abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85793714
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:13:27 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85793745
Ooouwwww :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85793766
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
*knuffel* en *boks*

Maar ik ben wel blij met m'n nieuwe muziekjes op de iphone
O+
pi_85793793
Waar vind ik luisterpaal?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:15:35 #5
236335 neen
schone schijn
pi_85793830
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waar vind ik luisterpaal?
http://3vooR12.VPRO.nl/luisterpaal
het lijkt niet wat het is
pi_85793849
O eerste dag, nieuwe opleiding, quizzz

hbo'er of hbo-er?
pi_85793881
quote:
Ik snap de link met iTunes niet zo?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:18:14 #8
236335 neen
schone schijn
pi_85793945
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik snap de link met iTunes niet zo?
Ik ook niet, er is voor de iPhone een losse app zegmaar met dezelfde inhoud als de website. Dus niet op je telefoon maar als stream.
pi_85794006
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef neen het volgende:

[..]

Ik ook niet, er is voor de iPhone een losse app zegmaar met dezelfde inhoud als de website. Dus niet op je telefoon maar als stream.
Ooooo. En voor mijne dan ;(?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:20:20 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85794053
Een OP :o

Weltrusten :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85794084
quote:
Nu ben ik jaloers. De app is niet voor mij.
Eels *O* het was zo tof *O* en the flaming lips ook :s)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:23:53 #12
236335 neen
schone schijn
pi_85794221
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ooooo. En voor mijne dan ;(?
Weet niet? Maar ik stel je gerust, ik vind heg eigenlijk alleen met een wifi verbinding fijn werken.

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nu ben ik jaloers. De app is niet voor mij.
Eels *O* het was zo tof *O* en the flaming lips ook :s)
Eels tof ja? Ik baal echt zo dat ik m'n rooster nog niet heb, over anderhalf week in oosterpoort maar ik mis liever geen college en het is op een maandagavond op dus 2.5 uur reizen :x
Eels ook op luisterpaal hè :@
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:26:17 #13
70532 loveli
N
pi_85794310
dingespost
crap in = crap out
pi_85794707
Hej ik sta niet meer in de lijst?
Als ik mezelf update, kom ik dan vanzelf terug, of moet ik opnieuw mezelf aanvragen bij ... *naam kwijt*

* j.t edits: het laatste dus :D
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_85795566
Tijd om de computer uit te zetten! :W
pi_85795906
Tadaaaa! Leuk-beest-van-de-dag 28/08/2010 :D

*weg* ;(

Winston O+

En nu ga ik slapen, welterusten allemaal! :*

[ Bericht 11% gewijzigd door Cocotrimonium op 28-08-2010 09:48:18 ]
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 06:52:12 #17
331 Merel
Be here now.
pi_85799378
:O
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:09:50 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85799528
oO<

RPMen

:W
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85799571
Werken. :W .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85799579
pfoe wat een hoop bij te lezen weer..

maar P.F heeft een studie gevonden? *O* Klinkt goed met die begeleiding, hoop dat het je goed bevalt!

en DaD aan het daten (tussen neus en lippen door, of heb ik eroverheen gelezen?) vertel!

ik wilde eigenlijk na het ontbijten gaan hardlopen, maar mijn darmen zijn een beetje overstuur (van het uit eten gisteren denk ik) :X hoop dat het na een bakje havermout wat beter gaat..

oh j.t: als je een nieuw gewicht invoert kom je vanzelf weer in het lijstje

Ray laMontagne O+ die stem! O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85799588
Goedemorgen allemaal!

Heb volgens mij een compleet topic gemist :D
Gister ging het goed met het lijstje tot de avond :')
Ik had om 6 uur in het ziekenhuis afgesproken bij mn oma en was pas om half6 thuis. Dus even snel een boterham met pinadakaas. Was vervolgens pas om half 8 terug
Toen zijn we lekker op de bank gaan zitten met stokbrood met krabsalade. En tussendoor nog ergens 3 roomsoesjes naar binnen gepropt :')

Naja weekend zullen we maar zeggen.
Vandaag zal wel niet veel beter worden, dus zal ook maar gewoon geen lijstje posten :D
Maandag weer netjes ;)
pi_85799639
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]
Dat beest is zo sloom dat het m'n hele topic aan gort helpt. Bedankt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:52:17 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85799697
Goeiemorgen :W.

Na 2 nachten weer mijn minimum aantal uren gehaald *O*.
Druk dagje vandaag: Pippa heeft nog steeds vlooien en Janneke heeft ze nu ook, dus ik ga straks even pipetjes halen. Verder ga ik even bij DaD haar werk om langs om dozen te kopen (ben benieuwd of ik haar nog zie!), vanmiddag even shoppen voor een nieuwe outfit (ik moet sws écht een nieuwe spijkerbroek :X) en de rest van de dag spullen inpakken ^O^.

Ik heb ook al bedacht wat ik maandag tijdens de eerste lessen ga doen, aangezien ik nog geen boeken heb, dus nu ga ik er toch met een iets geruster hart naartoe. Al ben ik sowieso behoorlijk zen voor mijn doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 28-08-2010 09:14:36 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_85799768
Goedemorgen. :)

Fijn dat je toch een studie hebt gevonden P.F.
pi_85799787
Goeiemorgen! :W
pi_85799828
-pomtiedomtiedom-

[ Bericht 91% gewijzigd door sigme op 28-08-2010 12:10:39 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:15:20 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85799867
@ sigme:
Ik bedacht het me toen ik onder de douche stond :@ ;).

Even geëdit :). Edit jij ook even? O-) .
Niet meer actief op Fok!
pi_85799928
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[ afbeelding ]

Winston O+

En nu ga ik slapen, welterusten allemaal! :*
holy moly die rechter is lelijk :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85799958
Morning!

Vikje, verhuizen! Spannend! Heb je er vee zin in? ken je eigenlijk al veel mensen in Den Haag, of alleen Slankies? Wanneer is je rondleiding ook al weer, of is er nog geen datum?

*O* voor PF en d'r opleiding :D

EN O+ O+ de O+ zon O+ schijnt *O*
pi_85799967
Dat plaatje is een topic killer. Vandaag ga ik:

• Mensen bellen
• Kippensoep maken
• Mijn rekening bekijken (ouch).
• Door punt 3 beginnen met werk zoeken.

Tevens luister ik nu naar Eels op Luisterpaal.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:27:53 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85799970
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:26 schreef Perruche het volgende:
Vikje, verhuizen! Spannend! Heb je er vee zin in? ken je eigenlijk al veel mensen in Den Haag, of alleen Slankies? Wanneer is je rondleiding ook al weer, of is er nog geen datum?
Ik heb er heel veel zin in *O*. Ik ken voornamelijk Slankies in en rond Den Haag en één niet-Slankie (maar die ken ik dan weer wel via Fok! :')). En voor de rondleiding is nog geen datum. Ergens in september / oktober, gok ik :). Eerst de boel even op de rails krijgen daar :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:28:34 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85799976
Ik ben een keer naar Eels with strings geweest in de Oosterpoort. Toen gebruikten ze allemaal onconventionele instrumenten. Ook een vibrator, geloof ik :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85800000
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben een keer naar Eels with strings geweest in de Oosterpoort. Toen gebruikten ze allemaal onconventionele instrumenten. Ook een vibrator, geloof ik :').
_O-
pi_85800011
oi! :z
Ja doei.
pi_85800127
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 08:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat beest is zo sloom dat het m'n hele topic aan gort helpt. Bedankt.
;(
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:48:59 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85800152
Pff, ik zou even twee kaartjes versturen via Hallmark.nl, maar m'n comp is zo traag en die site doet niet wat ik wil. Ik ben sneller klaar als ik naar de stad fiets en daar twee kaartjes haal :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85800256
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 09:48 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik zou even twee kaartjes versturen via Hallmark.nl, maar m'n comp is zo traag en die site doet niet wat ik wil. Ik ben sneller klaar als ik naar de stad fiets en daar twee kaartjes haal :').
:D lang leve moderne technologie!

heeft er iemand nog tips voor een CV? Ben er een aan het maken om te versturen aan bedrijven en mee langs te gaan met uitzendbureaus... heb er al 1 voor "tijdelijk" werk, maar moet er nu een hebben waarmee ik eventueel een echte baan kan scoren.
pi_85800329
Waarom zouden die cv's anders moeten zijn? Scheelt je moeite om één mooie te maken? ;)
pi_85800356
Hurray! *O*

Lang zal ik leven, lang zal ik leven, lang zal ik leven in de gloria!
In de glo-ri-aaa, in de glooo-riiii-aaaaa :D *O* *O*

En mijn man heeft deze taart voor mij besteld: :9

O+ Jarig zijn O+

Ik vind jarig zijn écht heel leuk :@
pi_85800364
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waarom zouden die cv's anders moeten zijn? Scheelt je moeite om één mooie te maken? ;)
Ik kan me wel voorstellen dat je andere aspecten wilt benadrukken als je solliciteert voor tijdelijk of vast. Afhankelijk van het type baan dat je daarbij in gedachten hebt natuurlijk.
pi_85800389
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

heeft er iemand nog tips voor een CV? Ben er een aan het maken om te versturen aan bedrijven en mee langs te gaan met uitzendbureaus... heb er al 1 voor "tijdelijk" werk, maar moet er nu een hebben waarmee ik eventueel een echte baan kan scoren.
In ieder geval een fatsoenlijk e-mail adres (dus professioneel. Lijkt overbodig, maar hoe vaak ik we niet rare e-mail adressen voorbij heb zien komen :X)

Geen overbodige zaken, gewoon kort & krachtig.

Ik vind het lastig om inhoudelijke tips te geven zonder jouw gegevens te weten, soz!
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:16:35 #42
70532 loveli
N
pi_85800428
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ken iemand die een eigen bedrijfje had en bij voorkeur mensen aannam die op de een of andere manier nuttig waren voor de samenleving, dus bv. vrijwilligerswerk deden. Als mensen goed zijn voor een ander, zijn ze ook goed voor de baas.
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:16:58 #43
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85800433
Feli Coco! :D *O*

RPM ging eigenlijk gewoon kut. Pap in de benen. En nu pap in een kommetje :9.

Oh Mo, misschien zijn Duuf en ik nog wel in de neighbourhood dit weekend, kan een fatboy kopen en die staat in Nijmegen :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85800561
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurray! *O*

[ afbeelding ]

O+ Jarig zijn O+

gefeli! Hoe jong is de prinses geworden O-) :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85800574
da's toch een prinses op dat ding ? :@
pi_85800625
Gefeliciflapstaart Coco! *O* w/ :* Een hele fijne dag (jammer dat het zowat stormt hier, maar misschien is dat in 't zuuden anders).
pi_85800632
Gefeli Coco *O*

Weer bijna niet geslapen, maar het was wel gezellig :+. En heb al betaald gekregen van mijn school, dus blijkbaar werk ik daar komend jaar weer :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:31:20 #48
70532 loveli
N
pi_85800662
*O* gefeli *O*
crap in = crap out
pi_85800683
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:25 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

gefeli! Hoe jong is de prinses geworden O-) :+
Yup, dat is de prinsessentaart van de Hema :Y

En ik ben 29 jaar geworden *O*
pi_85800718
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Gefeliciflapstaart Coco! *O* w/ :* Een hele fijne dag (jammer dat het zowat stormt hier, maar misschien is dat in 't zuuden anders).
Nog hartstikke droog hier *) (zul je zien dat het zo met bakken uit de lucht gaat vallen, hihi)

En thanks allemaal!

Ik ga nu even richting mijn ouders, m'n moeder heeft de bodems gemaakt voor een chocoladeschuimtaart, en ik ga die nu op elkaar plakken en 'bekleden' (met slagroom gemixt met nesquick :9 ).

Tot later allemaal :*
pi_85800729
Coco, gefeli! Je doorbreekt de traditie van de geheime jarigen :P Hoop dat je een fijne dag hebt Ga je nog wat leuks doen?

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat coco hier zegt:
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je andere aspecten wilt benadrukken als je solliciteert voor tijdelijk of vast. Afhankelijk van het type baan dat je daarbij in gedachten hebt natuurlijk.
Dat dus, en ook omdat ik nogal veel dingen heb gedaan en als ik die er allemaal opzet denkt een werkever vaak van "wat een fladderaar", wat ik niet ben, ik doe gewoon graag veel dingen, ook al zijn ze maar voor 1 of 2 maanden voor een tijdelijke baan is het we een pre om die erop te zetten, maar voor een vaste baan niet, althans, ik ben er wel eens op afgewezen (te ambitieus :') ). Daarom wil ik er graag meerdere. Meestal pas ik ze ook aan op de sollicitatie die ik doe.

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:16 schreef loveli het volgende:
Ken iemand die een eigen bedrijfje had en bij voorkeur mensen aannam die op de een of andere manier nuttig waren voor de samenleving, dus bv. vrijwilligerswerk deden. Als mensen goed zijn voor een ander, zijn ze ook goed voor de baas.
Ah, mooi, dat heb ik gedaan dus dat zet ik er even bij :D
pi_85800738
Hier zag ik net een flits en nu een donder :'( buuuuh, ik wil zon!
pi_85800767
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:36 schreef Perruche het volgende:
Coco, gefeli! Je doorbreekt de traditie van de geheime jarigen :P Hoop dat je een fijne dag hebt Ga je nog wat leuks doen?
Ik vertel het altijd aan iedereen :@ :') Jarig zijn O+

En ik ga niet iets bijzonders doen (er komen vanavond vrienden langs. Maar het is geen officieel feestje, want dat vind ik eng. Dan ben ik altijd bang dat mensen niet komen opdagen en dan voel ik me zielig :') En als ik niemand officieel uitnodig, is iedereen die toch komt mooi meegenomen en alleen maar extra leuk :P).

Nu ga ik me echt klaarmaken om die taart op te halen. Doei allemaal!

Perruche, succes met je cv!
pi_85800773
Gefeli Coco
Jarig zijn is ook heel leuk :D

Op tijd uit bed gegaan om van mn spaarrekening geld over te maken voor een nieuwe auto, doet dat ding niets overmaken in het weekend }:|
Dus moet ik maandag alles in 1x kunnen regelen. Benieuwd of dat kan! Zal als meneer wakker is eens bellen.
:)

Ow en we hebben nu Windows 7 en moet erg wennen
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:53:22 #55
236335 neen
schone schijn
pi_85800929
Gefeliciteerd coco geniet van dit jaar, het zal je laatste jaar als twintiger zijn. :P

Ik ga straks naar :') Harlingen :') visserijdagen oid met oud studiegenootjes, ben benieuwd of het wat is. Gisteren was ska3 er dus het zal wel minder suf zijn dan het klinkt. Als het weer maar goed is.
pi_85800946
Ohja voor de Slankies die ernaar gevraagd hebben: ik verhuis komende woensdag :P. Knoop is doorgehakt, een middag/avond de tijd om alles te verplaatsen en dan blijf ik er meteen slapen. Beetje spannend is het wel :@.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:56:02 #57
236335 neen
schone schijn
pi_85800966
Je hebt er toch al eens geslapen of niet?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:00:36 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85801017
Gefeliciteerd Cocooooooooo :D *O* *O* *O*
Die prinsessentaart, wat lief! :D _O-

Zo! Ik heb geZumbaat, en ben na afloop ZEIKnat geregend :') En nu schijnt de zon oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_85801044
Gefeliciteerd coco *O* :*

en XM: wij zijn morgen in Den Haag :') en vandaag ben ik ook hele dag onderweg en zulks, vanavond verjaardag :Y
Ja doei.
pi_85801072
Gefeliciteerd Coco! *O*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85801107
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_85801141
Ja, hop hop chico, wegwezen :P!!
pi_85801177
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_85801194
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:56 schreef neen het volgende:
Je hebt er toch al eens geslapen of niet?
Ja 1x toen ik nog geen bed of vloer had :P.

SPOILER
pi_85801201
Oh het begint hier keihard te donderen en bliksemen, ik ga mn pc maar uitzetten en douchen/slapen ofzo :').
pi_85801222
SPOILER
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:12:05 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85801246
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
Gefeliciteerd coco *O* :*

en XM: wij zijn morgen in Den Haag :') en vandaag ben ik ook hele dag onderweg en zulks, vanavond verjaardag :Y
Ik hoor dat jullie mijn fatboy komen bezorgen? :P :D ;)

En -O- ;( :*
pi_85801250
Oh, ik zit in een bliksembui :D!
pi_85801265
SPOILER
dank :*
Ja doei.
pi_85801281
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik hoor dat jullie mijn fatboy komen bezorgen? :P :D ;)

En -O- ;( :*
waar in Nijmegen kan je 'm ophalen? :+ opzich geen probleem denk ik :P
Ja doei.
pi_85801290
Ik heb ook een fatboy, die was gratis O+!
pi_85801301
Streberig als ik ben, wil ik vandaag mijn rooster in elkaar puzzelen, maar hij is zo chaotisch dat het niet lukt -O-
pi_85801319
Gefeli, Coco! *O*

Ik ben net zo natgeregend, tenminste mijn regenpak (zonder riem) en nu schijnt de zon weer. Weird.

Oh dat is geen goed nieuws, Mo! :{ :*

Lijstje:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham, halve plak kaas
T: stukje koude kip
L: rauwkost met gerookte zalm en mayo
T: baconcrackers met filet Américain
S: hardlopen mits geen wolkbreuk
T: wodka
D: weet nog niet, maar ik heb nog broccoli. *) Moet nog even vlees halen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:17:27 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85801341
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILER
dank :*
SPOILER
pi_85801349
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 28-08-2010 11:48:03 ]
Ja doei.
pi_85801535
Mo, heel veel sterkte voor jullie!
pi_85801759
Veel sterkte Mo! :* Wat een rottig nieuws..

[zeur modus]
Elke ochtend als ik opsta voel ik me zo beroerd :( weet alleen niet hoe het komt... na een paar uurtjes trekt dat weer weg.. :{ [/zeur modus]
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_85801900
Oef mo, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte.
pi_85801907
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:40 schreef Swietje het volgende:
Veel sterkte Mo! :* Wat een rottig nieuws..

[zeur modus]
Elke ochtend als ik opsta voel ik me zo beroerd :( weet alleen niet hoe het komt... na een paar uurtjes trekt dat weer weg.. :{ [/zeur modus]
Waar heb je last van dan? lichamelijk of psychisch?
pi_85801941
als ze zich er net als de eerste keer doorheen slaat komt 't goed, maar 't is wel een flinke tegenslag ...

zo maar 's omkleden en op pad :) m'n nieuwe fietstassen uitproberen, lang die kookdemonstratie om 'ingewerkt' te worden, verjaardagscadeautje halen voor vanavond en een plantje voor mams voor morgen O+
Ja doei.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:49:32 #81
331 Merel
Be here now.
pi_85801942
Ik had nooit iets moeten zeggen over die riem! :') Maar jullie begrepen toch wel dat dat een grapje was? Toch? :o

Mo wat een rotnieuws, sterkte!

Coco, happy birthday :)

Net even de stad in geweest. De score: thermolegging en -shirt (in de aanbieding bij de Action, alvast handig voor als het koud wordt), nog twee corrigerende hemdjes, en een geweldig paar high heels voor een tientje in de uit-uit-uit-uit-allerlaaste-uitverkoop O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:50:06 #82
70532 loveli
N
pi_85801957
-O- kut
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:50:35 #83
70532 loveli
N
pi_85801968
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:49 schreef Merel het volgende:
en een geweldig paar high heels voor een tientje in de uit-uit-uit-uit-allerlaaste-uitverkoop O+
Waar waar?
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:50:35 #84
331 Merel
Be here now.
pi_85801969
Lijstje:

O - hamkaascroissantje
L - yoghurt met muesli
T - diepvriesbramen
D - zal wel iets slechts worden, moet eten onderweg
T - flink wat biertjes
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:50:48 #85
70532 loveli
N
pi_85801980
Ik ben niet oppervlakkig :')
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:51:19 #86
331 Merel
Be here now.
pi_85801990
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar waar?
In Rijswijk :P

Waar ik heen ben gefietst 8-) Misschien morgen naar Hoek van Holland fietsen, als het weer een beetje meezit.
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:51:57 #87
70532 loveli
N
pi_85802004
O, te ver weg.
crap in = crap out
pi_85802023
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

Waar heb je last van dan? lichamelijk of psychisch?
Lichamelijk. Buikpijn, last van m'n maag en darmen, misselijk, duizelig. Net alsof m'n lijf nog niet klaar is om op te starten. :')
pi_85802031
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:52 schreef Swietje het volgende:

[..]

Lichamelijk. Buikpijn, last van m'n maag en darmen, misselijk, duizelig. Net alsof m'n lijf nog niet klaar is om op te starten. :')
-O- :* da's mooi klote :*
Ja doei.
pi_85802091
Lijstje:

S: kezen
Brunch: twee grofvolkoren boterhammen met een omelet van 2 kleine eitjes met rauwe ham
S: fietsen
T: knackebrodje oude kaas
T: banaan
D: gevulde kipfilet (gevuld met gepureerde rucola met knoflook, grana padano en ui) met daarop wat mozaralla light en eromheen rauwe ham en erbij 'italiaanse' sperzieboontjes met tomaten, knof en ui :9
T: 2 a 3 biertjes op verjaardag
Ja doei.
pi_85802393
SPOILER
Ik heb net weer lekker hardgelopen, wederom 5 km :9
Gewicht is nog hetzelfde. Broeken zakken wel af maar ik wil toch weer naar 68 kg, dus ff weer goed gaan eten.
Net gedoucht en nu ff klaarmaken om naar mams en stiefpaps te gaan, om een notebookje uit te kiezen O+
pi_85802415
Yaaaaaaaay! Mn auto doet het! Mn theedoek heeft een wonder verricht :p Meteen afspraak voor proefrit gemaakt voor een auto die ik al even op het oog heb!
Yay!
pi_85802474
Sterkte Mo!

Lijstje:

O: allbran+sinasappelsap
T: eitje + 1/2 komkommer
L: 1 roggebrood met nutella en 1 met filet american+ui
T: appel
D: Ga naar een Surinaams/Hindoestaans feestje dus dat wordt lekker eten :9 *O*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:13:10 #94
236335 neen
schone schijn
pi_85802526
Goed gelopen! Ik ga morgen weer een poging wagen, vanaf maandag met schule enzo moet er maat even iets goed gaan veranderen bij moi.
Je had toch al zon leuke laptop sdb of niet? :')

SPOILER
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:13:42 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85802547
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
S: kezen

Mengeling van :') en :9

:P _O-

Aurum: lekkerrrr! :9 Ik ga vanaaf misschien wokken met wat vrienden, eens kijken of we die last minute kunnen optrommelen O+ Zou leuk zijn om ze nog te zien voor ik weg ga! w/
pi_85802655
Goedemorgen-/middag!

Hier een verschrikkelijke rotnacht gehad, dankzij verkoudheid en een gestoorde onderbuurvrouw :O. Gelukkig schijnt vandaag de zon! Hopelijk blijft ´ie nog even.

Coco gefeliciteerd met je verjaardag! *O* En Mo, veel sterkte. Hoop dat het allemaal goed komt.
pi_85802681
zo, morgen DHL spelen voor XM en Duvel :+

nu even richting de keukenwinkel voor die kookmeuk :W tot vanmiddag :+
Ja doei.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:18:17 #98
236335 neen
schone schijn
pi_85802684
Wanneer ga je mijn land eigenlijk verlaten Maria?
pi_85802712
shinyyy, wil jij mij misschien helpen met mijn rooster :@ hoe maak je er een helder rooster van, jij had ook zo een raar ding toch?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:19:18 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85802716
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef neen het volgende:
Wanneer ga je mijn land eigenlijk verlaten Maria?
Mehe!

als het goed is 15 september :Y

*spanning und sensatie* :Y)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:22:28 #101
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85802799
Co, Gefeliciteerd ! :* en een fijne dag!

Mo, -O- Sterkte! Hoop dat de bestraling en chemo goed aanslaan!

Begint opeens te donderen hier!
Werd aardig lekker wakker. En werd toen weer chagrijnig :')
M'n zusje heeft een nieuwe fiets GEKREGEN terwijl ze nog een fiets heeft. En mijn fiets was een keer gejat (terwijl ik hem op slot had) en moest toen van m'n eigen geld een fiets kopen.. -O-
En ik had kleine doosjes soort cornflakes gekocht (1 verpakking met 8 verschillende doosjes met verschillende cornflakes dingen erin) heeft iemand hier, m'n vader of moeder, dat allemaal in één bak geflikkerd -O-
Het zijn toch niks voor niks 8 verschillende doosjes :|W
En m'n vader is weer depressief/chagrijnig door z'n rug..

Denk dat ik maar op kamers ga }:|

[/klaagzeurpost]
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:23:47 #102
236335 neen
schone schijn
pi_85802827
Wat voor vaag rooster heb je pf?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:23:54 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85802830
Ik kwam mijn lerares Nederlands en mentor van de Havo tegen in de boekhandel net. En ze was zo enthousiast toen ze hoorde wat ik ging doen. "Wat zullen je ouders trots op je zijn. Ik ben ook trots op je!" en toen kreeg ik drie zoenen O+.

Verder heb ik een nieuwe broek, een roze docentenagenda *), rode pennen voor het broodnodige correctiewerk >:) en verhuisdozen. Heb DaD wel gezien, maar die was bezig met een klant. Maar Mark en ik gaan zo nog meer dozen halen, dus ik krijg een herkansing ;).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:23:58 #104
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85802833
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
zo, morgen DHL spelen voor XM en Duvel :+

nu even richting de keukenwinkel voor die kookmeuk :W tot vanmiddag :+
O+ _O_
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:24:30 #105
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85802853
Dan maar even een lijstje;
o: 2 beschuitjes met appelstroop, cappuccino, glaasje optimeldrink
m: restje broccolischotel (broccoli/ui/zoete pepertjes/kip)
t: fruit
a: nog geen idee wat mama gaat koken? Straks even vragen
t: magere vruchtenyoghurt
pi_85802877
Irritant allemaal Nouk :( Waarom ga je niet sowieso op kamers?

Vik, ROZE O+ Mijn agenda is ook roze O+
pi_85802888
Ohw, Mo! Helemaal jou spoiler gemist! Wat vervelend. Sterkte zeg ;(
Noukje, wat stom allemaal!

Mijn lijstje tot nu toe:

O: 2 broodjes pindakaas en glas jus!
pi_85802925
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:23 schreef neen het volgende:
Wat voor vaag rooster heb je pf?
kijk....ik kan vrijdagochtend niet dus wil het vak met een andere klas volgen.
+ ik moet nog 2 vakken inhalen van het blok dat nu begint voor de reguliere klassen dus dat moet ik er ook in frommelen

En nu kan ik het rooster niet eens meer vinden :')!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:27:42 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85802940
Mijn moeder belde net dat mijn grote weekendtas daar nog staat :'). Goed dat ze even belt, anders had ik morgen een probleem gehad :'). Maar ze stelde voor dat ik haar koffer met wieltjes mag lenen, dan hoef ik niet te sjouwen O+. Vanavond komen ze hem brengen en dan gaan we ook even praten over hoe we de verhuizing gaan organiseren :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85802955
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:22 schreef Noukjee het volgende:
Denk dat ik maar op kamers ga }:|
Helemaal geen slecht idee. Ik vond het echt een verádeming om op mezelf te gaan wonen. Plus ik merkte dat de strijd tussen mij en mijn ouders (of eigenlijk: mijn vader) vanaf dat moment veel minder werd. Voor alle betrokkenen wel zo fijn.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:32:00 #111
236335 neen
schone schijn
pi_85803050
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:25 schreef Swietje het volgende:
Irritant allemaal Nouk :( Waarom ga je niet sowieso op kamers?

Vik, ROZE O+ Mijn agenda is ook roze O+
Gratis fatsoenlijk eten, geen corvee, geen was.

quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

kijk....ik kan vrijdagochtend niet dus wil het vak met een andere klas volgen.
+ ik moet nog 2 vakken inhalen van het blok dat nu begint voor de reguliere klassen dus dat moet ik er ook in frommelen

En nu kan ik het rooster niet eens meer vinden :')!
O waar je het kan vinden weet ik ook niet, maar gewoon de roosters van jezelf en van de leraren die de vakken geven die je wil (verplaatsen) uitprinten, vakken er uitzoeken en kijken waar je het kunt invullen?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:33:12 #112
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85803083
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:28 schreef bluejean het volgende:

[..]

Helemaal geen slecht idee. Ik vond het echt een verádeming om op mezelf te gaan wonen. Plus ik merkte dat de strijd tussen mij en mijn ouders (of eigenlijk: mijn vader) vanaf dat moment veel minder werd. Voor alle betrokkenen wel zo fijn.
Maar weet je wat het is. Toen ik op vakantie was, miste ik me ouders echt. Omdat het meestal echt wel gezellig is thuis. Vooral nu m'n vader geen werk meer heeft. Er is altijd wel iemand thuis.
En had toen ook weer zin om naar huis te gaan.
Of is dat juist iets waar je even doorheen moet?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:34:38 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85803123
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hurray! *O*

[ afbeelding ]

O+ Jarig zijn O+

Hahahaha!!! :D.

Je verbreekt de traditie van de stiekeme jarigen idd en niet zo subtiel ook :').

Gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!! :*.
Niet meer actief op Fok!
pi_85803143
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef neen het volgende:

[..]

Gratis fatsoenlijk eten, geen corvee, geen was.
[..]

O waar je het kan vinden weet ik ook niet, maar gewoon de roosters van jezelf en van de leraren die de vakken geven die je wil (verplaatsen) uitprinten, vakken er uitzoeken en kijken waar je het kunt invullen?
Het stomme is, die vakken wijzigen iedere week.
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:36:37 #115
70532 loveli
N
pi_85803174
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Maar weet je wat het is. Toen ik op vakantie was, miste ik me ouders echt. Omdat het meestal echt wel gezellig is thuis. Vooral nu m'n vader geen werk meer heeft. Er is altijd wel iemand thuis.
Hangt er ook vanaf hoe je huisgenoten zijn, maar bij mij ging het heel geleidelijk. Eerst elk weekeinde naar huis en soms tussendoor, maar op een gegeven moment niet meer volgens een vast schema. Toen ik een auto had was het nog makkelijker, omdat ik niet meer hoefde te regelen dat ze me van het station kwamen ophalen.
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:37:20 #116
236335 neen
schone schijn
pi_85803195
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Het stomme is, die vakken wijzigen iedere week.
Ja oké maar het is toch wel voor een hele periode bekend of ook niet?
pi_85803203
Ooooh noukje, ik zou daar echt niet tegen kunnen :D Als je ouders zo vervelend doen zou ik lekker mijn dingen op mijn eigen kamer ouden :') of er een briefje opplakken :D Ik woon al heul lang op mezelf maar ben nog steeds panisch met mensen die aan mijn spullen zitten, dus bij nieuwe aankopen gaan ze altijd gelijk waar ze moeten, voor etenswaren in pakjes en zakjes in de kast, hop hop!

Leuk voor je zusje, kan me voorstellen dat je jaloers bent, maar probeer het uit e hoofd te zetten, jij bent in ieder geval geen verwend nest :P
pi_85803221
Ik vind 't flauw dat 't vriendje' geen reisverslag maakt, vind ie zonde van zn tijd daar. ok :')
pi_85803249
Woon je dichtbij je studie Noukjee? Ben e oud genoeg en heb je geld om op jezelf te gaan? Ik vond het erg leuk en miste het ouderlijk huis helemaal niet, maar mijn situatie was waarschijnlijk wel heel anders. En je kan natuurlijk ieder weekend terug.
pi_85803264
En nu ga ik kippensoep en tosties maken voor de lunch :9
pi_85803266
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:33 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Niets moet hoor! Als jij het nog erg fijn hebt thuis en voor jouw gevoel de voordelen (gezellig, altijd iemand thuis, e.d.) opwegen tegen de nadelen (ruzie, minder zelf kunnen bepalen, ik noem maar wat), dan hoef je niet op stel en sprong op kamers te gaan en is thuiswonen ook een reële optie. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of ik het eng vond om opeens op eigen benen moeten staan, maar volgens mij vond ik het vooral erg fijn om echt mijn eigen leven te kunnen leiden. Mede dankzij de situatie thuis. Maar dat geldt voor iedereen weer anders, denk ik.
pi_85803304
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 11:52 schreef Swietje het volgende:

[..]

Oh nog even. Je bent niet zwanger toch :P Heb je je bloedwaarden laten controleren enzo? Slaap je wel genoeg? Ik heb het een tijdje gehad (toen ik 17 was) bij mij kwam het door mijn "vegetarische periode" waarin ik ijzertekort ontwikkelde omdat ik niet genoeg vitamines binnenkreeg, toen voelde ik me slap en bweh.
pi_85803387
Net een gesprek gehad met de mama van iemand, wel realistisch gesprek maar wel naarrr.
Of zo, ik voel mij nu kuttig.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:45:16 #124
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85803416
Ik woon nu in Apeldoorn en studeer in Amersfoort. Dus wel goed te doen. 20 minuten met de trein en school is op loopafstand van het station. Dus ideaal.
Weet niet precies hoe het gaat qua geld dit jaar. Dit word m'n eerste studiejaar. Werk er wel anderhalve dag in de week bij. En krijg meer studiefinanciering omdat m'n vader dus geen werk heeft.
Moet nog even uitzoeken hoeveel ik krijg als ik zegmaar uitwonend ben, en of ik het daarmee zou redden als ik op kamers zou gaan.
Heb me iig op zo'n site ingeschreven. Als er kamers vrijkomen krijg ik een mailtje en kan daar dan op reageren als ik interesse heb.
Denk dat ik het zo even laat. Even alles aanzien, dus niet echt opzoek of dat ik stap-op-sprong een kamer wil. Maar mocht er iets leuks en goedkoops vrijkomen, dan ga ik er zeker wel over nadenken!:)
Denk dat dat het beste werkt voor mij!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:45:27 #125
236335 neen
schone schijn
pi_85803422
Watdan :o
pi_85803447
Uhhh ja ze belde mij omdat ze het een en ander had gehoord. Vast wel waar, maar ja!
pi_85803451
Ik zei altijd: op mijn 18e ben ik hier weg, en dat is ook zo gegaan. :P Mijn ouders en ik houden heel veel van elkaar maar we hebben altijd wel veel strijd gehad en het ging gewoon echt niet meer. Dat er wat meer afstand is maakt het wel weer des te gezelliger als ik bij ze blijf slapen nu af en toe een nachtje :)

Chico: ik herken dat gevoel wel, dat het heel kang duurde voordat ik ook echt in mijn nieuwe huisje ging slapen omdat ik het een beetje eng vond. Na twee dagen was dat voorbij ^O^
pi_85803482
Oh Noukje, uitwonend is geloof ik zo'n 200-250 meer!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:48:16 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85803484
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Net een gesprek gehad met de mama van iemand, wel realistisch gesprek maar wel naarrr.
Of zo, ik voel mij nu kuttig.
je maakt me nieuwsgierig.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:48:32 #130
70532 loveli
N
pi_85803494
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je maakt me nieuwsgierig.
^^
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:48:33 #131
236335 neen
schone schijn
pi_85803495
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uhhh ja ze belde mij omdat ze het een en ander had gehoord. Vast wel waar, maar ja!
Dingen uit het "roddelcircuit"? :{w
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:49:49 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85803523
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:46 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zei altijd: op mijn 18e ben ik hier weg, en dat is ook zo gegaan. :P Mijn ouders en ik houden heel veel van elkaar maar we hebben altijd wel veel strijd gehad en het ging gewoon echt niet meer. Dat er wat meer afstand is maakt het wel weer des te gezelliger als ik bij ze blijf slapen nu af en toe een nachtje :)
Precies dat idd :Y. Ik was op m'n 17e al vertrokken :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85803549
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
shinyyy, wil jij mij misschien helpen met mijn rooster :@ hoe maak je er een helder rooster van, jij had ook zo een raar ding toch?
Euh jawohl, je bedoelt met alles inplannen?

Neen: ja ik had een stoere maar die is gecrasht :')
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:50:42 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85803553
Leuk en goedkoop in Amersfoort zal niet zo snel lukken, noukje ;), zo sprak zij uit ervaring.

Amersfoort is wel tof! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:51:35 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85803570
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Precies dat idd :Y. Ik was op m'n 17e al vertrokken :').
Ik soortvan half :+ Ging grotendeels bij het vriendje wonen O+ Maar ik was wel heul poezelig! Mn pa alleen niet oO<
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:52:31 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85803610
Ik was ook heel poezelig hoor! O-) .

Nee, ik botste flink met mijn moeder. Die zat zich altijd te bemoeien met wat ik op de computer deed enzo. Heel irritant :r.
Niet meer actief op Fok!
pi_85803677
quote:

Chico: ik herken dat gevoel wel, dat het heel kang duurde voordat ik ook echt in mijn nieuwe huisje ging slapen omdat ik het een beetje eng vond. Na twee dagen was dat voorbij ^O^
Ik riep altijd dat ik sowieso mn eerste jaar zou blijven, en dat is uiteindelijk 2 jaar geworden. Tussendoor periodes gehad dat ik het liefst a la minute zou vertrekken, maar ben blij dat ik nu uiteindelijk uit huis ga op het moment dat mijn ouders en ik het geweldig goed met elkaar kunnen vinden. En op dezelfde manier als Noukje wil: wel ingeschreven, maar niet actief op zoek. En toen liep ik tegen iets voordeligs op dus ging ik maar weg :P.

Ik vind het alleen slapen niet eng, maar het autistje in mij begint een beetje te protesteren. En maak me druk of ik mn internet wel op tijd geregeld krijg enzo. Zie opeens overal problemen :+.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:57:14 #138
236335 neen
schone schijn
pi_85803737
O ik heb wel chille ouders maar wilde graag weg maarja twijfels enzo, toch studie in dezelfde stad dus al het gedrink en gezellige gedoe van uitwonenden deed ik mee en ja stufi en kamer is chill dus ik wilde weg maar toen kapte ik dus, geen gratis geld is dis thuis blijven.
Toen andere stad op 55 minuten, viel mee maarja wel te vroeg dus ik wilde een chill kamertje. Had ik iets moois gevonden dacht ik ja als ik dit doe blijf ik ook als ik stop in deze waardeloze plaats dus nee dat wilde ik niet dan maar stoppen.
Nu 2 uur en 20 mins in de trein dus een kamer is wel handig, had ik dus even tijdens de introductieweek gefixt op de laatste vrijdag en de maandag erop beginnen met school :D in een bijna lege kamer met vloer (jawel die had ik er even snel ingelegd) matras en tv en natural wake up light.

Eigenlijk denk ik nu waarom post ik dit maarja boeiend anders heb ik dit voor niets getyped op m'n telefoon. Sorry hoor.
pi_85803739
Mijn moeder zat zich gewoon met alles te bemoeien, nu nog steeds. Bezorgdheid gewoon maar hoogst irritant. En dan word ik weer boos als ze iets vraagt en dan wordt zij boos omdat ik boos ben omdat zij alleen iets vraagt....zucht.

Maar dan zeggen ze wel weer opeens 'ja je krijgt een laptop'. Tsja.
pi_85803768
quote:
Ik zei altijd: op mijn 18e ben ik hier weg, en dat is ook zo gegaan. :P Mijn ouders en ik houden heel veel van elkaar maar we hebben altijd wel veel strijd gehad en het ging gewoon echt niet meer.
Ik wilde ook echt heel graag weg op mijn 18e, vooral wanneer een studiegenoot van mij een kamer voor me had in hartje centrum Amsterdam, maar ik durfde het onderwerp 'op kamers' gewoon echtechtecht niet te laten vallen thuis. Mijn vader (lees: erg dominant) had me nooit laten gaan op die leeftijd, te meer omdat hij het hele aspect van studeren/op kamers gaan niet snapte (nog steeds niet, eigenlijk). Uiteindelijk is het me vlak voor mijn 20e verjaardag toch gelukt om uit huis te gaan, maar daar heb ik veel strijd voor moeten leveren. Ik kan me dus wel voorstellen dat het voor sommige mensen lastig is om uit huis te geraken. Maar goed, de heerlijke heerlijkheid toen het eindelijk zo ver was.
*O*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:58:43 #141
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85803783
Ik ben op mn 17e het huis uit gegaan. Een jaar eerder was nog beter geweest eigenlijk :X. Ik moet ook echt niet langer dan 4 dagen bij mn ouders zijn, dan krijgen we gewoon weer ruzie :@.

Lijstje:

pre-O: banaan
S: RPM
O: 250 ml melk, havermout, handje rozijnen, schepje honing :9
L: 2 witte boterhammen (jaja, weekend, doei :{w ) met aardbeien
T: ?
D: volkorenmacaroni met groenten + saus (uit de diepvriesch, veel over van vorige week :Y)
T: ?
pi_85803787
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef neen het volgende:
O ik heb wel chille ouders maar wilde graag weg maarja twijfels enzo, toch studie in dezelfde stad dus al het gedrink en gezellige gedoe van uitwonenden deed ik mee en ja stufi en kamer is chill dus ik wilde weg maar toen kapte ik dus, geen gratis geld is dis thuis blijven.
Toen andere stad op 55 minuten, viel mee maarja wel te vroeg dus ik wilde een chill kamertje. Had ik iets moois gevonden dacht ik ja als ik dit doe blijf ik ook als ik stop in deze waardeloze plaats dus nee dat wilde ik niet dan maar stoppen.
Nu 2 uur en 20 mins in de trein dus een kamer is wel handig, had ik dus even tijdens de introductieweek gefixt op de laatste vrijdag en de maandag erop beginnen met school :D in een bijna lege kamer met vloer (jawel die had ik er even snel ingelegd) matras en tv en natural wake up light.

Eigenlijk denk ik nu waarom post ik dit maarja boeiend anders heb ik dit voor niets getyped op m'n telefoon. Sorry hoor.
:o O+
pi_85803806
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:57 schreef neen het volgende:

:D
pi_85803946
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:50 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Euh jawohl, je bedoelt met alles inplannen?

Neen: ja ik had een stoere maar die is gecrasht :')
Ja, ik raak echt in paniek van dat rooster. Kan hem nu niet eens meer vinden.

O heb hem al :+

Dit is dus de maandag, maar ik wil gewoon een overzichtelijk rooster.. Plus nog vakken er in gefrot.. Grrr, Ik haat chaos :|W Mehwhehehe en ik deed BE ^)

Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:09:21 #145
70532 loveli
N
pi_85804014
Nog even en ik neem nummerherkenning op m'n vaste foon. Grmpf.
crap in = crap out
pi_85804025
SPOILER
@Viking, een roze agenda O+
@Noukje, bah ik zou dat ook allemaal niet tof vinden
@Swietje, mischien een tekort aan iets? Of mischien slaaptekort?

*O* Coco gefeliciteeeeeerd *O* , toffe taart!
pi_85804068
Sterkte Mo! Wat ontzettend kut. -O-

Pfff wat had/heeft iedereen hier toch veel ruzie met ouders. :o Ik had nooit echt ruzie, maar natuurlijk wel kleine irritaties over en weer. Toen mijn vader een huisje kocht om te verhuren aan studenten, bedacht ik me dat ik daar ook wel kon gaan wonen en toen ging het opeens heel snel allemaal. Ik had het er gisteren nog met mijn vader over en die had dat totaal niet aan zien komen. Achteraf was het ook erg onhandig omdat ze toen nog niet zo lang twee honden hadden. Maar ik kon toen en nu nog steeds goed opschieten met m'n ouders. Het komt vast omdat jullie allemaal vrouwen zijn, dat zijn gewoon moeilijke wezens. :{w
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:12:57 #148
70532 loveli
N
pi_85804099
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:11 schreef de_nachtwacht het volgende:
Het komt vast omdat jullie allemaal vrouwen zijn, dat zijn gewoon moeilijke wezens. :{w
:Y
crap in = crap out
pi_85804106
Mijn mutti kent Erwin Olaf niet :o
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:13:49 #150
70532 loveli
N
pi_85804124
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je mutti is niet de enige.
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:14:24 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85804136
quote:
Sterkte Mo! Wat ontzettend kut. -O-

Pfff wat had/heeft iedereen hier toch veel ruzie met ouders. :o Ik had nooit echt ruzie, maar natuurlijk wel kleine irritaties over en weer. Toen mijn vader een huisje kocht om te verhuren aan studenten, bedacht ik me dat ik daar ook wel kon gaan wonen en toen ging het opeens heel snel allemaal. Ik had het er gisteren nog met mijn vader over en die had dat totaal niet aan zien komen. Achteraf was het ook erg onhandig omdat ze toen nog niet zo lang twee honden hadden. Maar ik kon toen en nu nog steeds goed opschieten met m'n ouders. Het komt vast omdat jullie allemaal vrouwen zijn, dat zijn gewoon moeilijke wezens. :{w
Bij mij was het mn pa die moeilijk was, en voor zover ik weet was dat geen vrouw oO<

Met mn mams kan ik prima opschieten O+ Ik zie haar nu ook niet heel vaak (zij woont nog in Flevoland) maar als we elkaar dan zien is het altijd leuk :Y Prima toch.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:14:49 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85804147
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:16:57 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85804215
Mijn moeder verwijt me wel dat ik alleen bel als er iets is.. en daar heeft ze voor een deel ook wel gelijk in :@. Ik houd gewoon echt niet van bellen :@. En wij moeten altijd dáárheen. Ik vermoed dat ze denken dat het naar ons toe 2x zo ver is ofzo ipv even ver.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:17:15 #154
236335 neen
schone schijn
pi_85804221
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:14 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Bij mij was het mn pa die moeilijk was, en voor zover ik weet was dat geen vrouw oO<

Misschien is je vader niet de schuldige
pi_85804249
DE Erwin Olaf :o?!!!

Dan ken je vast zijn werk :o

klik
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:18:03 #156
70532 loveli
N
pi_85804256
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:17 schreef neen het volgende:

[..]

Misschien is je vader niet de schuldige
Bij Maria wel m'n lieve.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:19:01 #157
70532 loveli
N
pi_85804286
Die foto's.. bah. En ik kende ze nog niet.
crap in = crap out
pi_85804325
Iehl, die clownfoto is ranzig. Sowieso, clowns. }:|
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:20:55 #159
331 Merel
Be here now.
pi_85804342
Morgen zit 'ie in Zomergasten. Ben erg benieuwd.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:21:19 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85804354
Wat een akelige foto's -O-.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:21:19 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85804355
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Bij Maria wel m'n lieve.
Yipyip. Waren geen leuke tijden.

En huu PF, die foto's :{ Nooit eerder gezien en heb ze ook niet gemist, zeg maar :+
pi_85804359
Zo zien alle clowns er voor mij uit :9

O+!

pi_85804398
Clowns zijn eng, dus Olaf heeft dezelfde ideeën over clowns als ik :+

En wbt ouders: soms lig je elkaar niet, maar houd je wel heel veel van elkaar, in sommige gevallen ligt het aan het kind en bij andere gevallen aan de ouders. Kan heel verschillend zijn,
SPOILER
pi_85804439
PF ik kijk als ik vanmiddag achter de pc zit k?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:23:44 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85804444
pi_85804450
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:23 schreef shinydiscoball het volgende:
PF ik kijk als ik vanmiddag achter de pc zit k?
Ja is goed O+ Thanks!
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:24:39 #167
70532 loveli
N
pi_85804479
quote:
:7 B-) (8>
Iedereen aan de broc!
crap in = crap out
pi_85804508
Oh ja het lag bij mij ook zeker voor een groot deel aan mij hoor. Ik was de puber from hell })
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:25:39 #169
331 Merel
Be here now.
pi_85804516
Even naar XM zwaaien vanuit de trein naar Utrecht :W
pi_85804552
Wie gaat er volgend jaar met mij mee naar lowlands, dan slapen we in een camper O+!

(Ik zag wie er kwamen en dacht omg, alleen jammer van de hippies :D!)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:26:54 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85804554
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:25 schreef Merel het volgende:
Even naar XM zwaaien vanuit de trein naar Utrecht :W
:W
pi_85804565
Ik ben nog steeds dramatisch, etc, etc. Maar de mensen in mijn omgeving trekken het wel :P!!
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:29:18 #173
70532 loveli
N
pi_85804611
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie gaat er volgend jaar met mij mee naar lowlands, dan slapen we in een camper O+!

Mijn luchtbed en slaapzak liggen bij het pinautomaat, schijnt dat heel veel dronken bezoekers vergeten hun geld mee te nemen na het pinnen.
crap in = crap out
pi_85804618
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh nog even. Je bent niet zwanger toch :P Heb je je bloedwaarden laten controleren enzo? Slaap je wel genoeg? Ik heb het een tijdje gehad (toen ik 17 was) bij mij kwam het door mijn "vegetarische periode" waarin ik ijzertekort ontwikkelde omdat ik niet genoeg vitamines binnenkreeg, toen voelde ik me slap en bweh.
Zwanger... Ik zou niet weten hoe dat gebeurd zou moeten zijn momenteel :P Nee dus. Ik slaap volgens mij wel genoeg. Regelmatig bloed laten prikken ook.. komt niets bijzonders uit. Dat is het rottige. ;(
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:29:55 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85804623
Twee dozen ingepakt :').

Had er eentje vol met boeken en toen kwam Nachtwacht op het geniale idee om kleren en boeken af te wisselen *). Alleen heb ik veel meer boeken dan kleren :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85804626
Eigenlijk wil ik er helemaal niet heen, zo commercieel :r
pi_85804632
Net als dat ik niet meer naar awake fest ga (maar uiteindelijk toch wel :'))
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:30:32 #178
236335 neen
schone schijn
pi_85804637
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Mijn luchtbed en slaapzak liggen bij het pinautomaat, schijnt dat heel veel dronken bezoekers vergeten hun geld mee te nemen na het pinnen.
Je kunt alleen muntjes pinnen
pi_85804647
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:29 schreef Viking84 het volgende:
Twee dozen ingepakt :').

Had er eentje vol met boeken en toen kwam Nachtwacht op het geniale idee om kleren en boeken af te wisselen *). Alleen heb ik veel meer boeken dan kleren :').
Slim O+

Gelijk alles wegdoen wat je toch nooit meer draagt! (Ik zeg niets over de boeken (8> oO< )
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:32:43 #180
70532 loveli
N
pi_85804686
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef neen het volgende:

[..]

Je kunt alleen muntjes pinnen
Dus ik lig in m'n slaapzak te wachten op biermuntjes?

(leg jij je slaapzak ernaast?)
crap in = crap out
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:32:44 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85804688
Zo, ik ga zo de stad in en iets leuks voor mezelf kopen omdat ik vind dat ik toch wel een beetje zielig ben met m'n rare gezicht :6 .
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:33:35 #182
236335 neen
schone schijn
pi_85804707
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus ik lig in m'n slaapzak te wachten op biermuntjes?

(leg jij je slaapzak ernaast?)
Ja :@
pi_85804719
We kunnen ook gewoon iemand overmeesteren bij de pinautomaat
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:37:34 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85804815
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Slim O+

Gelijk alles wegdoen wat je toch nooit meer draagt! (Ik zeg niets over de boeken (8> oO< )
Boeken waar ik niets meer mee doe zijn al weg :). Heb ik al een keer bij m'n ouders gedumpt :).
Kleren idem dito eigenlijk :).
Niet meer actief op Fok!
pi_85804823
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, ik ga zo de stad in en iets leuks voor mezelf kopen omdat ik vind dat ik toch wel een beetje zielig ben met m'n rare gezicht :6 .
Goed idee! Wat ga je kopen? O+ Of heb je nog geen idee?
pi_85804838
Ik wil graag en donkerblauw jumpsuit van zijde of zo. En een kort zandkleurig colbertje.

Ach jaaa
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:40:51 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85804893
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:37 schreef Swietje het volgende:

[..]

Goed idee! Wat ga je kopen? O+ Of heb je nog geen idee?
Nog geen idee, maar als ik niet slaag dan ga ik een veel te dure creme voor op mn rare gezicht van Clinique kopen :D.
pi_85804918

:')!!!!!!!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:41:58 #189
236335 neen
schone schijn
pi_85804931
Ik moet trouwens wel zeggen dat brakke feministes vinden dat ik 's ochtends teveel praat.
pi_85804938
Ik zo tegen mijn moeder EN WIE IS ER BIJNA JARIGGGG :D :D :D

En zij zo.. eh.. weetnie?

:'(!!!
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:42:56 #191
70532 loveli
N
pi_85804955
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef neen het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat brakke feministes vinden dat ik 's ochtends teveel praat.
Gelukkig is het middag *;
crap in = crap out
pi_85804976
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
wat is er gebeurd?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:48:01 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85805119
quote:
Het komt vast omdat doordat jullie allemaal vrouwen zijn, dat zijn gewoon moeilijke wezens. :{w
Foei! }:|.

Voor straf verbeter ik je taalfout ~O> .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:49:21 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85805152
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nog geen idee, maar als ik niet slaag dan ga ik een veel te dure creme voor op mn rare gezicht van Clinique kopen :D.
Je gaat iig íets kopen! Maakt niet uit wat! ;).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:51:59 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85805218
Ik lees nu pas dat van Mo: sterkte! :*.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:54:30 #196
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85805292
Ik ga misschien wel weer naar lowlands :D
Alhoewel ik liever naar Sziget ga.
Moet maar even kijken aankomend jaar hoe ik zit qua geld e.d., anders ga ik zeker weer naar Sziget =D

P.F. -O- (wanneer ben je jarig?)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:55:53 #197
236335 neen
schone schijn
pi_85805329
Mijn ouders zijn wel oké, kon altijd gewoon ergens anders eten en stappen enzo als ik dat wilde als ik het maar even doorgaf. En bij hun thuis mag ik ook altijd iedereen meenemen nadeel is wel dat ze vaak gezellig meedoen dan :')
pi_85805335
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:54 schreef Noukjee het volgende:
Moet maar even kijken aankomend jaar hoe ik zit qua geld e.d., anders ga ik zeker weer naar Sziget =D

Hoe was de sfeer op Sziget? Op Lowlands issie geweldig. Net als de organisatie. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85805351
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:54 schreef Noukjee het volgende:

maandag over een week
pi_85805372
Ah, rooster was al binnen. Even schrikken, want bijna de helft van mijn lesuren op mijn eerste dag.

En net maar een fornuis besteld, arriveert tegelijk met inboedel en koelkast. Ben het bijna kamperen zat, en heb vreselijk zin in zelfgemaakte tomatensoep. Nu epically blut maar wel in shopaholic modus, dus maar een deurmat van Fiep W. gekocht (sinds wanneer gebruiken ze daar eigenlijk Engelse teksten voor?).

/egopost (en net als Neen heb ik nu zo'n waarom deel ik dit gevoel, maar 'zonde' om nu niet te posten)

Even wat eten en dan aan slag met behang en/of verf.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:58:14 #201
236335 neen
schone schijn
pi_85805387
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

maandag over een week
Herinner me er tzt maar aan voor een felicitados. Dan ben ik dat natuurlijk allang vergeten.
pi_85805416
Ik zou gaan bbqen met een cluppie van de opleiding, op zich hou ik er al niet van als andere mensen voorschrijven wat ik ga eten, maar nu werd het helemaal bont :')

100 dingen om mee te nemen, prefab sausjes, vleesige salades, vlees vlees vlees, wegwerpbordjes ;(

Dus nu kom ik na het eten met als excuus dat ik niet kan :@!
pi_85805458
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zou gaan bbqen met een cluppie van de opleiding, op zich hou ik er al niet van als andere mensen voorschrijven wat ik ga eten, maar nu werd het helemaal bont :')

100 dingen om mee te nemen, prefab sausjes, vleesige salades, vlees vlees vlees, wegwerpbordjes ;(

En zoveel vlees missen?? :o

Zonde. Nooit jezelf uithongeren, baby.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_85805461
Kun je niet gewoon zelf een pakje vegaburgers of zelfgemaakte groentespiesjes meenemen? Of heb je eigenlijk gewoon helemaal geen zin? :P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:01:54 #205
236335 neen
schone schijn
pi_85805471
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Groot gelijk
pi_85805484
En wat ik dus eigenlijk alleen maar wilde zeggen: gefeliciteerd Coco! Veel plezier vandaag!

Nu snel nog een kopje thee en dan kunnen we weer aan de slag, yay.
pi_85805515
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:01 schreef bluejean het volgende:
Kun je niet gewoon zelf een pakje vegaburgers of zelfgemaakte groentespiesjes meenemen? Of heb je eigenlijk gewoon helemaal geen zin? :P
Voor de vegetarische gasten heb ik altijd een salade en wat brood.

Voor de echte mannen (m/v) gewoon alleen vlees. Daar draait een BBQ toch om!

Oh en marshmallows, die zijn goddelijk. :9

pi_85805522
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En zoveel vlees missen?? :o

Zonde. Nooit jezelf uithongeren, baby.
Ik eet geen vlees bitches! :P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:04:40 #209
236335 neen
schone schijn
pi_85805542
Bbq draait om vuur! En de mannen "regelen" dat dan wel :')
pi_85805546
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Voor de vegetarische gasten heb ik altijd een salade en wat brood.

Voor de echte mannen (m/v) gewoon alleen vlees. Daar draait een BBQ toch om!

Oh en marshmallows, die zijn goddelijk. :9
Ja gadverdamme ik eet geen salade. Ja die eet ik wel maar sla+tomaat+mozzie als ik geluk heb, thanks, but no, thanks. En brood is ontbijt/lunch. Geen diner.

En ik ben geen man en al helemaal geen echte man :')!

Maar ja 10 mensen overtuigen dat het een crappy bbq wordt werkt niet, dus ik kom wel gewoon later :|W
pi_85805549
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik eet geen vlees bitches! :P
Zonde, je mist een hoop.

Maar dan kan je toch zalm op de BBQ gooien? Of desnoods van die vegatroep? :)

pi_85805565
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja gadverdamme ik eet geen salade. Ja die eet ik wel maar sla+tomaat+mozzie als ik geluk heb, thanks, but no, thanks. En brood is ontbijt/lunch. Geen diner.

En ik ben geen man en al helemaal geen echte man :')!
Een lastige eter. Brr.

Stoere vrouwen eten ook gewoon lekker vlees mee. Heerlijk.

Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:06:00 #213
70532 loveli
N
pi_85805582
"Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen."

Zo.
crap in = crap out
pi_85805586
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:01 schreef bluejean het volgende:
Ik heb wel zin maar geen zin om 15 euro te betalen en dan huismerk cola te drinken, vieze zoete witte wijn en kartonnen vegaburgers. Als ze er al aan gedacht hebben :P!

Dus ik bespaar mijzelf de discussie oO< :@
pi_85805606
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een lastige eter. Brr.

Stoere vrouwen eten ook gewoon lekker vlees mee. Heerlijk.
Een lastige eter :D _O-

Nee hoor ik eet ALLES. Als het maar met zorg en liefde klaar is gemaakt O+! En geen dieren w/
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:07:13 #216
70532 loveli
N
pi_85805620
El_Matador, welkom, wat kom je hier doen en lust je broccoli?
crap in = crap out
pi_85805622
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:06 schreef loveli het volgende:
"Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen."

Zo.
Bijen heb ik nog niet op. Mieren wel. Tis net popcorn. :9

pi_85805629
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:07 schreef loveli het volgende:
El_Matador, welkom, wat kom je hier doen en lust je broccoli?
Ik viel er zomaar in en ja, ik lust broccoli.

Wat jij?

pi_85805640
Maar misschien maak ik wel wat lekkere dingetjes en kom ik wat vroeger. Hoop alleen niet dat ze dan beledigd zijn :@
pi_85805645
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Een lastige eter :D _O-

Nee hoor ik eet ALLES. Als het maar met zorg en liefde klaar is gemaakt O+! En geen dieren w/
Maar een salade moet eerst geselecteerd worden? :')

Mijn salade is de lekkerste ooit. En ik houd zelf helemaal niet van sla, maar deze is echt goddelijk. Als er ooit een FOK!BBQ komt, neem ik hem mee. ;)

pi_85805655
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar misschien maak ik wel wat lekkere dingetjes en kom ik wat vroeger. Hoop alleen niet dat ze dan beledigd zijn :@
Je iets aantrekken van wat andere mensen vinden. :{w

pi_85805680
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar een salade moet eerst geselecteerd worden? :')

Mijn salade is de lekkerste ooit. En ik houd zelf helemaal niet van sla, maar deze is echt goddelijk. Als er ooit een FOK!BBQ komt, neem ik hem mee. ;)
De meeste mannen die een salade maken, kopen een krop veldsla, flikkeren daar een tomaat in eventueel een bol mozzie en een handje rozijntjes.

Als je gelukt hebt dan oO<
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:09:24 #223
70532 loveli
N
pi_85805681
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik viel er zomaar in en ja, ik lust broccoli.

Wat jij?
Ik lust vlees en promoot broccoli.
crap in = crap out
pi_85805710
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

De meeste mannen die een salade maken, kopen een krop veldsla, flikkeren daar een tomaat in eventueel een bol mozzie en een handje rozijntjes.

Als je gelukt hebt dan oO<
Wat een mannenhaat. :')

Ik ben bakker en kok geweest. Kan heerlijk koken hoor.

pi_85805717
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik lust vlees en promoot broccoli.
Da's een goeie combi. :9

En verder?

pi_85805718
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je iets aantrekken van wat andere mensen vinden. :{w
Ze mogen mij toch al niet geloof ik en daar trek ik mij ook nooit iets van aan ^)
  Vis een optie? zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:10:59 #227
70532 loveli
N
pi_85805732
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da's een goeie combi. :9

En verder?
Moet ik nu bammetjes smeren voor vanavond, work, doei!
crap in = crap out
pi_85805734
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ze mogen mij toch al niet geloof ik en daar trek ik mij ook nooit iets van aan ^)
Waarom ga je daar dan heen? :o

pi_85805741
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Moet ik nu bammetjes smeren voor vanavond, work, doei!
Smakelijk, werkze en adios. :W

pi_85805742
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat een mannenhaat. :')

Ik ben bakker en kok geweest. Kan heerlijk koken hoor.
Een lekkere bbq met een heerlijke versgerookte zalm, etc. Kan ik waarderen hoor. :9~ Ik eet het alleen niet meer.

De speklapjes en prefabhamburgers aan twee zijden zwart, nah, nee. oO<
pi_85805758
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Een lekkere bbq met een heerlijke versgerookte zalm, etc. Kan ik waarderen hoor. :9~ Ik eet het alleen niet meer.

De speklapjes en prefabhamburgers aan twee zijden zwart, nah, nee. oO<
Wat een vertrouwen in de mensheid. -O-

pi_85805761
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Waarom ga je daar dan heen? :o
Omdat ik net zo veel recht heb om er te zijn :D En ik mij wel vermaak :D
pi_85805790
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Omdat ik net zo veel recht heb om er te zijn :D En ik mij wel vermaak :D
Maar als de mensen je niet mogen en jij hen niet.

Ik snap dat werkelijk niet.

Me "wel vermaken". Dan zijn er 100 andere dingen te doen die leuker zijn.

pi_85805802
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat een vertrouwen in de mensheid. -O-
Nou ik ben op menig bbq geweest met met menig zelfverklaarde echte mannen.

Ervaring :P!
pi_85805815
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar als de mensen je niet mogen en jij hen niet.

Ik snap dat werkelijk niet.

Me "wel vermaken". Dan zijn er 100 andere dingen te doen die leuker zijn.
Ik mag ze wel hoor? En het is een stukje netwerken.
pi_85805818
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb wel zin maar geen zin om 15 euro te betalen en dan huismerk cola te drinken, vieze zoete witte wijn en kartonnen vegaburgers. Als ze er al aan gedacht hebben :P!

Dus ik bespaar mijzelf de discussie oO< :@
Oh nee, als je vooraf 15,- moet betalen zou ik het, zeker voor huismerk cola en persvlees :r, zeker niet doen. Dat moeten sowieso wel stomme feestjes zijn. Ik zeg: voor dat geld lekker een fles prosecco / speciaalbiertjes en goed voedsel voor jezelf kopen. :9 En eventueel nog iemand anders uit te nodigen om alles op te eten/drinken. Veel leuker!
pi_85805848
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ik ben op menig bbq geweest met met menig zelfverklaarde echte mannen.

Ervaring :P!
En dus zijn alle mannen zo?

Niks ervaring, projectie van onbevredigende momenten... ;)

pi_85805858
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik mag ze wel hoor? En het is een stukje netwerken.
Dat laatste is handig inderdaad. Nou, veel plezier dan! Hier breekt de zon door. O+

pi_85805866
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef bluejean het volgende:

[..]

Oh nee, als je vooraf 15,- moet betalen zou ik het, zeker voor huismerk cola en persvlees :r, zeker niet doen. Dat moeten sowieso wel stomme feestjes zijn. Ik zeg: voor dat geld lekker een fles prosecco / speciaalbiertjes en goed voedsel voor jezelf kopen. :9 En eventueel nog iemand anders uit te nodigen om alles op te eten/drinken. Veel leuker!
Hihii, ja dat is ook meer mijn ding. Maar zie maar eens 10 andere mensen daarvan te overtuigen oO<

Want weet je wat het is, mensen zeggen altijd, o je eet geen vlees, nee prima joh, komt goed! En te vaak vergeten ze het of ik krijg sla en de rest pizza? Dus ik eet/kook liever zelf. Het is wel goed bedoeld maar goede bedoelingen stillen de maag niet O-)
pi_85805882
Wat een non-discussie :D
PF, gewoon niet gaan als je geen zin hebt toch? En anders alleen aanschuiven voor de alcohol.
pi_85805897
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hihii, ja dat is ook meer mijn ding. Maar zie maar eens 10 andere mensen daarvan te overtuigen oO<

Want weet je wat het is, mensen zeggen altijd, o je eet geen vlees, nee prima joh, komt goed! En te vaak vergeten ze het of ik krijg sla en de rest pizza? Dus ik eet/kook liever zelf. Het is wel goed bedoeld maar goede bedoelingen stillen de maag niet O-)
Vegetariers op een BBQ is net zoiets als mannen in een feministentopic. ;)

pi_85805904
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:13 schreef bluejean het volgende:

[..]

^O^

En veel mannen kunnen inderdaad niet koken. Of althans, ik ken er maar 1 die beter kan koken dan ik :') en ik ben wel een keukenprinses maar geen keukenkoningin. Nu ken ik wel vrij weinig mannen.
pi_85805907
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:16 schreef Perruche het volgende:
Wat een non-discussie :D
PF, gewoon niet gaan als je geen zin hebt toch? En anders alleen aanschuiven voor de alcohol.
Ja ik schuif aan voor de alcohol en eet thuis. Of ik kook hier iets en neem het mee!
pi_85805911
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Camper, dat is zonde :o. Je slaapt toch bjina niet, en de camperkampeerplaatsen zijn helemaal aan de andere kant van de brug. Veel te ver lopen na een dag/nacht springen/dansen :+.

Ik ben te druk met dingen om te slapen, dus blijf ik maar wakker. Ik ga hier vanavond/morgen zó spijt van krijgen :').
pi_85805929
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vegetariers op een BBQ is net zoiets als mannen in een feministentopic. ;)
Ik kom toch ook niet :|W :|W :|W
pi_85805941
Chico, hoezo wil je nu slapen?
pi_85805951
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

^O^

En veel mannen kunnen inderdaad niet koken. Of althans, ik ken er maar 1 die beter kan koken dan ik :') en ik ben wel een keukenprinses maar geen keukenkoningin. Nu ken ik wel vrij weinig mannen.
Dat laatste kan ermee te maken hebben. :')

Waarom ken je weinig mannen? :o

pi_85805961
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik kom toch ook niet :|W :|W :|W
Jij zuipt de laatste drank op. Ook een methode.

Nog enig vooruitzicht op een leuke date scoren vanavond?

pi_85805998
Ok, ik post een lijstje en dan ga ik nuttig doen:

O: yoghurt met druiven en muesli
L: kippensoep, volkorenbrood tosti met schapenkaas en jamon serrano
T: volkoren boterham jam/boter, 2 dadels
D: of empanadas, of iets anders. Ik denk iets met romanesco, die heb ik!
pi_85806003
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij zuipt de laatste drank op. Ook een methode.

Nog enig vooruitzicht op een leuke date scoren vanavond?
Ik neem gewoon een flesje mee hoor. 8)7
pi_85806015
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad wel eens lastig. Ik eet wel vlees (weinig), maar toen ik een periode geen vlees meer at, maakte ik vaak hetzelfde mee. Zo ook een keer in het vliegtuig, waar er geen vegetarische avondmaaltijd was, kreeg ik een broodje ham/kaas waar ik het hamplakje vanaf moest pulken. :'(

Tegenwoordig neem ik wel vaak iets vegetarisch mee als ik naar een bbq ga, gewoon omdat ik weet dat vrijwel niemand anders het meeneemt. Of anders vooral veel salade eten. Ook lekker.
pi_85806027
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik neem gewoon een flesje mee hoor. 8)7
Die gaat snel op, erna begint de fun. c_/

pi_85806031
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste kan ermee te maken hebben. :')

Waarom ken je weinig mannen? :o
Omdat ze altijd verliefd worden (m.u.v. een paar, 2 ofzo die zijn mijn vrienden) de rest heb ik afgezworen (buiten mijn vriendje om, ie mag zo lang verliefd blijven als ie wil O+)

Daarnaast ken ik wel mannen die denken dat ze kunnen koken maar vervolgens als ze het doen denk je :') Ik vind het ook goed als ze veel geld hebben zodat ze je mee uit eten kunnen nemen.
pi_85806050
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:21 schreef bluejean het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad wel eens lastig. Ik eet wel vlees (weinig), maar toen ik een periode geen vlees meer at, maakte ik vaak hetzelfde mee. Zo ook een keer in het vliegtuig, waar er geen vegetarische avondmaaltijd was, kreeg ik een broodje ham/kaas waar ik het hamplakje vanaf moest pulken. :'(

Tegenwoordig neem ik wel vaak iets vegetarisch mee als ik naar een bbq ga, gewoon omdat ik weet dat vrijwel niemand anders het meeneemt. Of anders vooral veel salade eten. Ook lekker.
Wat doe je jezelf aan, vraag ik me af?

Geen fobo, dus geen blik op je slankheid, maar is dit nou echt nodig? Mooie vrouwen hebben trouwens een laagje vet. O+

pi_85806062
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Omdat ze altijd verliefd worden (m.u.v. een paar, 2 ofzo die zijn mijn vrienden) de rest heb ik afgezworen (buiten mijn vriendje om, ie mag zo lang verliefd blijven als ie wil O+)

Daarnaast ken ik wel mannen die denken dat ze kunnen koken maar vervolgens als ze het doen denk je :') Ik vind het ook goed als ze veel geld hebben zodat ze je mee uit eten kunnen nemen.
_O_ Amen to that w/
pi_85806076
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:22 schreef Perruche het volgende:

[..]

Zal ik een Spaans restaurantje voor 2 boeken vanavond? ;)

pi_85806082
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:18 schreef Perruche het volgende:
Chico, hoezo wil je nu slapen?
Als quote ivm herkenbaar :+.

quote:
Ik heb op lowlands weinig geslapen, maandag helemaal niet, dinsdag wel weer, maar vanaf woensdag op kamp geweest. Waar ik de donderdagavond half 5 pas erin lag (dus weer 4 uur geslapen), en vannacht een filmnacht waar ik ook weer 2 uur geslapen heb. Ik mis wat slaap :') en moet maandag weer fris lesgeven enzo. Oh en zometeen dus de hele avond naar een verjaardag.
pi_85806083
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat doe je jezelf aan, vraag ik me af?
Huh, wat precies? Ik heb er zelf verder geen moeite mee hoor.
pi_85806095
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:24 schreef bluejean het volgende:

[..]

Huh, wat precies? Ik heb er zelf verder geen moeite mee hoor.
Dan houwen zo. Het lijkt me zo vermoeiend allemaal.

pi_85806107
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zal ik een Spaans restaurantje voor 2 boeken vanavond? ;)
ah kijk, nu weten we waarom je in dit vrouwen topic rondhangt O+
pi_85806119
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hehe nee hoor. Ik houd gewoon van lekker eten. O-)

pi_85806127
Ik eet trouwens wel vlees maar liefst biologisch. Zou het prima vinden als mensen in het algemeen beter nadenken over wat ze eten en waar het vandaan komt n plaats van allerlei "stoere" dingen te roepen en andere mensen te beoordelen om de (principiële) keuzes die ze maken m.b.t. eten en dergelijke.

/speech.
pi_85806150
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

My thoughts. ;)

Bwuh, ik word gewoon misselijk van mijn onderbuurvrouw. Ze schreeuwt de godganse dag en zit continu haar hond uit te schelden. Wat een kutwijf :r . Wel goed voor mijn lijn, want de eetlust ontgaat me.
pi_85806156
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:26 schreef Perruche het volgende:
Ik eet trouwens wel vlees maar liefst biologisch. Zou het prima vinden als mensen in het algemeen beter nadenken over wat ze eten en waar het vandaan komt n plaats van allerlei "stoere" dingen te roepen en andere mensen te beoordelen om de (principiële) keuzes die ze maken m.b.t. eten en dergelijke.

/speech.
Bio-industrie verbieden idd. _O_

pi_85806164
quote:

/speech.
*;
pi_85806173
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]

:')!!!!!!!
Dat zingt mijn beste vriendin altijd als ze danst met één van haar poezen. :D :')

Sterkte MoBlo. :*
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:29:01 #267
236335 neen
schone schijn
pi_85806181
quote:

/speech.
Dat geldt niet alleen voor vlees en eten.
pi_85806219
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:29 schreef neen het volgende:

[..]

Dat geldt niet alleen voor vlees en eten.
Dat klopt. Eigenlijk zouden mensen in het algemeen meer moeten nadenken maarja. Kan niet alles hebben hoor :{w :')
pi_85806226
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

_O_ Amen to that w/
Mijn één na laatste ex vindt koken wel leuk, maar hij kan er niks van. Zo maakte hij ooit op wintersport coq au vin en had pp 1 kip gekocht en pp 1 fles wijn erdoor gedaan. (De huishoudpot was direct op. :') )

Ik was van de week bij hem en toen had hij een witlof/macaronischotel gemaakt. Ook geen succes. :+

Mijn laatste ex kan wel lekker koken, we kookten ook vaak samen. Gingen we receptjes uitproberen. Niets leukers dan dat! O+
pi_85806231
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:28 schreef bluejean het volgende:

[..]

*;
:*
pi_85806290
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Mijn één na laatste ex vindt koken wel leuk, maar hij kan er niks van. Zo maakte hij ooit op wintersport coq au vin en had pp 1 kip gekocht en pp 1 fles wijn erdoor gedaan. (De huishoudpot was direct op. :') )

Ik was van de week bij hem en toen had hij een witlof/macaronischotel gemaakt. Ook geen succes. :+

Mijn laatste ex kan wel lekker koken, we kookten ook vaak samen. Gingen we receptjes uitproberen. Niet leukers dan dat! O+
Dat is wel schattig als ze het dan proberen O+

Mijn ex kan ook onwijs koken, maar wel alleen Italiaans want ja daar komt 'ie nu eenmaal vandaan :') maar daar heb ik veel van geleerd. Huidige vriendje kan een aantal dingen goed maken maar geniet vooral van wat ik op tafel zet *)
pi_85806300
Bij een bbq met een grote groep neem ik altijd zelf vegaspullen mee, dat scheelt een hoop gedoe. :)
pi_85806304
Mijn moeder eet een lempur naast mij en ze heeft er geen voor mij :'(
pi_85806331
He Matador! Jij alweer hier?
pi_85806333
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Mijn moeder eet een lempur naast mij en ze heeft er geen voor mij :'(
Bestaan die ook in vegetarische variant?
pi_85806352
Nog niet bijgelezen :W Heb vandaag eindelijk weer kunnen sporten na dat hele infectiegedoe!

O: brinta
T: broodje appelstroop
S: fitness
L: nu 2 kleine boterhammen met een halve banaan en een beetje hagelslag aan het eten :9~
T: yoghurt met muesli
D: op een verjaardag, volgens mij gaan we mosselen eten. En wijn drinken. :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85806358
MoBlo, wat klote, dat van je schoonmoeder.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:35:47 #278
236335 neen
schone schijn
pi_85806361
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef bluejean het volgende:

[..]

Bestaan die ook in vegetarische variant?
Ja
pi_85806366
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:34 schreef sigme het volgende:
He Matador! Jij alweer hier?
Was alweer een jaar geleden denk ik. ;)

pi_85806368
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:33 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bij een bbq met een grote groep neem ik altijd zelf vegaspullen mee, dat scheelt een hoop gedoe. :)
Uhu, maar weer andere vrienden denken dat ze het goed regelen en dan heb ik nog niets. Die vinden het ook maar niets als ik zelf iets mee neem. Dus doe het vanaf nu wel :+
pi_85806394
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:35 schreef neen het volgende:

[..]

Ja
Nog nooit gezien. Lijkt me lekker! Sowieso lemper :9. Die mis ik mooi wel vandaag, want eigenlijk zouden we vandaag naar Indische familie (van lief) gaan. Balen.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:38:01 #282
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85806413
Ik had jullie toch verteld over onze auto die was afgekeurd?
Die we toen naar de garage hebben gebracht,
Hij had 2400 euro aan onkosten en zou voor 2500 euro verkocht kunnen worden, dus zouden we 100 euro kunnen krijgen voor die auto.
M'n vader werd net gebeld door de garage, en hij kreeg gewoon 1100 euro :o :o
*O* *O* *O* *O*

Echt heel fijn! O+
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:39:43 #283
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85806443
El_Matador; Sziget is heeeel tof!
pi_85806445
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:38 schreef Noukjee het volgende:
Ik had jullie toch verteld over onze auto die was afgekeurd?
Die we toen naar de garage hebben gebracht,
Hij had 2400 euro aan onkosten en zou voor 2500 euro verkocht kunnen worden, dus zouden we 100 euro kunnen krijgen voor die auto.
M'n vader werd net gebeld door de garage, en hij kreeg gewoon 1100 euro :o :o
*O* *O* *O* *O*

Echt heel fijn! O+
wauw, da's een meevaller!!! Heeft je pa eigenlijk al uitzicht op een nieuwe baan?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:40:42 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85806463
Heel veel sterkte Mo en Mr. Mo in deze hele onzekere tijd
pi_85806473
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:39 schreef Noukjee het volgende:
El_Matador; Sziget is heeeel tof!
Mooi. Als ik volgend jaar in Europa zit, dan ga ik er ook heen.

Beetje dance daar of alleen bandjes?

zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:43:34 #287
236335 neen
schone schijn
pi_85806513
Ik ben net gewaarschuwd voor Indische lui door mijn vader. Oppassen voor die lui.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:44:37 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85806531
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:43 schreef neen het volgende:
Ik ben net gewaarschuwd voor Indische lui door mijn vader. Oppassen voor die lui.
_O-

Tassen zijn gepakt, helemaal klaar voor morgen *O*

Fijn Noukjee *O*
pi_85806558
quote:
Indisch als in Nederlands-Indonesisch, niks mis mee.

Indianen, als in uit India, klopt.

pi_85806562
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was alweer een jaar geleden denk ik. ;)
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef sigme het volgende:
Hé El_Matador! Welkom, wat brengt jou hier?
De tijd vliegt ;)
pi_85806576
quote:
Snel het vriendje dumpen.

edit: Noukje, wat fijn, zo'n meevaller!
pi_85806584
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:45 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

De tijd vliegt ;)
Mijn eigen stalker!

Nu kan ik waardig sterven... O+

pi_85806597
quote:
Ik heb nog wel een kleurendief en een klewang op zolder liggen. Voor als de Indo's komen :Y).
pi_85806624
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn eigen stalker!

Nu kan ik waardig sterven... O+
Ik heb zo m'n voorkeuren.

En waardig sterven is zo zinloos. Sterf gelukkig.
pi_85806645
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:48 schreef sigme het volgende:

[..]

En waardig sterven is zo zinloos. Sterf gelukkig.
U heeft helemaal gelijk!

En voorkeuren? Voor mij? Dat zou voor het eerst zijn. Heb je je lenzen wel in? ;)

pi_85806692
* sigme heeft hele dure gelaserde oogjes
pi_85806694
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt een goeie kont. >:)

zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:51:27 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85806707
Welkom Matador >:O

En ja neen, kijk uit voor Indiërs, voor je het weet staan ze bij je pa in de huiskamer! Brrrr :X
pi_85806709
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:51 schreef sigme het volgende:
* sigme heeft hele dure gelaserde oogjes
Dat lijkt me doodeng. Maar dapper.

pi_85806710
Eh, lijkt een beetje op mijn situatie al was ik wel realistisch :')

In beroep tegen bindend studieadvies, liggen er mogelijkhede
pi_85806719
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Matador >:O
Gracias Maria. :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')