Sorry hoor maar hoe krijg je het voor elkaar.
Persoonlijke problemen is 1 ding, maar dat kan je niet slechts achteraf gaan roepen.. je kende de gevolgen van het niet halen van je propedeuse. In mijn ervaring worden er met dat soort dingen wel rekening gehouden, als je het van te voren aangeeft. Leuk om te doen nee.. maar zo zijn er wel meer dingen.
En waarom ga je in hemelsnaam tentamens voor het 2e jaar zitten maken terwijl je nog dingen uit je p moet doen.. die tentamens uit het 2e jaar kan je desnoods nog 5 jaar uitstellen. Beetje vreemde prioriteit op dat moment.
quote:
Hierdoor heb ik dus maar 1 kans gehad eind juni, in de herkansingsweek, maar ik heb ze niet behaald, 2 heb ik er niet gemaakt en voor Cost Accounting had ik een 3,6 na niet goed geleerd te hebben.
Ja gast wat wil je nou, zelfs de kansen die je krijgt pak je niet.. voor 2 tentames kom je niet eens opdagen (doe dan minstens een poging, weet je volgende keer ook wat je kan verwachten als je het niet haalt) en voor het 3e tentamen heb je ondanks dat je tijd zat had niet goed geleerd.
En wat moet je doen om een onvoldoende te halen voor een project uit de P.. bij ons kwam het wel voor dat je een paar dingen moest aanpassen maar om echt een onvoldoende te krijgen moet je volgens mij aardig de plank misslaan met je tikwerk.
Doe je klasgenoten een plezier en houd er mee op. Als je nog eens ergens een opleiding gaat volgen doe je er verstandig aan dit iets serieuzer te nemen ipv deze 'ze maken wel een uitzondering voor mij omdat ze me niet alles hebben aangereikt op een zilveren dienblad' toestand.