abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85805723
Ik ben een student en heb afgelopen 2 jaar Bedrijfseconomie op de school HES / HVA Amsterdam gestudeerd.

Nu het probleem, ten eerste heb ik mijn propedeuse niet gehaald in 2 jaar tijd. Gevolg is dat je dan een bindend studieadvies krijgt.

Alleen nu is het feit dat ik vind dat dit niet eerlijk is verlopen.

Op donderdag 1 juli heb ik de laatste toets voor de propedeuse gemaakt. Oftewel de alles of niks toets.

Alleen nu is het geval dat ik na hard werken en studeren dit tentamen niet heb behaald, had namelijk een 4,0.

Ik ben nog in beroep gegaan tegen de uitslag omdat het tentamen een VWO- tentamen was waarbij andere literatuur voor voorgeschreven stond. Hierdoor stonden er vragen in het tentamen die niet in de stof uitgebreid besproken stonden. Natuurlijk waren er enkele overeenkomsten met mijn literatuur maar het feit dat er alleen al 1 vraag instond waarbij in mijn literatuur 4 pagina's over instonden theoretisch beschreven en niet in rekenkundig model is niet acceptabel. Het beroep werd echter niet serieus genomen. Ze bagatelliseerde dit verhaal door te vertellen dat dit wel vaker gebeurde, dat er VWO-tentamens gekopieerd worden.

Probleem 2 is het volgende:

Er is mij verteld in de maand juli dat ik kan blijven zitten op deze school indien ik 40 punten v.d. 60 zou hebben behaald in het 2e studiejaar. Het vervelende hiervan is dat ik dit niet van te voren wist. Over dit systeem stond niks vermeld in de studiegids of ergens anders.

Hierdoor heb ik voor bepaalde tentamens niet mijn uiterste best gedaan en zelfs sommigen geskipt.

Ik heb uiteindelijk maar 27 studiepunten behaald in het 2e studiejaar. Tevens sta ik voor Nederlands een 5,46 maar omdat de docent niet van mijn 3,0 een 3,1 wil maken heb ik dat niet gehaald. Statistisch gezien betekent dit de BAS ( Bindend studie advies) waardoor ik van school moet.

Echter, ik heb voor 4 vakken 1 kans gekregen om het te behalen, dit zijn 3 vakken waarbij 3 punten te verdienen valt, en 1 vak 4 studiepunten. Dit maakt een totaal van 3*3+1*4 = 13 punten. Theoretisch gezien zou ik dus op 40 punten kunnen staan.

Hoe komt dit vraagt u nu zeker af?

Ik zal het even in een tabel zetten over welke toetsen het gaat:

Algemene Economie 3 punten

Belastingrecht 3 punten

Cost accounting 3 punten

Project jaarverslag 4 punten

De 1e 3 tentamens met de bijbehorende 3 punten, stonden vastgelegd voor januari 2010 ( 1e semester toetsen )om ze dan te maken. Ik heb me destijds niet ingeschreven voor die toetsen omdat ik ook Propedeuse toetsen had. ( stond op 46 punten ).

Tevens waren er in de maanden november - december 2009 uitermate vervelende privé-omstandigheden waardoor de concentratie weg was. Deze privé-omstandigheid ( probleem 3 ) heb ik destijds niet gemeld omdat ik sociaal niet in staat was om dat te vertellen. Ik heb dit uiteindelijk wel gedaan in de maand juli 2010. Bij het bindend studieadvies wat ik deze week opnieuw heb gekregen na beroepschrift is daar geen rekening mee gehouden.

Maar goed, de achterliggende gedachte was om die 3 tentamens ( AEC, BER, KOS) in juni ( T4) te gaan maken.

Echter. dat kon niet omdat ik in juni ( T4) ook toetsen had van het 2e semester en je niet tegelijk toetsen kon maken vertelde de school.

Hierdoor heb ik dus maar 1 kans gehad eind juni, in de herkansingsweek, maar ik heb ze niet behaald, 2 heb ik er niet gemaakt en voor Cost Accounting had ik een 3,6 na niet goed geleerd te hebben.

Project jaarverslag was een 2e semester ( januari – mei ) vak, dit is een project opdracht waarbij ik een onvoldoende voor kreeg. Maar omdat ik het vak in het 2e semester kreeg heb ik geen kans gehad op een herkansing, die was gepland begin september 2010.

Dit heb ik ook tegen de school verteld maar ze bagatelliseren het probleem door te zeggen dat ik me maar had moeten inschrijven in januari. Ik wist niet van deze regel ( staat nergens vastgelegd) dus dit is niet eerlijk vind ik want 2 kansen voor een toets of 1 kans voor een toets verschilt nog wel.

Ik vind dat ik recht heb om in het 2e half jaar te blijven zitten omdat de communicatie niet goed is gegaan en niet wist over de 40 punten grens en over het niet mogen maken van 1e semester toetsen in het 2e semester. Tevens is er heel makkelijk gedacht over de privé-omstandigheden.

Nu is de vraag, nu jullie dit gelezen heeft, heb ik recht van spreken en kan ik met behulp van een advocaat of iemand anders of geeft u de school gelijk?

Ik hoop spoedig van jullie te vernemen.
pi_85805843
wel makkelijk om je continu verschuilen achter :"weet ik niet"...ik neem aan, als het niet in de schoolgids staat, je dit wel uitgebreid vertellen..zo niet, dan zijn er toch meer mensen zoals jij?

als ik je verhaal zo hoor, ligt het aan je eigen motivatie en discipline, je hebt zat kansen gehad om je cijfers omhoog te halen of je tentamens te halen..

ik hoop dat commissie je geen kansen meer geeft ^O^
pi_85805999
Als je in december/ januari last gehad hebt van iets waardoor je je niet kon concentreren had je dat meteen aan moeten geveen.

Imho zijn er iets te veel zaken die jou van een positief bindend studie advies afhouden.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:22:16 #4
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_85806033
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:14 schreef brunette82 het volgende:

ik hoop dat commissie je geen kansen meer geeft ^O^
quote:
Studierichting mbo
Jaloers?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_85806081
'Hierdoor heb ik voor bepaalde tentamens niet mijn uiterste best gedaan en zelfs sommigen geskipt.'

Dude, eigen schuld.
Death solves all problems: no man, no problem.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:28:01 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85806158
quote:
Alleen nu is het feit dat ik vind dat dit niet eerlijk is verlopen.
Dit is zo'n suffe opmerking. Er is geen enkel feit, je hebt alleen de mening dat het niet eerlijk verlopen is.

Succes verder met de situatie, maar uit de OP maak ik op dat je er een zooitje van hebt gemaakt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_85806206
"Tevens sta ik voor Nederlands een 5,46 maar omdat de docent niet van mijn 3,0 een 3,1 wil maken heb ik dat niet gehaald."

Waarom zou je docent dat doen...

Ik zou het niet proberen als ik jou was.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:30:56 #8
57386 speedfreaxs
In hoc signo vincis
pi_85806238
TS, heb je er wel eens het idee gehad dat de opleiding je niet ligt? Je geeft zelf aan dat je niet maximaal voor je tentamens bent gegaan, of ze hebt geskipt.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:31:05 #9
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_85806241
tja TS ie erg lui geweest en moet nu de prijs betalen. Daar heb ik natuurlijk geen medelijden mee.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:31:06 #10
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85806243
Ik heb nu nog één keer de OP gelezen en jéézus, het wordt met elke lichting studenten erger :'). Wat een gezeur allemaal :{. Informeer jezelf goed, geef problemen tijdig aan en doe gewoon je stinkende best, dan is het echt niet zo lastig om een studie normaal te doorlopen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:31:42 #11
289263 Brerius
wie strooit, die oogst
pi_85806258
Je punten zijn ook niet van de beste hé. Als je nou eens je best doet en zorgt dat je niet telkens met de hakken over de sloot bent, dat je een ruime voldoende scoort zodat de leraar / lerares je niet hoef te matsen.
Je doet gewoon goed je best, je knalt min 3 uur per dag of je gaat gewoon een niveau lager wat dan beter bij je past.

Altijd dat gezeik dat het nooit je eigen schuld is en altijd de tijd van de leraren te moeten verdoen :r :r :r :r
pi_85806268
Nja, helaas, je hebt niet genoeg je best gedaan. Aan het einde kwam je er waarschijnlijka chter en nu heb je pech. Terecht dus, want dit is dus wel errug zonde van ons belastinggeld. Misschien maar een niveautje lager doen dan. Of op eigen kosten, zonder ons belastinggeld.
Whatever...
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:32:09 #13
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_85806270
Als ik het zo lees haal je kutcijfers, ben je niet gemotiveerd om te leren en denk je dat het oneerlijk is dat een 3 gewoon een 3 blijft en een 5.46 geen 5.5 wordt. Dude, als je op de rand blijft zitten kun je er wel eens vanaf vallen. Dat is nu gebeurd, had je maar een buffer op moeten bouwen.
Veel succes met je nieuwe studie.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:32:27 #14
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_85806275
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef Fritselias het volgende:
Hierdoor heb ik voor bepaalde tentamens niet mijn uiterste best gedaan en zelfs sommigen geskipt.
Hier ben ik afgehaakt.

Had je maar beter je best moeten doen.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:34:47 #15
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_85806327
quote:
Natuurlijk waren er enkele overeenkomsten met mijn literatuur maar het feit dat er alleen al 1 vraag instond waarbij in mijn literatuur 4 pagina's over instonden theoretisch beschreven en niet in rekenkundig model is niet acceptabel. Het beroep werd echter niet serieus genomen.
Daar kan ik inkomen!
censuur :O
pi_85806622
Jeetje kerel, ben je een debiel ofzo? :') Het is je eigen schuld, je hebt niet goed je best gedaan en je gaat zelfs niet naar sommige tentamens. Verder, waarom zou een docent een 3,1 van een 3,0 maken als je een 3,0 hebt gehaald? Het is je eigen schuld. Veel succes met een nieuwe studie.
pi_85806733
Sorry hoor maar hoe krijg je het voor elkaar.

Persoonlijke problemen is 1 ding, maar dat kan je niet slechts achteraf gaan roepen.. je kende de gevolgen van het niet halen van je propedeuse. In mijn ervaring worden er met dat soort dingen wel rekening gehouden, als je het van te voren aangeeft. Leuk om te doen nee.. maar zo zijn er wel meer dingen.

En waarom ga je in hemelsnaam tentamens voor het 2e jaar zitten maken terwijl je nog dingen uit je p moet doen.. die tentamens uit het 2e jaar kan je desnoods nog 5 jaar uitstellen. Beetje vreemde prioriteit op dat moment.

quote:
Hierdoor heb ik dus maar 1 kans gehad eind juni, in de herkansingsweek, maar ik heb ze niet behaald, 2 heb ik er niet gemaakt en voor Cost Accounting had ik een 3,6 na niet goed geleerd te hebben.
Ja gast wat wil je nou, zelfs de kansen die je krijgt pak je niet.. voor 2 tentames kom je niet eens opdagen (doe dan minstens een poging, weet je volgende keer ook wat je kan verwachten als je het niet haalt) en voor het 3e tentamen heb je ondanks dat je tijd zat had niet goed geleerd.

En wat moet je doen om een onvoldoende te halen voor een project uit de P.. bij ons kwam het wel voor dat je een paar dingen moest aanpassen maar om echt een onvoldoende te krijgen moet je volgens mij aardig de plank misslaan met je tikwerk.

Doe je klasgenoten een plezier en houd er mee op. Als je nog eens ergens een opleiding gaat volgen doe je er verstandig aan dit iets serieuzer te nemen ipv deze 'ze maken wel een uitzondering voor mij omdat ze me niet alles hebben aangereikt op een zilveren dienblad' toestand.
pi_85806796
Ben je niet een beetje laat om in beroep te gaan?
pi_85807090
2ejaars HBO'er en klagen om een VWO-toets? Een dergelijk niveau mag je dan wel hebben toch?

Je moet ook zelf achter je zooi aangaan, en niet achteraf klagen dat het nergens gemeld is. Bovendien, ookal ben je er niet toe in staat, moet je je prive-problemen melden, want achteraf weet je zelf ook best wel dat iedereen die het niet haalt een dergelijk verhaal kan verzinnen. En tja, het is wel eigen schuld... als je tentamens skipt. Zuur voor je dat je docent je cijfer niet wilde ophogen, maar je bent niet de enige die op 1/10 genaaid wordt. Zelf, en met mij vast heel veel anderen die het ook meegemaakt hebben.
pi_85807137
Voor gasten zoals jij bestaat de BSA, en na het lezen van je OP kan ik me niet ontrekken aan een gevoel van gerechtigheid.
pi_85807208
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:06 schreef Boudibou het volgende:
Zuur voor je dat je docent je cijfer niet wilde ophogen, maar je bent niet de enige die op 1/10 genaaid wordt. Zelf, en met mij vast heel veel anderen die het ook meegemaakt hebben.
Hoezo "zuur" en "genaaid"? Als je een 3 haalt verdien je geen 3.1. Helemaal niet met de instelling van TS.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:14:44 #22
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85807247
Ik snap ook niet waar TS het gore lef vandaan haalt om bij de docent te gaan janken om een verhoging naar een 3,1 :'). Ook dat is gewoon een kutcijfer voor een tentamen, waar je vast wel op zijn minst een vijfje had kunnen halen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:28:06 #23
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_85807513
Cijfers ophogen van een 3.0 naar een 3.1 om nog net een 5.5 gemiddeld te staan :') Dat is wel het meest trieste dat ik ooit gehoord heb van een student.
Ga je dat ook trots vertellen tijdens een sollicitatiegesprek? Flikker toch op, je doet maar lekker een nieuwe studie en kijk maar of je dan wel je best kunt doen.
pi_85807565
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:12 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Hoezo "zuur" en "genaaid"? Als je een 3 haalt verdien je geen 3.1. Helemaal niet met de instelling van TS.
Dat het niet-ophogen terecht is, heb je gelijk, maar het blijft zuur voor hem. En tja,,ik weet hoe het voelt om een 5,46 te staan en dat het naar beneden wordt afgerond. Zo zijn de regels, maar je voelt je wel degelijk genaaid. En als je mijn verhaal gelezen had, de rest, dan mag het ook duidelijk zijn dat hij het aan zichzelf te wijten heeft.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:32:04 #25
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_85807618
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:30 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Dat het niet-ophogen terecht is, heb je gelijk, maar het blijft zuur voor hem. En tja,,ik weet hoe het voelt om een 5,46 te staan en dat het naar beneden wordt afgerond. Zo zijn de regels, maar je voelt je wel degelijk genaaid. En als je mijn verhaal gelezen had, de rest, dan mag het ook duidelijk zijn dat hij het aan zichzelf te wijten heeft.
Niets genaaid voelen. Als je graag altijd op het randje wilt zitten moet je het maar accepteren als je ook een keer aan de andere kant van het randje beland.
pi_85807639
Al haal ik een 3,1 en sta ik gemiddeld een 5,5, ben ik nog genaaid. Ik moet namelijk voor alles een voldoende halen. Gewoon overal invoeren, dan rot iedereen die er geen zin in heeft na het eerste jaar lekker op. Niks compensatie.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:35:26 #27
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_85807694
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Al haal ik een 3,1 en sta ik gemiddeld een 5,5, ben ik nog genaaid. Ik moet namelijk voor alles een voldoende halen. Gewoon overal invoeren, dan rot iedereen die er geen zin in heeft na het eerste jaar lekker op. Niks compensatie.
Nog een betere manier. Dat gereken met gemiddeldes altijd van kansloze studenten die de ruggegraat niet hebben om gewoon te leren of op een andere manier de stof te beheersen :{w
pi_85807712
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:35 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nog een betere manier. Dat gereken met gemiddeldes altijd van kansloze studenten die de ruggegraat niet hebben om gewoon te leren of op een andere manier de stof te beheersen :{w
Ja, bij ons wordt je dan gewoon van school afgetrapt. :+
pi_85807866
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Niets genaaid voelen. Als je graag altijd op het randje wilt zitten moet je het maar accepteren als je ook een keer aan de andere kant van het randje beland.
Tis goed jongen..
pi_85807938
Een advocaat in de hand nemen omdat je te dom bent voor een HBO-opleiding. Sneu.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_85807965
Sowieso 3en halen, wat een faler ben je dan.
pi_85807991
Je hebt 2 jaar de tijd gehad om een 1 jarig schooljaar te halen. Toch vind je het niet eerlijk.
pi_85808013
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ja, bij ons wordt je dan gewoon van school afgetrapt. :+
Bij ons niet, echt wonderlijk hoe weinig mensen er een bsa hebben gekregen. Op de een of andere manier komen zelfs de grootste dwazen waarvan je dacht ze na een jaar kwijt te zijn nog vrolijk mee naar het 3e jaar.

toen ik begon stond dit nog goed aangeschreven :') nou als het hier dan al zo gaat..

das mede de reden dat ik me oprecht afvraag hoe ts het zo ver laat komen.. en dan nog zeggen dat je genaaid bent ook.
pi_85808028
He bah maar 1 topic van ts.

Volgens mij was succesful troll succesful enzo..
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:55:30 #35
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85808125
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Daar kan ik inkomen!
Het is inderdaad vervelend, maar een tentamen valt of staat niet op basis van 1 vraag. Dus om het daar nu op te gooien.

Als ik het verhaal in de OP zo lees, dan vind ik het niet vreemd dat je een bindend studieadvies hebt gekregen. Jammer voor je TS, maar ik denk dat het sowieso verstandiger is om te kijken naar een nieuwe studie. Blijkbaar ligt dit vakgebied je niet..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_85808727
TS durft niet meer te reageren :P
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:27:26 #37
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_85808792
Voor dit soort figuren heeft men dat hele bindende studieadvies uitgevonden. Hoe kun je in twee jaar nou je propedeuse niet halen? Wat doe je met al die 3-en en andere afzichtelijke onvoldoendes op je lijst? Als je een drie haalt heb je of geen flikker gedaan, of moet je naar het MBO, vriend. Maar het is gewoon het eerste, want je hebt ook tentamens geskipt en 'je wist vanalles niet'. Je bent een beroerde lambal, TS. Zoek maar een andere school.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_85808960
quote:
Hierdoor heb ik dus maar 1 kans gehad eind juni, in de herkansingsweek, maar ik heb ze niet behaald, 2 heb ik er niet gemaakt en voor Cost Accounting had ik een 3,6 na niet goed geleerd te hebben
Je hebt dus drie tentamens, waarvan je er twee al niet eens besluit te maken en de derde zo slecht maakt? :') Dan verdien je het ook niet echt he?
pi_85808985
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:23 schreef Eenskijken het volgende:
TS durft niet meer te reageren :P
Voorlopig heeft hij slechts geageerd, geen 1 keer gereageerd, want hij weet dat hjj de lul is.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:39:44 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_85809022
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef Robin__ het volgende:
He bah maar 1 topic van ts.

Volgens mij was succesful troll succesful enzo..
TS gaat echt niet meer reageren in dit topic hoor :').

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:27 schreef Pinterman het volgende:
Je bent een beroerde lambal, TS. Zoek maar een andere school.
pi_85809141
quote:

Gevalletje eigen schuld lijkt me :')

Verder heb je binnen 2 jaar niet alle vakken gehaald die vereist zijn voor je Propedeuse. De enige die je wat kunt verwijten is jezelf, ik acht je dus volkomen kansloos in eventuele verdere acties.

Hopelijk heb je er in ieder geval nog wat van geleerd.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:31:48 #42
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_85810216
Waarom gaat TS niet gewoon bij Inholland studeren, daar krijg je je diploma ook gewoon als je vakken niet haalt.

Gewoon even een wat tekst kopieeren en een spreekbeurt houden en je hebt je diploma op zak! ^O^
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
pi_85810319
quote:
Ik ben een student en heb afgelopen 2 jaar Bedrijfseconomie op de school HES / HVA Amsterdam gestudeerd.

Alleen nu is het geval dat ik na hard werken en studeren dit tentamen niet heb behaald, had namelijk een 4,0.
[..]

Ik hoop spoedig van jullie te vernemen.
accepteer dat je een niveautje te hoog zit, ga naar het MBO of zorg dat je een studie vindt op HBO niveau die je wel aankunt en zorg dat je een vak leert, dit wordt 'm niet, en je beroep zou te allen tijde onterecht zijn
Ja doei.
pi_85810357
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

accepteer dat je een niveautje te hoog zit, ga naar het MBO of zorg dat je een studie vindt op HBO niveau die je wel aankunt en zorg dat je een vak leert, dit wordt 'm niet, en je beroep zou te allen tijde onterecht zijn
Oftewel hij faalt en deze kan op slot? Goed.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:30:53 #45
165633 eriksd
The grand facade...
pi_85813118
Twee jaar over een flutpropedeuse doen, falen en dan ook nog draaien.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_85813704
Dat iemand nou net zakt met een 5,4 op één vak en voor de rest wel aan alle eisen voldoet, daar kan ik nog wel medelijden mee hebben (al moet er toch ergens een grens getrokken worden). Maar als je in twee jaar je propedeuse niet haalt, een 4,0 haalt op een 'alles-of-niets toets' (dus niet net een onvoldoende, maar een dikke onvoldoende), niet je best doet en zelfs tentamens skipt omdat je niet van bepaalde regels af weet (zijn de regels de enige drijfveer voor jouw?) en je voor andere tentamens zegt maar 1 kans te hebben gekregen terwijl je gewoon alleen voor de herkansing bent gegaan, dan ligt het probleem toch echt voor het overgrote deel bij jezelf en niet bij de school of een docent die je niet wil matsen.
pi_85813772
En als iemand al een zaak verliest omdat ie vergeten is een postzegel te plakken, dan mag je wel een hele goede advocaat vinden die met dit verhaal een rechter weet te overtuigen :D
pi_85813945
Ts is een mongool. Slotje.
pi_85819353
Pff, harde aanpak hier.
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
  Moderator zondag 29 augustus 2010 @ 00:26:00 #50
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85821616
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:51 schreef Jetfly het volgende:
Pff, harde aanpak hier.
Mja, toch vind ik dat er veel punten instaan die gewoon kloppen. Op het HBO 3en halen betekent gewoon: je hebt er werkelijk waar geen ene zak van begrepen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')