quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:14 schreef brunette82 het volgende:
ik hoop dat commissie je geen kansen meer geeft
Jaloers?quote:Studierichting mbo
Dit is zo'n suffe opmerking. Er is geen enkel feit, je hebt alleen de mening dat het niet eerlijk verlopen is.quote:Alleen nu is het feit dat ik vind dat dit niet eerlijk is verlopen.
Hier ben ik afgehaakt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef Fritselias het volgende:
Hierdoor heb ik voor bepaalde tentamens niet mijn uiterste best gedaan en zelfs sommigen geskipt.
Daar kan ik inkomen!quote:Natuurlijk waren er enkele overeenkomsten met mijn literatuur maar het feit dat er alleen al 1 vraag instond waarbij in mijn literatuur 4 pagina's over instonden theoretisch beschreven en niet in rekenkundig model is niet acceptabel. Het beroep werd echter niet serieus genomen.
Ja gast wat wil je nou, zelfs de kansen die je krijgt pak je niet.. voor 2 tentames kom je niet eens opdagen (doe dan minstens een poging, weet je volgende keer ook wat je kan verwachten als je het niet haalt) en voor het 3e tentamen heb je ondanks dat je tijd zat had niet goed geleerd.quote:Hierdoor heb ik dus maar 1 kans gehad eind juni, in de herkansingsweek, maar ik heb ze niet behaald, 2 heb ik er niet gemaakt en voor Cost Accounting had ik een 3,6 na niet goed geleerd te hebben.
Hoezo "zuur" en "genaaid"? Als je een 3 haalt verdien je geen 3.1. Helemaal niet met de instelling van TS.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:06 schreef Boudibou het volgende:
Zuur voor je dat je docent je cijfer niet wilde ophogen, maar je bent niet de enige die op 1/10 genaaid wordt. Zelf, en met mij vast heel veel anderen die het ook meegemaakt hebben.
Dat het niet-ophogen terecht is, heb je gelijk, maar het blijft zuur voor hem. En tja,,ik weet hoe het voelt om een 5,46 te staan en dat het naar beneden wordt afgerond. Zo zijn de regels, maar je voelt je wel degelijk genaaid. En als je mijn verhaal gelezen had, de rest, dan mag het ook duidelijk zijn dat hij het aan zichzelf te wijten heeft.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:12 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Hoezo "zuur" en "genaaid"? Als je een 3 haalt verdien je geen 3.1. Helemaal niet met de instelling van TS.
Niets genaaid voelen. Als je graag altijd op het randje wilt zitten moet je het maar accepteren als je ook een keer aan de andere kant van het randje beland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat het niet-ophogen terecht is, heb je gelijk, maar het blijft zuur voor hem. En tja,,ik weet hoe het voelt om een 5,46 te staan en dat het naar beneden wordt afgerond. Zo zijn de regels, maar je voelt je wel degelijk genaaid. En als je mijn verhaal gelezen had, de rest, dan mag het ook duidelijk zijn dat hij het aan zichzelf te wijten heeft.
Nog een betere manier. Dat gereken met gemiddeldes altijd van kansloze studenten die de ruggegraat niet hebben om gewoon te leren of op een andere manier de stof te beheersenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Al haal ik een 3,1 en sta ik gemiddeld een 5,5, ben ik nog genaaid. Ik moet namelijk voor alles een voldoende halen. Gewoon overal invoeren, dan rot iedereen die er geen zin in heeft na het eerste jaar lekker op. Niks compensatie.
Ja, bij ons wordt je dan gewoon van school afgetrapt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog een betere manier. Dat gereken met gemiddeldes altijd van kansloze studenten die de ruggegraat niet hebben om gewoon te leren of op een andere manier de stof te beheersen
Tis goed jongen..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niets genaaid voelen. Als je graag altijd op het randje wilt zitten moet je het maar accepteren als je ook een keer aan de andere kant van het randje beland.
Bij ons niet, echt wonderlijk hoe weinig mensen er een bsa hebben gekregen. Op de een of andere manier komen zelfs de grootste dwazen waarvan je dacht ze na een jaar kwijt te zijn nog vrolijk mee naar het 3e jaar.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, bij ons wordt je dan gewoon van school afgetrapt.
Het is inderdaad vervelend, maar een tentamen valt of staat niet op basis van 1 vraag. Dus om het daar nu op te gooien.quote:
Je hebt dus drie tentamens, waarvan je er twee al niet eens besluit te maken en de derde zo slecht maakt?quote:Hierdoor heb ik dus maar 1 kans gehad eind juni, in de herkansingsweek, maar ik heb ze niet behaald, 2 heb ik er niet gemaakt en voor Cost Accounting had ik een 3,6 na niet goed geleerd te hebben
Voorlopig heeft hij slechts geageerd, geen 1 keer gereageerd, want hij weet dat hjj de lul is.quote:
TS gaat echt niet meer reageren in dit topic hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:51 schreef Robin__ het volgende:
He bah maar 1 topic van ts.
Volgens mij was succesful troll succesful enzo..
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:27 schreef Pinterman het volgende:
Je bent een beroerde lambal, TS. Zoek maar een andere school.
Gevalletje eigen schuld lijkt mequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef Fritselias het volgende:
Hierdoor heb ik voor bepaalde tentamens niet mijn uiterste best gedaan en zelfs sommigen geskipt.
accepteer dat je een niveautje te hoog zit, ga naar het MBO of zorg dat je een studie vindt op HBO niveau die je wel aankunt en zorg dat je een vak leert, dit wordt 'm niet, en je beroep zou te allen tijde onterecht zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef Fritselias het volgende:
Ik ben een student en heb afgelopen 2 jaar Bedrijfseconomie op de school HES / HVA Amsterdam gestudeerd.
Alleen nu is het geval dat ik na hard werken en studeren dit tentamen niet heb behaald, had namelijk een 4,0.
[..]
Ik hoop spoedig van jullie te vernemen.
Oftewel hij faalt en deze kan op slot? Goed.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
accepteer dat je een niveautje te hoog zit, ga naar het MBO of zorg dat je een studie vindt op HBO niveau die je wel aankunt en zorg dat je een vak leert, dit wordt 'm niet, en je beroep zou te allen tijde onterecht zijn
Mja, toch vind ik dat er veel punten instaan die gewoon kloppen. Op het HBO 3en halen betekent gewoon: je hebt er werkelijk waar geen ene zak van begrepen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |