2010 05:44 schreef GenusButeo het volgende:
Waar was je zo laat, Ay?
Ik kan niet meer slapen.
Gezelligquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij mn tante![]()
![]()
Het was 2 uur ofzo dus we besloten maar te blijven.![]()
Net wakker.![]()
Serieus?quote:Op zondag 29 augustus 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. En meteen 4 dagen van 9 - 6 op de uni zitten
. Dat heb ik jaren niet meer gedaan
. Ik weet niet of ik dit ga overleven.
nee hoor, het is niet voor niets een turkentopicquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:52 schreef Rookert het volgende:
'de' mag best worden weggelaten uit de TT hoor
ga ze halen dan!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gaat niet lukken.Ik heb nog geen gordijnen. Verder heb ik nog servies, bestek en dat soort zooi nodig. Maar dat komt allemaal wel goed.
Bijna wel, ja.quote:
laat me raden, je bent ontmaagd door een kipkorn.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
Omg GB I've to tell you something!!!
hoezo bijna?quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij mn tante![]()
![]()
Het was 2 uur ofzo dus we besloten maar te blijven.![]()
Net wakker.![]()
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:22 schreef turnazz het volgende:
[..]
laat me raden, je bent ontmaagd door een kipkorn.
Omdat ik er nog mee bezig ben, zoals je net hebt gelezen. Ik ga op kamers.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:23 schreef turnazz het volgende:
[..]
hoezo bijna?
eigen woning, of alleen een kamer?
oh ok.. artik misafire geliriz..quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:26 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Omdat ik er nog mee bezig ben, zoals je net hebt gelezen. Ik ga op kamers.
Ehhh, ja.quote:
Diskriminaziban!quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
9 september is het Suikerfeest. Dus 11 dagen.
Hé ik zei 9/11 op een sneaky manier.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
9 september is het Suikerfeest. Dus 11 dagen.
Hé ik zei 9/11 op een sneaky manier.
Ik hoef gelukkig pas om half 4 mijn rooster op te halen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
Morgen boeken ophalen. Emel gaat op tijd slapen
NEE ECHTquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:06 schreef Disko.Krali het volgende:
Zit overigens nog wel in verpakking, ik denk dat ik die maar niet open maak...Findik sekeri is best zoet
Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan ontbijtkoekquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Niks mis met ontbijtkoek hoor.Vond het alleen wat vreemd.
Ik heb het al heel lang niet meer gegeten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:12 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan ontbijtkoek
Damn you Peijnburg!
Ik had het ook al een tijd niet gegeten, maar als je er eenmaal aan begintquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb het al heel lang niet meer gegeten.
Komend schooljaar nadert met rasse schreden! Ook voor jou.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Serieus?
Nu ga je erachter komen hoe ik me vorig jaar voelde. ;P
Hij moet geen zorgen maken.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n nichtje die nu n brugpieper is, is superzenuwachtig haha. Hele tijd vragen stellen nu, zegt ze ineens: maar ik ben aan het stoelendansen op habbo, doei.
Daarmee maakt ze wel vriendenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n nichtje die nu n brugpieper is, is superzenuwachtig haha. Hele tijd vragen stellen nu, zegt ze ineens: maar ik ben aan het stoelendansen op habbo, doei.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
wil wel maar kan niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:13 schreef GenusButeo het volgende:
O, dus daar ga je studeren. Succes met het heen en weer reizen.
Wil je niet op kamers gaan?
Hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:06 schreef Disko.Krali het volgende:
ben nu in willem II stadion wachtend op caro
Kwam toen ik de bus inging toevallig een meisje tegen uit Zeeland die dezelfde opleiding doet lol.
Hoe groot is die kans nou
Is ze leuk?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:09 schreef Disko.Krali het volgende:
Ook zij moet elke dag met de trein..grappig
Hehequote:
Hehehquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ayca dit jaar samen 5vwo. We gaan over.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zelf gereden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Vandaag in Amsterdam, Amstelveen, Badhoeverderp, Lijnden, Den Haag en Rotterdam geweest.
Auto toer, was wel vet.
Laatste paar dagen voor einde van de vakantie..
Zo, Rotterdam moet wel een hele ervaring voor je zijn geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Vandaag in Amsterdam, Amstelveen, Badhoeverderp, Lijnden, Den Haag en Rotterdam geweest.
Auto toer, was wel vet.
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
7 uur opstaan, 9 uur lang training, ziek.
Op zich wel tof, maar er waren wat minpuntjes.quote:
Rechtenquote:
Gelukkig is er fok als uitplaatklep.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Op zich wel tof, maar er waren wat minpuntjes.
Je weet het.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gelukkig is er fok als uitplaatklep.
Okeequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:07 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ok meisje, niet lelijk ofzo maar ook geen love at first sight
Oja, je hebt je rijbewijs he. Ook zelf gereden?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef IHVK het volgende:
Auto toer, was wel vet.
Jemig, zijn jullie vandaag zo moe dat je niet meer leest?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oja, je hebt je rijbewijs he. Ook zelf gereden?
Hoe bedoel je? Ik vraag gwn of die zelf gereden heeft en dat staat toch niet in zn post.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jemig, zijn jullie vandaag zo moe dat je niet meer leest?
he zullen we gaat fietsen..quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vraag gwn of die zelf gereden heeft en dat staat toch niet in zn post.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jemig, zijn jullie vandaag zo moe dat je niet meer leest?
quote:
quote:
Emel, alsjeblieft.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik vraag gwn of die zelf gereden heeft en dat staat toch niet in zn post.
Jammer. Ga je nog een bijbaantje zoeken in Tilburg?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:28 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
wil wel maar kan niet.
geen geld ervoor atm
Wat een toeval. Bij ons komt er ook een vmboschool...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Ayca het volgende:
Omdat we ons oude gebouw gerenoveerd wordt zitten we bij een vmbobasis school.. Gaat leuk worden![]()
Oei, pas op voor de onbewuste superioriteit die je uitstraaltquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Ayca het volgende:
Omdat we ons oude gebouw gerenoveerd wordt zitten we bij een vmbobasis school.. Gaat leuk worden![]()
quote:
Volgens mij heb je gelijk, Wik.quote:
Wat en waar is niet hetzelfde, mijn beste. Maar verder heb ik wel gelijk, dat weet je tochquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je gelijk, Wik.
Je stelt me teleur.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry wik.Ik ging gewoon op zijn post af en scrollde niet verder.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef GenusButeo het volgende:
Maar Ayça en Emel zijn toch ook gewoon superieur? Kunnen ze verder ook niks aan doen.
Dat je gelijk hebt is bij dezen bevestigd, want ik lees zelf ook niet goed, kennelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat en waar is niet hetzelfde, mijn beste. Maar verder heb ik wel gelijk, dat weet je toch.
Je kunt geen Tilburg studeren hèquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij heb je gelijk, Wik.
Preciesjes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat je gelijk hebt is bij dezen bevestigd, want ik lees zelf ook niet goed, kennelijk.
Maar dat is ook al gezegd. Rechten.
Och daar ben ik niet bang voor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oei, pas op voor de onbewuste superioriteit die je uitstraalt
Mag niet!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het valt me op dat ik weer actief word op fok nu school begint...
Eerst ff m'n plekje vinden binnen de groep, daarna kijk ik wel verderquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jammer. Ga je nog een bijbaantje zoeken in Tilburg?
Wat een liefde opeens, ben je in een goeie bui? Blij om weer met school te beginnen?quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:06 schreef GenusButeo het volgende:
Maar Ayça en Emel zijn toch ook gewoon superieur? Kunnen ze verder ook niks aan doen.
Ben toch altijd in een goede bui.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een liefde opeens, ben je in een goeie bui? Blij om weer met school te beginnen?
Kssst.quote:
Ik houd wel van liefde voelenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij voelt tenminste de liefde itt sommige mensen hier.
Ik ook. Boks ouwe(tjes).quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef IHVK het volgende:
Succes met je assisstenschap Ali.
Ik ga slapen. Trusten iedereen.
Oké dan. Succes.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Eerst ff m'n plekje vinden binnen de groep, daarna kijk ik wel verder
Thaaanks!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:32 schreef IHVK het volgende:
Succes met je assisstenschap Ali.
Ik ga slapen. Trusten iedereen.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben toch altijd in een goede bui.
quote:
Eerder slapen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Bomil het volgende:
ik slaap elke dag om 5 uur snachts ofzo hoe kan ik dit fixen
Overdag dingen doen zodat je moe wordt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Bomil het volgende:
ik slaap elke dag om 5 uur snachts ofzo hoe kan ik dit fixen
Het is genieten. True story.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
Ik zie er nu al tegen op. Dat om 7 uur opstaan.
C'est la vie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een verdeeldheid onder de moslims.
Ja, inderdaad. Ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
adbsiabfb qadohqwiodehqwohdofh aodkjwoadjawdj!!!!
Dag, kopieermachine!quote:
As.quote:
Oh, ik had geen bijbedoelingen !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las tussen de regels door en begreep je verborgen boodschap wel!
Zijn post had maar één regel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las tussen de regels door en begreep je verborgen boodschap wel!
En kijk nou eens naar die spatie tussen 'bijbedoelingen' en dat uitroepteken. Wat voor luguber scheldwoord of nare opmerking heb je daar weggelaten?quote:
Verkapte bedreiging dit! En het zou wat zijn als ik om 22:23 al dronken zou zijnquote:
Dat is voor losers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:25 schreef IHVK het volgende:
Waarom mag je niet om half 11 dronken zijn? Zeg dan !
Of wil je soms zeggen dat ik een loser ben. Nou? Nou?quote:
Gelukkig, mijn bovengemiddelde intelligentie laat mij nooit en te nimmer in de steek.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:32 schreef IHVK het volgende:
Nja je vragen zijn er wel iets te genuanceerd voor.
"Wat kijk je?". Volstaat meestal.
wilde je bijna schattig noemen.. Maar dat ben jij helemaal niet. Kleine... Nee grote duivelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, zeg.Dit heb ik niet verdiend!
Eén meter drieëntachtig reprezent.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wilde je bijna schattig noemen.. Maar dat ben jij helemaal niet. Kleine... Nee grote duivel
Mja beetje rond gekeken. Best wel wat contact met mensen hier en daar.quote:
WTF, ik ben ook precies 1.83.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eén meter drieëntachtig reprezent.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
WTF, ik ben ook precies 1.83.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
WTF, ik ben ook precies 1.83.
Dit kan geen toeval zijn. We zijn gewoon één dezelfde persoon, zonder dat we het wisten.quote:
Saai, moe of zo?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, kun jij me uitleggen wat appelig betekent?
Wie gebruikt dat woord vandaag de dag in godsnaam nog?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iemand zei dat ik appelig keek en dat is niet aardig.
Tjeerdquote:Op woensdag 1 september 2010 20:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie gebruikt dat woord vandaag de dag in godsnaam nog?
We zijn de onheilige drie-eenheid, jwz.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Dit kan geen toeval zijn. We zijn gewoon één dezelfde persoon, zonder dat we het wisten.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[..]
Dit kan geen toeval zijn. We zijn gewoon één dezelfde persoon, zonder dat we het wisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |