quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
ah, dan hebben we exact hetzelfde probleemquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:05 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen. Wel geslapen.![]()
BTW: 1460 -> 1641?
Ik kwam er vannacht om 04.00 uur achter dat mijn hond stuk was, MEGA dikke olifantepoot en wilde niet lopen, en dat zegt watquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 07:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah, dan hebben we exact hetzelfde probleemik ga niet meer slapen ook, ff een nacht overlsaan om weer in een normaal ritme te komen.. autocross vandaag word toch niks
Ja goeie fuckup heah, en ik maar hopen dat niemand het zou zien; bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:05 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen. Wel geslapen.![]()
BTW: 1460 -> 1641?
Ik dacht: ik ben nieuw, ligt het aan mij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja goeie fuckup heah, en ik maar hopen dat niemand het zou zien; bedankt
Da's wel minder zeg...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kwam er vannacht om 04.00 uur achter dat mijn hond stuk was, MEGA dikke olifantepoot en wilde niet lopen, en dat zegt watDus deze knakker zat om 04.30 vannacht met een hondenpoot in een bakkie soda, en er antibiotica in te frotten enzo en ben dus maar wakker gebleven
Begrijpelijk, succes bij de DA.quote:Net de DA uit d'r nest gebeld omdat ik de eerste wil zijn straks, dus om 9 uur mag ik aantreden, en daarna pak ik nog FF een paar uurtjes denk ik, ben aardig brak inmiddels![]()
Goed plan, niet doorvertellen dan hequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:27 schreef Alexxxxx het volgende:
arme hondsucces zo!
en pas je de TT en OP toch ff aan? anders is het volgedne deel weer misgenummerd, en er is toch geen hond die het verschil in roepnummer ziet. De brandweerfappers zitten op BB, niet op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je ons dat soort dingen besparenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver waarom klikte ik nou ook![]()
![]()
![]()
![]()
Het Sophie de Giraf fototopic
Via de active topicsquote:
zum koarnjum!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Wil je ons dat soort dingen besparen. Die foto's
. Die reacties
. OUD
.
Je kind een gramaticaal incorrecte naam, gebaseerd op een forumnaam van iemand, maar dan met spelfout, gevenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef Sorbootje het volgende:
Haha die van Isabeua is onderweg.. dus terugvindsophie
ze moet er bij vertellen hoe haar kind ligt, ZO slecht is de fotoquote:Op zondag 28 februari 2010 21:56 schreef Keshet het volgende:
Oh, dit topic is echt totally cute! Zie al die mooie kinders met hun Sophietjes dan eens!
De foto's van de mini-meet van Lena, Willow, Amélie en Sophie destijds hebben mij er van overtuigd dat mijn kindje er ook 1 moest en zou hebben. Al is 't maar omdat ik blij van het ding wordt!
Teigetje heeft er sinds vorige week zaterdag ook 1!Excuus voor de slechte foto, maar ik wilde 'm toch even delen!
[ afbeelding ]
(Teigetje ligt op haar buikje, met haar gezicht naar links.)
Ik ken mezelf, post ik net weer een foto van een misvormd kind met een leuke belediging er bij, blijkt het kind echt misvormd te zijn en zoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:17 schreef Anne het volgende:
Van mij mag je. Kweetnie wat de rest er van denkt.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:34 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat jammer PoppejansMisschien een nieuwe aan de sint vragen en die dan met een spenenkoord vastmaken als je weggaat? Esmee gooit ook alles met veel plezier uit de wagen...
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:57 schreef mefke79 het volgende:
Onze Sophie is ook aan het slijten...die wangetjes zijn weg en bepaalde vlekken zijn ook weg. Er wordt ook nog steeds intensief mee gespeeld, ongelofelijk.
ik heb op één subforum na alles in de active topics staan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:25 schreef Xtreem het volgende:
Waarom heb je OUD in je active topics staan?!!?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
Even een lijstje van wat ik vandaag allemaal moet doen, zodat ik niks vergeet en dingen kan gaan wegstrepen!
- Boodschappen supermarkt
- Boodschappen dierenwinkel
- Badkamer stofzuigen
- Badkamer dweilen
- Beneden alles opruimen
- Beneden alles stofzuigen
- Beneden alles dweilen
- Logeerbeddegoed wassen
- Poezzels borstelen (vóór het stofzuigen)
- Pakje terugbrengen naar het postkantoor
- Auto schoonmaken/ontdoen van ingewanden
- Dutje doen?
- Appartement van Xtreem schoonmaken
- ...
En dit moet eigenlijk allemaal voor 16:00 uur. Dat gaan we denk ik niet redden.
Met name omdat ik nog geen zin heb om te beginnen.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:34 schreef Anne het volgende:
Even een lijstje van wat ik vandaag allemaal moet doen, zodat ik niks vergeet en dingen kan gaan wegstrepen!
- Boodschappen supermarkt
- Boodschappen dierenwinkel
- Badkamer stofzuigen
- Badkamer dweilen
- Beneden alles opruimen
- Beneden alles stofzuigen
- Beneden alles dweilen
- Logeerbeddegoed wassen
- Poezzels borstelen (vóór het stofzuigen)
- Pakje terugbrengen naar het postkantoor
- Auto schoonmaken/ontdoen van ingewanden
- Dutje doen?
-Smegma van Xtreem wegbikken
- ...
En dit moet eigenlijk allemaal voor 16:00 uur. Dat gaan we denk ik niet redden.
Met name omdat ik nog geen zin heb om te beginnen.
Alex, jij bent echt een zieke geest....quote:
En nu iets wat niet iedereen al jaren wist?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alex, jij bent echt een zieke geest....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die vrouwen die jij schijnbaar horizontaal krijgt..... die weten dat niet gok ik of ze zijn net zo psycho?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En nu iets wat niet iedereen al jaren wist?
De meeste zijn, waren of gaan onder psychiatrische behandeling. Meestal alle 3 btwquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Al die vrouwen die jij schijnbaar horizontaal krijgt..... die weten dat niet gok ik of ze zijn net zo psycho?
..............quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste zijn, waren of gaan onder psychiatrische behandeling. Meestal alle 3 btw(no kidding)
Ik val op aparte types, en aparte types vallen op mij, schijnbaarquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
..............![]()
![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?!
In dat gevalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik val op aparte types, en aparte types vallen op mij, schijnbaar
Stoer! Dat wil ik ook nog steeds!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Anne het volgende:
Nou, 6 september heb ik m'n eerste motorrijles.
succes!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:17 schreef Anne het volgende:
Nou, 6 september heb ik m'n eerste motorrijles.
mja ik verbaas me er ook overquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In dat geval![]()
Maar ik blijf het opmerkelijk vinden....
Ik zeg: Doen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Stoer! Dat wil ik ook nog steeds!
Dat moet je daar dus ook niet mee aanpappen.....! En ik ben het met je eens dat een vrouw moet boeien, maar volgens mij vinden wij alleen andere dingen boeiendquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
succes!
[..]
mja ik verbaas me er ook overmaar 'normale' vrouwen boeien me meestal niet zo...
Volgend voorjaar......quote:
voor dat SD het zegt: ik boei de vrouw ook graagquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat moet je daar dus ook niet mee aanpappen.....! En ik ben het met je eens dat een vrouw moet boeien, maar volgens mij vinden wij alleen andere dingen boeiend
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor dat SD het zegt: ik boei de vrouw ook graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |