quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
ah, dan hebben we exact hetzelfde probleemquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:05 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen. Wel geslapen.![]()
BTW: 1460 -> 1641?
Ik kwam er vannacht om 04.00 uur achter dat mijn hond stuk was, MEGA dikke olifantepoot en wilde niet lopen, en dat zegt watquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dan hebben we exact hetzelfde probleemik ga niet meer slapen ook, ff een nacht overlsaan om weer in een normaal ritme te komen.. autocross vandaag word toch niks
Ja goeie fuckup heah, en ik maar hopen dat niemand het zou zien; bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:05 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen. Wel geslapen.![]()
BTW: 1460 -> 1641?
Ik dacht: ik ben nieuw, ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja goeie fuckup heah, en ik maar hopen dat niemand het zou zien; bedankt
Da's wel minder zeg...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kwam er vannacht om 04.00 uur achter dat mijn hond stuk was, MEGA dikke olifantepoot en wilde niet lopen, en dat zegt watDus deze knakker zat om 04.30 vannacht met een hondenpoot in een bakkie soda, en er antibiotica in te frotten enzo en ben dus maar wakker gebleven
Begrijpelijk, succes bij de DA.quote:Net de DA uit d'r nest gebeld omdat ik de eerste wil zijn straks, dus om 9 uur mag ik aantreden, en daarna pak ik nog FF een paar uurtjes denk ik, ben aardig brak inmiddels![]()
Goed plan, niet doorvertellen dan hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:27 schreef Alexxxxx het volgende:
arme hondsucces zo!
en pas je de TT en OP toch ff aan? anders is het volgedne deel weer misgenummerd, en er is toch geen hond die het verschil in roepnummer ziet. De brandweerfappers zitten op BB, niet op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je ons dat soort dingen besparenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver waarom klikte ik nou ook![]()
![]()
![]()
![]()
Het Sophie de Giraf fototopic
Via de active topicsquote:
zum koarnjum!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Wil je ons dat soort dingen besparen. Die foto's
. Die reacties
. OUD
.
Je kind een gramaticaal incorrecte naam, gebaseerd op een forumnaam van iemand, maar dan met spelfout, gevenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef Sorbootje het volgende:
Haha die van Isabeua is onderweg.. dus terugvindsophie
ze moet er bij vertellen hoe haar kind ligt, ZO slecht is de fotoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Keshet het volgende:
Oh, dit topic is echt totally cute! Zie al die mooie kinders met hun Sophietjes dan eens!
De foto's van de mini-meet van Lena, Willow, Amélie en Sophie destijds hebben mij er van overtuigd dat mijn kindje er ook 1 moest en zou hebben. Al is 't maar omdat ik blij van het ding wordt!
Teigetje heeft er sinds vorige week zaterdag ook 1!Excuus voor de slechte foto, maar ik wilde 'm toch even delen!
[ afbeelding ]
(Teigetje ligt op haar buikje, met haar gezicht naar links.)
Ik ken mezelf, post ik net weer een foto van een misvormd kind met een leuke belediging er bij, blijkt het kind echt misvormd te zijn en zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:17 schreef Anne het volgende:
Van mij mag je. Kweetnie wat de rest er van denkt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:34 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat jammer PoppejansMisschien een nieuwe aan de sint vragen en die dan met een spenenkoord vastmaken als je weggaat? Esmee gooit ook alles met veel plezier uit de wagen...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:57 schreef mefke79 het volgende:
Onze Sophie is ook aan het slijten...die wangetjes zijn weg en bepaalde vlekken zijn ook weg. Er wordt ook nog steeds intensief mee gespeeld, ongelofelijk.
ik heb op één subforum na alles in de active topics staan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:25 schreef Xtreem het volgende:
Waarom heb je OUD in je active topics staan?!!?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
Even een lijstje van wat ik vandaag allemaal moet doen, zodat ik niks vergeet en dingen kan gaan wegstrepen!
- Boodschappen supermarkt
- Boodschappen dierenwinkel
- Badkamer stofzuigen
- Badkamer dweilen
- Beneden alles opruimen
- Beneden alles stofzuigen
- Beneden alles dweilen
- Logeerbeddegoed wassen
- Poezzels borstelen (vóór het stofzuigen)
- Pakje terugbrengen naar het postkantoor
- Auto schoonmaken/ontdoen van ingewanden
- Dutje doen?
- Appartement van Xtreem schoonmaken
- ...
En dit moet eigenlijk allemaal voor 16:00 uur. Dat gaan we denk ik niet redden.
Met name omdat ik nog geen zin heb om te beginnen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
Even een lijstje van wat ik vandaag allemaal moet doen, zodat ik niks vergeet en dingen kan gaan wegstrepen!
- Badkamer stofzuigen
- Badkamer dweilen
- Beneden alles opruimen
- Beneden alles dweilen
- Logeerbeddegoed wassen
- Dutje doen?
-Smegma van Xtreem wegbikken
- ...
Alex, jij bent echt een zieke geest....quote:
En nu iets wat niet iedereen al jaren wist?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alex, jij bent echt een zieke geest....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die vrouwen die jij schijnbaar horizontaal krijgt..... die weten dat niet gok ik of ze zijn net zo psycho?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu iets wat niet iedereen al jaren wist?
De meeste zijn, waren of gaan onder psychiatrische behandeling. Meestal alle 3 btwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Al die vrouwen die jij schijnbaar horizontaal krijgt..... die weten dat niet gok ik of ze zijn net zo psycho?
..............quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste zijn, waren of gaan onder psychiatrische behandeling. Meestal alle 3 btw(no kidding)
Ik val op aparte types, en aparte types vallen op mij, schijnbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
..............![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?!
In dat gevalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik val op aparte types, en aparte types vallen op mij, schijnbaar
Stoer! Dat wil ik ook nog steeds!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Anne het volgende:
Nou, 6 september heb ik m'n eerste motorrijles.
succes!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Anne het volgende:
Nou, 6 september heb ik m'n eerste motorrijles.
mja ik verbaas me er ook overquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In dat geval![]()
Maar ik blijf het opmerkelijk vinden....
Ik zeg: Doen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Stoer! Dat wil ik ook nog steeds!
Dat moet je daar dus ook niet mee aanpappen.....! En ik ben het met je eens dat een vrouw moet boeien, maar volgens mij vinden wij alleen andere dingen boeiendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes!
[..]
mja ik verbaas me er ook overmaar 'normale' vrouwen boeien me meestal niet zo...
Volgend voorjaar......quote:
voor dat SD het zegt: ik boei de vrouw ook graagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat moet je daar dus ook niet mee aanpappen.....! En ik ben het met je eens dat een vrouw moet boeien, maar volgens mij vinden wij alleen andere dingen boeiend
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor dat SD het zegt: ik boei de vrouw ook graag
De wat? en waarom?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef PeuRac het volgende:
had je gisteren avond ff naar de Kostenkoper moeten gaan
Vanaf ongeveer 23:00 uur nemen onze DJ's je mee naar de jaren '70, '80 en '90. Natuurlijk passeren de top 40 hits de revue. De verleiding om te gaan dansen is uiteindelijk onweerstaanbaar!!quote:
Was jij daar?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 23:00 uur nemen onze DJ's je mee naar de jaren '70, '80 en '90. Natuurlijk passeren de top 40 hits de revue. De verleiding om te gaan dansen is uiteindelijk onweerstaanbaar!!
House en Nederlandstalige muziek draaien we niet.
Maar wel op facebookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, post ik net weer een foto van een misvormd kind met een leuke belediging er bij, blijkt het kind echt misvormd te zijn en zoik hou me wel ff in
Van mij ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:17 schreef Anne het volgende:
Van mij mag je. Kweetnie wat de rest er van denkt.
Het waren allemaal FOK!sters?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
..............![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?!
Haha ja, en die reacties ook daar!quote:
En Nederlandstalige House? Ik wil wel 'mosselen' bij de kinderdisco!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
House en Nederlandstalige muziek draaien we niet.
jaquote:
ik ben al 7 uren uit mn bedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:05 schreef PeuRac het volgende:
K moet me er eerst toe zetten om eens mn bed uit te komen
Ik had niets gezegd. Hij zei dat hij geen contract wilde maar gewoon graag had dat mensen 1 jaar of langer bleven.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:01 schreef PeuRac het volgende:
Wat had je em verteld dan toen je er in ging?![]()
Ik moet wassen, stofzuigen, ramenlappen, wc schoonmaken, strijken en dan is t wel ergens aan t begin van de avond. Ohja, tussendoor ergens boodschappen doen.
hij gaat je sewen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had niets gezegd. Hij zei dat hij geen contract wilde maar gewoon graag had dat mensen 1 jaar of langer bleven.
Nouja, ik heb hier 3 maanden gezeten en als hij geen contract wil, eigen schuld.
dat is Fristi zijn taakquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef PeuRac het volgende:
LOL: http://www.dumpert.nl/med(...)e_dodge_charger.html
@alex, nu google je de titel zelf maar
vakblad Transmobiel bestaat 25 jaar. De hoofdredacteur/eigenaar organiseert daarom een oldtimer festival, en buzzybee heeft daar een mooie stand, omdat we regelmatig met Transmobiel samenwerkenquote:
3 weken volgehouden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
en ja, ik logeer na de tijd bij een fokster thuis
Wanneer is dat dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vakblad Transmobiel bestaat 25 jaar. De hoofdredacteur/eigenaar organiseert daarom een oldtimer festival, en buzzybee heeft daar een mooie stand, omdat we regelmatig met Transmobiel samenwerken
Neh, met Windigo heb ik al vaak genoeg sex gehad, doen we niet nog eenkeer, neem een eigen matras meequote:
11 september, helaas voor jouquote:
En wie mag dat zijn?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, met Windigo heb ik al vaak genoeg sex gehad, doen we niet nog eenkeer, neem een eigen matras mee
In begin dacht ik ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef PeuRac het volgende:
LOL: http://www.dumpert.nl/med(...)e_dodge_charger.html
@alex, nu google je de titel zelf maar
Ik vind het wel weer mooi geweestquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
- Badkamer stofzuigen
- Badkamer dweilen
- Beneden alles opruimen
- Beneden alles dweilen
- Logeerbeddegoed wassen
- Dutje doen?
- ...
Ik was zojusit bij mn ouders, komt de brandweer in vollevaart voorbij... en ze zijn vlak bij ineens geen sirene meer.. toen mn vader me thuis bracht stond de brandweer bij het bejaardentehuis op 30 meter van hun huis druk bezig te zijnquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:48 schreef Anne het volgende:
Oke... luchtalarm, héél veel sirenes. Is er een vliegtuig neergestort ofzo![]()
?
De sirenes komen ook echt uit allerlei hoeken volgens mij.
Ik zo mogelijk nog rapper ook niets...quote:
quote:
Tim staat gewoon in de tuin te gillen omdat ie bang isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou zoiets een luchtalarm waard zijn![]()
IK WIL NIET REAGEREN IK WIL NIET REA....AAAHGHquote:
Klinkt als daten met foksters!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
IK WIL NIET REAGEREN IK WIL NIET REA....AAAHGH
De kroeg van Utreg waar alle bolle eindbazinnen heen trekken die nergens anders kunnen scoren in afwachting van dronken figuren (zoals Peutje kennelijk) die niet begrijpen dat de avond op een gegeven moment voorbij is om deze op te pikken.
Mokkel scoren in de KostenKoper is instant fail en een bezoek aan de SOA-poli.
Ahh juist!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vakblad Transmobiel bestaat 25 jaar. De hoofdredacteur/eigenaar organiseert daarom een oldtimer festival, en buzzybee heeft daar een mooie stand, omdat we regelmatig met Transmobiel samenwerken
Weet ik veel!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef PeuRac het volgende:
is er in Dld niet zo'n scanner site zoals hier in NL?
Hier spreekt de kenner.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb vanmiddag schoon gemaakt met een fokster
je moeder heeft helpen boenen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:17 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb vanmiddag schoon gemaakt met een fokster
opdekop?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier spreekt de kenner.![]()
Oh wacht, ik heb net nog op een terras gezeten met een FOK!ster...
quote:
quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
begin je nu al met de oneerbare voorstellen?
De opmerking 'goh, ik had verwacht dat het van jou juist wel zou mogen en van mam niet' resulteerde in een 'nou, van mij mag het wel, maar vanavond heb ik er geen zin in'.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
Weet je wat mijn moeder net zei? Anders ga je vast even oefenen, op een parkeerplaats.
Maar mijn vader is het er deze keer eens niet mee eens![]()
![]()
![]()
! Flauw
!
Ik heb constante honger, weet je tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
![]()
Anders hap je gewoon FF
Jij blijkbaar nu ookquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alex is werkelijk de enige die bij een kaneelstok aan iets anders denkt
Damn !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja doh![]()
Over Doh gesproken
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
hey, nu je het zegt, ze zegt gewoon verkapt dat ze een msnloos sletje isquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
![]()
Anders hap je gewoon FF
Ja,hoe komt dat... heb ik nu vaker bij volle (en moddervettequote:
Volgens mij ben jij het enige sletje hier in de SC.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, nu je het zegt, ze zegt gewoon verkapt dat ze een msnloos sletje is
En dat vraag je aan mij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja,hoe komt dat... heb ik nu vaker bij volle (en moddervette) vrouwen gezien, je zou toch een grote blob verwachten ipv een real life bibendum?
Natuurlijke huidplooien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja,hoe komt dat... heb ik nu vaker bij volle (en moddervette) vrouwen gezien, je zou toch een grote blob verwachten ipv een real life bibendum?
ik heb nog nooit iemand uit dit topic geneukt!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij het enige sletje hier in de SC.
Hey, hap ik weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alicey is er niet, Mukie is druk op zoek nar een baan, Marijke is maanden geleden al afgehaakt omdat ze je niet uit kan staan, dus je bent nu ff de enige vrouw hier. En dus ook de dikste vrouwquote:
ja, maar waarom?quote:
Haha dan heb je een appart figuurtje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja doh![]()
Over Doh gesproken
[ afbeelding ]
t0n en hugo ook niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:25 schreef Anne het volgende:
ik heb ook nog nooit iemand van de SC gewipt!
Ik wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:25 schreef Anne het volgende:
ik heb ook nog nooit iemand van de SC gewipt!
ah, wat aardig, hij wil dat ik ook eens iemand uit de PTA SC ga wippen.quote:
ik ook, lees ik net! als ik weer aan sex doequote:
Ik moest lachen btwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Je kunt tussen die kwabben wel mooi je plastic giraffe verstoppen
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en fwnk, PeuRac en hermandeperman?
Ja, ik kijk al uit naar de volgende Trol van de Dag.quote:
ik ben erg visueel ingesteld, en zelfs ik word misselijk van dit als kwartetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:29 schreef Anne het volgende:
[..]
. Die ene 2 namen hierboven kan ik mij nog voorstellen.
Maar dit gaat me te ver! Nee dus!
Ignorance is bliss.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben erg visueel ingesteld, en zelfs ik word misselijk van dit als kwartet
karaoke trolquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik kijk al uit naar de volgende Trol van de Dag.
Wel dit: http://www.presseportal.de/polizeipresse/quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:55 schreef PeuRac het volgende:
is er in Dld niet zo'n scanner site zoals hier in NL?
Als ik de voorstukjes bekijk houd toch me iets tegen om het te gaan kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:13 schreef Anne het volgende:
Dat programma op RTL4, Benidorm bastards, is best vermakelijk af en toe![]()
.
Tell us !!quote:
Gouda, da's in de buurtquote:
oh fuck gemistquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:13 schreef Anne het volgende:
Dat programma op RTL4, Benidorm bastards, is best vermakelijk af en toe![]()
.
Heb je ThaFreak al gePMmed om te vragen of je in de PTA SC mag posten???? Heb nog geen officiële mededeling gezien dat we een nieuwe hadden?quote:
Ik dacht ik ga er even stiekem tussen zittenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je ThaFreak al gePMmed om te vragen of je in de PTA SC mag posten???? Heb nog geen officiële mededeling gezien dat we een nieuwe hadden?
Ja jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga er even stiekem tussen zitten
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, zo makkelijk gaat het niet. Wij zijn niet de hoeren van Fok waar je zomaar even tussen kan zitten (behalve Alexxxxx dan).
Fixedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, ik had er FF overheen gelezen; jammer van dat lege Fobo
we zitten mooi op één lijn dus.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik stem sounddragon weg, ik zeg het maar vast.
Kolere wat een idiootquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
over dat oldbie wegstemmen gesproken, ik blijf het sneu vinden dat jullie BoJo weg hebben gestemd, en dan vooral zijn afscheid....
Citroën BXen repareren..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef Barcaconia het volgende:
Tegelzetters zijn echt niet hoog geschoold ofzo, naief om te denken dat je zoiets zelf niet zou kunnen met een beetje verstand. Zelfde als metselen, timmeren etc...
Ja, met eigenlijk alles.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:18 schreef Barcaconia het volgende:
Tegelzetters zijn echt niet hoog geschoold ofzo, naief om te denken dat je zoiets zelf niet zou kunnen met een beetje verstand. Zelfde als metselen, timmeren etc...
Ja, maar dat is basis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:26 schreef Duvel het volgende:
De tegelzetter die hier aan de gang ging met de badkamer, was eerst aan het rekenen voordat ie begon, om geen kleine kutrandjes te krijgen. Dus nu zit de tegelwand netjes gecentreerd.
Dat is toch makkelijk? Als je een zut van die kruisjes koopt weet je precies hoe dik de voegen worden, dan neem je de complete lengte van je wand en de lengte van 1 tegeltje en je rekent het zo uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:26 schreef Duvel het volgende:
De tegelzetter die hier aan de gang ging met de badkamer, was eerst aan het rekenen voordat ie begon, om geen kleine kutrandjes te krijgen. Dus nu zit de tegelwand netjes gecentreerd.
Die kerel gebruikte geen kruisjes. Gecalibreerde tegels hier. Of was het gerectificeerd? Nou ja, met smalle voeg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk? Als je een zut van die kruisjes koopt weet je precies hoe dik de voegen worden, dan neem je de complete lengte van je wand en de lengte van 1 tegeltje en je rekent het zo uit.
O dat is me te veel gedoe. Zo vaak verveel ik me toch niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar goed, eerst ff toestemming per PM aan ThaFreak vragen die gaat over nieuwe leden, als je er bij mag moeten we stemmen welke oudgediende er weg moet ook...
Maar ik zeg het maar vast eerlijk, zo met Sjoewes terugkeer is de kans dat je toegelaten word ERG klein.... Twee nieuwe in één week is nog niet eerder gebeurd iig, en Sjoewe heeft zich in het verleden al bewezen...
Sja, helaas, je moet er wel wat voor over hebben.. Succes met het vinden van een andere hechte vriendenclub!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:40 schreef Waffle het volgende:
[..]
O dat is me te veel gedoe. Zo vaak verveel ik me toch niet.
quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:06 schreef Barcaconia het volgende:
Ik stem sounddragon weg, ik zeg het maar vast.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we zitten mooi op één lijn dus.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar goed, eerst ff toestemming per PM aan ThaFreak vragen die gaat over nieuwe leden, als je er bij mag moeten we stemmen welke oudgediende er weg moet ook...
Maar ik zeg het maar vast eerlijk, zo met Sjoewes terugkeer is de kans dat je toegelaten word ERG klein.... Twee nieuwe in één week is nog niet eerder gebeurd iig, en Sjoewe heeft zich in het verleden al bewezen...
Ziet er prima uit zo op het oogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
M'n 1e tegelwandjeIk laat nooit meer een zogenaamde vakman komen
![]()
Zelf kun je alles net zo goed zo niet beter. het duurt alleen allemaal wat langer
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb jij TF al een PM gestuurd? Een blauw kleurtje maakt nog geen vrijkaartje!
Denken staat niet in mijn taakomschrijving binnen de PTA SC, dat doet Anne. En PeuRac, maar die denkt de verkeerde kant om.quote:
Waarom stel je dan wel vragen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denken staat niet in mijn taakomschrijving binnen de PTA SC, dat doet Anne. En PeuRac, maar die denkt de verkeerde kant om.
Ow?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denken staat niet in mijn taakomschrijving binnen de PTA SC, dat doet Anne. En PeuRac, maar die denkt de verkeerde kant om.
Jij ook terug?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
IK WIL NIET REAGEREN IK WIL NIET REA....AAAHGH
De kroeg van Utreg waar alle bolle eindbazinnen heen trekken die nergens anders kunnen scoren in afwachting van dronken figuren (zoals Peutje kennelijk) die niet begrijpen dat de avond op een gegeven moment voorbij is om deze op te pikken.
Mokkel scoren in de KostenKoper is instant fail en een bezoek aan de SOA-poli.
Wat zij zegt.....!quote:
Er zit een kaboutertje in me dat me bestuurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zit een kaboutertje in me dat me bestuurt.TF heeft vannacht vrij, dus ik neem het ff over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die onderste foto links is ook het enige decente wat erbij zitquote:Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
dit heb ik gemist![]()
dit was er ook nog bij: (de linker hiervan is de zus van de 2e van links onder op de vorige foto).
[ afbeelding ]
(linker, rechter werkt bij een klant volgens mij)
[ afbeelding ]
Jij snapt hetquote:Op zondag 29 augustus 2010 04:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die onderste foto links is ook het enige decente wat erbij zit
Die gloeiwangetjes ook
Dat dus... dorpsdisco?quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die onderste foto links is ook het enige decente wat erbij zit
Die gloeiwangetjes ook
Hooooooiiquote:
quote:
Pasenquote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
Godverdegodver, zit ik gisterenavond in een restaurant aan tafel, zit er naast me een moeder, vader en 2 kleine kinderen, zitten beide kinderen met zo'n kutgiraf te spelen
Aaaahquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
Godverdegodver, zit ik gisterenavond in een restaurant aan tafel, zit er naast me een moeder, vader en 2 kleine kinderen, zitten beide kinderen met zo'n kutgiraf te spelen
Nog wat interessants verteld?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb vanochtend blijkbaar weer in mijn slaap liggen babbelen.
Gewoon uitleggen dat er in NL een rare hippie rondloopt die dat leuk vindquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wilde er nog een foto van maken voor Alex, maar om dat nu in een druk restaurant te doen vind ik ook zoiets
Wonderbaarlijk goed eerlijk gezegdquote:
quote:
Weet je ook wat het geweest is?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk goed eerlijk gezegd![]()
Blijkbaar ongeveer alles goed gedaan; gisterochtend na de DA was 'ie zo suf als een kameel omdat ze er morfine in had geprikt, heeft ie de hele dag liggen uitronken, gistermiddag liep hij bijna goed, en vannacht liep hij als een kievit, ondanks dat zijn poot nog wel wat dikker als als die andere en het natuurlijk echt niet ineens 'over' is..
Vandaag even een half pijnstillertje minder erin en kijken wat er gebeurt, maar het ziet er goed uit
fijn zulke vriendenquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:09 schreef Barcaconia het volgende:
Dalijk mijn maat ophalen van het vliegveld. Voor het gemak heeft hij geen binnenlandse vlucht gekocht waardoor ik nu naar Detroit mag rijden (400km) ipv het lokale vliegveld (60km)
Not reallyquote:
Ach, met benzine voor 2 kwartjes de liter, 30 graden buiten en geen dak op mijn auto mag ik eigenlijk ook niet klagenquote:
Ok, wazig wel...quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid heeft hij ergens in gestaan, in glas of een spijker ofzo, iig iets wat een acute infectie heeft veroorzaakt, 6 uur daarvoor was er nog geen vuiltje aan de lucht. Het kan ook dat er al wat in heeft gezeten en dat het ineens is gaan ontsteken.. is altijd moeilijk te bepalen achteraf![]()
quote:Belangrijkste is dat het net zo snel weer was opgelost als dat het ontstaan is
Dan is t wel primaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ach, met benzine voor 2 kwartjes de liter, 30 graden buiten en geen dak op mijn auto mag ik eigenlijk ook niet klagen
Ik weet niet wat ik zou doen... Als de katten de gewoonte zouden hebben 'm netjes op te eten, tja. Katten die levende have in hun bek laten bungelen verdienen dat hapje niet natuurlijk.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:30 schreef PeuRac het volgende:
Kat heeft muis gevangen
een muis redden uit de bek van je kat
Wij hebben binnenkatten, ik heb geen idee of die weten wat ze met een muis aan zouden moeten. Toen ze een keer een koolmees te pakken hadden op het balkon, vonden ze het vooral irritant, al die veertjes in hun bek.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:43 schreef PeuRac het volgende:
Een kat is er om muizen op te eten, als die em gewoon op eet, maakt t mij niet uit wat die er mee doet. Als onze kat een kippenbotje te pakken krijgt, speelt die er ook eerst mee. Om em vervolgens als een leeuw op te gaan eten. (plat op z'n buik liggend, pootje er onder, pootje er op).
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
Jep, niet graag, maar omdat de baas zegt dat het moetquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:05 schreef PeuRac het volgende:
Aaah, hij houdt z'n pootje er ook echt in?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is t wel prima![]()
heb je trouwens al met je auto over t strand gereden, of mag dat niet?
Ooooh dat je dat voor elkaar krijgt!quote:
Hmm is het nog steeds zo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, niet graag, maar omdat de baas zegt dat het moet![]()
foto van gisternacht;
[ afbeelding ]
Wat doet dat rare ding voorop je auto?quote:
Oei, ziet er niet goed uit, maar nu een stuk beter dus?quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, niet graag, maar omdat de baas zegt dat het moet![]()
foto van gisternacht;
[ afbeelding ]
Nee, vergelijk de onderste maar met de bovenste foto, de bovenste foto was ongeveer realtimequote:
Dat moet als je gaat rijden omdat je dan in de zandduinen mensen aan de andere kant kunt zien als je vol gas over een duin vliegtquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat doet dat rare ding voorop je auto?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, vergelijk de onderste maar met de bovenste foto, de bovenste foto was ongeveer realtime
Binnen 24 uur van niet lopen, naar lopen als een kievit dankzij accuraat ingrijpen, en het stomtoevallig in huis hebben van de juiste medicijnen
Best logischquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat moet als je gaat rijden omdat je dan in de zandduinen mensen aan de andere kant kunt zien als je vol gas over een duin vliegt
Ja, onder andere, we hadden ook nog een prednisolon oplossing in spuitjes, die je onderhuids kunt geven, dus bijna direkt ín de infectiehaard, dat heb ik ook meteen 's nachts gedaan, en inderdaad de boel open geweekt zodat de rommel eruit kon.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is wel minder ja maar dat koppie, gewoon niet naar dat vieze spul kijken
Behalve Soda een AB kuur oid?
Oh dat zou ik nou niet direct hebben liggenquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, onder andere, we hadden ook nog een prednisolon oplossing in spuitjes, die je onderhuids kunt geven, dus bijna direkt ín de infectiehaard, dat heb ik ook meteen 's nachts gedaan, en inderdaad de boel open geweekt zodat de rommel eruit kon.
De DA heeft daarna nog wat morfine ingespoten en een stootkuurtje AB, en de rest krijgt ie via tabletten... kost wat, maar dan heb je ook wat
Wij hebben altijd kneuzen, en dus een redelijke berg parate kennis en spullen in huis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nou niet direct hebben liggen
Ging die DA niet mopperen dat je niet zelf mag dokteren?
Maar ging hij dan van het ene op het andere moment hinken?
Als ik zo'n poot had zou ik er ook niet graag op staan nee...quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
foto van gisternacht;
[ afbeelding ]
De katten willen ook steeds het balkon op, en als je de deur open zet, zien ze de regen en zien ze van hun plannen af.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
Die mongeaul ligt me al de hele middag aan te kijken dat ik de tuindeuren open moet gooien, want hij wil naar buiten
Hmm ja bij zoiets moeten ze het echt wel voelen willen ze zich gedragen ernaar.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:18 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, ik was zelf ook verbaasd, maar het is ook net zo snel weer weg gelukkig; ik had me al voorbereid op een paar dagen slepen en sjouwen met hem, maar gisteravond tijdens het uitlaten liep hij alweer vrolijk te bokken en maf te doen en vooruit te rennen![]()
Vandaag wel voor de securité een halve pijnstiller in de pot gelaten om toch de rem er een beetje op te houden; 'geen last' is wat anders als 'over'
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef Sounddragon het volgende:
De katten zoeken het hier lekker zelf uit via het kattenluik
So ?? u heeft een smetteloos huis ??quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
maar dan komen ze toch met baggerpootjes het huis in zetten?
Trouwen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
So ?? u heeft een smetteloos huis ??![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor visite hier geldt: het dragen van schone en nieuwe kleding is geheel voor eigen risico; kwijl, haren en ander ongerief is gratis, u mag dit mee naar huis nemen, wij rekenen daar niets extra's voor, en nemen het u ook niet kwalijk
Punt 1 : al getrouwdquote:
1: ik wil überhaupt niet trouwen, been thee done thatquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Punt 1 : al getrouwd
Punt 2 : jij hebt een slurfje, die heb ik zelf ook, dus voegt weinig toe
Punt 3 : Hooch is knapper
Punt 4 : Lada's en Citroën's zijn hier alleen toegestaan in brandende staat onderaan de dijk
Neen dus
Stuur je hondje even door een modderplas en laat 'm in dit topic uitschudden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:44 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe SC staat al klaar trouwens; volbaggeren toegestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |